Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Uzbekistan Airways“ paskelbė, kad prieš skrydį pradės sverti visus keleivius – tai esą bus daroma saugumo sumetimais. Kiekvienas, norintis įžengti į Uzbekistano oro linijų lėktuvą, turės pasinaudoti specialia svėrimo mašina.http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...iai-637-521724

    Comment


      Išgėrusi skristi norėjusi „Air Baltic“ įgula nuteista kalėti: lakūnas nepamena, kada nustojo gerti http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...erti-57-522325

      Comment


        Skandinavijos oro linijų bendrovė "SAS" stiprina konkurenciją su "Norwegian" ir kitomis bendrovėmis transatlantinių skrydžių segmente, todėl nuo kitų metų kovo mėnesio kasdien vykdys tiesioginius skrydžius iš Stokholmo-Arlanda į Los Andželą (LAX), JAV. Skrydžiai įtraukti į bendrovės kitų metų pavasario tvarkarštį.

        Šaltinis: http://www.swedavia.se/arlanda/om-st...ll-los-angeles.
        Paskutinis taisė Silber418; 2015.08.26, 03:09.

        Comment


          Gal ne visai i tema,bet gal kam bus idomu pasiskaityti.
          Ką reiškia skristi su blogiausiomis pasaulio avialinijomis? Žvilgsnis į Šiaurės Korėjos „Air Koryo“ http://www.15min.lt/verslas/naujiena...ryo-667-524196

          Comment


            Šių metų vasaros sezono ekonominiai rodikliai byloja, jog Skandinavijos oro linijų bendrovės "SAS" ekonominė padėtis pagerėjo bei buvo pagerintas dešimtmečio pelno rekordas. Lyginant šių ir praėjusių metų liepos mėnesio pelno rodiklius, fiksuojamas 30% didėjimas.

            Šaltinis: SAS celebrates 'best profitability' since 1995

            Comment


              Skrydžių bendrovės pelnas – dvigubas, o kam jį išdalins?
              Per pirmąjį šių metų pusmetį atostogų skrydžių bendrovės „Small Planet Airlines“ pajamos augo 25,3 proc. – iki 64,3 mln. eurų. Tuo tarpu pelnas šoktelėjo dvigubai – nuo 2 mln. iki 4 mln. eurų. Pelną bendrovė investuos į keleivių patogumą: ateinančiais metais už 6 mln. eurų atnaujins visus savo orlaivius. Tai bus didžiausios investicijos į lėktuvų atnaujinimą bendrovės istorijoje.
              Pagal naują salono koncepciją iki vasaros sezono pradžios bus atnaujinti visi turimi kompanijos „Airbus A320“ tipo orlaiviai: įrengtos naujos „Recaro“ kėdės, specialus LED apšvietimas, įdiegtas bevielis vidinis tinklas, leisiantis keleiviams pramogauti savo išmaniuosiuose įrenginiuose.

              Taip pat kompanija pristatys „Economy Premium“ produktus ir paslaugas didesnio komforto ieškantiems keleiviams.

              Anot bendrovės vadovo Vytauto Kaikario, suplanuotas lėktuvų atnaujinimas suteiks daugiau patogumo keleiviams, leis išsiskirti iš visų tokio tipo aviakompanijų ir padės tolimesniam įmonės augimui.

              „2015-ieji yra „Small Planet Airlines“ augimo metai – per pirmąjį pusmetį lėktuvų parką papildė 7 orlaiviai, skrydžių skaičius augo 30 proc., o prie bendrovės prisijungė 300 naujų darbuotojų, – pokyčius vardija V. Kaikaris, pažymėdamas, jog „Small Planet Airlines“ komanda ne tik puikiai susitvarkė su augimu, tačiau sugebėjo padidinti ir pelną – pirmąjį šių metų pusmetį marža augo nuo 3,9 proc. iki 6,2 proc.“.

              Anot įmonės vadovo, investicijos bus tiesiogiai nukreiptos į keleivių patogumo gerinimą. Aviakompanija pasirašė sutartį su vokiečių įmone „Recaro“ dėl beveik 3 tūkst. naujų sėdynių įsigijimo.

              „Už sėdynių dizainą ir komfortą gavusi dešimtis apdovanojimų, „Recaro“ yra įsitvirtinusi geriausių ir didžiausių pasaulinių orlaivių sėdynių gamintojų trejetuke, tad neabejojame, kad ergonomiškos odinės sėdynės padidins sėdėjimo komfortą. Keleiviai taip pat pajus padidėjusią privačią erdvę – naujų sėdynių atlošai yra žymiai plonesni, – sakė V. Kaikaris.

              Jo nuomone, ne mažiau svarbus ir tvarumo aspektas. Naujos sėdynės yra beveik dvigubai lengvesnės už esamas, todėl mažės lėktuvų svoris ir atitinkamai sumažės kuro suvartojimas bei išmetamo anglies dioksido kiekis.

              Keleivių komfortą didinti bendrovė žada ir naujuoju LED apšvietimu, kuris bus pritaikomas skirtingoms skrydžio fazėms. Tolygi šviesa neakins, todėl skrydžio metu nuo šviesos nevargs keleivių akys. Pasak bendrovės vadovo, dar didesniam keleivių patogumui buvo nuspręsta pasiūlyti ir „Economy Premium“ klasės paslaugas.

              „Pastebime, kad vis daugiau keleivių nori išskirtinio dėmesio – nevengia užsisakyti papildomos erdvės kojoms, nori sutaupyti laiko oro uoste ir išvengti eilių prie patikrų ar iš anksto užsisakyti pietus lėktuve. Suteiksime galimybę šiuos norus įgyvendinti, kad kelionė atostogų prasmę įgautų kur kas greičiau“, – sako bendrovės vadovas.

              Dar vienas atnaujinimas, prisidėsiantis prie patogesnių kelionių – avialinijų rinkoje visai neseniai pasirodžiusi galimybė keleiviams leisti pramogauti vietiniame tinkle.

              „Small Planet Airlines“ orlaiviuose įdiegta paslauga suteiks keleiviams galimybę savo išmaniaisiais telefonais, kompiuteriais ar planšetėmis prisijungti prie vidinio lėktuvų tinklo ir naudotis paslaugomis, kurių spektras – ypač platus. Bus galima ne tik žiūrėti vaizdo medžiagą, bet ir žaisti žaidimus su kitais keleiviais, bendrauti pokalbių programose, o dalyje skrydžių ir užsisakyti maisto iš skrydžio meniu.

              „Small Planet Airlines“ – atostogų skrydžių kompanija, kurios orlaivių parke – 18 orlaivių.

              Vasaros sezono metu (gegužė-spalis) bendrovė turistus skraidina po Europą – Didžiąją Britaniją, Lenkiją, Lietuvą ir Italiją.

              Žiemos sezono metu (lapkritį – balandį) dalis orlaivių suka į Aziją ir kitus regionus, kuriuose sezoniškumas yra atvirkščias Europai.

              Aviakompanija taip pat vykdo specialiuosius skrydžius – skraidina valstybines delegacijas, sporto komandas bei vykdo privačius užsakymus.

              http://www.lrytas.lt/-14419564981441...5%A1dalins.htm
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Estams – sunkūs laikai: „Estonian Air“ gresia bankrotas
                Estija yra pasirengusi sukurti naują oro linijų bendrovę, jeigu Europos Sąjungos teisinės institucijos pripažintų, kad dabartinė oro bendrovė „Estonian Air“ neteisėtai gavo valstybės pagalbą. Toks sprendimas bendrovei reikštų bankrotą, rašo naujienų agentūra AP.
                http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...-bankrotas.htm
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Stokholmas: Arlanda oro uosto kinizavimas

                  Bendradarbiavimas tarp Švedijos ir Azijos rinkų įgauna pagreitį, todėl pagrindinis šalies ir Stokholmo-Arlanda oro uostas "kinizuojamas". Didžiausius šalies oro uostus valdanti organizacija "Swedavia" neseniai paskelbė programą, kuria numatyta stiprinti Arlanda oro uosto patrauklumą keleiviams iš Kinijos:



                  The flow of passengers between Asia and Sweden is expected to increase sharply in the years ahead, so Stockholm Arlanda Airport is making a number of adaptations for Chinese passengers:

                  - Stockholm Arlanda will be developed into a sister airport to Beijing’s airport in partnership with Capital Airports Holding Company (CAH) in Beijing
                  - Welcome hosts, who have undergone service training in Chinese culture, will be on hand at Stockholm Arlanda Airport. Mobile information desks and iPads will be available to assist terminal hosts
                  - Information signs in Chinese
                  - A modified website with information in Chinese. The page has information about shopping, transport to and from Stockholm, special offers and tax-free refunds for purchases made in Sweden
                  - A WiFi portal in Chinese
                  - A welcome folder in Chinese which will be handed out at the arrival gate at Stockholm Arlanda, by terminal hosts and at Swedavia’s Arrival Services and information desks
                  - In transit there will be a digital map of the terminal, where passengers can scan their boarding card to find the quickest route to their gate or shopping

                  A number of other changes are being carried out at Stockholm Arlanda Airport to make Chinese passengers’ visit easier:

                  - Chinese Food Truck - Beijing 8. A new restaurant concept that will open in the Terminal 5 transit hall.
                  - More restaurants will translate their menus into Chinese to make it easy for passengers to get service and place orders.
                  - In general, Chinese do not want cold beverages. Stockholm Arlanda is now working to ensure that Asian passengers in transit can fill their thermoses with hot water.
                  - Special sales campaigns will be held in shops ahead of Asian holidays, such as the Chinese New Year.

                  Alongside this, Swedavia has opened its first satellite office in Hong Kong to promote involvement and collaboration with airlines and other companies and organisations with operations in Asia. The aim is to develop existing and new partnerships on site with businesses and the tourism industry in order to improve access to this important Asian market and contribute to increased exchanges between China and Sweden.
                  In partnership with airlines, Visit Sweden and the Stockholm Visitors Board, Swedavia wants to create a positive image of Sweden and Stockholm that attracts increased passenger volume to and from the Asian market.
                  Daugiau informacijos: https://www.swedavia.com/about-sweda...563.1442497061.

                  Beje, remiantis preliminariais vasaros sezono turizmo sektoriaus rodikliais, šių metų šiltojo sezono metu apsilankė beveik 40% daugiau turistų iš Kinijos negu pernai.
                  Paskutinis taisė Silber418; 2015.09.17, 17:02.

                  Comment


                    Šiandien teko šiek tiek pasiskraidyti LHR-ARN-HKG su SAS, tai padarysiu kelis pastebėjimus. Pirmas siurprizas buvo tai, kad ES ir vidiniuose skrydžiuose SAS, pasirodo, neduoda nieko valgyti. Net kokios sumautos sukritusios bandelės. Nebent tavo bilietas yra kažkoks SAS plus ar kažkos dar bbž, koks. Bet faktas tas, kad valgyti negavau. O norėjau. Lėktuvas kažkoks pakriošęs B737-600 straight from the 90's.

                    Galvoju, ok, tiek jau to. Duos ėst ir alaus long-haul ARN-HKG. Ėsti davė. Galima buvo "pasirinkti" iš vieno valgio. Prie to paties gauni vieną nealkoholinį gėrimą (jeigu nori antro, reiks susimokėti). Alaus neduoda. Reikia pirkti.

                    Lyg to negana, lėktuvo (A340) interjeras, pasirodo, irgi yra iš mid 90's su atitinkamo lygio in-flight entertainment. Nors pačiame SAS puslapyje su pasididžiavimu pristatinėjamas "atnaujintas" long-haul lėktuvų salonas. Neatnaujintas. Ir net USB skylių nėra. Ir kad tokio išsidirbinėjimo nepasirodytų per mažai, tame mažame nutrintame LCD rodo reklamas... Apie atnaujintus long-haul interjerus ir atnaujinamą short-haul fleet'ą. Dafuq is wrong with you SAS?!

                    Kas ironiškiausia, kad pirkdamas skrydį, rinkausi tarp Qatar, Emirates ir SAS. Job$&@!mat, kad aš gyvenime kada nors skrisčiau su tokia beviltiškai nevykusia avialinija. Kažkada teko skristi su Kuwait Airways ir jie buvo tvirtai įsitvirtinę mano favoritų lentelės apačioje be šansų kada nors turėti konkurentą. Klydau. SAS dabar jiems palaiko kompaniją. Never again. Never. Ir niekam nerekomenduočiau jais naudotis. Ypač, jei yra galimybė rinktis. Net keista, kad toks žinomas aviacijos pasaulio brand'as gali būti toks apgailėtinai nevykęs. Kaip jie apskritai su tokio lygio servisu ir fleet'u sugeba nebankrutuoti?
                    Paskutinis taisė John; 2015.09.28, 06:13.

                    Comment


                      Jei skridai su a340, tai ju atnaujinimas prasides tik nuo 2016m. siemet pirmieji atnaujinami a330.

                      SAS pastaraisiais metais susidure su nemazai problemu, juos stekena profesines sajungos, dideli mokesciai, dideles algos, dideles kuro kainos, todel jiems konkuruoti su MEB3 kainos ir kokybes atzvilgiu tikrai yra sunku.

                      Kita vertus kalbant apie ”economy cabin”, dauguma europos vezeju yra daugiau maziau to paties lygio, nepasakyciau, kad KLM b772, ar Finnair a330 salonai yra geresni. Tiek pastaruju, teik Lufthansos flotiles amzius yra panasus apie 11 metu, British Airways beveik 13. SAS gal siek teik veliau yra pradejes lektuvu atnaujinima.

                      Grubiai snekant, siai dienai, deja neisgali Europos avialinijos pigiai nuskraidinti, alaus duoti ir dar uztikrinti, kad lektuvas naujas bus
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Paskutinįkart su Lufthansa teko skristi 2012 (LHR-FRA-PVG ir atgal). Tiesa, kad 747 ne pirmos jaunystės, bet in-flight serviso lygis buvo kur kas geresnis, nei SAS. Dar nespėjus išgerti pirmo alaus, jau siūlo antrą... ir trečia. Net LHR-FRA spėjo prigirdyti alum ir prišerti dešrelių su bulvių koše. Ar nuo 2012 kas nors pasikeitė su Lufthansa?

                        Comment


                          Dėl "neišgalėjimo" tai galima padaryti gana įdomų pusiau anekdotinį pastebėjimą dėl SAS ir kitų EU vežėjų vs arabų. Pastarieji smarkiai subsidijuoja savo skrydžių bendroves (Emirates, Qatar, Etihad), ko rezultate jos yra tarp geriausių pasaulyje: nauji lėktuvai, geras maistas, geros in-flight entertainment sistemos, teisingos išvaizdos ir amžiaus stiuardesės etc. Užtat anie nepriima pabėgėlių iš Sirijos ir kitų vietų.
                          Meanwhile ES šalys subsidijuoja dirbti neypač mėgstančius "pabėgėlius", bet "neišgali" pasubsidijuoti nacionalinių avialinijų, kad anos būtų bent kiek geresnės, nei apgailėtinos. Prioritetai
                          Paskutinis taisė John; 2015.09.28, 08:20.

                          Comment


                            Teko su SAS skraidyti europoje, tai tikrai jie nieko neduoda. O pvz su KLM, kad ir iš AMS į CPH, gauni sumuštinį ir gėrimą (vynas, alus, sultys). Tarpatlantiniuose skrydžiuose KLM (Boeing 747-400) maitinimas du kartus, dar visokie užkandžiai, gėrimai, vynas, alus. Jei jau neatneša, tai gali ir pats nueiti paprašyti. Lėktuvo viduje aišku aplinka nenauja, nėra USB, monitoriaus valdymas su pultu, na bent jau filmų gerų būna.
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Paskutinįkart su Lufthansa teko skristi 2012 (LHR-FRA-PVG ir atgal). Tiesa, kad 747 ne pirmos jaunystės, bet in-flight serviso lygis buvo kur kas geresnis, nei SAS. Dar nespėjus išgerti pirmo alaus, jau siūlo antrą... ir trečia. Net LHR-FRA spėjo prigirdyti alum ir prišerti dešrelių su bulvių koše. Ar nuo 2012 kas nors pasikeitė su Lufthansa?
                              Manua kad nepasikeite, ilgame skrydyje gali prisgerti nemokamai kaip vezikas. Maciau kaip vienas keleivis nueidavo i aptarnavimo kambareli ir pats imdavo stipriuosius gerimus. i ka aptarnaujantis personalas reagavo labai santuriai bare ne uztai kad pats pasema o uztai kad per daug geria kita vertus nebuvo del ko pykti nes turejo gi patys atnesti

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Kas ironiškiausia, kad pirkdamas skrydį, rinkausi tarp Qatar, Emirates ir SAS. Job$&@!mat, kad aš gyvenime kada nors skrisčiau su tokia beviltiškai nevykusia avialinija. Kažkada teko skristi su Kuwait Airways ir jie buvo tvirtai įsitvirtinę mano favoritų lentelės apačioje be šansų kada nors turėti konkurentą. Klydau. SAS dabar jiems palaiko kompaniją. Never again. Never. Ir niekam nerekomenduočiau jais naudotis. Ypač, jei yra galimybė rinktis. Net keista, kad toks žinomas aviacijos pasaulio brand'as gali būti toks apgailėtinai nevykęs. Kaip jie apskritai su tokio lygio servisu ir fleet'u sugeba nebankrutuoti?
                                O kuom tiesioginis skrydis su BA A380 netiko?
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  O kuom tiesioginis skrydis su BA A380 netiko?
                                  Tuo pačiu, kuo ir Cathay Pacific tiesioginis skrydis: nes tuo metu buvo gerokai brangesnis. Kas negaliojo Qatar it Emirates, kurie buvo netgi šiek tiek pigesni už SAS.

                                  Beje, atgal skrisiu su Swiss. Bus proga įvertinti. Bet už SAS turbūt blogiau nebus
                                  Paskutinis taisė John; 2015.09.28, 11:50.

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                    Jei skridai su a340, tai ju atnaujinimas prasides tik nuo 2016m. siemet pirmieji atnaujinami a330.

                                    SAS pastaraisiais metais susidure su nemazai problemu, juos stekena profesines sajungos, dideli mokesciai, dideles algos, dideles kuro kainos, todel jiems konkuruoti su MEB3 kainos ir kokybes atzvilgiu tikrai yra sunku.

                                    Kita vertus kalbant apie ”economy cabin”, dauguma europos vezeju yra daugiau maziau to paties lygio, nepasakyciau, kad KLM b772, ar Finnair a330 salonai yra geresni. Tiek pastaruju, teik Lufthansos flotiles amzius yra panasus apie 11 metu, British Airways beveik 13. SAS gal siek teik veliau yra pradejes lektuvu atnaujinima.

                                    Grubiai snekant, siai dienai, deja neisgali Europos avialinijos pigiai nuskraidinti, alaus duoti ir dar uztikrinti, kad lektuvas naujas bus
                                    Pirmasis atnaujintas SAS A330-343 neseniai debiutavo skrydyje CPH-ORD (Chicago). Tačiau likusi partija bus pristatoma į Skandinavijos hub'us šių metų pabaigoje ir kitąmet. Taip pat SAS užsakė naujų lėktuvų, kurie bus pristatyti vėliau.

                                    Bendrovės ekonominė padėtis šiuo metu nebloga. Neseniai buvo pasiektas metų pelno rekordas (lyginant su tuo pačių laikotarpiu prieš metus). Pastaraisiais metais bendrovė investuoja į skrydžių geografijos plėtrą, tačiau praeis kažkiek laiko, kol investicijos atsipirks.

                                    Kadangi dirbau viename Stokholmo oro uostų, žinau, kad dauguma renkasi skrydžius Emirates, Qatar Airways, Norwegian, Thai Airways ir pan. bendrovėmis. Šios bendrovės siūlo geresnį kainos-paslaugų kokybės santykį bei bilietų kainos neitin kandžios.
                                    Tuo tarpu, SAS pastaraisiais metais stengiasi plėsti skrydžių geografiją ir jiems tai neblogai sekasi. Tačiau norint konkruoti su kitomis bendrovėmis jiems teks pasitempti. Dabar bendrovę labiau tempia seniau užtarnautas geras vardas.

                                    Ačū, Jonai, už įdomius pastebėjimus. Kiek vėliau skrydžiai ARN-HKG turėtų būti smagesni.
                                    Paskutinis taisė Silber418; 2015.09.28, 12:30.

                                    Comment


                                      Lufthansa vis dar duoda alaus, ar vyno stiklinę, KLM pastarąjį kartą gavau sumuštinį ir kavos pakeliui i Kuala Lumpūrą. SAS berods, nuo 2013m. nedalina nieko daugiau, nei "priklauso". Manau po truputį artėjam prie to, kad visi šitie malonumai greit baigsis
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                        Lufthansa vis dar duoda alaus, ar vyno stiklinę, KLM pastarąjį kartą gavau sumuštinį ir kavos pakeliui i Kuala Lumpūrą. SAS berods, nuo 2013m. nedalina nieko daugiau, nei "priklauso". Manau po truputį artėjam prie to, kad visi šitie malonumai greit baigsis
                                        Nes neatlaikys konkurencijos prieš arabų avialinijas?

                                        Comment


                                          Prieš pusmetį skridau su Lufthansa A340. Tiek pirkyn tiek atgal abu buvo 20+ metų senumo, bet abu buvo atnaujinti tai pavyzdingai viduj atrodė. IFE naujas, usb lizdai ir šiaip jaukus ir švarus interjeras. Tada tiek longhaul, tiek shorthaul duoda pažiaumoti. Shorthaule sumuštinis ir atsigerti. Longhaule kaip priklauso.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X