Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    „Bombardier“ laimėjo prieš „Boeing“ http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomik...o-pries-boeing
    Lėktuvų pramonė ne automobilių bei dar anksti ką nors teigti, bet Boeing konkurentai gamina pigiau ir didina rinkos dalį, tarp jų ypatingai Airbus.

    Comment


      Norway aims for all short-haul flights to be 100% electric by 2040

      It already has more electric cars than any other country in the world and also has shipping projects underway

      https://www.theguardian.com/world/20...ectric-by-2040
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Keleivių Rygos oro uoste sausį padaugėjo penktadaliu

        Neblogas augimas, įdomu bus palyginti su VNO.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Keleivių Rygos oro uoste sausį padaugėjo penktadaliu

          Neblogas augimas, įdomu bus palyginti su VNO.
          Neblogas augimas??? Penktadalis yra neįtikėtina.

          Comment


            „Lufthansa“ atsinaujina – štai kaip atrodys keleivių vietos

            Skaitykite daugiau: https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...tm_medium=Copy

            Comment


              Parašė Lettered
              Šiuo atveju greičiausiai kaltas senas atgyvenęs lėktuvas:
              An-148 pradėjo skraidyti 2004 (vakar nukritęs lėktuvas buvo pagamintas 2010) - tai tikrai nėra senas modelis. Suprantama, kad didelę reikšmę turi techaptarnavimas. Bet apie vakarikščio įvykio priežastis kalbėti dar ankstoka.

              Comment


                Parašė Jopapa

                Bet technologijos gamybos senos kaip supratau labai?Bet kokiu atveju rusisku lektuvu neteko skrist ir neskrisiu tikiuosi niekada
                Na Boeing 737 gaminamas nuo 1967 m. O naujo An 148 vidus atrodo taip:





                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  AirBaltic Named Most Punctual Airline in 2017 by OAG

                  Flickr

                  Comment


                    Qatar airways skraidys į Taliną.

                    Click image for larger version

Name:	94225D46-E24A-4E65-93F6-728723B12F26.png
Views:	89
Size:	412,5 kB
ID:	1624087

                    Flickr

                    Comment


                      Nuo rugpjūčio norvegų avialinijos ketina skraidinti iš Londono į San Paulą arba Rio de Žaneirą.

                      Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz59boQ63vx

                      Comment


                        Flickr

                        Comment


                          Šią vasarą iš Rygos oro uosto – skrydžiai 100 krypčių

                          Tarptautinis Rygos oro uostas šią vasarą žada daugiausiai skrydžių krypčių istorijoje: į 100 skirtingų vietų skraidins 19 skrydžių bendrovių.

                          Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5AbcC8wUR



                          Flickr

                          Comment


                            Įvykdytas istorinis tiesioginis skrydis iš Perto į Londoną http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomik...erto-i-londona
                            Lėktuvas su 200 keleivių ir 16 įgulos narių iš Perto pakilo šeštadienį, 18.49 val. vietos laiku. Australijos nacionalinės vežėjos „Qantas Airways“ skrydis nr. QF9 truko kiek daugiau nei 17 valandų. Iš viso įveiktas 14 tūkst. 498 kilometrų atstumas. Oro linijos istorinį skrydį įvykdė su patobulintu ir našesniu „Boeing 787-9 Dreamliner“ orlaiviu. Kad tokio ilgo skrydžio keleiviams kelionė būtų lengvesnė, lėktuve pagerinta oro kokybė ir sumažintas triukšmas salone.
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Keista, kad tik dabar. Juk iš Europos į Australiją ir atgal skraidoma ne taip ir mažai. Bilietas perkant prieš mėnesį maždaug 1000 eur. Tai ne tiek daug ir brangesnis nei skrydžiai su persėdimu. Pirmos 10 dienų išparduota beveik 100 proc. Jei Londonas pasiteisins, toliau Qantas svarsto Paryžių.

                              Comment


                                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                Keista, kad tik dabar. Juk iš Europos į Australiją ir atgal skraidoma ne taip ir mažai. Bilietas perkant prieš mėnesį maždaug 1000 eur. Tai ne tiek daug ir brangesnis nei skrydžiai su persėdimu. Pirmos 10 dienų išparduota beveik 100 proc. Jei Londonas pasiteisins, toliau Qantas svarsto Paryžių.
                                Šiaip galutinis maršrutas yra ne Pertas, o Melburnas ir Sidnėjus, paprasčiausiai degalų papildymą padarė ne Dubajuje, o pačioje Australijoje, bet skristi visai be degalų papildymo dar neįmanoma.
                                Flickr

                                Comment


                                  Kiek supratau, tai skrendantys į Melburną ar Sidnėjų turės persėsti, nes maršrutas yra Londonas-Pertas.

                                  Comment


                                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                    Kiek supratau, tai skrendantys į Melburną ar Sidnėjų turės persėsti, nes maršrutas yra Londonas-Pertas.
                                    Neturi, tas QF9 skrydis yra iš Melburno į Londoną, Perte tik sustojant 1,5h pasipildyt degalų ir keleivių, seniau tą darydavo Dubajuje. Čia labiau psichologinis skirtumas, kad skrendama nesustojant iš Australijos žemyno į Europą, bet techniškai didelio skirtumo nėra tarp sustojimo Dubajuje ir Singapūre.

                                    https://www.flightradar24.com/data/flights/qf9
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Skirtumas vos ne pustrecio tukstancio:



                                      Comment


                                        Parašė agnette Rodyti pranešimą
                                        Skirtumas vos ne pustrecio tukstancio:
                                        ]
                                        Žodžiu dar negreit bus pagamintas toks lėktuvas, kuris galėtų tokią ilgą distanciją skristi (komerciniu režimu). Naujas Boeing 777X galės skristi maximum 16 tūkst. km.
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2018.03.27, 13:55.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Labai paprasta isspresti nuotolio problemele, paleisti reisa Melburnas-Vilnius. Ziurint i treka matosi kad Vilnius pirmas europinis oro uostas marsrute MEL - LHR

                                          Comment

                                          Working...
                                          X