Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Visi išsamūs statistiniai duomenys kiek lėktuvų buvo pagaminta per 2014 metus yra net paprasčiausioje Vikipedijoje (versija anglų k.) - ja aš ir pasinaudojau kaip pirminiu informacijos šaltiniu.
Tendencijos yra sekančios: per ateinančius 3-4 metus Airbus'as planuoja "duoti grąžos" atgal Boeing'ui kaip reikiant ir susigrąžinti kompanijos, pagaminančios daugiausiai civilinių orlaivių pasaulyje, titulą.
Tačiau sekančiais metais esminių pakitimų dar neįvyks, 2015 metų galutiniai rezultatai turėtų būti labai panašūs į 2014 metų rezultatus.
Reikalas tame, kad Airbus'o silpniausioji vieta buvo ir vis dar yra ta, kad Airbus'as labai ilgą laiką neturėjo ko priešpastatyti Boeing'o B777 lėktuvo modeliui.
Dabar jau Airbusas turi tokį lėktuvą, kuris gali varžytis ir nurungti B777 - tai Airbus A350XWB lėktuvas.Tačiau, nepaisant to, kad šio lėktuvo testavimas buvo užbaigtas sėkmingai, šiais metais užsakovams bus pristatyta tik 15 Airbus A350XWB tipo lėktuvų. Taip yra todėl, kad užbaigus testavimą dar reikia išspręsti ir įvairias gamybos organizavimo problemas, susijusias su visiškai naujo modelio lėktuvo gamybos įsisavinimu.
Vėlesniais metais A350XWB gamyba turi įsivažiuoti ir pagaminamų lėktuvų kiekiai turi stipriai kilti aukštyn.
Comment