Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio aviacijos naujienos
Collapse
X
-
Tiekos to, svarbi informacija. kaip žinia yra tokia rusų avikompanija Transaero. Pernai jau ji buvo ant ribos, šiemet buvo nuspręsta, kad ją finale "suvalgys" Aeroflotas. Deja, panašu, kad bankrotas vis tik įvyks ir beveik milijonas keleivių praras bilietus. Problema tame, kad šios aviakompanijos paslaugomis naudojosi ir kelionių organizatoriai.
http://www.tourdom.ru/news/aviakompa...nkrotstvo.html
Comment
-
Kažin ar Air Fance pajėgs konkurencingai dirbti
Įtūžusi darbuotojų minia išrengė „Air France“ vadovus
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...s-667-532115#_
Comment
-
Airijos regioninė oro bendrovė „CityJet“ savo keleivinių lainerių parką nusprendė atnaujinti Rusijoje pagamintais lėktuvais „Sukhoi Superjet 100”( SSJ100). Remiantis 1 mlrd. dolerių susitarimu, „CityJet“ planuoja įsigyti 15 rusiškų lėktuvų su galimybe vėliau nusipirkti dar 10, rašo naujienų svetainė atwonline.com.
Jeigu „CityJet“ sandoris su Rusijos lėktuvų gamintoju bus patvirtintas, Airijos bendrovė taps pirmąja Europos šalies oro kompanija, skrydžiams naudojančią SSJ100 lėktuvus.
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...riu-663-534558Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Įdomu, koks patikimumas rusiškų lėktuvų. Ir ar tai labai pigu, lyginant su airbus ir boeing.
„CityJet“ kryptys - https://www.cityjet.com/book/where-we-fly/
Skraido arterijomis, keleivių daug turės.Paskutinis taisė andyour; 2015.10.17, 18:42.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAirijos regioninė oro bendrovė „CityJet“ savo keleivinių lainerių parką nusprendė atnaujinti Rusijoje pagamintais lėktuvais „Sukhoi Superjet 100”( SSJ100).
Rusijos žiniasklaidoje informacija apie „UTair“ finansinius sunkumus pasirodė rugpjūčio pabaigoje. Dėl jų šis oro vežėjas taip ir negavo specialiai statytų lėktuvų „Sukhoi Superjet – 100”.
15min
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąĮdomu, koks patikimumas rusiškų lėktuvų. Ir ar tai labai pigu, lyginant su airbus ir boeing...
Comment
-
Kadangi dalinausi savo patirtimi su SAS (apsaugok, Dieve... tai buvo baisiau negu holokaustas arba vaikų nuodyjimas sarino dujomis Sirijoje), tai pasidalinsiu ir patirtimi su Swiss (HKG-ZRH-LHR)
A340-300 nebe naujas, bet vidus visai tvarkingas ir nenudrožtas. Stiuardesės ne Emirates ir ne AirAsia, bet užtat labai malonios ir paslaugios. Ėdalą long-haul (HKG-ZRH) duoda du kartus ir duoda pakankamai dosniai. Galima rinktis iš dviejų variantų. Plius gėrimai (įskaitant alų, vyną ir what not) 4 kartus plius kada paprašysi papildomai pats. Papildomai alaus bus duota nė nemirktelėjus. Žodžiu, alus liejasi laisvai be jokių išsikalinėjimų ir jokių nesąmonių.
Short-haul (ZRH-LHR) duoda užkandį, kuris yra labai skanus ir traškus crossoint'as plius atsigėrimas (alus) ir šveicariškas šokoladas, kuris netgi labai skanus (tiek skanus, kad aš pagriebiau net du).
O aš jau buvau rimtai išsigandęs, kad europietiškoms avialinijoms pareina ragai, kaip SAS. Kol bus Swiss, Lufthansa (BA, AF?), tol taip nebus.
Man įdomu, ar tie SAS glušiai įvertino, kiek kainuoja patenkintas klijentas vs nemokama sulčių stiklinė?
Comment
-
„airBaltic“ pradeda bendradarbiauti su Lenkijos LOT
http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...u-lenkijos-lotNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąKas per reikalai su UTAir? Labai daug ju lektuvu pries pora dienu isskrido i Ispanija, bent per flightradar mates...2015 — принята программа сокращения авиапарка до 40% для оптимизации работы, сокращения убытков и возврата арестованной судом авиатехники. Ликвидация авиакомпании «ЮТэйр-Экспресс».
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąKas per reikalai su UTAir? Labai daug ju lektuvu pries pora dienu isskrido i Ispanija, bent per flightradar mates...
Самолеты "Трансаэро" отправились отдыхать в Испанию
Доброй ночи, Cтрана!
Сейчас, когда вы читаете эти строки, где-то там за горизонтом, разворачивается сражение от которого зависит и судьба путинской России и России вообще…
Нет речь идет вовсе не о Сирии. И не о Дамбасе. И не об Украине с Крымом. Самая главная линия фронта сейчас проходит по Уралу....
Comment
-
Kažkaip per daug globalios išvados dėl "Transaero" žlugimo.
Kita vertus, yra aiškūs Kremliaus žingsniai vidaus rinkų monopolizavimo linkme. Gal mažai kas girdėjo, bet Šeremetjevo oro uostas irgi lėtai stumiamas į Rotenbergo ir Co (praktiškai - Putino) rankas.
Kad tai blogins ekonominę situaciją vidutinėje perspektyvoje, niekam nemotais.
Comment
-
Šanchajuje pristatytas pirmasis Kinijoje pagamintas keleivinis laineris
2008 m. įkurta Kinijos valstybinė lėktuvų gamintoja „Comac“ rinkai pristatė pirmąjį 158 vietų keleivinį lainerį, galintį mesti iššūkį konkurentams – „Airbus“ bei „Boeing“, rašo naujienų svetainė aljazeera.com.
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...ris-667-538156Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Žiniasklaida: „Estonian Air“ ruošiasi bankrotui
Estijos verlso naujienų portalas „Aripaev“ skelbia, kad Estijos skrydžių bendrovės „Estonian Air“ dalį skrydžių jau nuo sekmadienio gali perimti naujai įsteigta valstybinė „Nordic Aviation Group“ kartu su kitomis Europos skrydžių bendrovėmis.
Ar „Estonian Air“ bankrutuos, priklauso nuo Europos Komisijos (EK) sprendimo, ar ši skrydžių bendrovė nuo 2009 m. buvo neteisėtai subsidijuojama.
„Estonian Air“ nuo 2009 m. yra gavusi apie 57 mln. Eur finansinių injekcijų iš Estijos vyriausybės.
Estijos vyriausybės veiksmai rodo, kad iš EK laukiama neigiamo atsakymo, kuris iš karto reikštų, kad „Estonian Air“ turėtų grąžinti subsidijas ir skelbti bankrotą.
Rugsėjį Estijos vyriausybė paskelbė, kad ketina kurti nacionalinę skrydžių bendrovę „Nordic Aviation Group“.
„Aripaev“, remdamasis danų aviacijos naujienų tinklalapiu check-in.dk, ketvirtadienį paskelbė, kad jau yra deramasi dėl „Estonian Air“ skrydžių maršrutų perdavimo kitoms Europos skrydžių bendrovėms.
Skelbiama, kad maršrutą Talinas-Oslas nuo lapkričio 8 d. iki gruodžio 6 d. turėtų perimti austrų avialinijos „InterSky“.
Taip pat tariamasi, kad maršrutą Orebro-Kopenhaga perimtų slovėnų „Adria Airways“. Pastaroji pareiškė susidomėjimą ir maršruto Talinas-Kijevas perėmimu.
Taip pat ketvirtadienį Estijos vyriausybė pareiškė, kad nepalankaus EK sprendimo atveju nukentėjusiems „Estonian Air“ keleiviams bilietus kompensuos vyriausybė.
Jeigu EK paskelbtų, kad subsidijos buvo suteiktos nepažeidžiant konkurencingumo nuostatų, „Estonian Air“ būtų prijungta prie „Nordic Aviation Group“.
http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...iasi-bankrotuiNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment