Tęsiantis „Lufthansa“ pilotų streikui, penktadienį atšaukti skrydžiai iš Vilniaus http://www.15min.lt/verslas/naujiena...aus-667-491967
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio aviacijos naujienos
Collapse
X
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąPilotas išsiuntė SOS signalą
Šaltinis: 15min.lt, BNS
Iš Barselonos į Diuseldorfą skridęs lėktuvas „Airbus A320“ sudužo Prancūzijos Alpių pietinėje dalyje. Per katastrofą nė vienas įgulos narys ir keleivis neišgyveno. Lėktuvu skrido 144 keleiviai ir šeši įgulos nariai.
PAGRINDINIAI FAKTAI:
Vokietijos oro bendrovės oro bendrovės „Germanwings“ laineris sudužo Prancūzijos Alpių pietinėje dalyje netoli vieno slidinėjimo kurorto
Lėktuvu skrido 144 keleiviai ir 6 įgulos nariai. Po tragedijos paskelbta, kad nei vienas iš skridusių žmonių neišgyveno.
Lėktuvas nepaskelbė nelaimės signalo, tačiau lėktuvui pradėjus leistis dispečeris paskelbė nelaimės stadiją
Lėktuvas krito apie aštuonias minutes
Gėlbėtojai pranešė, kad rasta pirmoji juodoji dėžė, manoma, kad aukų kūnams surasti prireiks ne vienos dienos
Comment
-
"Emirates" paskelbė apie kasdienius skrydžius Airbus A380 iš Kopenhagos oro uosto pradedant nuo šių metų gruodžio. Taip pat šiemet bus tankesni skrydžių grafikai iš visų Skandinavijos sostinių.
Šaltinis: Emirates launches daily A380 service to Copenhagen
Comment
-
Dėl A380
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą"Emirates" paskelbė apie kasdienius skrydžius Airbus A380 iš Kopenhagos oro uosto pradedant nuo šių metų gruodžio. Taip pat šiemet bus tankesni skrydžių grafikai iš visų Skandinavijos sostinių.
Šaltinis: Emirates launches daily A380 service to Copenhagen
Įdomu, o kaip bus su A380 tolimesne gamyba? Dabartiniu metu Airbusas turi 317 A380 užsakymų, iš jų 156 jau perduota užsakovams.
Per metus Airbusas pagamina 25-30 vnt. A380 tipo lėktuvų. Taigi A380 užsakymų liko maždaug penkiems metams. O toliau?
Yra net keturi galimi variantai ir kolkas visiškai neaišku kuris variantas iš tų keturių yra pats geriausias:
Pirmas (kukliausias) variantas. Neeikvoti lėšų A380 esminei modernizacijai, tačiau suaktyvinti pastangas marketingo ir produkto reklamos srityje su tikslu parduoti daugiau esamos (iki šiol vienintelės) A380 modifikacijos lėktuvų. Kita vertus, jeigu pirkėjas labai nenori pirkti esamo produkto - per prievartą jį "įbrukti" yra l.sunku.
Antras variantas. Neeikvoti lėšų A380 esminei modernizacijai, tačiau vietoj to maksimaliai "ištempti" į ilgį A350 modelio lėktuvą tokiu būdu sukuriant pačią didžiausią A350 modifikaciją, pavadintą A350-1100.
Trečias variantas. Atlikti esminę A380 modernizaciją.
Ketvirtas (ambicingiausias) variantas. Neeikvoti lėšų A380 esminei modernizacijai, tačiau vietoj to sukurti visiškai naujos kartos lėktuvą su laikinu pavadinimu "Big Twin". Toks lėktuvas būtų gerokai didesnis už A350 ir jis būtų dviejų variklių.
Comment
-
Parašė amber13 Rodyti pranešimą------------------------------------------
Įdomu, o kaip bus su A380 tolimesne gamyba? Dabartiniu metu Airbusas turi 317 A380 užsakymų, iš jų 156 jau perduota užsakovams.
Per metus Airbusas pagamina 25-30 vnt. A380 tipo lėktuvų. Taigi A380 užsakymų liko maždaug penkiems metams. O toliau?
Yra net keturi galimi variantai ir kolkas visiškai neaišku kuris variantas iš tų keturių yra pats geriausias:
Pirmas (kukliausias) variantas. Neeikvoti lėšų A380 esminei modernizacijai, tačiau suaktyvinti pastangas marketingo ir produkto reklamos srityje su tikslu parduoti daugiau esamos (iki šiol vienintelės) A380 modifikacijos lėktuvų. Kita vertus, jeigu pirkėjas labai nenori pirkti esamo produkto - per prievartą jį "įbrukti" yra l.sunku.
Antras variantas. Neeikvoti lėšų A380 esminei modernizacijai, tačiau vietoj to maksimaliai "ištempti" į ilgį A350 modelio lėktuvą tokiu būdu sukuriant pačią didžiausią A350 modifikaciją, pavadintą A350-1100.
Trečias variantas. Atlikti esminę A380 modernizaciją.
Ketvirtas (ambicingiausias) variantas. Neeikvoti lėšų A380 esminei modernizacijai, tačiau vietoj to sukurti visiškai naujos kartos lėktuvą su laikinu pavadinimu "Big Twin". Toks lėktuvas būtų gerokai didesnis už A350 ir jis būtų dviejų variklių.
Comment
-
"Norwegian Airlines" paskelbė, kokiomis long-haul kryptimis bus skraidoma nuo šių metų lapkričio mėnesio. Skrydžiai iš:
Kopenhagos į St. Croix (JAV), Las Vegasą (JAV) ir San Juan (Puerto Rico)
Stokholmo į Las Vegasą (JAV) ir San Juan (Puerto Rico)
Oslo/Londono į San Juan (Puerto Rico).
Šaltinis: http://media.norwegian.com/se/#/pres...ckholm-1145978.
Comment
-
Nenoriu but vienas is karksetoju, bet su tokia prieziura ir pilotu kultura, turkish airlines yra uzprogramuota nelaimem... Deja is Turkish nors minimaliu zingsniu ir toliau nematyt.
Tiem, kas spres apie incidenta tik is video: pirmo bandymo metu su desiniu sparnu ir varikliu kabino zeme, smugio metu buvo pazeista ur vaziuokle, padare go around ir nusileido is antro. Variklio bedos cia orginaliai nebuvo, tik eilines Turkish pilotu problemos. http://avherald.com/h?article=48546eb6Paskutinis taisė ViR2; 2015.04.27, 00:42.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąNenoriu but vienas is karksetoju, bet su tokia prieziura ir pilotu kultura, turkish airlines yra uzprogramuota nelaimem... Deja is Turkish nors minimaliu zingsniu ir toliau nematyt.
Tiem, kas spres apie incidenta tik is video: pirmo bandymo metu su desiniu sparnu ir varikliu kabino zeme, smugio metu buvo pazeista ur vaziuokle, padare go around ir nusileido is antro. Variklio bedos cia orginaliai nebuvo, tik eilines Turkish pilotu problemos. http://avherald.com/h?article=48546eb6
Comment
-
Pagooglink aviatoriu forumus, duos detalesne info, bet is esmes: turkams budingas captain-god sindromas, komunikacijos trukumas kabinoj, ypatinga hierarchija, savu samdymas, kurie lojalus erdoganui, elementari nekompetencija ir pastovus failai simuloatoriuose. Pastaruosiuose pilotai ir taip mazai laiko praleidzia. Bet pagrindine beda yra turkishkas mentalitetas
Po Katmandu crasho pareiske, kad pilotai didvyriai ir kaltas pats oro uostas, o po german wings - kad thy pilotai privalo but apvesdinti prievarta o su thy pastovus smulkus incidentai, bet garsiausias, kai amsterdame pyle, o pyle todel, kad bijojo kapitonui pasakyt zodi apie greiti, mane, kad pilotas ir kapitonas yra ir taip viska zinantys dievai gaila, kad I stambula daugiau nera tiesioginiu. Nera smagu skraidyt su ju mazaisiais lektuvais, kai juos pilotuoja isskirtinai ju paciu ruosti arba komerciniai sviezus pilotai. Visi ex military ir didziausios patirties laikomi tik didziuosiuose lektuvuose
Comment
-
Jei ne pilotų darbas šiuo atveju, viskas būtų labai liūdnai pasibaigę..Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.04.27, 01:21.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąPagooglink aviatoriu forumus, duos detalesne info, bet is esmes: turkams budingas captain-god sindromas, komunikacijos trukumas kabinoj, ypatinga hierarchija, savu samdymas, kurie lojalus erdoganui, elementari nekompetencija ir pastovus failai simuloatoriuose. Pastaruosiuose pilotai ir taip mazai laiko praleidzia. Bet pagrindine beda yra turkishkas mentalitetas
Po Katmandu crasho pareiske, kad pilotai didvyriai ir kaltas pats oro uostas, o po german wings - kad thy pilotai privalo but apvesdinti prievarta o su thy pastovus smulkus incidentai, bet garsiausias, kai amsterdame pyle, o pyle todel, kad bijojo kapitonui pasakyt zodi apie greiti, mane, kad pilotas ir kapitonas yra ir taip viska zinantys dievai gaila, kad I stambula daugiau nera tiesioginiu. Nera smagu skraidyt su ju mazaisiais lektuvais, kai juos pilotuoja isskirtinai ju paciu ruosti arba komerciniai sviezus pilotai. Visi ex military ir didziausios patirties laikomi tik didziuosiuose lektuvuose
http://www.worldairlineawards.com/Aw...on.html#europe
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąKad pilotai ir sukure sau sita "zygdarbi" nebutu per pirma bandyma brauke sparnu ir varikliu tako - nebutu problemu su vaziuokle ir varikliuAviate, navigate, communicate
Comment
-
Taip pat yra toks dalykas, kaip pilotu pasirengimas tam Del rinkimo tai taip, bet cia ir yra idomiausia, nes netenka girdet nei vieno gero zodzio apie THY pilotus ar ju pasirengima
Forumas
Forumas
Ir siaip begale info apie juos Nesakau, kad tai blogos avialinijos, pats labai daug skraidau su Turkish ir dievinu ju maista, bet tai nera geros oro linijos saugumo poziuriu, o is ju pilotu niekad daug nesitikima.
Comment
-
Pirmasis nuotoliniu būdu valdomas civlinis oro uostas jau dirba visu pajėgumu.
Šaltinis: Sweden first in the world with remotely operated air traffic management
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąNedidelis regioninis Švedijos Örnsköldsvik oro uostas tapo pirmu pilnai sertifikuotu ir saugumo standartus atitinkančiu nuotoliniu būdu valdomu oro uostu. Praėjusių metų pabaigoje SAAB Aviation įgyvendintam Saab Remote Tower projektui sutiektas oficialus Švedijos Transporto Agentūros leidimas eksploatuoti naujai įdiegtą technologiją. Örnsköldsvik oro uostas valdomas iš specialiai įrengto valdymo centro, esančio Sundsvalio mieste.
Daugiau informacijos: Saab Remote Tower technology receives final operational approval from Swedish Transport AgencyPaskutinis taisė Silber418; 2015.04.30, 03:15.
Comment
Comment