Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tęsiantis „Lufthansa“ pilotų streikui, penktadienį atšaukti skrydžiai iš Vilniaus http://www.15min.lt/verslas/naujiena...aus-667-491967

    Comment


      Prancūzijoje sudužo keleivinis lėktuvas

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        Pilotas išsiuntė SOS signalą
        A
        Šaltinis: 15min.lt, BNS
        Iš Barselonos į Diuseldorfą skridęs lėktuvas „Airbus A320“ sudužo Prancūzijos Alpių pietinėje dalyje. Per katastrofą nė vienas įgulos narys ir keleivis neišgyveno. Lėktuvu skrido 144 keleiviai ir šeši įgulos nariai.



        PAGRINDINIAI FAKTAI:

        Vokietijos oro bendrovės oro bendrovės „Germanwings“ laineris sudužo Prancūzijos Alpių pietinėje dalyje netoli vieno slidinėjimo kurorto
        Lėktuvu skrido 144 keleiviai ir 6 įgulos nariai. Po tragedijos paskelbta, kad nei vienas iš skridusių žmonių neišgyveno.
        Lėktuvas nepaskelbė nelaimės signalo, tačiau lėktuvui pradėjus leistis dispečeris paskelbė nelaimės stadiją
        Lėktuvas krito apie aštuonias minutes
        Gėlbėtojai pranešė, kad rasta pirmoji juodoji dėžė, manoma, kad aukų kūnams surasti prireiks ne vienos dienos

        Comment


          Gali būti netiesioginis ryšys su paskutiniu metu vykstančiais Lufthansa streikais. Negali viskas blizgėti įmonėje, kurioje per 2 m. buvo 12 streikų. Tikriausiai patyrę pilotai streikuoja, o dirba mažiau patyrę.

          Comment


            Wizzair traukiasi iš Ukrainos.

            Comment


              "Emirates" paskelbė apie kasdienius skrydžius Airbus A380 iš Kopenhagos oro uosto pradedant nuo šių metų gruodžio. Taip pat šiemet bus tankesni skrydžių grafikai iš visų Skandinavijos sostinių.

              Šaltinis: Emirates launches daily A380 service to Copenhagen

              Comment


                Dėl A380

                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                "Emirates" paskelbė apie kasdienius skrydžius Airbus A380 iš Kopenhagos oro uosto pradedant nuo šių metų gruodžio. Taip pat šiemet bus tankesni skrydžių grafikai iš visų Skandinavijos sostinių.

                Šaltinis: Emirates launches daily A380 service to Copenhagen
                ------------------------------------------
                Įdomu, o kaip bus su A380 tolimesne gamyba? Dabartiniu metu Airbusas turi 317 A380 užsakymų, iš jų 156 jau perduota užsakovams.
                Per metus Airbusas pagamina 25-30 vnt. A380 tipo lėktuvų. Taigi A380 užsakymų liko maždaug penkiems metams. O toliau?
                Yra net keturi galimi variantai ir kolkas visiškai neaišku kuris variantas iš tų keturių yra pats geriausias:
                Pirmas (kukliausias) variantas. Neeikvoti lėšų A380 esminei modernizacijai, tačiau suaktyvinti pastangas marketingo ir produkto reklamos srityje su tikslu parduoti daugiau esamos (iki šiol vienintelės) A380 modifikacijos lėktuvų. Kita vertus, jeigu pirkėjas labai nenori pirkti esamo produkto - per prievartą jį "įbrukti" yra l.sunku.

                Antras variantas. Neeikvoti lėšų A380 esminei modernizacijai, tačiau vietoj to maksimaliai "ištempti" į ilgį A350 modelio lėktuvą tokiu būdu sukuriant pačią didžiausią A350 modifikaciją, pavadintą A350-1100.

                Trečias variantas. Atlikti esminę A380 modernizaciją.

                Ketvirtas (ambicingiausias) variantas. Neeikvoti lėšų A380 esminei modernizacijai, tačiau vietoj to sukurti visiškai naujos kartos lėktuvą su laikinu pavadinimu "Big Twin". Toks lėktuvas būtų gerokai didesnis už A350 ir jis būtų dviejų variklių.

                Comment


                  Parašė amber13 Rodyti pranešimą
                  ------------------------------------------
                  Įdomu, o kaip bus su A380 tolimesne gamyba? Dabartiniu metu Airbusas turi 317 A380 užsakymų, iš jų 156 jau perduota užsakovams.
                  Per metus Airbusas pagamina 25-30 vnt. A380 tipo lėktuvų. Taigi A380 užsakymų liko maždaug penkiems metams. O toliau?
                  Yra net keturi galimi variantai ir kolkas visiškai neaišku kuris variantas iš tų keturių yra pats geriausias:
                  Pirmas (kukliausias) variantas. Neeikvoti lėšų A380 esminei modernizacijai, tačiau suaktyvinti pastangas marketingo ir produkto reklamos srityje su tikslu parduoti daugiau esamos (iki šiol vienintelės) A380 modifikacijos lėktuvų. Kita vertus, jeigu pirkėjas labai nenori pirkti esamo produkto - per prievartą jį "įbrukti" yra l.sunku.

                  Antras variantas. Neeikvoti lėšų A380 esminei modernizacijai, tačiau vietoj to maksimaliai "ištempti" į ilgį A350 modelio lėktuvą tokiu būdu sukuriant pačią didžiausią A350 modifikaciją, pavadintą A350-1100.

                  Trečias variantas. Atlikti esminę A380 modernizaciją.

                  Ketvirtas (ambicingiausias) variantas. Neeikvoti lėšų A380 esminei modernizacijai, tačiau vietoj to sukurti visiškai naujos kartos lėktuvą su laikinu pavadinimu "Big Twin". Toks lėktuvas būtų gerokai didesnis už A350 ir jis būtų dviejų variklių.
                  Žiūrint į tai, kaip sparčiai auga skrydžių ir keleivių skaičius, tai manau užsakymų dar tikrai turės tiek tiek A380, tiek B747-8, Azijoje jau dabar net vietiniai trumpi skrydžiai vykdomi dideliais lėktuvais.

                  Flickr

                  Comment


                    "Norwegian Airlines" paskelbė, kokiomis long-haul kryptimis bus skraidoma nuo šių metų lapkričio mėnesio. Skrydžiai iš:

                    Kopenhagos į St. Croix (JAV), Las Vegasą (JAV) ir San Juan (Puerto Rico)

                    Stokholmo į Las Vegasą (JAV) ir San Juan (Puerto Rico)

                    Oslo/Londono į San Juan (Puerto Rico).

                    Šaltinis: http://media.norwegian.com/se/#/pres...ckholm-1145978.

                    Comment


                      Avarinis "Turkish Airlines" nusileidimas Stambulo oro uoste dėl variklio gedimo. 25/4/2015

                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Nenoriu but vienas is karksetoju, bet su tokia prieziura ir pilotu kultura, turkish airlines yra uzprogramuota nelaimem... Deja is Turkish nors minimaliu zingsniu ir toliau nematyt.

                        Tiem, kas spres apie incidenta tik is video: pirmo bandymo metu su desiniu sparnu ir varikliu kabino zeme, smugio metu buvo pazeista ur vaziuokle, padare go around ir nusileido is antro. Variklio bedos cia orginaliai nebuvo, tik eilines Turkish pilotu problemos. http://avherald.com/h?article=48546eb6
                        Paskutinis taisė ViR2; 2015.04.27, 00:42.

                        Comment


                          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                          Nenoriu but vienas is karksetoju, bet su tokia prieziura ir pilotu kultura, turkish airlines yra uzprogramuota nelaimem... Deja is Turkish nors minimaliu zingsniu ir toliau nematyt.

                          Tiem, kas spres apie incidenta tik is video: pirmo bandymo metu su desiniu sparnu ir varikliu kabino zeme, smugio metu buvo pazeista ur vaziuokle, padare go around ir nusileido is antro. Variklio bedos cia orginaliai nebuvo, tik eilines Turkish pilotu problemos. http://avherald.com/h?article=48546eb6
                          O kas tiksliai blogai su Turkish Airlines pilotais? Neadekvatus training'as? Ar kažkokie kiti niuansai?

                          Comment


                            Pagooglink aviatoriu forumus, duos detalesne info, bet is esmes: turkams budingas captain-god sindromas, komunikacijos trukumas kabinoj, ypatinga hierarchija, savu samdymas, kurie lojalus erdoganui, elementari nekompetencija ir pastovus failai simuloatoriuose. Pastaruosiuose pilotai ir taip mazai laiko praleidzia. Bet pagrindine beda yra turkishkas mentalitetas

                            Po Katmandu crasho pareiske, kad pilotai didvyriai ir kaltas pats oro uostas, o po german wings - kad thy pilotai privalo but apvesdinti prievarta o su thy pastovus smulkus incidentai, bet garsiausias, kai amsterdame pyle, o pyle todel, kad bijojo kapitonui pasakyt zodi apie greiti, mane, kad pilotas ir kapitonas yra ir taip viska zinantys dievai gaila, kad I stambula daugiau nera tiesioginiu. Nera smagu skraidyt su ju mazaisiais lektuvais, kai juos pilotuoja isskirtinai ju paciu ruosti arba komerciniai sviezus pilotai. Visi ex military ir didziausios patirties laikomi tik didziuosiuose lektuvuose

                            Comment


                              Jei ne pilotų darbas šiuo atveju, viskas būtų labai liūdnai pasibaigę..
                              Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.04.27, 01:21.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Kad pilotai ir sukure sau sita "zygdarbi" nebutu per pirma bandyma brauke sparnu ir varikliu tako - nebutu problemu su vaziuokle ir varikliu

                                Comment


                                  Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                  Pagooglink aviatoriu forumus, duos detalesne info, bet is esmes: turkams budingas captain-god sindromas, komunikacijos trukumas kabinoj, ypatinga hierarchija, savu samdymas, kurie lojalus erdoganui, elementari nekompetencija ir pastovus failai simuloatoriuose. Pastaruosiuose pilotai ir taip mazai laiko praleidzia. Bet pagrindine beda yra turkishkas mentalitetas

                                  Po Katmandu crasho pareiske, kad pilotai didvyriai ir kaltas pats oro uostas, o po german wings - kad thy pilotai privalo but apvesdinti prievarta o su thy pastovus smulkus incidentai, bet garsiausias, kai amsterdame pyle, o pyle todel, kad bijojo kapitonui pasakyt zodi apie greiti, mane, kad pilotas ir kapitonas yra ir taip viska zinantys dievai gaila, kad I stambula daugiau nera tiesioginiu. Nera smagu skraidyt su ju mazaisiais lektuvais, kai juos pilotuoja isskirtinai ju paciu ruosti arba komerciniai sviezus pilotai. Visi ex military ir didziausios patirties laikomi tik didziuosiuose lektuvuose
                                  Tuomet kodėl Turkijos avialinijos jau n metų iš eilės renkamos kaip geriausios avialinijos Europoje?

                                  http://www.worldairlineawards.com/Aw...on.html#europe
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                    Kad pilotai ir sukure sau sita "zygdarbi" nebutu per pirma bandyma brauke sparnu ir varikliu tako - nebutu problemu su vaziuokle ir varikliu
                                    Aviacijoje yra toks dalykas, kaip šoninis vėjas.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Taip pat yra toks dalykas, kaip pilotu pasirengimas tam Del rinkimo tai taip, bet cia ir yra idomiausia, nes netenka girdet nei vieno gero zodzio apie THY pilotus ar ju pasirengima

                                      Forumas
                                      Forumas

                                      Ir siaip begale info apie juos Nesakau, kad tai blogos avialinijos, pats labai daug skraidau su Turkish ir dievinu ju maista, bet tai nera geros oro linijos saugumo poziuriu, o is ju pilotu niekad daug nesitikima.

                                      Comment


                                        Pirmasis nuotoliniu būdu valdomas civlinis oro uostas jau dirba visu pajėgumu.

                                        Šaltinis: Sweden first in the world with remotely operated air traffic management

                                        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                        Nedidelis regioninis Švedijos Örnsköldsvik oro uostas tapo pirmu pilnai sertifikuotu ir saugumo standartus atitinkančiu nuotoliniu būdu valdomu oro uostu. Praėjusių metų pabaigoje SAAB Aviation įgyvendintam Saab Remote Tower projektui sutiektas oficialus Švedijos Transporto Agentūros leidimas eksploatuoti naujai įdiegtą technologiją. Örnsköldsvik oro uostas valdomas iš specialiai įrengto valdymo centro, esančio Sundsvalio mieste.

                                        Daugiau informacijos: Saab Remote Tower technology receives final operational approval from Swedish Transport Agency
                                        Paskutinis taisė Silber418; 2015.04.30, 03:15.

                                        Comment


                                          Vasarai numatytų skrydžių maršrutų iš/į Islandijos Keflavik (KEF) oro uosto žemėlapiai:







                                          Comment

                                          Working...
                                          X