Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iranas pildo lėktuvų angarą: derasi su „Bombardier“
    http://vz.lt/2016/04/25/iranas-pildo...-su-bombardier

    Šiais metais iš Vakarų sankcijų ištrūkęs Iranas nepaliaujamai apsipirkinėja. Šimtus lėktuvų ketinanti įsigyti šalis dabar pradėjo derybas su „Bombardier“, trečia pagal dydį pasaulyje lėktuvų gamintoja.

    Tikimasi, kad bendrovei pavyks sudaryti sandorį dėl nedidelių trumpiems nuotoliams skirtų lėktuvų. Kalbama, kad kartu būtų įkurtos ir naujos oro linijos, kurios rengtų turistinius skrydžius į Kešmo salą pietinėje Irano dalyje.

    VŽ rašė, kad Iranas jau pasirašė sutartį dėl 118 skraidyklių įsigijimo iš „Airbus“ už 27 mlrd. USD. Taip pat vedamos derybos su „Boeing“, rašo „Bloomberg“.

    1995 m. įvestas embargas draudė Vakarų gamintojams pardavinėti įrangą ir dalis Irano bendrovėms. Šalies oro linijos šiuo metu turi apie 140 lėktuvų, kurių vidutinis amžius siekia 20 metų, didelė dalis jų jau turėtų būti nebenaudojami.

    Comment


      Miuncheno oro uostas atidarė naują terminalą
      http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...auja-terminala

      Miuncheno oro uostas atidarė naują terminalą, leisiantį prie jo keleivius išlaipinti 27 vartuose. Drauge terminale siūloma tiesioginio įlaipinimo, ne viena maitinimo ir apsipirkimo paslauga.

      Naujasis terminalas, skelbia „Internationalairportreview“, yra puikus Miuncheno oro uosto ir skrydžių bendrovės „Lufthansa“ bendradarbiavimo pavyzdys. Oro uostui teko 60% investicijų į oro uostą, partneriams teko padengti 40% reikalingos sumos terminalo statyboms, įrengimui ir paleidimui.

      Skelbiama, kad naujasis terminalas su 27 vartais leis Miuncheno oro uoste papildomai aptarnauti 11 mln. keleivių per metus.

      Terminale įrengta 15 erdvių, skirtų prekybai, septyni restoranai ir kavinės, trys bemuitės parduotuvės. Taip pat keleiviams skirtos penkios „Lufthansa“ poilsio erdvės.

      Naujasis terminalas su pagrindiniais oro uosto pastatais nėra susietas jokiais antžeminiais ryšiais, tad keleiviams, atvykusiems į oro uostą, pasų ir bagažo patikrą teks įveikti pagrindiniuose pastatuose, tuomet požeminė transporto sistema juos nugabens iki antrojo terminalo.

      Skelbiama, kad naujasis Miuncheno terminalas turi išmanią šildymo, vėsinimo ir apšvietimo sistemą, leidžiančią sumažinti iki minimumo energijos poreikius.

      Į antrojo terminalo statybą buvo investuota apie 900 mln. Eur.

      Comment


        Oro uostų darbuotojų streikas Vokietijoje: atidedami šimtai skrydžių
        http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...imtai-skrydziu

        Vokietijos oro uostuose dirbantys viešojo sektoriaus darbuotojai trečiadienį paskelbė streiką dėl didesnių atlyginimų. Dėl to atšaukta dalis skrydžių. Dėl streiko Vokietijoje buvo atšaukti „Lufthansa“ rytiniai ir dieniniai skrydžiai tarp Vilniaus ir Frankfurto.

        „Lutfhansa“, didžiausia Vokietijos oro vežėja, teigia, kad šiandien atšaukta apie 900 skrydžių, įskaitant turėjusius vykti didžiuosiuose Frankfurto ir Miuncheno oro uostuose. Tai sudaro apie 60% kompanijos bendro dienos skrydžių srauto.

        Comment


          Briuselio oro uosto išvykimo salė po kruvinų atakų vėl atidaryta
          http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...ryta-57-619891

          Briuselio oro uostas vėl atidaro išvykimo salę po kovo 22 dieną islamo ekstremistų įvykdytų kruvinų atakų.

          Oro uostas jau buvo atnaujinęs kai kuriuos skrydžius, bet keleiviai naudojosi laikina registracijos palapine, nes išvykimo salei per dviejų mirtininkų atakas, pareikalavusias 16 gyvybių, buvo padaryta didelė žala.

          Tam tikrų skrydžių keleiviai naujai suremontuota išvykimo sale pradės naudotis sekmadienį, po specialios ceremonijos. Buvo įdiegti papildomi saugumo patikrinimai prieš keleiviams patenkant į terminalą.

          Po atakų oro uostas 12 dienų buvo visiškai uždarytas, o paskui palaipsniui ėmė atnaujinti darbą, tačiau į visiškai normalias vėžes grįš tikriausiai tik birželį.

          Briuselio oro uosto kompanijos vadovas Arnaud Feistas pavadino tai „svarbia diena atsigaunant“ – ir oro uostui, ir stengiantis atkurti miesto įvaizdį.

          Per koordinuotas kovo 22-osios atakas Briuselio oro uoste ir metropoliteno stotyje miesto centre iš viso žuvo 32 žmonės, o dar daugiau kaip 300 buvo sužeisti. Tai buvo didžiausios teroro atakos per Belgijos istoriją.

          A.Feistas išreiškė viltį, kad oro uostas 100-u proc. vėl dirbs birželio viduryje.

          Keleivių prašoma atvykti trys valandos prieš savo skrydį, kad užtektų laiko papildomiems policijos saugumo patikrinimams prie įėjimo į išvykimo salę.

          Comment


            "Mrija" Australijoje. Susidomėjimas ne mažesnis už Euroviziją

            Comment


              „AirBaltic“ beveik padvigubino pelną
              http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...vigubino-pelna

              Baltijos šalių oro linijų bendrovės „AirBaltic“ grynasis pelnas pernai siekė 19,5 mln. Eur ir buvo beveik dvigubai didesnis nei 2014 m., kai jis sudarė 10,7 mln. Eur.

              Šiais metais buvo padidintas bendrovės įstatinis kapitalas iki 256 mln. Eur.

              132 mln. Eur. į ją investavo Vokietijos verslininkas Ralf-Dieteris Montag-Grimesas. Be to, jis įsigijo beveik 20% kompanijos akcijų už 52 mln. Eur. Taip pat prisidėjo ir šalies vyriausybė, kuri investavo 80 mln. Eur.

              Teigiama, kad tai „AirBaltic“ leido atnaujinti savo lėktuvių parką ir pristatyti 20 „BombardierCS300“ lėktuvų, kurie turėtų ją pasiekti jau šiais metais.

              Pagrindinis oro bendrovės akcininkas – Latvijos valstybė, valdanti 80,05% akcijų. Šiuo metu „AirBaltic“ lėktuvų parką sudaro 24 lėktuvai – 12 „Boeing 737“ bei 12 „Bombardier Q400Next Gen” lėktuvų.

              Comment


                Dingo iš Paryžiaus į Kairą skridęs keleivinis lėktuvas: keliama blogiausia versija http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...sija-57-629173

                Comment


                  „Finnair“ parduoda savo verslo kelionių agentūrą
                  http://vz.lt/sektoriai/paslaugos/201...ioniu-agentura

                  Suomijos oro bendrovė „Finnair“ susitarė dėl savo verslo kelionių agentūros „SMT“ pardavimo JAV kelionių milžinei „American Express Global Business Travel” (GBT).

                  Bendrovė praneša, kad sandoris turėtų būti užbaigtas šių metų II ketv., o jo suma nėra atskleidžiama.

                  „SMT“ su ja įsigyjančia kompanija bendradarbiavo pastaruosius 27 metus.

                  „Finnair Group“ nusprendė atskirti SMT ir susitelkti į savo pagrindinį verslą, – bendrovės pranešime komentuoja Juha Jarvinenas, „Finnair“ komercijos vadovas ir „SMT“ valdybos pirmininkas.

                  „GBT, kaip naujas savininkas, užtikrina, kad bendrovei bus sukurta tinkama aplinka diegti inovacijas ir dinamiškai augti. Bendrovės, kurių pagrindinis verslas yra kelionių planavimas, susitikimai ir renginiai, turi nuolatos investuoti į naujausias technologijas, kad išliktų konkurencingos“, – sako p. Jarvinenas.

                  „SMT“ agentūra buvo įkurta 2013 m., po „Area Travel Agency” ir „Finland Travel Bureau“, dviejų didžiausių Suomijos verslo kelionių agentūrų, susijungimo. Bendrovė turi apie 200 darbuotojų.

                  Comment


                    „Ryanair“ pelnas augo lyg ant sparnų
                    http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...lyg-ant-sparnu

                    Mažų sąnaudų skrydžių bendrovė „Ryanair“ paskelbė, kad praėjusiais metais jos pelnas augo 43% – iki 1242 mln. Eur.

                    Per visus metus sėkmingiausiai Europoje veikianti skrydžių bendrovė pervežė 106 mln. keleivių – 18% daugiau nei metais anksčiau. Tad kiekvienas keleivis bendrovei atnešė 11 Eur pelno.

                    5% išaugo ir bendrovės veiklos efektyvumo rodikliai – iki 93%. Tokie rodikliai, teigia bendrovė, nulemti platesnės skrydžių geografijos, išaugusios paslaugų kokybės, taip pat – paslaugų patrauklumas skrydžius paskutinę akimirką užsisakančiam verslo segmentui.

                    Vidutinė šios bendrovės vykdomų skrydžių kaina smuktelėjo 1% – iki 46 Eur. Daugiausia tą lėmė mažesnė degalų kaina, skelbiama bendrovės išplatintoje finansinėje ataskaitoje.

                    „Ryanair“ prognozuoja, kad ir šie metai turėtų būti ne prastesni. Bendrovė numačiusi rudenį paleisti naują interneto svetainę ir mobiliąją programėlę, taip pat ateinantiems penkeriems metams yra pasirašiusi darbo sutartis su 84 pilotų ir skrydžio asistentų komandomis.

                    Šiemet bendrovė perka 52 naujus B737 orlaivius, tad metų gale visą „Ryanair“ lėktuvų parką sudarys 380 orlaivių. Iki metų pabaigos skrydžių bendrovė įsteigs ir 7 naujas „namų“ bazes, kurių viena – ir Vilniaus oro uoste.

                    Comment


                      Vietnam's VietJet to buy 100 Boeing planes for $11.3 billion
                      http://www.reuters.com/article/us-vi...-idUSKCN0YE0C1

                      „Boeing“ gavo 11,3 mlrd. USD užsakymą
                      http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...d-usd-uzsakyma

                      p.s. sakyčiau vienok kaip tokiai šaliai
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        kn -> kts

                        Comment


                          Žukovskio mieste netoli Maskvos atidaromas ketvirtasis Rusijos sostinės oro uostas, kurį kartu su partneriu pastatė ir valdys Varšuvos biržoje kotiruojama didžiausia Lietuvos kapitalo aviacijos verslo grupė „Avia Solutions Group" http://www.15min.lt/verslas/naujiena...iai-667-634203

                          Comment


                            Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                            Žukovskio mieste netoli Maskvos atidaromas ketvirtasis Rusijos sostinės oro uostas, kurį kartu su partneriu pastatė ir valdys Varšuvos biržoje kotiruojama didžiausia Lietuvos kapitalo aviacijos verslo grupė „Avia Solutions Group" http://www.15min.lt/verslas/naujiena...iai-667-634203
                            Būtų gerai jei ir iš LT į jį kasnors skraidintų
                            You might surprise yourself.

                            Miestai.net FB

                            Comment


                              Pobedos gal ir nesulauksim, bet jei įsteigs savo LCC, tai paleis iki VNO, net neabejoju.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Austrijos bendrovė 150 skrydžių nutrauks dėl lakūnų trūkumo
                                http://www.15min.lt/verslas/naujiena...umo-667-632417

                                Comment


                                  Airlines for Europe calls against Norway's passenger tax
                                  http://aerotime.aero/en/civil/12085-...-passenger-tax

                                  The lobby group Airlines for Europe (A4E), representing carriers such as Lufthansa, Ryanair, Norwegian and easyJet, has called against the implementation of Norwegian government’s planned air passenger tax of EUR 8.5 to be put in place this summer on departing passengers for both domestic and international flights.

                                  Airlines for Europe state that the tax will have a harmful impact on Norway’s economy and its airline industry. According to IATA analysis, the tax risks reducing the overall demand for air transport by 5%, which equals roughly 1.2 million passengers per year. In addition, the tax would lead to a reduction in the direct and indirect output of the aviation sector by an estimated EUR 150 million

                                  A4E claims that removing taxes is beneficial: the Dutch government’s removal of its ticket tax in 2009 led to strong growth in passengers; the Irish government’s removal of traffic tax in April 2014 led to extensive traffic growth at Irish airports and an 8% increase in tourism last year while the number of Northern Ireland residents flying from Dublin increased by 52% in the first year;

                                  Airlines for Europe added that economic analysis by PwC shows removing UK Air Passenger Duty (APD) would boost British GDP by 1.7% and create 60,000 new jobs by 2020. Scotland is already cutting APD by 50% as a precursor to getting rid of it entirely. The tax is said to cost Scotland EUR 90 billion in lost tourism expenditure till 2020. Slashing APD will add EUR 1.3 billion to the Scottish economy and create 4,000 jobs, according to studies from Edinburgh airport.

                                  Comment



                                    Kuwait International to build new terminal for $4.3bn
                                    http://aerotime.aero/en/airports/121...inal-for-4-3bn

                                    Kuwait’s Public Works Minister Ali al-Omair signed a $4.3 billion contract with Turkish company Limak for the construction of the new terminal at Kuwait International Airport.

                                    The new terminal should be completed in six years and increase the airport's capacity from 7 million to 25 million passengers per year. The number of gates will be raised from 21 to 51 and the airport could serve 1 Airbus 380 superjumbos simultaneously.

                                    Comment


                                      French air traffic controllers to strike on June 3-6
                                      http://aerotime.aero/en/civil/12183-...ke-on-june-3-6

                                      Around 3,000 flights will be cancelled and about 1,000 000 minutes of delays are anticipated over the upcoming weekend as French controllers will strike again for the 50th time since 2009.

                                      In response with the strike, Irish low-cost carrier Ryanair will to cancel more than 75 flights for Thursday alone and expressed it's discontent with the situation. "Once more Europe’s consumers are being held to ransom by these tiny French ATC unions, causing hundreds of thousands of passenger flights to be cancelled or delayed," said Ryanair’s Chief Marketing officer Kenny Jacobs.

                                      Comment


                                        Etihad's contribution to Abu Dhabi's economy in 2016 - $9.6bn
                                        http://aerotime.aero/en/civil/12174-...-in-2016-9-6bn

                                        According to figures by Oxford Economics Group, Etihad Aviation Group (EAG) and its equity airline partners will provide a contribution of up to US$9.6 billion to the Abu Dhabi economy in 2016.

                                        The core economic contribution will be $7.4 billion, tourism - $2.2 billion. The group will support 62,100 jobs through core operations, with another 29,600 jobs supported through the tourism contribution.

                                        By 2024, the annual contribution to the Abu Dhabi economy from Etihad Aviation Group and its equity airline partners is expected to reach up to US$18.2 billion, including a core contribution of US$12.6 billion and a tourism contribution of US$5.6 billion.

                                        Comment


                                          IATA forecasts air transport industry's profit of $39bn in 2016
                                          http://aerotime.aero/en/civil/12190-...f-39bn-in-2016

                                          The International Air Transport Association (IATA) revised its 2016 financial outlook for global air transport industry profits upwards to $39.4 billion (from $36.3 bn last December). It will be generated on revenues of $709 billion for an aggregate net profit margin of 5.6%.

                                          Main Forecast Drivers:

                                          Oil Prices: The outlook is based on oil averaging $45/barrel (Brent) over the course of the year which is significantly lower than the $53.9 average price in 2015. Overall, fuel is expected to represent 19.7% of the industry’s expenses, down from a recent high of 33.1% in 2012-2013.

                                          The Global Economy: Weak economic conditions prevail. GDP is expected to expand by 2.3% in 2016. That is down from 2.4% in 2015 and the weakest growth since 2008 when the global financial crisis hit.

                                          Passenger Demand: Passenger demand is robust with 6.2% growth expected in 2016. That is, however, a slowdown from the 7.4% growth recorded in 2015. Capacity is expected to grow slightly ahead of demand at 6.8%. Load factors are expected to remain high (80.0%), but with a slight slip from 2015 (80.4%).

                                          Cargo: The cargo side of the business remains in the doldrums with 2.1% growth in demand. Overall cargo is expected to generate $49.6 billion in revenues, down from $52.8 billion in 2015.

                                          Regional Diversity:

                                          North American carriers are expected have a net profit of $22.9 billion which is an improvement on the $21.5 billion reported for 2015. Passenger capacity is expected to expand by 4.3% in 2016, marginally outpacing an anticipated 4.0% increase in demand, but load factors are forecast to remain well above break-even levels.

                                          European airlines are expected to post a $7.5 billion profit in 2016 (up from $7.4 billion in 2015). Passenger capacity is forecast to grow by 5.8%, ahead of expected demand growth of 4.9%. Terror incidents have had a dampening effect on demand in some key tourist centers.

                                          Airlines in Asia-Pacific are expected to post a $7.8 billion profit in 2016, up from $7.2 billion in 2015. Capacity is forecast to expand by 9.1% in 2016, ahead of demand which is likely to grow by 8.5%. Asia-Pacific carriers have a 40% share of global air cargo markets. .

                                          Middle East carriers are expected to post a $1.6 billion profit, up slightly on the $1.4 billion reported for 2015. Capacity is forecast to grow at 12.2%, outpacing an expected 11.2% expansion of demand.

                                          Airlines in Latin America are expected to see a $100 million profit in 2016 after a $1.5 billion loss in 2015. Demand is expected to grow by 4.2% while carriers are forecast to add 3.7% to capacity. The region has been hit disproportionately by the fall in commodity prices and revenues, which led to foreign exchange crises to add to the economic difficulties.

                                          African airlines are expected to post a $500 million loss in 2016, a slight improvement on the $700 million that the region’s carriers lost in 2015. Capacity growth (5.3%) is anticipated to outpace demand growth of 4.5%. Carriers in the region continue to confront a plethora of challenges including intense competition on long-haul routes, political barriers to growing intra-Africa traffic, high costs and infrastructure deficiencies.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X