Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė nomad Rodyti pranešimą
    Mano argumentas buvo - jei jis iš tikrųjų buvo skaitomas - apie value for money ...

    Paryžiuje RER iš CDG kainuoja 5 kart pigiau, o Londone Heathrow Express 2 kart pigiau, nei Arlanda (Bet jei su Picadilly Line tube iš LHR važiuosi, tai 30 kartų pigiau ...). Aš jau nekalbu apie mažesnius periferinius Europos miestus, į kokius Stockholmas turėtų lygiuotis, kuriuose AirPort shuttle / traukiniai tarp EUR 10-20 max svyruoja ...
    ArlandaExpress yra reičiausias ir patogiausias susisiekimo būdas su miesto centru. Jeigu netinka, galima važiuoti VT (traukiniais, autobusais), Flygbussarna autobusais arba taksi.
    Stokholmas yra pagrindinis verslo centras šiame regione. Kiti periferiniai miestai turi lygiuotis su Stokholmu ir Kopenhaga.
    Paskutinis taisė Silber418; 2016.03.26, 10:54.

    Comment


      Parašė andyour Rodyti pranešimą
      /\ O tai apie kokią Tesla kalba eina?
      Taxi Stockholm turi Tesla parką. Gali rinktis ekologinį standartą.

      Comment


        Tesla elektromobiliai Ten taksi su jais važinėja, truputį brangiau, bet visai smagu pasėdėt tokios vertės mašinoj

        Comment


          Vatnikų Sukhoi Superjet 100 (SSJ-100) yra grynas nuostolis
          SSJ-100 пока летает мало
          Производителю не удалось справиться с «детскими болезнями»


          «Меры господдержки, что выделялась на проект SSJ-100 в 2014–2016 годах, включая увеличение капитализации ОАК, целевое финансирование поставок самолетов через ГТЛК и субсидирование процентных ставок по кредиту на покупку отечественных самолетов в лизинг, не привели к увеличению поставок, а по факту она даже сократилась,— говорит эксперт портала Aviation Explorer Владимир Карнозов.— Поэтому надо приготовиться к тому, что в 2016–2017 годах программа Sukhoi Superjet 100 потребует новых больших вложений со стороны государства или принятия кардинальных решений»

          Подробнее: http://kommersant.ru/doc/2955072
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Daugiausia keleivių 2015 m. aptarnavę oro uostai.

            Flickr

            Comment


              /\ 101,5 / 365 = 278'000 per parą ! 11'600 per valandą
              O kur dar piko dienos prieš Kalėdas/Naujus
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Nieko tokio - Stambulas greit turės rimtą konkurentą Atlantai.

                https://en.wikipedia.org/wiki/Istanbul_New_Airport

                Statomas oro uostas, kuris, įgyvendinus visus plėtros etapus, galės aptarnaut 150 mln. dūšelių.









                http://www.skyscrapercity.com/showth...226105&page=68
                You might surprise yourself.

                Miestai.net FB

                Comment


                  Parašė spirit Rodyti pranešimą
                  Nieko tokio - Stambulas greit turės rimtą konkurentą Atlantai.
                  Čia turbūt su sąlyga, kad tuo nauju milžinišku oro uostu naudosis daugiau keleivių. Kas Turkijos atveju nėra garantuota.

                  O didžiausias oro uostas pagal keleivių skaičių tikriausiai bus va šitas:



                  Comment


                    Kinijos konglomeratas „HNA Group“ sutiko įsigyti Šveicarijos oro linijų aptarnavimo kompaniją „Gategroup Holding“ už 1,4 mlrd. Šveicarijos frankų

                    http://vz.lt/rinkos/isigijimai-ir-su...o-sveicarijoje

                    Comment


                      Pigūs degalai ir taupūs lėktuvai sugrąžina ilgiausius skrydžius
                      http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...sius-skrydzius

                      Itin ilgi skrydžiai pamažu grįžta, mat degalai leidžiasi į žemumas, nematytas daugelį metų, o naujos kartos lėktuvai naudoja mažiau degalų. Šitai bendrovėms leidžia atsižvelgti į klientų pageidavimus ir siūlyti ilgus skrydžius be jokių pertraukų, nepaisant ore praleidžiamų valandų ir tam reikalingų sąnaudų.

                      Comment


                        Trečiadienį Seime lūžo ietys dėl Lietuvos oro uostų likimo

                        Pasaulyje oro uostų rinka stambėja, segmentuojasi, jungiasi.

                        Reik suprasti, kad mažės oro uostų, bet ir mažės skrydžių kainos į stambius.

                        Comment


                          Rusijos kompanijos statomas keleivinis lėktuvas MS-21

                          Comment


                            Kaip jau kaip, bet i ruso gaminta ar bent surinkta lektuva - niekas manes neikeltu

                            Comment


                              /\ Airiai lyg ir turi nusipirkę rusiškų lėktuvų Nepamenu avia kompanijos. Dar iš jų nuomosis kažkokia kita europos avia kompanija.
                              Rusai turėtų pigiai gaminti su tokiu rublio kursu.

                              Comment


                                Airijoj tiek istoriškai, tiek dėka labai palankių finansinių sąlygų korporacijoms turi neproporcingai daug orlaivių lizingavimo kompanijų ir vien dėl to daug orlaivių yra registruojami Airijoje. Kur ir kas tais lėktuvais skraidys - visiškai neaišku.

                                Taip pat yra kompanijų, kurios vengia savo šalyje registruoti orlaivius. Pabandykit surasti kokio Aeroflot'o Airbusą ar Boeng'ą registruotą rusijoj - vargu ar pavyks. Aeroflot rusijoj man rodos tik savo Sukhoj registruoja, vakarietiški orlaiviai vakaruose registruoti .

                                Comment


                                  Ta oro linija yra - Cityjet, nusipirko 21 SSJ-100. Kadangi šiti lėktuvai turi pakeist senstančia esamą flotile, jie greičiausiai niekam kitam neskraidys ir liks Cityjet kontrolėj.

                                  Comment


                                    ES pritarė planui kaupti keleivių duomenis

                                    Keleivių vardų duomenų įstatymas įpareigoja, kad visų ES šalių teisėsaugos institucijos turėtų priėjimą prie skrydžių bendrovių surinktų keleivių duomenų – jų vardų, kelionių datų ir tvarkaraščių bei kreditinių kortelių detalių.

                                    Duomenys bus renkami iš visų skrydžių tarp ES šalių bei atvykstančių ir išvykstančių iš ES. Informacija bus saugoma 5 metus.

                                    ES yra sudariusi panašius susitarimus su JAV, Kanada bei Australija, tačiau ilgą laiką nesugebėjo sutarti dėl keleivių informacijos dalinimosi tarp savo narių.

                                    Šiam įstatymui dar turės formaliai pritarti kiekviena valstybė narė.

                                    Comment


                                      Parašė tomoxas Rodyti pranešimą
                                      Ta oro linija yra - Cityjet, nusipirko 21 SSJ-100. Kadangi šiti lėktuvai turi pakeist senstančia esamą flotile, jie greičiausiai niekam kitam neskraidys ir liks Cityjet kontrolėj.
                                      Na CityJet daug kam pernuomoja lėktuvus - "wet lease" būdų, t.y. su visa įgula, pvž. jų paslaugomis naudojasi "Air France", "SAS" ir t.t.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Mėnesio sandoris: Indijos oro linijų 0,5 mlrd. USD vertės IPO
                                        http://vz.lt/rinkos/2016/04/19/menes...usd-vertes-ipo

                                        Nors didžiausios Indijos privačios oro vežėjos „IndiGo“ pagrindinė akcininkė įmonė „InterGlobeAviation“ itin sėkmingą pirminį viešą akcijų siūlymą (IPO) pritraukdama apie 453 mln. USD įvykdė dar praėjusių metų pabaigoje, šio sandorio vaisius rinkos pradės raškyti artimiausiu metu.

                                        Priminsiu, kad pirminio siūlymo dieną akcijų vertė kilo net 17% aukščiau siūlymo kainos, o institucinių investuotojų susidomėjimas akcijomis buvo beveik 18 kartų didesnis, nei planuota. Šis viešasis siūlymas yra didžiausias Indijos kapitalo rinkų istorijoje.

                                        „IndiGo“ sėkmės istorija

                                        Įsteigtos 2006 metais, oro linijos pradėjo agresyvią plėtrą Indijos rinkoje ir jau 2013 m. tapo greičiausiai augančia Pietų ir Pietryčių Azijos regiono oro vežėja. Oro linijų kūrėjai nuo pat pradžių siekė optimalios sąnaudų struktūros, garantuojančios verslo pelningumą: iš „Airbus“ užsakė didelį kiekį A320 lėktuvų ir optimaliai išnaudojo turimus lėktuvus skrydžiams. Įmonės siekis tapti didžiausia ekonominės klasės oro vežėja Indijoje bei sėkminga plėtros strategija, vos per 6 metus užtikrinusi lyderystę rinkoje, sukėlė didelį investuotojų susidomėjimą jos akcijomis.

                                        Investuotojų susidomėjimas oro linijomis auga

                                        Kitas dažnai aptarinėjamas Azijos rinkoje veikiančių oro linijų „VietJet“ planuojamas IPO, apie kurį kalbos netyla daugiau nei metus. Po sėkmingos „IndiGo“ istorijos tikimasi didelio investuotojų susidomėjimo ir „VietJet“ akcijomis. Įmonės siekis į biržą paleisti net 30% savo akcijų ir pritraukti išorinio kapitalo veiklos plėtrai tiek Vietnamo rinkoje, tiek visame pietryčių Azijos regione yra itin ambicingas, tačiau rinkos naujokai, išgarsėję netradicinėmis rinkodaros priemonėmis (bikini dėvinčios stiuardesės), siekia tapti viena didžiausių ekonominės klasės oro vežėjų regione.

                                        Oro linijos, ilgą laiką laikytos rizikinga investicija dėl nestabilaus pelningumo bei naftos kainos svyravimų įtakos veiklos rezultatui vėl traukia investuotojų dėmesį. Išskirtinės sąnaudų valdymo strategijos nuo pat steigimo dienos leidžia naujokėms išlikti pelningomis net vykdant agresyvią plėtrą. Kol išsivysčiusiose rinkose vyksta konsolidacija (pvz. šviežiai paskelbtas „Alaska Airlines“ planas įsigyti „Virgin America“), augančiose Rytų ir Pietryčių Azijos rinkose vis dar atsiranda vietos naujiems stipriems žaidėjams.

                                        Sandorio reikšmė Lietuvai

                                        Sėkmingi aviacijos įmonių IPO yra aiškus signalas, kad investuotojai vėl atsigręžia į iki šiol nepatraukliomis laikytų avialinijų akcijas. Nors Europos rinka yra subrendusi ir vietos naujiems ekonominės klasės vežėjams čia nedaug, galima rasti ir sėkmingų naujo verslo plėtros pavyzdžių.

                                        Kol kas pelningai veikianti „Small Planet Airlines“ taip pat dirba su optimalia sąnaudų struktūra ir sugeba išlaikyti pelningumą, mažinant sezoniškumo įtaką ir plečiant veiklą Pietryčių Azijos regione. Verslas nuo įkūrimo finansuojamas iš nuosavo kapitalo bei skolintų lėšų, tačiau agresyvesnei plėtrai reikalinga finansinė injekcija iš išorinių investuotojų. Tad pati įmonė, minėjusi apie norą pritraukti plėtrai reikalingo išorinio kapitalo, gali pradėti svarstyti IPO galimybę, kadangi matomas pozityvus sentimentas tarp investuotojų,susidomėjusių pelningomis avialinijomis Pietryčių Azijos regione. Tačiau norint būti biržos prekybos sąraše, įmonei dar reikia paaugti ir išplėsti savo lėktuvų flotilę.

                                        Comment


                                          Aviacijos rinkai žadami nuostabūs metai
                                          http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...uostabus-metai
                                          Paskutinis taisė Arunasx; 2016.04.19, 16:32.
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X