Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Šiemet flyLAL – Lithuanian Airlines skraidino daugiau keleivių
    Nacionalinė aviakompanija „flyLAL – Lithuanian Airlines“ pirmąjį šių metų pusmetį skraidino 231,8 tūkst. keleivių, t.y. 12,6 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu (205,9 tūkst.).

    Reguliariųjų ir užsakomųjų reisų skaičius per atitinkamą laikotarpį išaugo iki 2343.

    Nuo vasaros sezono pradžios aviakompanija „flyLAL – Lithuanian Airlines“ padidinusi užsakomųjų reisų skaičių, per pusmetį jais pervežė 57,5 tūkst. keleivių, 2,5 karto daugiau nei pernai tuo pačiu metu (21,3 tūkst.). Bendras pusmečio užsakomųjų reisų skaičius išaugo 151 proc. iki 285.

    „Kaip ir tikėjomės, užsakomieji skrydžiai garantuoja mums stabilias pajamas. Pirmąjį pelną šiemet gavom jau balandžio mėnesį. Preliminariais duomenimis, pelningi buvo gegužės ir birželio mėnesiai“, – sako aviakompanijos generalinis direktorius Saulius Stasiūnas.

    Iš Vilniaus ir Palangos keleivius skraidinančios aviakompanijos „flyLAL – Lithuanian Airlines“ pervežtų keleivių skaičius birželį išaugo 18 proc. iki 50,3 tūkst. Krėslų užimtumas šį mėnesį ūgtelėjo 5 proc. iki 69,9 proc. Per pusmetį krėslų užimtumas, lyginant su praėjusių metų atitinkamu laikotarpiu išaugo iki 65,8 proc. (pernai jis siekė 61,7 proc.).

    Šiemet nacionalinė aviakompanija keleivių skaičių tikisi padidinti trečdaliu iki 600 tūkst. Vien vasaros skrydžių sezonu aviakompanija planuoja įvykdyti 2909 reguliariuosius ir užsakomuosius skrydžius.
    „flyLAL“ - 231,8 tūkst. vs 866,4 tūkst. - „airBaltic“. Kol kas kaimynai mums krauna kruopų ir kaip reikiant

    Manau, kad prašauta jau buvo vien pavadinimuose. „airBaltic“ su savuoju automatiškai formuoja Baltijos šalių lyderio įvaizdį, o „Lithuanian Airlines“ ir tėra „Lithuanian“. Nors ir pačioje Lietuvoje „airBaltic“ mus lenkia. Bet pavadinimas, žinoma, dar ne viskas.
    Paskutinis taisė ; 2007.07.12, 13:57.
    Įžvalgos.lt - FB - G+

    Comment


      #62
      Matosi kad Seulas ruošiasi žaidynėm

      Comment


        #63
        /\ turbut su kinais sumaise
        no on the Earth !!!

        Comment


          #64
          Singapore Airlines announces first A380 flight for October
          18 August 2007

          First A380 Flight On 25-26 OctoberAirbus and Singapore Airlines have agreed to a delivery timetable for the first A380 aircraft. The aircraft is planned for handover by Airbus to Singapore Airlines on Monday 15 October at a ceremony in Toulouse, France.

          It will be configured with 471 seats in three classes: Economy, Business and the new Singapore Airlines Suites: a class beyond First.

          Within a few days of delivery, the aircraft will fly to Singapore’s Changi Airport: the world’s first A380 home airport. There will be a short period set aside for crew and ground staff familiarisation.

          World aviation history will be made when the Singapore Airlines A380 makes its First Flight – SQ380 – to Sydney’s Kingsford Smith Airport on Thursday 25 October, and returns to Singapore on Friday 26 October.

          Singapore Airlines Chief Executive Officer, Mr Chew Choon Seng, said the delivery would mark the beginning of a new chapter for the aviation industry.

          “Everyone at Singapore Airlines is keenly anticipating the delivery of this new plane, and our people are working hard on final preparation for its entry into service. The first flight promises to be one of the most exciting occasions in aviation history.
          “We are overwhelmed by the support of the community – from all over the world – for the charity auction. And I would like to thank the many partners and service providers that have followed the lead of our fuel supplier, ExxonMobil, and eBay, in donating their services for the First Flight’s charitable causes.

          “While occasions like this are few and far between, we hope this enthusiasm generates support for very worthwhile causes,” Mr Chew said.

          Seats across all three classes will be auctioned on the global online marketplace, eBay. There will be plenty of seats put to auction, allowing many opportunities for travelers keen to be part of history to join the First Flight experience.

          For the new Singapore Airlines Suites, the A380’s First Flight will be the first ever occasion to fly on what will be a product that totally redefines luxury in the sky.

          Entry into scheduled service will commence on the Sydney route soon after the First Flight. A further announcement will be made on this in due course.

          Charity Auction Starts 27 August

          The auction of seats on the First Flight will commence on Monday 27 August 2007. Seats in all three classes will be sold progressively, across both legs of the flight. Bids will be staggered to finish at various times over a period of just over two weeks, with the auction cycle being completed on 10 September 2007.

          The auction will be for single, double and multiple seats in each class.

          All seats will be sold on a one-way basis, so people wanting to fly on both legs of the First Flight will need to bid twice.

          To participate in the auction, a bidder will need the following:

          • An eBay user ID … it’s free and easy to get
          • The names and passport numbers of those travelling
          • For bids on packages in the premium classes (Business & Suites), or bids over USD1,000 in Economy Class, pre-qualification will be required. This ensures bids are not artificially inflated, and gives bidders confidence they are bidding only against genuine and pre-qualified bidders

          Prequalification is initiated online. Singapore Airlines’ global auction management agency, Auctionwire, has developed numerous ways for bidders to pre-qualify and lodge security deposits for bids requiring pre-qualification.

          All information on packages available, bid prequalification and how to get an eBay user ID is available on the Singapore Airlines website, singaporeair.com/a380.

          100% of the proceeds of the auction will be donated to charities. They are:

          • One-third to Singapore’s Community Chest
          • One-third split between the Sydney Children’s Hospital, Randwick, and The Children’s Hospital at Westmead, both in Sydney
          • One-third to Médecins Sans Frontières, also known as Doctors Without Borders.
          www.easier.com

          Comment


            #65
            /\

            Pirmasis komercinis didžiausio pasaulyje keleivinio lėktuvo A380 skrydis
            Didžiausias visų laikų keleivinis lėktuvas "Airbus A380" sėkmingai užbaigė pirmąjį komercinį savo skrydį iš Singapūro į Sidnėjų (Australija). Lėktuvu skrido 450 keleivių (iš viso yra 850 vietų), kelionė truko septynias valandas. Šis supergigantas užbaigė beveik keturis dešimtmečius trukusį "Boeing 747" karaliavimą didžiausio oro lainerio pozicijoje.

            Ir du video, pateikiami prie straipsnio. Abu verti dėmesio, mano manymu:



            Įžvalgos.lt - FB - G+

            Comment


              #66
              /\
              Dėkui, antras filmukas labai įdomus

              Comment


                #67
                Vakar ziurejau laida per CNN apie A380.
                stai cia siek kiek vaizdu:

                http://edition.cnn.com/video/#/video...ef=videosearch

                Comment


                  #68
                  Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                  /\
                  Dėkui, antras filmukas labai įdomus
                  Tas antras filmukas yra suklijuotas iš ištraukų iš, jei neklystu, Discovery channel laidos: World's Biggest Airliner (Airbus A380). Ten gana smulkiai parodė visą A380 gaminimo procesą, problemas, bandymus ir t.t. Jei domina aviacija, tai patariu pažiūrėti
                  Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

                  Comment


                    #69
                    Is Lietuvos aviacijos naujienu:
                    Aurela nuomojasi Boeing 757-200, naudos ji tolimiems uzsakomiesiems skrydziams i Azija ir kitur.
                    Skaiciau apie sitai kazkuriam sios savaites Lietuvos Ryte ir laikrastukyje Miesto zinios ar lb panasiai besivadinanciame. pastarajame per puse puslapio oro kompanija issigyre apie ji, teigia tai didziausias registruotas baltijios salyse keleivinis orlaivis.
                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                    Comment


                      #70
                      Parašė John
                      Idomu, kada (ir ar isvis kada nors) bus pradeti skrydziai is VNO i kuri nors Azijos hub'a (Bankoka, Honkonga, Singapura...). Nisa tam jau yra, o gal pavyktu sukurti ir siokia tokia rinka.
                      Gali būti, jog niekada. airBaltic, aktyviausia bendrovė Baltijos šalyse, jau keleri metai plėtoja Rygos, kaip hubo, statusą. Beje, jiems labai neblogai sekasi. Idėja tokia, jog keleivių iš Manchesterio į Lvovą ar Kišiniovą reguliariems skrydžiams nepakanka, tačiau skrydžiams iš įvairių vakarų Europos miestų į Rytų Europos didžiuosius miestus (žinoma išskyrus sostines, kurios ir taip turi tiesioginius bei pigesnius skrydžius) keleivių pakanka. Todėl dabar airBaltic skraidina į ganėtinai egzotiškus miestus ir biznis jiems neblogai sekasi. Gi kodėl jie turėtų šią hubo idėją plėtoti Vilniuje...

                      Viskas gali pasikeisti tik su M.Ivanausko nuvertimu. Tai vienas didžiausių kenkėjų, mano nuomone, valstybiniame sektoriuje.

                      Comment


                        #71
                        Parašė Meier Rodyti pranešimą
                        Gali būti, jog niekada. airBaltic, aktyviausia bendrovė Baltijos šalyse, jau keleri metai plėtoja Rygos, kaip hubo, statusą. Beje, jiems labai neblogai sekasi. Idėja tokia, jog keleivių iš Manchesterio į Lvovą ar Kišiniovą reguliariems skrydžiams nepakanka, tačiau skrydžiams iš įvairių vakarų Europos miestų į Rytų Europos didžiuosius miestus (žinoma išskyrus sostines, kurios ir taip turi tiesioginius bei pigesnius skrydžius) keleivių pakanka. Todėl dabar airBaltic skraidina į ganėtinai egzotiškus miestus ir biznis jiems neblogai sekasi. Gi kodėl jie turėtų šią hubo idėją plėtoti Vilniuje...

                        Viskas gali pasikeisti tik su M.Ivanausko nuvertimu. Tai vienas didžiausių kenkėjų, mano nuomone, valstybiniame sektoriuje.
                        Pagal planus pagrindinis oro uostas turėtų būti Kaune, tad, manau, jei ne iš Vilniaus tai iš šio miesto galime tikėtis panašių skrydžių. Ir Ivanausko ten nėra .

                        Comment


                          #72
                          Parašė GNU Rodyti pranešimą
                          Pagal planus pagrindinis oro uostas turėtų būti Kaune, tad, manau, jei ne iš Vilniaus tai iš šio miesto galime tikėtis panašių skrydžių. Ir Ivanausko ten nėra .
                          Kad Kaunas net savo oro uosto neturi. Na taip, yra Karmėlava, kuri prie Kauno, tad tarkim, kad ir Kaunas turi. O dėl to naujojo oro uosto, kuris bus statomas arba Vilniuje, arba Kaune, dar labai toli kiek žinau. Nieko tikslaus nėra numatyta. O kas kad ir nėra Ivanausko Karmėlavoje? Tu bent tenais buvai? Vaizdas liūdnas! Įdomu ar ta smarvė vis dar ten yra (čia rimtai). Laukimo salėje nedaugiau nei 10 sėdimų vietų. Nusipirkti vandens - beveik neįmanoma. O kad karmėlava kyla aukštyn, tai kojas gali bučiuot tik emigrantams ir ryanair.
                          Vilnius yra nuostabus!

                          Comment


                            #73
                            Parašė GNU Rodyti pranešimą
                            Pagal planus pagrindinis oro uostas turėtų būti Kaune, tad, manau, jei ne iš Vilniaus tai iš šio miesto galime tikėtis panašių skrydžių. Ir Ivanausko ten nėra .
                            Ir turim realius šansus ten įkurti „Ryanair“ bazę, kurios, kaip kažkas minėjo, Rytų Europoje dar niekur nėra. Tai būtų bent šiokia tokia atsvara Rygai, taškas, nuo kurio galėtume atsispirti su ja konkuruodami. Buvo nurodyta, kad „Ryanair“ pageidauja angaro lėktuvų remontui, o toks Kaune tikrai planuojamas. Tik planuojama jį turėti už privačias lėšas, tad neaišku ar privatus investuotojas jį nuomotų „Ryanair“, ar pats „Ryanair“ šiuo atveju, Susisiekimo ministerijos nuomone, turėtų jį statyti, su kuo jie, aišku, nesutiks.

                            Parašė baltic Rodyti pranešimą
                            Kad Kaunas net savo oro uosto neturi. Na taip, yra Karmėlava, kuri prie Kauno, tad tarkim, kad ir Kaunas turi. O dėl to naujojo oro uosto, kuris bus statomas arba Vilniuje, arba Kaune, dar labai toli kiek žinau. Nieko tikslaus nėra numatyta. O kas kad ir nėra Ivanausko Karmėlavoje? Tu bent tenais buvai? Vaizdas liūdnas! Įdomu ar ta smarvė vis dar ten yra (čia rimtai). Laukimo salėje nedaugiau nei 10 sėdimų vietų. Nusipirkti vandens - beveik neįmanoma. O kad karmėlava kyla aukštyn, tai kojas gali bučiuot tik emigrantams ir ryanair.
                            Taip taip, pagrindinis oro uostas bus Kaune.

                            Atsipalaiduok, iš tendencingų pasisakymų imu jaudintis dėl tavo nervų
                            Paskutinis taisė ; 2007.12.02, 18:10.
                            Įžvalgos.lt - FB - G+

                            Comment


                              #74
                              Parašė Rodyti pranešimą
                              Ir turim realius šansus ten įkurti „Ryanair“ bazę, kurios, kaip kažkas minėjo, Rytų Europoje dar niekur nėra. Tai būtų bent šiokia tokia atsvara Rygai, taškas, nuo kurio galėtume atsispirti su ja konkuruodami. Buvo nurodyta, kad „Ryanair“ pageidauja angaro lėktuvų remontui, o toks Kaune tikrai planuojamas. Tik planuojama jį turėti už privačias lėšas, tad neaišku ar privatus investuotojas jį nuomotų „Ryanair“, ar pats „Ryanair“ šiuo atveju, Susisiekimo ministerijos nuomone, turėtų jį statyti, su kuo jie, aišku, nesutiks.


                              Taip taip, pagrindinis oro uostas bus Kaune.

                              Atsipalaiduok, iš tendencingų pasisakymų imu jaudintis dėl tavo nervų
                              Šiaip tai bent kol kas nepanašu, kad Karmėlavos oro uostas galėtų pilnavertiškai konkuruoti su Ryga. Sakyčiau, pirma bent Vilnių ar Taliną aplenkti reikia... Nors tai padaryti labai sunku turint tik gerą pakilimo taką ir iš dalies gerą geografinę vietą. Kita vertus, orlaivių priežiūros ir remonto centras yra Vilniuje (beje visai toks solidaus dydžio kaip Baltijos šalims), tad truputį nesitiki, jog galėtų Karmėlavoje dar vienas būti. Taip pat faktas, jog Ryanair operuoja iš Kauno ne todėl, kad KUN labai geras, o todėl, kad savo laiku pasiūlė geresnes kainas (kainas ir tik kainas) negu VNO. Ateityje akivaizdu vien to nepakaks. Nors ir labai palanku būtų turėti KUN kaip Ryanair hubą Rytų Europoje, bet totalizatoriuje tikrai statyčiau už RIX.

                              Kita vertus, dėl "nacionalinio oro uosto" (neprimena nacionalinio investuotojo?). VNO kol kas aptarnauja 1,5-2 mln. keleivių per metus. Kiek pamenu, vien naujasis terminalas leis aptarnauti 3 mln. keleivių per metus. Sumoje turbūt 4 mln. bus VNO pajėgumai. Kada tokie bus pasiekti? 2011, 2012ais? Klausimas, ar dėl perteklinių keleivių reikės didelio oro uosto. Ką noriu pasakyti: labai realu, kad nacionalinis oro uostas išvis nebus pastatytas. VNO atsirėmęs į savo pajėgumus lengvai galės būti išplėstas (klausimas dėl pakilimo tako, tačiau Londono Gatwicko oro uostas su taip pat 1 pakilimo taku aptarnauja 20 mln keleivių per metus 2 terminaluose), o Kaune, esant poreikiams, lengvai gali būti pastatytas tokio dydžio kaip naujasis Vilniaus ar šiek tiek didesnis terminalas, kuris dar daugeliui metų patenkintų Lietuvos poreikius. Juk turėdami 4 mln. pajėgumus Vilniuje ir, sakykim, tiek pat Kaune, ar turėsime poreikį "nacionaliniam" oro uostui?

                              Turiu pagrindo abejonėms.

                              Nors, žinoma, Ryanair hubas galėtų būti ir tuo atveju, jei KUN "talpa" (capacity) bus vos du miliojonai keleivių per metus. Tik tada telieka priklausomybės nuo vieno operatoriaus rizika. Manau, Ryanair hubo klausimas labiausiai priklausys nuo to, ką Ryanair (o gal ir easyJet) galvoja besiplėsdami į rytus - Rusiją, Ukrainą, galbūt ir vidurio Aziją. Hubas KUN/RIX būtų aktualus ir naudingas ypač tada, jei Ryanair turėtų bent keletą maršrutų į Rytus nuo Kauno.
                              Paskutinis taisė Meier; 2007.12.03, 01:41.

                              Comment


                                #75
                                Parašė Meier Rodyti pranešimą
                                Šiaip tai bent kol kas nepanašu, kad Karmėlavos oro uostas galėtų pilnavertiškai konkuruoti su Ryga. Sakyčiau, pirma bent Vilnių ar Taliną aplenkti reikia...
                                Aš su tuo visiškai sutinku, žinant neseną Kauno oro osto istoriją ir kaip jis veikė vos prieš keletą metų, tai visiškai nestebina. Lietuva šiai dienai gana stipriai užleidžia Baltijos šalių regiono lyderės poziciją Rygai, manau, neturėtume taip lengvai nusileisti Turim potencialo spardytis, tad tenorėjau pažvelgt į perspektyvą.
                                Įžvalgos.lt - FB - G+

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Meier Rodyti pranešimą
                                  Šiaip tai bent kol kas nepanašu, kad Karmėlavos oro uostas galėtų pilnavertiškai konkuruoti su Ryga. Sakyčiau, pirma bent Vilnių ar Taliną aplenkti reikia... Nors tai padaryti labai sunku turint tik gerą pakilimo taką ir iš dalies gerą geografinę vietą. Kita vertus, orlaivių priežiūros ir remonto centras yra Vilniuje (beje visai toks solidaus dydžio kaip Baltijos šalims), tad truputį nesitiki, jog galėtų Karmėlavoje dar vienas būti. Taip pat faktas, jog Ryanair operuoja iš Kauno ne todėl, kad KUN labai geras, o todėl, kad savo laiku pasiūlė geresnes kainas (kainas ir tik kainas) negu VNO. Ateityje akivaizdu vien to nepakaks. Nors ir labai palanku būtų turėti KUN kaip Ryanair hubą Rytų Europoje, bet totalizatoriuje tikrai statyčiau už RIX.
                                  Butent kainos turbut ir nulems. Lektuvui beveik tas pats kur nuskrist techninei profilaktikai ar remontams. Zymiai svarbiau minetu proceduru kainos. Va pvz liufthansa remontuojasi tokioje maltoje, kuri i hub'a ne is tolo nepanasi.
                                  O Rygoje ir tarifai bus rygietiski, nebent kelioms avialinijoms susitarti del bendro didelio aptarnavimo centro. Kita vertus, tokiame kaune gali kilti problemu apskritai surinkti pakankamai kvalifikuoto personalo.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė John
                                    KUN turi gera geografine padeti ir pakilimo taka... bet cia viskas ir baigiasi. Reikia rimto terminalo, gero susisiekimo (ten is esmes reiktu traukinio linijos),
                                    Traukinio liniją ten būtų galima palyginus lengvai atvesti - nuo Neveronių tik keli km. Ar nėra tokių planų?

                                    Comment


                                      #78
                                      /\
                                      "Akivaizdu, kad ateityje Karmėlavos oro uostas taps visos Lietuvos bamba. Kolegos iš "Vilniaus plano" autostradą planuoja iki čia. Būtų nedovanotina klaida nepratęsti ir "Rail Balticos", - įsitikinęs savivaldybės įmonės "Kauno planas" projekto vadovas A.P.Steponavičius.

                                      Jis pabrėžė, kad Karmėlavoje turėtų rastis nauja geležinkelio stotis. Tiek greitasis geležinkelis, tiek autostrada turėtų sukti į Klaipėdą, o maždaug 260-300 kilometrų per valandą greitį pasiekiantys traukiniai skrietų ir sostinės link.
                                      Norima nutiesti naują tiesioginę IXB tarptautinio transporto koridoriaus jungtį nuo Vilniaus link Karmėlavos oro uosto bei europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ atšaką tarp Vilniaus ir Kauno.
                                      Trumpiau tariant, tai numatyta.

                                      Parašė John
                                      Reikia rimto terminalo <...>
                                      Bus dar du nauji keleivių terminalai be jau statomo, jei to pareikalaus paklausa. Bus naujas krovinių terminalas. Bus ir orlaivių techninio aptarnavimo angaras, naftos bazė, viešbutis.

                                      <...> gero susisiekimo (ten is esmes reiktu traukinio linijos) <...>
                                      Bus tiesiamas Karmėlavos aplinkkelis, oro uostą turėtų pasiekti Rail Baltica atšaka, net apie geležinkelio stotį kalbama. Rengiama 1000 vietų automobilių stovėjimo aikštelė.

                                      <...> bent siokio tokio ivaizdzio.
                                      Kai visa tai atsiras, atsiras ir įvaizdis. Apskritai, oro uostui reikia „sustambėti“, tada keisis oro kompanijų požiūris į jį. Taip pat reikėtų investuoti ir į aptarnavimo kokybę ir t.t.. Oro uosto vadovybė galėtų pradėti nuo savo internetinio puslapio, jis, mano nuomone, prastai reprezentuoja oro uostą, Kauną ir jo apylinkes (išvis, berods, nereprezentuoja), pernelyg retai anaujinama informacija.

                                      Apie kazkokio naujo "nacionalinio" oro uosta statyba apskritai reiktu pamirsti, nes tai ekonomiskai nepagrista. Kur kas pigiau atsieitu to paties KUN ir juo labiau VNO tolesnis vystymas, kaip ir bus padaryta (vienaip ar kitaip).
                                      Atrodo, yra apskaičiuota, kad naujas oro uostas kainuotų maždaug dvigubai daugiau nė Kauno oro uosto tolimesnė plėtra iki norimo lygio. Nepamenu tik skaičiukų.

                                      Na o KUN galetu tapti stambesniu low cost'iniu operatoriu baze ir aptarnauti tuos, kurie megsta pigius skrydzius.
                                      Jei trumpalaikėj perspektyvoj - galbūt ir taip, ilgesnėj, manau, mes turim tikrai geresnes galimybes.
                                      Paskutinis taisė ; 2007.12.03, 14:18.
                                      Įžvalgos.lt - FB - G+

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė John
                                        Beje, kiek tikri tie planai del KUN ir kiek laiko galetu uztrukti ju igyvendinimas (t.y. ar apskritai numatyti kokie nors terminai?).?
                                        Konkrečiai, kad tas ir tas bus padaryta tada ir tada, nurodyta nėra. Atrodo, orientuojamasi į 2013 metus. Investicijos - ~170 milijonų litų. Įveskim į realybę valdininkų gebėjimą dirbti, bus kokie 2015-ieji Karmėlavos aplinkkelis turėtų būti tiesiamas 2015-2020 metais. Investicijos - ~120 milijonų litų.

                                        Todel bekompromisiskai greitas susisiekimas is Karmelavos su Vilniumi turetu buti ypatingai svarbus, nes kitaip viskas taip ir liks t.y. nei KUN, nei VNO nebus pajegus su kuo nor skonkuruoti. Reikalinga konkreti ir tikslinga integracija efektyviai "sujungianti" KUN su Vilniumi.
                                        Greitasis traukinys suteiktų tokią galimybę. Tik ši atšaka, žinoma, tikrai ne 2013 metams planuojama.

                                        Tik kiek bus ta "ilgalaike perspektyva"? 50 metu?
                                        Metus reikėtų skaičiuoti dešimtimis. Pagalvok, vos prieš pora metų Kauno oro uostas dar praktiškai neegzistavo (to, kas buvo, oro uostu vadinti nesinori). Tačiau dirbant teisingai užtektų ir kelių dešimtmečių, mano manymu. Kaip būtų realiai, sunku pasakyti. Konkurentai juk vietoje taip pat nestovės, o vienas Rygos privalumų yra ne tik geografinė vieta, bet ir nacionalinis Latvijos oro vežėjas, gerokai stipresnis už mūsiškį, kuris jiems duoda tikrai daug naudos.

                                        ***
                                        Štai, radau skaičiavimus, atliktus prieš daugiau nė tris metus. Dabar sumos bus gerokai pasikeitę, tačiau kisdamos jos turėtų išlaikyti proporcijas, todėl palyginti visgi galime:
                                        LR Susisiekimo ministerijos kolegijos 2004 metų balandžio 16 d. nutarimu Nr. 14-40 sudarytos darbo grupės vertinimu, preliminari kiekvieno projekto kaina:

                                        Naujo oro uosto statyba Elektrėnų arba Kaišiadorių savivaldybių teritorijoje statybos projekto kaina (kilimo tūpimo takas – 3.200 m, keleivių terminalas – 3,5 mln. keleivių per metus) - 800 mln. Lt;

                                        Pietinės Kauno oro uosto dalies vystymo projekto kaina – apie 400 mln. Lt. (terminalas, riedėjimo takai, peronas, inžinieriniai tinklai, privažiavimo keliai ir pan.).
                                        Akivaizdu, kad kurti naują oro uostą nėra logiška. Tai būtų ir gerokai brangiau, ir, juo labiau, Lietuvai nereikia oro uostų kas 50 kilometrų.
                                        Paskutinis taisė ; 2007.12.03, 15:48.
                                        Įžvalgos.lt - FB - G+

                                        Comment


                                          #80
                                          Na, manau, kad šitą diskusiją galima prijungti prie Vilniaus arba Kauno aeroruostų arba Vilnniaus-Kauno dvipolį ar kur nors panašiai. Labai atitolta nuo temos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X