Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Panašu, jog ši aviacijos krizė bus lūžis eurobiurokratų galvose, kurie iki šiol nesuprato, kad lėktuvai tokia pati infrastruktūra kaip keliai ar geležinkeliai, ir bandė riboti valstybių paramą savo avialinijoms užtikrinančioms susisiekimą. Plius toms avialinijoms teko konkuruoti nesąžiningos konkurencijos sąlygomis su ne ES šalių avialinijomis, kurios turėjo tokias pat laisves, bet neturėjo ribojimų dėl valstybinių subsidijų.

    Simono Bartkaus FB:

    6. Ar daug aviakompanijų bankrutuos?

    Tikėtina, kad ne viena. Aviakompanijų verslas pasižymi didelėm apyvartom ir mažom maržom. Todėl bet koks sukrėtimas ne vienai aviakompanijai reiškia “amen”. Tačiau, toks dalykas, kad panašu, pagal savo struktūrą aviacija Europoje grįš keliasdešimt metų atgal - ruošiamasi ir vyksta didžiulė re-nacionalizacijos banga. Italai jau nacionalizavo Alitalia (xa xa xa). Švedijos ir Danijos vyriausybės susimetė ir davė SAS 3 milijardus SEK (nesuprantu kodėl tiek mažai - čia kišenpinigiai tokiai bendrovei). Lufthansa kreipėsi ir greitai gaus paramą iš Vokietijos. AF-KLM pildo formalumus gauti iš Prancūzijos. Net Norvegija, kalbasi ir ruošiasi nacionalizuoti Norwegian!! Norwegian būtų bankrutavusi anksčiau ar vėliau “normaliais” laikais, o dabar panašu bus išgelbėta atiduodant valstybei. (nors Norwegian niekada nepriklausė valstybei ir jos skrydžiai iš Norvegijos tesudaro vos 20% veiklos). Kodėl taip daro? Nes centriniai bankai spausdina daug pinigų, kurie valstybėms yra labai pigūs, o valstybės nenori gąsdinti ir taip sukrėstų savo ekonomikų. Lėktuvai visgi yra ne tik biznis, bet ir infrastruktūra. Tai labai ryškiai pasimatė šios krizės akivaizdoje: Lietuvos užsienio reikalų ministras dylina su Vokietijos kolega, kad Lufthansa dar į Vilnių paskraidytų. wow.
    Lenkai ir latviai eilinį kartą įmes pinigų į LOT ir airBaltic - dabar kai Europos Sąjunga pasirodė durniaus vietoje visom prasmėm nebėra, niekas nebežiūrės į kažkokius reguliavimus ir ribojimus nesikišt.
    https://www.facebook.com/simonasbart...57174231842358
    Paskutinis taisė Lettered; 2020.03.21, 01:01.
    Flickr

    Comment


      Krenta ir stambūs rinkos žaidėjai.. Nuo kovo 25 d. Emirates neapibrėžtam laikotarpiui uždaro visus savo maršrutus.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        15min.lt 2020.03.26
        Parkavimosi bėdos: oro linijos ieško vietos lėktuvams, stato juos ant pakilimo takų

        https://www.15min.lt/m/id/pasaulis-k...ku-637-1294784

        Comment


          Poveikis JAV aviacijai

          The latest announcement on Friday from American Airlines reflect the trends around the industry: Over the next two months, it expects to fly as little as 20% of its domestic schedule and between 10% and 20% of its international schedule.

          Many of those planes have just a handful of passengers. American CEO Doug Parker said his planes are about 15% full. US airlines started the year filling about four of five available seats, but are now, on average, filling just one of every five seats, according to data from Airlines for America, an industry group.
          https://edition.cnn.com/world/live-n...hnk/index.html

          Comment


            airBaltic'as dabar vietoje keleivių skraidina medicininę įrangą.







            We are delighted for the opportunity to carry to Latvia almost one million face masks and respirators for our medical staff! ✈️
            We performed the 4815 km flight from Ürümqi Diwopu International Airport in China in 6 hours and 35 minutes with our Airbus A220-300 registered as YL-CSI.
            https://www.facebook.com/airBaltic/p...8513358675016?

            Flickr

            Comment


              JAV kažkiek sumažino aviacijos susiekimą šalies viduje, bet lyginant su Europa ten oro erdvėje dar labai tiršta.


              https://www.flightradar24.com/37.92,-16.11/4

              Comment


                Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                Koronaviruso pandemija sukūrė rekordą – įvyko ilgiausias pasaulyje keleivinis skrydis



                Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...1291962?copied
                Click image for larger version

Name:	ilgiausias-pasaulyje-skrydis-air-tahiti-nui-5e732c10b3227.jpg
Views:	83
Size:	61,9 kB
ID:	1790505
                Įdomiausia, kad tai vidinis skrydis

                Comment


                  Parašė GNU Rodyti pranešimą

                  Įdomiausia, kad tai vidinis skrydis
                  Jeigu būti precizišku, tai ne visai. Skrydžiui reikalinga 1-a skrydžių laisvė (teisė skristi virš užsienio valstybės).

                  Comment


                    Vizualus skrydžių kiekio palyginimas Europos oro erdvėse prieš metus ir dabar:

                    Comment


                      „Norwegian Air“ balansuoja ant bankroto: kainuoja pigiau nei vienas lėktuvas

                      Plačiau: https://www.vz.lt/rinkos/2020/04/19/...#ixzz6K31YJzUS

                      Comment


                        Simonas Bartkus
                        Aviacijos dugno paieškos, atrodo įvyko. Trečiadienio vakarui, trys grafikai: trys skirtingi šaltiniai rodo duomenis, kad kreivės pakeitė kryptį ir nuo dugno labai lėtai ir nežymiai pajudėjo į viršų. Tas dugnas Europoje "minus devyniasdešimt kažkiek procentų".
                        Flightaware fiksuoja visus pasaulyje vykstančius skrydžius - jų skaičius augo šeštą dieną iš eilės. Jeigu "senais normaliais" laikais pasaulyje vyko 100.000 per dieną, tai žemiausiai buvo nukritę iki kažkur 19.000 skrydžių per dieną. Dabar perlipo 20.000 per dieną vidurkį ir įdomiausias klausimas, kur bus "naujieji normalūs" laikai. Eurocontrol fiksuoja pakilusius virš Europos erdvės lėktuvus ir skelbia Y-o-Y daily palyginimą. Dugnas buvo balandžio viduryje, kai skrydžių skaičius buvo kritęs -93%. Vakar ir užvakar jau -87% ir -86%.
                        TSA, kuri vykdo saugumo patikrą visų keleivių JAV oro uostuose, skaičiuoja kiekvieną dieną, kiek žmonių pro juos praeina (JAV formalių ribojimų skrydžiams nėra, mažinimas yra aviakompanijų sprendimas reaguojant į ištuštėjusius lėktuvus). Amerikiečių noras skristi balandžio viduryje buvo kritęs <4% 2019 m. lygio. Nuo balandžio 30 d. perlipo >6%.
                        O tai kaip čia gaunasi, kad vyriausybių suvaržytoje Europoje -93%, JAV -96%, o bendrai pasaulyje tik -80%? Labiausiai atsakymą galima surast Kinijoje, kuri oje šią savaitę (gegužės 4-10 d.) pagal ch-aviation duomenis sudaro 33% visų pasaulio skrydžių (negalima lyginti, bet palyginkim: šią savaitę Kinijoje suplanuoti 65.663 skrydžiai, kai pvz. Vokietijoje 2.134).
                        COVID-19 ten baigėsi anksčiau, Kinijos valdžia metė didžiules dotacijas vidinių skrydžių atstatymui ir vykstantis skrydžių skaičius Kinijoje yra labai arti to, kuris buvo prieš COVID-19 (suplanuotas birželiui yra net didesnis nei buvo prieš COVID-19, bet aviakompanijos ten labai keičia planus, net lėktuvų bilietus įprasta pirkti kelios valandos prieš skrydį). Iš Kinijos entuziazmas dabar metasi į Vietnamą. Tiesa, nėra aišku, kiek tuose suskatintuose skrydžiuose Kinijoje yra keleivių, nes nėra jokie duomenys apie tai skelbiami.
                        Bet kokiu atveju, dabar dugno paieškos keis "new normal" paieškos. Nepaisant visų subsidijų aviacijos verslams, tikėtina, kad noro keliauti laisvame pasaulyje lengvai nenupirksi ir tikėtina, jog kelerius metus užtruks grįžimas į 2019 m. ir reikia susitaikyti jog kokio trečdalio turizmo sektoriaus darbuotoju artimiausius metus tiesiog nereikės.
                        Na, o po šiandien paskelbtos informacijos, kad Baltijos šalyse galima bus judėti laisvai nuo gegužės 15 d., yra variantas aviacijos entuziastams jau pirmąjį "atvirą" savaitgalį praskristi Vilnius-Ryga-Talinas-Ryga-Vilnius

                        Comment


                          Tautinių avialinijų gerbėjams 2 faktai:
                          W. Buffetas dėl koronaviruso pardavė skrydžių bendrovių akcijas https://www.vz.lt/finansai-apskaita/2020/05/03/w-buffetas-del-koronaviruso-pardave-skrydziu-bendroviu-akcijas
                          „Berkshire Hathaway“ buvo visų 4-ių stambiausių JAV oro linijų bendrovių – „Delta Air Lines“, „Southwest Airlines“, „American Airlines Group“ ir „United Airlines Holdings“ – akcininkė. „Oro linijų pasaulis pasikeitė. Yra tam tikros pramonės šakos, ir deja, oro linijos yra tarp jų, kurioms tikrai pakenkė šiandieninė situacija, kurią mums sunkiai sekasi sukontroliuoti “, – sakė W. Buffetas šeštadienį per metinį „Berkshire Hathaway“ akcininkų susirinkimą, kuris šiais metais buvo virtualus.

                          Latvijos vyriausybė pasiryžo į „Air Baltic“ įlieti iki 250 mln. Eur https://www.vz.lt/transportas-logist...ki-250-mln-eur
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Tautinių avialinijų gerbėjams 2 faktai:
                            W. Buffetas dėl koronaviruso pardavė skrydžių bendrovių akcijas https://www.vz.lt/finansai-apskaita/...droviu-akcijas

                            Latvijos vyriausybė pasiryžo į „Air Baltic“ įlieti iki 250 mln. Eur https://www.vz.lt/transportas-logist...ki-250-mln-eur
                            Geriau likti be susisiekimo? Ryga greičiau pasieks prieškrizinį krypčių skaičių nei VNO. Mes 200 mln. skiriam vienkartinėm pensijoms, latviai pan. sumą investuoja į infrastruktūrą ir verslą. Kas geriau valstiečių elektoratui kaip ir aišku.
                            ​​​
                            Paskutinis taisė Lettered; 2020.05.08, 14:05.
                            Flickr

                            Comment


                              Buffetas spekuliuoja, Vyriausybės - investuoja . Skirtingi visų motyvai. Buffetas gal žiūri į artimiausius porą metų ir mato gerokai pelningesnių sričių, o Latvijos valdžia žiūri gerokai toliau į priekį ir vertina, ką apskritai bendrovė suteikia šaliai.

                              Comment


                                Bankrutuoja Lufthansa.

                                German airline giant Lufthansa 'losing €1 million per hour'

                                Flickr

                                Comment


                                  ištemps valstybės ir niekas nebankrutuos.
                                  "We are losing about €1 million in liquidity reserves per hour. Day and night. Week by week," he added.
                                  Spohr said bailout discussions had already started with governments in countries where its airlines were based.
                                  "I'm optimistic that these talks in Bern, Berlin, Brussels and Vienna will lead to good and positive outcomes."
                                  Lufthansa had started the crisis with financial reserves of around €4 billion, he said.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Bankrutuoja Lufthansa.
                                    Dar nebankrutoja. Gera proga restruktūrizuotis. Gal perduoti dukterines atgal jų vietinėms vyriausybėms (Swiss, Austrian, Brussels...)

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Bankrutuoja Lufthansa.
                                      Tai kad jie praranda daug, dar nereiskia ju bankrutavyma - taip gali bankrutuoti dukterines imones kaip dave duba Germanwings. Bet kokiu atveju Lufthansa turi uznugaryje vokietijos izda.

                                      Comment


                                        Bendrovės galbūt naudojasi proga šį tą išpešti iš valstybės

                                        „Boeing“ vadovas: tikėtina, kad dėl koronaviruso krizės žlugsime

                                        https://slaptai.lt/boeing-vadovas-ti...87-gZ9NbW3k-7Q

                                        Comment


                                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                          Bendrovės galbūt naudojasi proga šį tą išpešti iš valstybės
                                          „Boeing“ vadovas: tikėtina, kad dėl koronaviruso krizės žlugsime
                                          Boeing galvojo kad B737-Max "cock up" padengs B777X sekme. Bet kas gi juos pirks dabartineje situacijoje...

                                          Bus idomu jai bankrutavusi Boeing nupirks koks Lockheed Martin
                                          Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2020.05.12, 18:11.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X