Dar ne per seniausiai aiškino, kad skrydžius atšaukia dėl Europos eismo kontrolierių trūkumo, kuris, taip išeina, daro įtaką tik Ryanair . Nors jau seniai žinoma, kad jai trūksta pilotų.
Iškėlė versiją dėl atšaukiamų „Ryanair“ skrydžių: gudrauja keleivių sąskaita
It was designed to become the grande dame of aviation, an enormous modern plane that could seat 544 passengers — 853 if you squeezed people in — on two decks, replacing the venerable Boeing 747 with a new standard of luxury in flight.
Just 11 years later — almost a nanosecond in the life of a commercial airplane — two Airbus 380s can’t find a home and are about to be broken up and sold for parts.
A380 truputį per anksti išleistas, kai keleivių skaičius taip sparčiai auga, pilotų trūksta, slotai brangsta, auga prabangių skrydžių/komforto paklausa, nelabai įsivaizduoju aviacijos ateities be tokių didelių lėktuvų.
A380 truputį per anksti išleistas, kai keleivių skaičius taip sparčiai auga, pilotų trūksta, slotai brangsta, auga prabangių skrydžių/komforto paklausa, nelabai įsivaizduoju aviacijos ateities be tokių didelių lėktuvų.
Tai kokia jo nesėkmės priežastis? Ką ne taip suprognozavo aviacijos marketingistai?
Viena iš priežasčių, kiek suprantu, nepasiteisinusi hub-to-hub koncepcija.
Tai kokia jo nesėkmės priežastis? Ką ne taip suprognozavo aviacijos marketingistai?
Viena iš priežasčių, kiek suprantu, nepasiteisinusi hub-to-hub koncepcija.
Jei verslas kuriasi ten kur yra geras susisiekimas, dažni skrydžiai, o gyventojai(darbo jėga) kraustosi į didmiesčius, tai pagal idėją keleivių srautai turi koncentruotis. Didelius kiekius pigiausia pervežti su dideliais lėktuvais.
Tai kokia jo nesėkmės priežastis? Ką ne taip suprognozavo aviacijos marketingistai?
Viena iš priežasčių, kiek suprantu, nepasiteisinusi hub-to-hub koncepcija.
Hub-to-hub veikia visai neblogai, pvz. Emirates, Qatar, Lufthansa, Singapore airlines ir t.t. A380 sunkiai sekasi dėl didelių kuro sąnaudų, reiktų ekonomiškesnių variklių arba net padaryti versiją tik su dviem varikliais.
Tai kokia jo nesėkmės priežastis? Ką ne taip suprognozavo aviacijos marketingistai?
Viena iš priežasčių, kiek suprantu, nepasiteisinusi hub-to-hub koncepcija.
Ši. Dauguma keleivių mieliau renkasi galimybę skristi be persėdimų iš A į B. O tiesioginių maršrutų, kurie stabiliai generuotu tokius srautus, kad užpildytų A380 yra palyginus labai nedaug. Sumažėjus keleivių srautams (pvz. dėl ekonomikos svyravimų) kuriame nors maršrute, A380 dargi nėra kur perkelti ir kam išnuomoti ar parduoti. Vidutinio dydžio lėktuvų parkas aviakompanijoms siūlo didesnį lankstumą. Atsižvelgus į viską, operuoti porą mažesnių lėktuvų yra pigiau, nei vieną A380, nors mąsto ekonomika tam tarsi prieštarautų. Santykinai seni A380 varikliai taip pat nepadeda pasiekti didesnio efektyvumo.
Scheduled flight times are up to 35 minutes slower this summer than 10 years ago, a Which? Travel investigation has revealed. Despite advances in air travel, 76 out of the 125 flights we analysed take longer now than in 2008 – if flight timetables are to be believed.
In fact, nine out of 11 Ryanair routes we looked at are slower in 2018, according to data from aviation analysts OAG. Even the budget airline’s short hop from London Stansted to Berlin Schonefeld has extended by 10 minutes, on average.
‘The problem for airlines is that if there’s any delay, then the knock-on effect through the rest of the flying programme that day is affected,’ he explained. This phenomenon is known as schedule padding. One of the benefits is that it also allows airlines to improve their punctuality records. Last year, Hong Kong Airlines was congratulated after it soared to the top of global rankings with 94.8% of flights classed as on time – ie touching down within 15 minutes of their scheduled arrival. It was hailed as a success story, until it emerged that the airline had simply extended the scheduled arrival time on several of its routes. The airline’s vice chairman, Tang King-shing, said: ‘We saw on-time performance was a problem, so we allowed extra time.’
Kai tema pasiekia120 puslapių, pasitarkime, kaip šią mega temą Aviacijos naujienos reikėtų suskaidyti.
Bent kelios mažesnės temos yra aiškios (pavadinimus galima bus patikslinti):
- Aviacijos technikos naujienos (pvz. atsirado naujas lėktuvas)
- Nauji oro uostai, esamų oro uostų plėtra (pvz., naujasis Stambulo oro uostas)
- Nauji maršrutai (pvz., UIA netrukus paleidžia maršrutą iš Kijevo į Bukareštą ir mums Rumunija pasidaro taip pat patogiai pasiekiama kaip Odesa)
- Eismo sutrikimai oro uostuose (pvz., ten būtų galima dėti info apie LOT streiką ir skrydžių iš Varšuvos sutrikimus)
- Ekonominės naujienos, įmonių susijungimai, bankrotai ir pan.
- Incidentai ir nelaimės aviacijoje
- ...
Gerai išdiskutuokime, kokios dar gali būti temos
Vienu metu būtų galima pertvavarkyti šią mega temą - kad būtų patogu surasti reikiamą informaciją, o rašantys iškart žinotų, jog rašo tinkamoje temoje.
Būdamas stambių temų gerbėju manau, kad siauros temos bus pasmerktos užmarščiai, nes forume nėra tiek žmonių ir tiek susidomėjimo, kad tos temos būtų gyvos. Pvz., Stambulo oro uosto atidarymas juk neeilinis įvykis, bet forume nelabai kas apie tai rašo. Nebent galima išskirti atskirą aviacijos incidentų (streikų ir visų kitų sutrikimų) temą, nes ji sulaukia pakankamai dėmesio ir pranešimų. O jei bus krūva siaurų temų, kurios pamirštos nusislinks į kažkelintą puslapį, forumo moderatoriams tiesiog bus daugiau darbo kilnojant pranešimus, nes dalyviai dažnai rašo populiarioje ir aktyvioje temoje. Be to, kuo siauresnė tema, tuo didesnė tikimybė, kad diskusija nusuks į šoną ir neatitiks temos pavadinimo.
Temų atskyrimo poreikis kilo, kai dabar atsirado naujienų (LOT streikas, Stambulo oro uosto atidarymas), o visi kalba tik apie Indonezijos lėktuvo katastrofą.
Kitos naujienos paprasčiausiai pasimes tarp pranešimų apie Indonezijos lėktuvo nuolaužas.
Praktiškai mąstant 99% lietuvių net ir po vasaros sezono turėtų būti aktualesnės naujienos apie LOT streiką ir Varšuvos oro uosto eismo sutrikimą, o ne apie nelaimę tolimoje šalyje (nebent tai konstrukcinis lėktuvo nesklandumas, kuris gali pasikartoti).
Tačiau žmogaus prigimtis tokia ,kad temos apie nelaimes yra įdomesnės ("gerai kad ten manęs ir mano artimųjų nebuvo").
Turbūt daug nediskutuojant reikia pabandyti atskirti nelaimių ir incidentų temą. Prieštaraujančių turbūt nebus.
Beje šioje temoje ir anksčiau (gal prieš 40 puslapių) buvo diskutuota apie Indonezijos oro linijų avaringumą..
Atskyrus nelaimių temą bus lengviau sudrasti panašias naujienas ar kitą informaciją.
Beje šioje temoje ir anksčiau (gal prieš 40 puslapių) buvo diskutuota apie Indonezijos oro linijų avaringumą..
Atskyrus nelaimių temą bus lengviau sudrasti panašias naujienas ar kitą informaciją.
Pritarčiau senasnamas dėl aviacijos incidentų temos, nes turbūt 60 psl, iš 120 yra prirašyta būtent šia tema. Visa kita tai entuziastų įkelta viena ar kita nuoroda su kokia nors naujiena.
Dėl aviacijos katastrofų, nelaimių ir incidentų atskyrimo į atskirą temą niekas neabejoja.
Tuomet pradedu kėlimą. Kaip kažkas sakė - "viskas padaroma darymo būdu".
Pažiūrėsime, kiek tas perkėlimas užtruks.
Kol bus keliami pranešimai, pagalvosim ir dėl kitų temų tikslingumo.
Maža replika
Būdamas stambių temų gerbėju manau, kad siauros temos bus pasmerktos užmarščiai, nes forume nėra tiek žmonių ir tiek susidomėjimo, kad tos temos būtų gyvos. (...)
O jei bus krūva siaurų temų, kurios pamirštos nusislinks į kažkelintą puslapį, forumo moderatoriams tiesiog bus daugiau darbo kilnojant pranešimus, nes dalyviai dažnai rašo populiarioje ir aktyvioje temoje. Be to, kuo siauresnė tema, tuo didesnė tikimybė, kad diskusija nusuks į šoną ir neatitiks temos pavadinimo.
Visos "Vandens ir oro transporto" skilties temos užima tik du puslapius. Pagal dabartinį aktyvumą Į tą kažkelintą puslapį tema sąraše nukeliaus tik po 14 mėnesių, o atsiradus daugiau temų - gal po 12 mėnesių.
Dėl temų persipynimo tenka iš dalies pritarti.
Pvz, atidaro koks ...Air'as tiesioginę liniją į Maroką ar uždaro skrydžius į Graikiją. Ta naujiena yra pvz. VNO ar KUN oro uosto temoje. Tačiau tas tiktų ir oro linijų temoje (kurioje dabar lyderis yra viena problemų turinti kompanija).
Gal šiame etape logiškas atskyrimas būtų iškėlus į atskirą temą VNO Vilniaus oro uosto rekonstrukciją ir pastato ar pakilimo tako klausimus, o diskusijas ir naujienas apie aviacinę veiklą palikus ten kur ir yra. Tuomet būtų lengviau, pvz., surasti 1993 m.ar vėlesnės rekonstrukcijos brėžinius.
Pradėjau kiloti pranešimus į naują temą Aviakatastrofos ir aviacijos techniniai incidentai
Jei kas turi pasiūlymų dėl naujos temos pavadinimo, prašom rašyti.
Ten jau 26 puslapiai, o čia sumažėjo nuo 123 iki 97...
Iki 2010 m. temoje "Aviacijos naujienos" buvo vos vienas kitas pranešimas apie nelaimes, nors 2009 metais įvyko reiso paslaptinga AF 447 Rio de Žanieras - Paryžius katastrofa. Po 2010 metų tokių pranešimų kažkodėl padažnėjo. O 2014 metais po Malaizijos MH 370 ir Indonesia AirAsia 8501 reisų kelti reikėjo ištisus puslapius (atitinkamai 10 ir 4).
Gal pavyks iki dienos pabaigos visiškai iškelti visus pranešimus. Dabar esu 2014/2015 metuose ties 48 (ex 62) puslapiu.
Comment