Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Air Baltic“ sulaukė investuotojo
    Ketvirtadienį buvo pasirašyta sutartis tarp Latvijos vyriausybės ir investuotojo iš Vokietijos Ralfas Dieteris Montagas-Grimesas. Sutartyje numatoma, kad 132 milijonai eurų naujo kapitalo bus investuota į Baltijos šalių oro bendrovės „Air Baltic“ modernizavimą ir verslo planą „Horizon 2021“.
    http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...vestuotojo.htm
    p.s. manau tai gerai. Stipresnės regioninės avialinijos reikš ir geresnį susisiekimą. Tikėkimes ir iš Vilniaus tiesiogiai, ne per Rygą.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Investicija į lėktuvus bus labai brangi. Ilguoju laikotarpiu gal ir apsimoka, bet dabar milijonai virs "geležimi", o nauda atgal srūvens upeliuku. Mums svarbiau, kad pagerėtų susisiekimas, bet ne kas lėktuvų savininkai. Kai turi didelį parką, gali derėtis su gamintojais, žinoma. ir ta keleivių patirtis, kai pusė keliauja "Laz Turist" tipo pigių skrydžių lėktuvais 3 val iki UK (nors "Laz Turist" jau lankstydavosi sėdynės). Ne Dubajus čia, kad neskristų paprastesniu lėktuvu Keisti argumentai.

      "„Naujas kapitalas bus naudojamas investicijoms į naujus orlaivius, o ne jų nuomai, kas suteiks „airBaltic“ pranašumą dėl kaštų ir padės tobulinti keleivių patirtį. Tai taip pat padės ir toliau gerinti Latvijos susisiekimą, padės skatinti ekonomiką ir kurti naujas darbo vietas“, – teigė Latvijos susisiekimo ministerijos valstybės sekretorius Kasparas Ozolinis."

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Investicija į lėktuvus bus labai brangi. Ilguoju laikotarpiu gal ir apsimoka, bet dabar milijonai virs "geležimi", o nauda atgal srūvens upeliuku. Mums svarbiau, kad pagerėtų susisiekimas, bet ne kas lėktuvų savininkai. Kai turi didelį parką, gali derėtis su gamintojais, žinoma. ir ta keleivių patirtis, kai pusė keliauja "Laz Turist" tipo pigių skrydžių lėktuvais 3 val iki UK (nors "Laz Turist" jau lankstydavosi sėdynės). Ne Dubajus čia, kad neskristų paprastesniu lėktuvu Keisti argumentai.
        AirBaltic kartu su Swiss pirmi pasaulyje gaus naujus Bombardier CS300 lėktuvus, kurie pagal ekonomiškumą neturi konkurentų.
        Flickr

        Comment


          Senienos ore: dar nevėlu išbandyti blogiausią pasaulyje skrydį
          2015 metais Šiaurės Korėjos oro linijų kompanija „Air Koryo“ ketvirtąjį kartą iš eilės buvo paskelbta blogiausia pasaulyje. Ji vienintelė pagal „Skytrax“ reitingus turi vos vieną žvaigždutę iš penkių. 2006 metais šiai kompanijai buvo uždrausta skraidyti Europos oro erdvėje ir nors draudimas galiojo vos ketverius metus, buvo leista skraidyti tik „Тu-204“ lėktuvams. Tarkime, „Air Koryo“ skraidina į Rusijos miestą Vladivostoką, bet ir tai nereguliariai. Paprastai keleiviai Pekine stengiasi persėsti į kitus lėktuvus.
          Seni lėktuvai, neskanus maistas ir įkyrūs pramoginiai vaizdo įrašai – dėl šių dalykų daugiausia skundžiasi „Air Koryo“ keleiviai. Kaip ir dėl to, kad apie bagažo svorį sprendžiama iš akies ir tai nenuteikia keleivių optimistiškai.
          Dabar viskas gali pasikeisti. 2020 metais Šiaurės Korėja ketina padidinti turistų srautus 20-čia kartų, tai yra iki 2 mln. žmonių. „Air Koryo“ jau pradėjo pirkti naujus lėktuvus, pasiuvo naujas skrydžių palydovų uniformas ir netgi savo laineriuose įrengė verslo klases. Todėl, kol naujovės tik pradedamos diegti ir kol dar galima išvysti senąsias „Air Koryo“ oro linijas, „Bloomberg“ skelbia penkias priežastis, dėl kurių verta kuo skubiau nusipirkti bilietus į Pchenjaną ir „pasimėgauti“ į praeitį iškeliaujančia seniena.
          Nusipirkę į bilietą į „Air Koryo“ reisą jūs galėsite:
          1. Pasimėgauti unikalia „pramoga“, kuomet skrydžio metu demonstruojamas spalvingas vaizdo įrašas, kuriame pasirodo mėgstamiausia Kim Jong Uno grupė „Moranbong“, kurios dalyvės apdainuoja Šiaurės Korėjos lyderį (beje, įrašo garso reguliuoti negalima).
          2. Pajusti ypatingą atmosferą skrendant sovietų gamybos lėktuvu: daugelis „Air Koryo“ lėktuvų buvo pagaminti Sovietų Sąjungoje dar septintajame dešimtmetyje. Iki dabar, kai buvo nupirkti du palyginti nauji „Тu-204“ lėktuvai, kompanija nepirko lėktuvų beveik du dešimtmečius.
          3. Paskanauti garsiųjų sumuštinių, kuriais jau dagybę metų savo keleivius maitina „Air Koryo“. Kadangi dėl šių patiekalų sudėties vyksta karšti ginčiai ( didžioji polemika verda dėl kotletų), „Bloomberg“ nutarė susisiekti su oro kompanijos biuro darbuotojais Pekine. Atsakymo iš „Air Koryo“ atstovų leidinys taip ir neišgirdo.
          4. Pasimėgauti visiškai tuščiu, bet užtat nauju Pchenjano oro uostu. Čia jums neteks brautis per minią turistų ir ilgose eilėse laukti registracijos.
          5. O pagrindinė priežastis – pažvelgti į šį „atsiskyrusį pasaulį“ iš vidaus: pasivaikščioti „totalitarinėmis gatvelėmis“ ir būti sustabdytiems už netinkamoje vietoje padarytą asmenukę.
          http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...yje-skrydi.htm
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Senienos ore: dar nevėlu išbandyti blogiausią pasaulyje skrydį
            2015 metais Šiaurės Korėjos oro linijų kompanija „Air Koryo“ ketvirtąjį kartą iš eilės buvo paskelbta blogiausia pasaulyje. Ji vienintelė pagal „Skytrax“ reitingus turi vos vieną žvaigždutę iš penkių. 2006 metais šiai kompanijai buvo uždrausta skraidyti Europos oro erdvėje ir nors draudimas galiojo vos ketverius metus, buvo leista skraidyti tik „Тu-204“ lėktuvams. Tarkime, „Air Koryo“ skraidina į Rusijos miestą Vladivostoką, bet ir tai nereguliariai. Paprastai keleiviai Pekine stengiasi persėsti į kitus lėktuvus.
            Seni lėktuvai, neskanus maistas ir įkyrūs pramoginiai vaizdo įrašai – dėl šių dalykų daugiausia skundžiasi „Air Koryo“ keleiviai. Kaip ir dėl to, kad apie bagažo svorį sprendžiama iš akies ir tai nenuteikia keleivių optimistiškai.
            Dabar viskas gali pasikeisti. 2020 metais Šiaurės Korėja ketina padidinti turistų srautus 20-čia kartų, tai yra iki 2 mln. žmonių. „Air Koryo“ jau pradėjo pirkti naujus lėktuvus, pasiuvo naujas skrydžių palydovų uniformas ir netgi savo laineriuose įrengė verslo klases. Todėl, kol naujovės tik pradedamos diegti ir kol dar galima išvysti senąsias „Air Koryo“ oro linijas, „Bloomberg“ skelbia penkias priežastis, dėl kurių verta kuo skubiau nusipirkti bilietus į Pchenjaną ir „pasimėgauti“ į praeitį iškeliaujančia seniena.
            Nusipirkę į bilietą į „Air Koryo“ reisą jūs galėsite:
            1. Pasimėgauti unikalia „pramoga“, kuomet skrydžio metu demonstruojamas spalvingas vaizdo įrašas, kuriame pasirodo mėgstamiausia Kim Jong Uno grupė „Moranbong“, kurios dalyvės apdainuoja Šiaurės Korėjos lyderį (beje, įrašo garso reguliuoti negalima).
            2. Pajusti ypatingą atmosferą skrendant sovietų gamybos lėktuvu: daugelis „Air Koryo“ lėktuvų buvo pagaminti Sovietų Sąjungoje dar septintajame dešimtmetyje. Iki dabar, kai buvo nupirkti du palyginti nauji „Тu-204“ lėktuvai, kompanija nepirko lėktuvų beveik du dešimtmečius.
            3. Paskanauti garsiųjų sumuštinių, kuriais jau dagybę metų savo keleivius maitina „Air Koryo“. Kadangi dėl šių patiekalų sudėties vyksta karšti ginčiai ( didžioji polemika verda dėl kotletų), „Bloomberg“ nutarė susisiekti su oro kompanijos biuro darbuotojais Pekine. Atsakymo iš „Air Koryo“ atstovų leidinys taip ir neišgirdo.
            4. Pasimėgauti visiškai tuščiu, bet užtat nauju Pchenjano oro uostu. Čia jums neteks brautis per minią turistų ir ilgose eilėse laukti registracijos.
            5. O pagrindinė priežastis – pažvelgti į šį „atsiskyrusį pasaulį“ iš vidaus: pasivaikščioti „totalitarinėmis gatvelėmis“ ir būti sustabdytiems už netinkamoje vietoje padarytą asmenukę.
            http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...yje-skrydi.htm
            p.s. objektyvumo dėlei manau galima rasti ir dar blogesnių Afrikoje ar Pietų Amerikoje, kurios skraidins kartu su vištomis panašiai kaip traukiniai Indijoje.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Air Koryo

              Viename vaizdo įraše mačiau, kaip bėgo turistai į lėktuvą, kad tik užsižimtų vietas ne prie variklio, nes ten velniškai ūžia
              Paskutinis taisė Arelis; 2016.02.22, 20:56.
              My Flickr
              My Trainpix

              Comment


                ArunasX, gal gali plačiau papasakot, kur čia Pietų Amerikoj tokių dalykų suradai (domina konkreti kompanija ir maršrutas)?

                Comment


                  Kaip du STT agentai supurtė Europos padangę
                  Kai 2011 metų sausį į komandiruotę Baku (Azerbaidžanas) išskrido du Specialiųjų tyrimų tarnybos agentai, Europos oro bendrovės buvo kur kas ramesnės nei dabar. Tačiau, atrodo, nedidelis lietuvių nukrypimas nuo kelionės pakeitė aviacijos taisykles Europoje iš esmės. Europos aviakompanijos sako, kad tai joms kainuos milžiniškas lėšas.
                  Europoje žiniasklaida rašo, kad du lietuviai taip atvėrė Pandoros skrynią – dabar brangiai apmokami vadybininkai galės reikalauti, kad darbdaviai jiems primokėtų už darbą, jei vėluoja skrydis. Darbdaviai, žinoma, to išsireikalaus iš oro bendrovių. „Sprendimas atveria Pandoros skrynią ir sukuria naują netikrumo lygį. – „Bloomberg“ cituoja Europos avialinijų asociacijos Briuselyje atstovą spaudai Geertą Sciotą. – Dėl to susidursime su didelėmis problemomis, kurios lems dideles išlaidas aviakompanijoms“.

                  Jis pridūrė, kad bus reikalaujama sprendimo peržiūros ES lygiu.

                  „Keista, kad iki šiol nei viena kompanija Europoje dėl to nesikreipė, tačiau tai padarė lietuviai iš STT“, – lrytas.lt sakė aviacijos ekspertas Simonas Bartkus.

                  Jis taip pat sutinka, kad tokiu atveju atveriama Pandoros skrynia.

                  „Dabar įmonės galės skųstis, kad jos negavo pajamų, nes vėlavo sugrįžti jų darbuotojas. Tai sukelia grėsmę, kad toks sprendimas gali virsti į nežinia ką“, – sakė S.Bartkus, kuris taip pat dirba kompanijoje „Small Planet Airlines“.

                  Tačiau jis vylėsi, kad ES Teisingumo teismo sprendimas dar bus išaiškintas, ir bus nustatyta maksimali suma, kurios gali tikėtis keleivių darbdaviai.

                  Comment


                    Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ trečiadienį pranešė, kad pradeda siūlyti privataus lėktuvo nuomos paslaugą verslo klientams ir grupėms

                    Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=70651238

                    Comment


                      Iš dalies keičiama Stokholmo Arlanda oro uosto ekspreso "Arlanda Express" kainų politika. Nuo šių metų kovo 11 dienos taikoma 45% nuolaida bilietams, skirtiems vienos krypties kelionei maršrutu Arlanda-Stockholm C arba atvikrščiai, kurie rezervuojami internetu būsimai kelionei. Bilietų kaina bus vis mažesnė, priklausomai nuo laikotarpio iki planuojamo reiso. Tokiu atveju tiesioginės kelionės tarp miesto centro ir oro uosto, kurios trukmė 20 min, kaina gali būti mažesnė negu 40 EUR į vieną pusę.
                      Taip pat kompensacijos bus skiriamos traukiniui vėluojant 2 min.



                      Šaltinis: Arlanda Express lanserar specialbiljetter
                      Paskutinis taisė Silber418; 2016.03.23, 17:20.

                      Comment


                        /\ Arlanda Express yra apiplėšimas ir by far brangiausiai kainuojantis susisiekimas bėgiais iki miesto centro su bet kuriuo oro uostu Europoje. Siaubingai prastas value for money vartotojui. Pigiau yra telefonu čiurbaną su pusiau legaliu taxi išsikviesti, nei su Arlanda Express važiuoti ...
                        There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                        Comment


                          Taksistas nevaziuos pusės kelio 207kmh greičiu Plius nebus pas jį interneto ir dar gali užstrigt kamšty. Man asmeniškai vienas geriausių traukinių Švedijoj

                          Comment


                            Parašė nomad Rodyti pranešimą
                            /\ Arlanda Express yra apiplėšimas ir by far brangiausiai kainuojantis susisiekimas bėgiais iki miesto centro su bet kuriuo oro uostu Europoje. Siaubingai prastas value for money vartotojui. Pigiau yra telefonu čiurbaną su pusiau legaliu taxi išsikviesti, nei su Arlanda Express važiuoti ...
                            Ironiška, bet taksi kelionė nebus pigesnė (dėl atstumo ir kainos). Greičiausiai, sumokėsite dar daugiau.
                            Paskutinis taisė Silber418; 2016.03.25, 20:09.

                            Comment


                              Taksi ten ne pagal atstumą, bet fiksuota kaina turi būt maršrutui oro uostas - centras. Man atrodo miesto įstatymas yra toks, kad nesukčiautų. Šiaip kainuoja 520SEK, jei su Tesla važiuosi, kainuos apie 620SEK, traukinys dabar 280SEK. Arba gali varyt su autiku, ten atrodo apie 180SEK.

                              Comment


                                Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                                Taksi ten ne pagal atstumą, bet fiksuota kaina turi būt maršrutui oro uostas - centras. Man atrodo miesto įstatymas yra toks, kad nesukčiautų. Šiaip kainuoja 520SEK, jei su Tesla važiuosi, kainuos apie 620SEK, traukinys dabar 280SEK. Arba gali varyt su autiku, ten atrodo apie 180SEK.
                                Taip, tiesa, taksi kainos fiksuotos. Betkokiu atveju, kelionė taksi kainuos virš 50EUR į vieną pusę ir nebus greitesnė bei patogesnė negu ekspreso traukiniu.

                                Comment


                                  Mano argumentas buvo - jei jis iš tikrųjų buvo skaitomas - apie value for money ...

                                  Paryžiuje RER iš CDG kainuoja 5 kart pigiau, o Londone Heathrow Express 2 kart pigiau, nei Arlanda (Bet jei su Picadilly Line tube iš LHR važiuosi, tai 30 kartų pigiau ...). Aš jau nekalbu apie mažesnius periferinius Europos miestus, į kokius Stockholmas turėtų lygiuotis, kuriuose AirPort shuttle / traukiniai tarp EUR 10-20 max svyruoja ...
                                  Paskutinis taisė nomad; 2016.03.25, 21:06.
                                  There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                  Comment


                                    Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                                    Taksi ten ne pagal atstumą, bet fiksuota kaina turi būt maršrutui oro uostas - centras. Man atrodo miesto įstatymas yra toks, kad nesukčiautų. Šiaip kainuoja 520SEK, jei su Tesla važiuosi, kainuos apie 620SEK, traukinys dabar 280SEK. Arba gali varyt su autiku, ten atrodo apie 180SEK.
                                    Tesla? Analogas citybee?

                                    Comment


                                      Prie ko čia tas citybee? Ne apie juos dabar kalba eina.
                                      You might surprise yourself.

                                      Miestai.net FB

                                      Comment


                                        /\ O tai apie kokią Tesla kalba eina?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X