Nu čia net rimčiau už lenkiškus obuolius ar lietuvišką sūrį. Problemėlė tik, kad beveik visi rusų boingai registruoti ofšoruose ir turi tenykščius sertifikatus.
As sita tiesiog paliksiu cia, autentiskumo nezinau, o ir paciam itarima kelia, bet vatnikai grasina apokalipse visiem, tai gal kazkokio realumo ir yra...
Estijos avialinijos „Estonian Air“ pranešė nuo sekmadienio nutraukiančios skrydžius.
Pasak bendrovės, sprendimas staiga nutraukti komercinę veiklą susijęs su Europos Komisijos paskelbtu nutarimu, jog valstybė negalėjo remti oro bendrovės, tai prieštaravo bendros rinkos principams, tad visą gautą finansinę paramą privalu grąžinti.
Estijos Vyriausybė oro bendrovei 2008-2014 metais iš viso yra suteikusi apie 130 mln. eurų finansinės paramos.
„Estonian Air“ skraidė ir į Vilnių.
Avialinijos nurodo, kad turėjusiesiems jos bilietus lapkričio 8-10 dienomis bus pasiūlyta skristi kitais reisais, tuo metu, jeigu skristi keleiviai turėjo lapkričio 11-ąją ar vėliau, jiems žadama grąžinti pinigus.
Oro bendrovės valdybos pirmininkas Janas Palmeris teigė, kad „Estonian Air“ pastaruoju metu buvo tapusi regionine oro vežėja, kuri dirbo patikimai ir pelningai.
„Estonian Air“ įkurta 1991 metų gruodžio 1 dieną. Jos akcininkai - Estijos valstybė ir Skandinavijos koncernas „SAS Grupp“.
Manoma kad galejo buti padeta bomba, bet kol kas jokiu irodymu, jokiu skeveldru, jokiu sprogstamos medziagos likuciu, jokiu zymiu ant fragmentu nuo sprogimo...
Egiptui nenaudinga rasti. Liks be turistų. Bet lėktuvai iš 30 000 pėdų retai krenta.
Tačiau naujai įkurta Estijos valstybinė oro linijų bendrovė perima bankrutavusios bendrovės skrydžius. Nordic Aviation Group (estai kompleksuoja dėl šio pavadinimo) vykdys skrydžius aštuoniomis kryptimis: į Amsterdamą, Briuselį, Kopenhagą, Stokholmą, Oslą, Kijevą, Trondheimą ir Vilnių nuo š.m. lapkričio 8 dienos (šiandien).
The fully state-owned Nordic Aviation Group, in cooperation with five European flight operators, starts serving passengers on eight different routes - Amsterdam, Brussels, Copenhagen, Stockholm, Oslo, Kiev, Trondheim and Vilnius - from November 8. The first flight operated by Nordic Aviation will depart to Amsterdam at 06:50 on Sunday morning.
Čia pagal nutylėjimą tokia versija visada. Nors bet kokią versiją galima suvesti iki tos versijos, priklausomai kaip geriau.
Man ji mažai tikėtina dėl pačios Rusijos reakcijos.
Kita vertus, bet kokiu atveju bet kokia sumaištis nedislokuota pačioje Rusijoje yra naudinga V.Putinui.
Kvala Lumpūro oro uosto paslaptis: kam priklauso trys pamiršti „Boeing“
šios šalies aviacijos specialistus užgulė nauja niekaip neišsprendžiama mįslė – tarptautinis Kvala Lumpūro oro uostas Malaizijoje ieško trijų krovininių avialainerių „Boeing 747-200F“ savininko ar savininkų, pranešė CNN.
Pirmadienį vietos žiniasklaidoje pasirodė oro uosto administracijos skelbimai, kuriuose prašoma, kad šeimininkas savo lėktuvus pasiimtų per 14 dienų. Priešingu atveju lėktuvai gali būti parduoti arba panaudoti kitaip. Pažymima, kad tokios priemonės visiškai atitinka Malaizijos civilinės aviacijos taisykles ir tarptautinę praktiką. http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...eing-57-552633
p.s. įdomiai skamba, kai atskraidino vaiduokliai 3 didelius lėktuvus ir paliko.
Negi neįmanoma atsekti iš ir kas atskraidino be jokio susitarimo?
Straipsnyje parašyta, kad B747-8 modeliui nelabai sekasi su užsakymais, įdomu, kodėl taip yra? Nebėra poreikio tokio dydžio lėktuvams? Nors A380 atrodo užsakymų nemažai gavo ir dar turi.
Straipsnyje parašyta, kad B747-8 modeliui nelabai sekasi su užsakymais, įdomu, kodėl taip yra? Nebėra poreikio tokio dydžio lėktuvams? Nors A380 atrodo užsakymų nemažai gavo ir dar turi.
Comment