Arabai/Azija, Europos vezejams nera lengva, vidineje rinkoje jie turi konkuruoti su visais LCC vezejais, isorineje rinkoje, ne tik su arbais, bet augantis zmoniu skaicius keliaujantis per Stambula, ar skrendantys tiesiogiai, Malaysia, Vietnam, Philippines Airlines, Vietnam ar Thai, kurie pasiulo ne tik geresni servisas, bet ir patrauklesnius jungimus i vietinius skrydzius.
Kodel Norwegian samdo pilotus Tailande, o lektuvus registruoja Airijoje? Nes jei tai darytu Norvegijoje, vargu ar galetu pasiulyti skrydzius i NY uz 139 eurus.
Kitas dalykas, kas ryskeja vidineje rinkoje yra tai, kad tradiciniai vezejai apmokestina bagaza. Tad maistas, juolabiau gerimai ir nemokamas bagazas darysis vis retesnis ir retesnis reiskinys lektuve.
Kodel Norwegian samdo pilotus Tailande, o lektuvus registruoja Airijoje? Nes jei tai darytu Norvegijoje, vargu ar galetu pasiulyti skrydzius i NY uz 139 eurus.
Kitas dalykas, kas ryskeja vidineje rinkoje yra tai, kad tradiciniai vezejai apmokestina bagaza. Tad maistas, juolabiau gerimai ir nemokamas bagazas darysis vis retesnis ir retesnis reiskinys lektuve.
Comment