Panašu, jog ši aviacijos krizė bus lūžis eurobiurokratų galvose, kurie iki šiol nesuprato, kad lėktuvai tokia pati infrastruktūra kaip keliai ar geležinkeliai, ir bandė riboti valstybių paramą savo avialinijoms užtikrinančioms susisiekimą. Plius toms avialinijoms teko konkuruoti nesąžiningos konkurencijos sąlygomis su ne ES šalių avialinijomis, kurios turėjo tokias pat laisves, bet neturėjo ribojimų dėl valstybinių subsidijų.
Simono Bartkaus FB:
https://www.facebook.com/simonasbart...57174231842358
Simono Bartkaus FB:
6. Ar daug aviakompanijų bankrutuos?
Tikėtina, kad ne viena. Aviakompanijų verslas pasižymi didelėm apyvartom ir mažom maržom. Todėl bet koks sukrėtimas ne vienai aviakompanijai reiškia “amen”. Tačiau, toks dalykas, kad panašu, pagal savo struktūrą aviacija Europoje grįš keliasdešimt metų atgal - ruošiamasi ir vyksta didžiulė re-nacionalizacijos banga. Italai jau nacionalizavo Alitalia (xa xa xa). Švedijos ir Danijos vyriausybės susimetė ir davė SAS 3 milijardus SEK (nesuprantu kodėl tiek mažai - čia kišenpinigiai tokiai bendrovei). Lufthansa kreipėsi ir greitai gaus paramą iš Vokietijos. AF-KLM pildo formalumus gauti iš Prancūzijos. Net Norvegija, kalbasi ir ruošiasi nacionalizuoti Norwegian!! Norwegian būtų bankrutavusi anksčiau ar vėliau “normaliais” laikais, o dabar panašu bus išgelbėta atiduodant valstybei. (nors Norwegian niekada nepriklausė valstybei ir jos skrydžiai iš Norvegijos tesudaro vos 20% veiklos). Kodėl taip daro? Nes centriniai bankai spausdina daug pinigų, kurie valstybėms yra labai pigūs, o valstybės nenori gąsdinti ir taip sukrėstų savo ekonomikų. Lėktuvai visgi yra ne tik biznis, bet ir infrastruktūra. Tai labai ryškiai pasimatė šios krizės akivaizdoje: Lietuvos užsienio reikalų ministras dylina su Vokietijos kolega, kad Lufthansa dar į Vilnių paskraidytų. wow.
Lenkai ir latviai eilinį kartą įmes pinigų į LOT ir airBaltic - dabar kai Europos Sąjunga pasirodė durniaus vietoje visom prasmėm nebėra, niekas nebežiūrės į kažkokius reguliavimus ir ribojimus nesikišt.
Tikėtina, kad ne viena. Aviakompanijų verslas pasižymi didelėm apyvartom ir mažom maržom. Todėl bet koks sukrėtimas ne vienai aviakompanijai reiškia “amen”. Tačiau, toks dalykas, kad panašu, pagal savo struktūrą aviacija Europoje grįš keliasdešimt metų atgal - ruošiamasi ir vyksta didžiulė re-nacionalizacijos banga. Italai jau nacionalizavo Alitalia (xa xa xa). Švedijos ir Danijos vyriausybės susimetė ir davė SAS 3 milijardus SEK (nesuprantu kodėl tiek mažai - čia kišenpinigiai tokiai bendrovei). Lufthansa kreipėsi ir greitai gaus paramą iš Vokietijos. AF-KLM pildo formalumus gauti iš Prancūzijos. Net Norvegija, kalbasi ir ruošiasi nacionalizuoti Norwegian!! Norwegian būtų bankrutavusi anksčiau ar vėliau “normaliais” laikais, o dabar panašu bus išgelbėta atiduodant valstybei. (nors Norwegian niekada nepriklausė valstybei ir jos skrydžiai iš Norvegijos tesudaro vos 20% veiklos). Kodėl taip daro? Nes centriniai bankai spausdina daug pinigų, kurie valstybėms yra labai pigūs, o valstybės nenori gąsdinti ir taip sukrėstų savo ekonomikų. Lėktuvai visgi yra ne tik biznis, bet ir infrastruktūra. Tai labai ryškiai pasimatė šios krizės akivaizdoje: Lietuvos užsienio reikalų ministras dylina su Vokietijos kolega, kad Lufthansa dar į Vilnių paskraidytų. wow.
Lenkai ir latviai eilinį kartą įmes pinigų į LOT ir airBaltic - dabar kai Europos Sąjunga pasirodė durniaus vietoje visom prasmėm nebėra, niekas nebežiūrės į kažkokius reguliavimus ir ribojimus nesikišt.
Comment