Didelės avialinijos (net ir lokalus pavyzdys Airbaltic vs. Nordica) turi DAUG gilesnes kišenes ir gali maršrutus leisti vien tik už kintamus kaštus (atidirbdami kituose maršrutuose), todėl mažiesiems DAR sunkiau viskas vyksta... Jei neturi rimtos bazės mokių klientų, iš kurių gali pasidaryti pelno - bet koks plėtimasis yra didelis lindimas į nuostolį
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio aviacijos naujienos
Collapse
X
-
Būtų gerai, kad būtų taip paprasta, kaip su mažmenine prekyba. Deja aviacijoje labai daug veiksnių: reguliavimai ir finansavimas, nes be jų mažai kuris nacionalinis vežėjas dirbtų laisvos rinkos sąlygomis ar tai bus Alitalia ar Airfrance. Estonian atvejis irgi nėra unikalus, Sabena per naktį virto Brussels airlines,o Swissair pavirto Swiss International Air Lines.
Konkurencija yra laisva, tik mūsų rinka yra tokia, kad niekas nenori joje konkuruoti. Kiekviena iš kompanijų skraidančių į Lietuvą turbūt ramia širdimi galėtų uždaryti skrydžius į Vilnių. Puikus pavyzdys Londonas, nuo pavasario turėsim 8-9 reisus per dieną!!! į Londoną, atrodo begalinė rinka, tik kažkodėl nei British airways nei EasyJet neatidaro reiso į Londoną. Analogiškas maximos pavyzdys: mūsų kaimas geria be galo daug degtinės, bet kaip neatidaro maximos taip neatidaro.
Esame per maža rinka, mūsų skatinimo programa verta pašaipų: noriu skraidau, noriu neskraidau, pinigus paimu, pinigus atiduodu.
Kadangi esame kaimas, mums nėra reikalinga maxima, o nedidelė parduotuvė, kuri užsako tas prekes, kurios yra būtinos kaimo žmonėms. Gal būt ta parduotuvė ir nebus pelninga, bet joje vietiniai žmonės ras būtent to, ko reikia, kita vertus tam pačiam kaime bus sukurtos 2-3 papildomos darbo vietos. Nesakau, kad avialinijos turi būti dotuojamos iš savivaldybės biudžeto, tuo pačiu, visuomenėje neturi kilti klausimų plytelės ar skrydis į Londoną.
Bet faktas, kad vietinis vežėjas leistu lengviau ir greičiau prisitaikyti prie rinkos pokyčių ir man nesvarbu ar to nacionalinio vežėjo vietą užimtų AirBaltic, LOT, SAS ar AirLituanica - svarbu, kad būtų užtikrinta galimybė nuskristi ten kur reikia ir kada reikia, o ne po metų ar dviejų.Aviate, navigate, communicate
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
1) Ką reiškia sunku? Jei nedirbsim sunkiai, neturėsim ir rezultato. Jeigu tokias turi už Lietuvą 1,5 karto mažesnė valstybė ir dar dirbančias pelningai, tai mums būtų gerokai lengviau.
AirBaltic pelningai pradėjo dirbti tik berods 2012 ar 2013m., o atidaryti jie buvo 1995m., t.y. beveik du dešimtmečius nešė Latvijos valstybei nuostolį
2) airBaltic geografija visai kita, virš 70 krypčių, dabar jau net ir į Abu Dabį skrenda.
Aberdeen (Dyce) - kažkoks eilinis miestas kažkur Škotijoje, greičiausiai “emigrantinė kryptis”, kokių apstu ir VNO.
Almaty - Vilnius užtat turi Astaną, kurios neturi latviai. Vėlgi, jokio Rygos pranašumo
Amsterdam, Athens, Barcelona, Berlin (Tegel), Billund - yra ir iš VNO
Bordeaux, Catania, Dubrovnik - sezoninės, atostoginės kryptys, kurių turėjimas ar neturėjimas jokio investuotojų dėmesio Lietuvai nesukuria
Copenhagen, Dublin, Frankfurt - yra ir iš VNO
Gdansk - WizzAir uždaro kitą savaitę. Vadinasi paklausos nėra
Geneva - Germania kažkada skraidė į Ziurichą, po to uždarė. Vadinasi paklausos nėra
Kaliningrad, Kazan - tikrai ne tos kryptys, kurių turėjimas būtų prioritetas Lietuvai
Gothenburg, Helsinki, Kiev, Larnaca, Lviv, Madrid - yra ir iš VNO
Liepaja - ne prioritetas Lietuvai
Lisbon - sezoninė, atostoginė kryptis. Labiau reikalinga patiems latviams, o ne užsieniečiams.
London (Gatwick) - užtat Villnius jau greit turės LCY
Madrid, Malta, Milan (Malpensa), Minsk, Moscow (Sheremetyevo), Munich, Nice, Odessa - yra ir iš VNO
Malaga, Olbia, Palma de Mallorca, Rijeka, Split - atostoginės kryptys, jei jau taip mirtinai reikia, tai skirsk su charteriais
Oslo, Paris, Reykjavik, Rome - yra ir iš VNO
Palanga - bus daugiau skrendančiųjų be Žilvino Grigaičio ?
Rhodes - yra iš KUN
Sochi - ne prioritetas Lietuvai
St. Petersburg, Stavanger, Stockholm, Tallinn, Tbilisi, Tel Aviv, Vienna, Vilnius, Warsaw - yra ir iš VNO (arba greit bus, TBS atveju)
Taigi, kas lieka - visokie random Suomijos miesteliai (Tampere, Turku), abejotino reikalingumai Lietuvai kryptys (Abu Dhabi, Baku). O iš tiesų reikalingų krypčių su ES miestais vos kelios - Budapest, Dusseldorf, Hamburg, Prague.
3) Nacionalinės avialinijos nebūtų tiesioginės konkurentės WizzAir ar Ryanair, kaip ir ArBaltic nėra, sutampa gal tik kelios kryptys, į tą patį Londoną ar Paryžių pigių skrydžių bendrovės skraidina į kaimo oro uostus, į kokį pvz. Ciurichą apskritai net neskrenda, beto dažnai blogu laiku, kas visiškai netinka verslo klientams ar skrendantiems su persėdimu, plius dar AirBaltic nauji A220 orlaiviai, komfortiški ir tylūs, tad čia jūs lyginat ne maximą su kaimo maisto parduotuve, o Maximą su IKEA arba kokia Apranga. Maximoje irgi yra baldų, indų ar drabužių kaip ir IKEA ir Aprangoje, bet tai visai kitas segmentas iš esmės ir tiesioginiai nekonkuruoja.Paskutinis taisė 10.000; 2019.01.09, 17:42.
Comment
-
Negalima lyginti tik pagal kryptis, reiktų ir į dažnį žiūrėti, o čia ir pasimatytų, kodėl RIX pernai skraidino 2,5 mln. kelevių daugiau.
Kaip ir negalima teigti, jog jei yra uždaryta nėra paklausos - British airways, Vilnių uždarė net 2 kartus, bet nepasakyčiau, kad nėra paklausos.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
1) Ką reiškia sunku? Jei nedirbsim sunkiai, neturėsim ir rezultato. Jeigu tokias turi už Lietuvą 1,5 karto mažesnė valstybė ir dar dirbančias pelningai, tai mums būtų gerokai lengviau.
.
Jeigu požiūris bus, kad 'ai va, latviai turi AirBaltic, tai ir mes galim' ir po to seks panašūs žingsniai, kaip AirLituanicos atveju, t.y. išsinuomojami du maži lėktuvėlei ir manoma, kad to užtenka avialinijoms įkurti - tai deja, bet tas neįmanoma. AirLituanica su nežmoniškais nuostoliais tai parodė, Nordicos bandymas buvo daug rimtesnis ir profesionalesnis, bet ir jiems atrodo nepavyks. Dėl to ir sakau, kad šiais laikais, kai Vilniaus oro uoste karaliauja WizzAir ir Ryanair, įkurti konkurencingas avialinijas - yra super sunku, o sukurti tokias, kurias po to kas metus subsidijuosim - neįmanoma, nes užrauks Europos komisija. Tai turim pasirinkimą - viskas arba nieko, nėra jokio vidurinio pasirinkimo, kuriame galėtų egzistuoti visokios AirLituanicos. Viskas arba nieko reiškia, kad arba mes neturim avialinijų, arba iš kart kuriam gebančias konkuruoti. Tai nėra neįmanoma, bet tikrai nėra taip lengva, kaip kad įkurti AirLituanicą ar net tą pačią Nordicą. AirLituanica Lietuvos aviacijai iš vis padarė meškos paslaugą - buvo prarastas brangiai kainuojantis laikas ir dabar sukurti konkurencingas avialinijas yra dar sunkiau, nei prieš 6 metus. Jeigu nebūtų buvę piarino Zuoko projekto, tai galbūt būtų buvę kalbų ir bandymų kurti normalias avialinijas, bet jis tą idėją dėl savo reitingų ir už mūsų pinigus sukompromitavo.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNegalima lyginti tik pagal kryptis, reiktų ir į dažnį žiūrėti, o čia ir pasimatytų, kodėl RIX pernai skraidino 2,5 mln. kelevių daugiau.
Kaip ir negalima teigti, jog jei yra uždaryta nėra paklausos - British airways, Vilnių uždarė net 2 kartus, bet nepasakyčiau, kad nėra paklausos.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNiekas ir nesiūlo kurti mažų avialinijų su keliais lėktuvais, tai tikrai nekonkurencinga, manau pirmiausia reiktų gal net su pačiais latviais tartis ir Lietuva galbūt galėtų tapti airBaltic akcininke, tada būtų Baltijos šalyse du airBaltic hub'ai, VNO ir RIX.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTaigi, kas lieka - visokie random Suomijos miesteliai (Tampere, Turku), abejotino reikalingumai Lietuvai kryptys (Abu Dhabi, Baku). O iš tiesų reikalingų krypčių su ES miestais vos kelios - Budapest, Dusseldorf, Hamburg, Prague.
Kaip matai, sutampa žyymiai daugiau, negu “vos kelios kryptys”. O į “ne kaimo” oro uostos, kaip kad Amsterdamo AMS, Briuselio CDG, Paryžiaus CDG ar Stokholmo ARN iš Lietuvos jau ir taip yra tiesioginiai skrydžiai. Kas dėl naujų AirBaltic orlavių - prajuokinote WizzAir ir Ryanair irgi skraido “šviežiena”. Bet šiaip jau orlaivių amžius tikrai nėra svarus argumentas, diskutuojant apie Lietuvos susisiekimą oru
Wizz ir Ryanair skraido 30 metų senumo modelio lėktuvais (čia tas pats, kas važinėti su kątik iš gamyklos išriedėjusiu pirmos kartos passatu, naujai pagamintas, bet atgyvenęs), airBaltico Airbus A220 yra naujo dizaino orlaivis, ergonomiškesnis, patogesnis keliaujant dviese, didesni langai, gerokai tylesni ir ekonomiškesni varikliai ir t.t. Beto dar vienas argumentas už airBaltic punktualumas.Paskutinis taisė Lettered; 2019.01.09, 15:24.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Ir kodėl gi su tuo turėtų sutikti mūsų kaimynai latviai ? AirBaltic dabar veikia pelningai, tai kokia prasmė kelti dalį lėktuvų parko į Lietuvą, kur pradžia, dėl konkurencijos su Ryanair ir Wizzair, tikrai bus nuostolinga ? Jau nekalbu apie politinę šio reikalo pusę - koks latvių politikas sutiks su tiesioginio susisiekimo su Latvija bloginimu (jei būtų nuspręsta kad dalis krypčių bus ne dubliuojamos, o skraidinamos arba iš Vilniaus arba iš Rygos) ?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kol nėra jokių nacionalinių avialinijų Lietuvoje, tol jiems labai gerai, bet vyriausybė galėtų pasiūlyti, arba darom bendrą projektą arba bandysim atskirai konkuruoti. KLM - Air France irgi manau ne veltui susijungė, nes suprato, kad dviese bus konkurencingesni nei pavieniui.
Dėl to šitos jūsų kalbos apie “grūmojimą piršteliu” Latvijai, atseit junkimės, arba mes su jumis konkuruosim yra šiek tiek juokingos. “Konkuruokit” sakys latviai, atidarys tokias pačias tiesiogines kryptis iš VNO kaip ir lietuviai, tada mūsiškiai, neatlaikę konkurencijos su AirBaltic, bankrutuos ir mes eilinį kartą būsim išmetę keletą ar kelioliką milijonų į orą, o latviai galės tuomet atsitraukti ir vėl viskas bus kaip po senovei. Iš esmės panašiai kaip 2008-2010m.Paskutinis taisė 10.000; 2019.01.09, 16:22.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tai kad 2018m. VNO statistika dar oficialiai nepaskelbta, tai iš kur tokios žinios kad 2,5 mln. keleivių daugiau ? Kadangi RIX aptarnavo 7mln. keleivių, VNO turbūt kokius 4,8-4,9mln., tai skirtumas susidaro 2,1-2,2 mln. Atmetam 1mln., kuriuos aptarnavo antrasis VNO takas, kodiniu pavadinimu “KUN”, ir 300 000 keleivių, aptarnautų Palangos. Koks lieka skirtumas ? Mažiau nei milijonas - turbūt tie patys lietuviai, estai, suomiai iš Turku ir Tamperės, kurie RIX naudoja tik kaip persėdimų tašką. Dar Šiaurės Lietuva, kuriems RIX arčiau nei VNO
Atmeskim tuomet baltarusius, latvius iš Palangos.
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
O kada tai įvyko ? 2000m. ir 2005 m. ? Nemanote, kad tuo metu dar buvo šiek tiek kitokia paklausa, negu dabar ? Be to, BA pardavinėja brangesnius bilietus negu mūsų tautiečiai perka skrisdami su Ryanair ir WizzAir. O paklausa nuo bilietų kainos taip pat priklauso.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Tai ką mes lyginam? Oro uostus ar visą šalį, KUN nėra antrasis VNO takas, nes tuomet TRP yra OSL trečiasis takas.
Pats minėjote skrydžius į Šveicariją, kad sustabdė nes nėra poreikio, o Swissair dar seniau nei BA sustabdė 1998 m.?
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTaip, atsiprašau, turėjau omeny Germania, kuri skraidė į Ziurichą berods iki 2017m.
Taip Germania projektas buvo pakankamai utopinis manau. Su be galo prastais išvykimų laikais ir absoliučiai be jokių jungimų.
Swiss grįžimas gal ir nebūtų blogiausias variantas ypač po kelių metų, tik ar Lufthansa leis, va kur klausimas.
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tikrai prisimenu prieš kokius 5 ar daugiau metų straipsnį, kad airbaltic yra daugiausiai vėluojanti oro linija Europoje ar panašiai.
Kas lėmė tokį neįtikėtiną šuolį nuo pačios apačios į patį viršų?
Nesakau, kad Airbaltic taip pradėjo dabar daryti. Tik sakau, kad "punktualiausios aviakompanijos" vardas yra beprasmis.
https://www.telegraph.co.uk/travel/t...re-never-late/ Airlines extending flight times to avoid payouts for delays, report claims
(...)
OAG found that over the last couple of decades, despite new technology, scheduled flight times - ie. how long an airline estimates it will take to complete a journey - have actually increased by as much as 50 per cent.
Looking at Europe’s busiest international route, for example - Heathrow to Dublin - it found that in 1996 the vast majority of airlines published a scheduled flight time of between 60 and 74 minutes. Fast forward 22 years and almost all claim the journey takes between 75 and 89 minutes, while a handful bank on 90 minutes or more.
Which? Travel, meanwhile, compared the flight times of 125 routes and found that 76 are scheduled to take longer now than they were in 2008 - some but as much as 35 minutes. Nine out of 11 Ryanair routes, nine out of 12 Virgin services, and 16 out of 26 EasyJet flights, are said to be slower.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąNesakau, kad Airbaltic taip pradėjo dabar daryti. Tik sakau, kad "punktualiausios aviakompanijos" vardas yra beprasmis.
O bendra skrydžio laikų ilginimo tendencija buvo žinioma ir skelbta. Tai ne vien dėl oro linijų noro pasirodyti gražiomis, bet ir oro trasų, nusileidimo takų užkrautumo didėjimo lyginant su situacija prieš 10-20 metų.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Bankrutuoja oro bendrovė „Germania“ https://www.vz.lt/transportas-logist...ia-oro-linijos
Vidutinės kainos oro linijų bendrovė „Germania“ skraidė į maždaug 60 vietų Europoje, Afrikoje ir Artimuosiuose Rytuose. „Germania“ bankroto procedūras pradėjo praėjus vos metams po to, kai bankrutavo dar viena Vokietijos oro bendrovė – „Air Berlin“.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment