Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Na aš tiesiog vadovaujuosi patirtimi. Kai už tą pačią (o dažnai ir mažesnę) kainą gauni daugiau vietos kojoms, nepalyginamai geresnę in-flight entertainment sistemą su belenkiek visų pasaulio kraštų filmų FHD ekrane, kiek tik nori alaus, daugiau ir geresnio maisto, stuardeses iš belenkiek pasaulio šalių, kurioms visoms iki 25 ir kurios nepriklauso "profsąjungoms". Kai tenka susidurti su faktais, tenka juos priimti ir daryti išvadas.
    Tai aš ir sakau, kad nemokamai nieko nebūna. Tas denpingas privers bankrutuoti kitas kompanijas, o tada viskas gali apsiversti aukštyn kojom, dosnumas pavirs į bekonkurencinį diktatą.

    Comment


      Tiekos to, svarbi informacija. kaip žinia yra tokia rusų avikompanija Transaero. Pernai jau ji buvo ant ribos, šiemet buvo nuspręsta, kad ją finale "suvalgys" Aeroflotas. Deja, panašu, kad bankrotas vis tik įvyks ir beveik milijonas keleivių praras bilietus. Problema tame, kad šios aviakompanijos paslaugomis naudojosi ir kelionių organizatoriai.

      http://www.tourdom.ru/news/aviakompa...nkrotstvo.html

      Comment


        /\

        Odesoje ir Antalijoje dėl skolų neleidžiama pakilti „Transaero“ lėktuvams
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Kažin ar Air Fance pajėgs konkurencingai dirbti
          Įtūžusi darbuotojų minia išrengė „Air France“ vadovus
          http://www.15min.lt/verslas/naujiena...s-667-532115#_

          Comment


            Airijos regioninė oro bendrovė „CityJet“ savo keleivinių lainerių parką nusprendė atnaujinti Rusijoje pagamintais lėktuvais „Sukhoi Superjet 100”( SSJ100). Remiantis 1 mlrd. dolerių susitarimu, „CityJet“ planuoja įsigyti 15 rusiškų lėktuvų su galimybe vėliau nusipirkti dar 10, rašo naujienų svetainė atwonline.com.
            Jeigu „CityJet“ sandoris su Rusijos lėktuvų gamintoju bus patvirtintas, Airijos bendrovė taps pirmąja Europos šalies oro kompanija, skrydžiams naudojančią SSJ100 lėktuvus.
            http://www.15min.lt/verslas/naujiena...riu-663-534558
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Įdomu, koks patikimumas rusiškų lėktuvų. Ir ar tai labai pigu, lyginant su airbus ir boeing.

              „CityJet“ kryptys - https://www.cityjet.com/book/where-we-fly/

              Skraido arterijomis, keleivių daug turės.
              Paskutinis taisė andyour; 2015.10.17, 18:42.

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Airijos regioninė oro bendrovė „CityJet“ savo keleivinių lainerių parką nusprendė atnaujinti Rusijoje pagamintais lėktuvais „Sukhoi Superjet 100”( SSJ100).
                kažkam tais reikėjo iškišti

                Rusijos žiniasklaidoje informacija apie „UTair“ finansinius sunkumus pasirodė rugpjūčio pabaigoje. Dėl jų šis oro vežėjas taip ir negavo specialiai statytų lėktuvų „Sukhoi Superjet – 100”.

                15min

                Comment


                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                  Įdomu, koks patikimumas rusiškų lėktuvų. Ir ar tai labai pigu, lyginant su airbus ir boeing...
                  Nevisai jis rusiskas, daug prisidejo italiska Alenia, varikliai prancuziski... ir siaip pilna vakarietisku komponentu. O kaina $30M tikrai konkurencine ir kastai nedideli. Varzovai: Embraer E-Jets ir Bombardier CRJ, bet ne Airbus ir Boeing.

                  Comment


                    Kadangi dalinausi savo patirtimi su SAS (apsaugok, Dieve... tai buvo baisiau negu holokaustas arba vaikų nuodyjimas sarino dujomis Sirijoje), tai pasidalinsiu ir patirtimi su Swiss (HKG-ZRH-LHR)
                    A340-300 nebe naujas, bet vidus visai tvarkingas ir nenudrožtas. Stiuardesės ne Emirates ir ne AirAsia, bet užtat labai malonios ir paslaugios. Ėdalą long-haul (HKG-ZRH) duoda du kartus ir duoda pakankamai dosniai. Galima rinktis iš dviejų variantų. Plius gėrimai (įskaitant alų, vyną ir what not) 4 kartus plius kada paprašysi papildomai pats. Papildomai alaus bus duota nė nemirktelėjus. Žodžiu, alus liejasi laisvai be jokių išsikalinėjimų ir jokių nesąmonių.

                    Short-haul (ZRH-LHR) duoda užkandį, kuris yra labai skanus ir traškus crossoint'as plius atsigėrimas (alus) ir šveicariškas šokoladas, kuris netgi labai skanus (tiek skanus, kad aš pagriebiau net du).

                    O aš jau buvau rimtai išsigandęs, kad europietiškoms avialinijoms pareina ragai, kaip SAS. Kol bus Swiss, Lufthansa (BA, AF?), tol taip nebus.

                    Man įdomu, ar tie SAS glušiai įvertino, kiek kainuoja patenkintas klijentas vs nemokama sulčių stiklinė?

                    Comment


                      Būtų įdomu jei įkeltum ir nuotraukų, galima net atskirą temą sukurti, kelionių apžvalgoms, ne maža dalis forumiečių pakankamai daug keliauja, tai tikrai turėtų, kuo pasidalinti ir visai įdomu būtų.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Sukurtume miestai.net konkurentą Skytrax
                        Šiaip, ko gero, visai nebloga mintis. Labai verta žinoti, kokios avialinijos geros, o kokios ne ir dalintis patirtimis. Nes nežinodami žmonės taip ir užsirauna ant visokių SAS.

                        Comment


                          Tokią temą (Flight reviews) reikia tuoj pat sukurti. Už už už. Kad turėtume nuo paprasčiausių AirBaltic VNO-RIX skrydžių, iki egzotiškų skrydžių afrikos viduje ar tolimojoje azijoje

                          Comment


                            „airBaltic“ pradeda bendradarbiauti su Lenkijos LOT
                            http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...u-lenkijos-lot
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Kas per reikalai su UTAir? Labai daug ju lektuvu pries pora dienu isskrido i Ispanija, bent per flightradar mates...

                              Comment


                                Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                Kas per reikalai su UTAir? Labai daug ju lektuvu pries pora dienu isskrido i Ispanija, bent per flightradar mates...
                                2015 — принята программа сокращения авиапарка до 40% для оптимизации работы, сокращения убытков и возврата арестованной судом авиатехники. Ликвидация авиакомпании «ЮТэйр-Экспресс».
                                https://ru.wikipedia.org/wiki/ЮТэйр

                                Comment


                                  Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                  Kas per reikalai su UTAir? Labai daug ju lektuvu pries pora dienu isskrido i Ispanija, bent per flightradar mates...
                                  Dar ir Transaero


                                  Самолеты "Трансаэро" отправились отдыхать в Испанию


                                  Доброй ночи, Cтрана!

                                  Сейчас, когда вы читаете эти строки, где-то там за горизонтом, разворачивается сражение от которого зависит и судьба путинской России и России вообще…

                                  Нет речь идет вовсе не о Сирии. И не о Дамбасе. И не об Украине с Крымом. Самая главная линия фронта сейчас проходит по Уралу....

                                  Comment


                                    Kažkaip per daug globalios išvados dėl "Transaero" žlugimo.
                                    Kita vertus, yra aiškūs Kremliaus žingsniai vidaus rinkų monopolizavimo linkme. Gal mažai kas girdėjo, bet Šeremetjevo oro uostas irgi lėtai stumiamas į Rotenbergo ir Co (praktiškai - Putino) rankas.
                                    Kad tai blogins ekonominę situaciją vidutinėje perspektyvoje, niekam nemotais.

                                    Comment


                                      /\ Svarbu, kad rusai pigiai ir dėl to daug nekeliautų, nematytų kaip kiti geriau gyvena, neemigruotų iš sibiro į Rusijos gilumą, palikdami teritorijas pirmiesiams gyventojams.

                                      Comment


                                        Šanchajuje pristatytas pirmasis Kinijoje pagamintas keleivinis laineris
                                        2008 m. įkurta Kinijos valstybinė lėktuvų gamintoja „Comac“ rinkai pristatė pirmąjį 158 vietų keleivinį lainerį, galintį mesti iššūkį konkurentams – „Airbus“ bei „Boeing“, rašo naujienų svetainė aljazeera.com.
                                        http://www.15min.lt/verslas/naujiena...ris-667-538156
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Žiniasklaida: „Estonian Air“ ruošiasi bankrotui
                                          Estijos verlso naujienų portalas „Aripaev“ skelbia, kad Estijos skrydžių bendrovės „Estonian Air“ dalį skrydžių jau nuo sekmadienio gali perimti naujai įsteigta valstybinė „Nordic Aviation Group“ kartu su kitomis Europos skrydžių bendrovėmis.
                                          Ar „Estonian Air“ bankrutuos, priklauso nuo Europos Komisijos (EK) sprendimo, ar ši skrydžių bendrovė nuo 2009 m. buvo neteisėtai subsidijuojama.

                                          „Estonian Air“ nuo 2009 m. yra gavusi apie 57 mln. Eur finansinių injekcijų iš Estijos vyriausybės.
                                          Estijos vyriausybės veiksmai rodo, kad iš EK laukiama neigiamo atsakymo, kuris iš karto reikštų, kad „Estonian Air“ turėtų grąžinti subsidijas ir skelbti bankrotą.
                                          Rugsėjį Estijos vyriausybė paskelbė, kad ketina kurti nacionalinę skrydžių bendrovę „Nordic Aviation Group“.
                                          „Aripaev“, remdamasis danų aviacijos naujienų tinklalapiu check-in.dk, ketvirtadienį paskelbė, kad jau yra deramasi dėl „Estonian Air“ skrydžių maršrutų perdavimo kitoms Europos skrydžių bendrovėms.
                                          Skelbiama, kad maršrutą Talinas-Oslas nuo lapkričio 8 d. iki gruodžio 6 d. turėtų perimti austrų avialinijos „InterSky“.
                                          Taip pat tariamasi, kad maršrutą Orebro-Kopenhaga perimtų slovėnų „Adria Airways“. Pastaroji pareiškė susidomėjimą ir maršruto Talinas-Kijevas perėmimu.
                                          Taip pat ketvirtadienį Estijos vyriausybė pareiškė, kad nepalankaus EK sprendimo atveju nukentėjusiems „Estonian Air“ keleiviams bilietus kompensuos vyriausybė.

                                          Jeigu EK paskelbtų, kad subsidijos buvo suteiktos nepažeidžiant konkurencingumo nuostatų, „Estonian Air“ būtų prijungta prie „Nordic Aviation Group“.

                                          http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...iasi-bankrotui
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X