Parašė bato_usai
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio aviacijos naujienos
Collapse
X
-
Nezinau, ar tinkama tema. Ar gali buti, jog padaznejes lektuvu velavimas, ar problemos leidziantis yra susijes su Rusijos GPS trikdziais? Taip pat nepamirsti reiketu ir DHL lektuvo.
Pas mus apie tai garsiai nekalba, bet lenkai apie tai raso:
https://www.portalmorski.pl/bezpieczenstwo/57341-zaklocenia-systemu-gps-na-baltyku-utrzymuja-sie-od-ponad-60-dni
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąNezinau, ar tinkama tema. Ar gali buti, jog padaznejes lektuvu velavimas, ar problemos leidziantis yra susijes su Rusijos GPS trikdziais? Taip pat nepamirsti reiketu ir DHL lektuvo.
Pas mus apie tai garsiai nekalba, bet lenkai apie tai raso:
https://www.portalmorski.pl/bezpieczenstwo/57341-zaklocenia-systemu-gps-na-baltyku-utrzymuja-sie-od-ponad-60-dni
Nerimą keliantys duomenys: GPS trikdžių padaugėjo 6 kartus
Už eismo kontrolę ore atsakinga „Oro navigacija“ pažymi, kad 2024 m. pranešimų apie GPS trikdžius virš Lietuvos oro erdvės padaugėjo 6 kartus.
„Fiksuodami GPS sutrikimus informaciją gauname iš pačių orlaivių. 2024 m. palyginus su 2023 m., gaunama daugiau nei šešis kartus daugiau pranešimų“, – žurnalistams penktadienį teigė „Oro navigacijos“ Operacinės veiklos departamento vadovas Tomas Montvila.
<...>
LRT.lt primena, kad ketvirtadienio vakarą iš Londono skridęs ir Vilniuje turėjęs leistis keleivinis „Ryanair“ lėktuvas buvo atvykęs į sostinės oro uostą, tačiau jame nenusileido – apsigręžė ir nuskrido į Varšuvą.
„Oro navigacijos“ teigimu, lėktuvas negalėjo nusileisti dėl GPS trikdžių.
„Mūsų duomenimis, buvo GPS trikdžių, tūpiant suveikė avionikos perspėjimo sistema, pranešusi, kad orlaivis gali susidurti su žeme. Jie priėmė sprendimą skristi į atsarginį oro uostą Varšuvoje. Ten pasitikrino avionikos sistemas ir grįžo į Vilnių“, – teigė T. Montvila.
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ugejo-6-kartus
Kita vertus, įdomu tai, jog aviacijos ekspertai po DHL avarijos aiškino, kad leidžiantis GPS trikdžiai įtakos nedaro, orlaivis trajektoriją pagauna radijo bangų principu. Bet gal kas nors labiau suprantantis gali paaiškinti, kodėl iš Londono skridusiam Ryanairui GPS problemos visgi sutrukdė leistis?
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąBet gal kas nors labiau suprantantis gali paaiškinti, kodėl iš Londono skridusiam Ryanairui GPS problemos visgi sutrukdė leistis?
„Mūsų duomenimis, orlaiviui buvo GPS trukdžiai ir tūpimo metu suveikė vadinamoji avionikos perspėjimo sistema, kad orlaivis gali susidurti su žeme ir jie priėmė sprendimą skristi į atsarginį oro uostą Varšuvoje. Ten pasitikrino savo avionikos sistemas ir grįžo į Vilnių“, – teigė T.Montvila. Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied
- 1 patinka
Comment
-
https://kauno.diena.lt/naujienos/ver...asieke-1209206
Kodėl ne Lenkijoje leidosi, o toli atgal skrido?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąhttps://kauno.diena.lt/naujienos/ver...asieke-1209206
Kodėl ne Lenkijoje leidosi, o toli atgal skrido?
- 2 patinka
Comment
-
Telegraph Travel examined the policies of 90 major airlines and found that the majority of so-called “full-service” airlines have now introduced “basic” fares that don’t include hold luggage or seat selection. As well as the aforementioned BA and Virgin, this includes – within Europe – Air France, Lufthansa, KLM, Lot Polish Airlines, Swiss, Austrian Airlines, Aegean Airlines, Tap Portugal, Air Europa, ITA Airways, Aer Lingus, Aeroflot and Icelandair. [...]As noted previously, at least seven legacy airlines have scrapped both hold luggage and larger carry-on bags [ne under-seat bag] from their cheapest fares: United, Air Canada, Finnair, Sas, KM Malta Airlines, Latam and Avianca. [...]In 2024, Air France followed BA’s lead and scrapped complimentary food on selected short-haul services. Free meals are also now absent on flights with KLM, Lufthansa, Sas, Swiss, ITA Airways, Finnair, Tap Portugal and Austrian Airlines.With carriers adding hand luggage fees, the difference between no-frills and full-service airlines is becoming impossible to distinguish.
Comment
-
Keleivių srautas 2024 metais išaugo 10,4% lyginant su 2023 ir viršyjo ikipandeminį 2019 metų lygį 3,8% ( IATA duomenys).
Ir tai sudėkime su Boeing ir Airbus gamybos, variklių aptarnavimo problemomis...Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAirbus gavo ženklius užsakymus iš avialinijų, kurios seniau naudojo Boeing.Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO kodėl yra tas variklių trūkumas?
Comment
-
Welcome visiems svajokliams:
Ant prekystalio atsidūrė dar vienų Europos nacionalinių oro linijų akcijos https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...akcijos-563732
Per pastaruosius pora dešimtmečių įvairių šalių vyriausybės stengėsi atsikratyti nacionalinių oro linijų akcijomis – prie jų netrukus ir jau ne pirmą kartą, prisidės Portugalija. Kovo mėnesį šios šalies vyriausybė ketina parduoti 49% savo valdomų akcijų aviacijos bendrovės „TAP Air Portugal“. Tarp susidomėjusiųjų – ir „Lufthansa“, vasarį tapusi Latvijos „Air Baltic“ strateginiu investuotoju. Seniai planuotas Portugalijos oro linijų privatizavimo procesas galėtų būti teisiškai užbaigtas iki šių metų pabaigos arba 2026 m. pirmoje pusėje. Šis žingsnis žengiamas vyriausybei siekiant atgaivinti oro transporto bendrovę ir pritraukti strateginių investuotojų, skelbia Bloomberg.com.
Per ilgą savo istoriją oro linijos ne kartą buvo nacionalizuotos ir vėl privatizuotos. Paskutinis nuosavybės pakeitimas iš verslo į valstybės rankas įvyko 2016 m. Visgi tai lėmė, kad per COVID pandemiją 2020 m. Portugalijai savo oro linijoms teko atseikėti 1,2 mlrd. Eur vertės finansinės pagalbos.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
OGH ruling against Wizz Air: practices and clauses declared illegal
https://www.vienna.at/wizz-air-must-...tomers/9222646 https://aviation.direct/en/ogh-rulin...clared-illegal
The Hungarian airline Wizz Air must revise its terms and conditions and reimburse consumers for fees unjustly charged, as the Chamber of Labour (AK) announced on Monday. For example, the 40 Euro check-in fee is inadmissible. In a total of 81 out of 88 clauses in the Conditions of Carriage that the AK had objected to, the Supreme Court (OGH) sided with the employee representatives.
These included the notorious 40 euro check-in fee at the airport, which was hidden in the contract terms, and the practice of refunding ticket costs exclusively in Wizz Credits without the written consent of the passengers. The procedure for refunding ticket costs via the Wizz Air website and the strict deadlines for gift vouchers were also deemed inadmissible. The clauses were not only non-transparent, but in some cases were also misleadingly worded, which put consumers in a legally difficult position. The ruling of the Supreme Court has now provided clarity. In a decision welcomed by the AK, it was determined that several of the clauses contained in the General Conditions of Carriage violate applicable law and are therefore invalid.
"After discussions with the Austrian Chamber of Labour, Wizz Air has reached a settlement to clarify the issues raised in the court proceedings. The airline acknowledges the recent judgments of the Vienna Commercial Court and accepts them and will act accordingly," the airline said on Monday evening. A "refund process" has been set up for passengers who have been charged a check-in fee since the beginning of 2019. Expired Wizz Credits will also be reinstated and expired vouchers will be reissued with a five-year validity.
- 3 patinka
Comment
Comment