Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    ..Ar tai normalu? Tiesiog atrodo visiškai neįtikėtinai, kai tradiciniai operatoriai (virenas kurių dar ir iš kito pasaulio galo) skraidina pigiau, nei vietiniai low-cost'ai.
    Cia taip vadinamos "Laisves", siuo atveju "Septinta laisve"...

    Comment


      Aišku. Ten pat rašoma, kad tai nėra labai paplitusi praktika.

      Kitas dalykas, kokiu būdu jie sugeba duoti geresnes kainas, nei low-cost'ai? Net nekalbant apie tai, kad low-costuose reikia papildomai mokėti už bagažą ir maistą, kas padarytų kainą dar didesnę.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Aišku. Ten pat rašoma, kad tai nėra labai paplitusi praktika.
        Taip. Pagrindines pirmos penkios laisves. Kitos pridetines... bet kaip matai naudojamos.

        Kitas dalykas, kokiu būdu jie sugeba duoti geresnes kainas, nei low-cost'ai? Net nekalbant apie tai, kad low-costuose reikia papildomai mokėti už bagažą ir maistą, kas padarytų kainą dar didesnę.
        Speju, savo kuras itin pigus... is jo ir skraido... is jo gal ir vietiniai kazkiek turi... uz tai gal ir gavo septinta teise.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Aišku. Ten pat rašoma, kad tai nėra labai paplitusi praktika.

          Kitas dalykas, kokiu būdu jie sugeba duoti geresnes kainas, nei low-cost'ai? Net nekalbant apie tai, kad low-costuose reikia papildomai mokėti už bagažą ir maistą, kas padarytų kainą dar didesnę.
          Tie low-cost'ai senai nebėra pigūs, pvz. iš Lietuvos į pietų Europos miestus dažnai būna skristi pigiau tokiomis prestižinėmis avialinijomis kaip Lufthansa ir dar su persėdumu Frankfurte, nei skristi tiesioginiu skrydžiu su low-cost'u.
          Flickr

          Comment


            Azijoje yra labai įprasta praktika naudoti "heavy" lėktuvus "short-haul" distancijoms. Atsimenu, kažkada iėkojau bilietų iš Bangkoko į Hanoi, pigiausia gavosi su Quatar.

            Drįsčiau paprieštaraut agnettei, kad skraido iš savo, kuro. Skrendant trumpu atstumu, užpildytu b747 ar a380, kėdės savikaina yra žymiai mažesnė, nei skrendant tą patį atstumą su b737.

            Gaunasi užburtas ratas: kuo pigesnė savikaina, tuo daugiau pigesnių bilietų gali parduoti, kuo daugiau parduoda tuo lengviau užpildo a380- trijų valandų skrydžiui.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
              Azijoje yra labai įprasta praktika naudoti "heavy" lėktuvus "short-haul" distancijoms. Atsimenu, kažkada iėkojau bilietų iš Bangkoko į Hanoi, pigiausia gavosi su Quatar.

              Drįsčiau paprieštaraut agnettei, kad skraido iš savo, kuro. Skrendant trumpu atstumu, užpildytu b747 ar a380, kėdės savikaina yra žymiai mažesnė, nei skrendant tą patį atstumą su b737.

              Gaunasi užburtas ratas: kuo pigesnė savikaina, tuo daugiau pigesnių bilietų gali parduoti, kuo daugiau parduoda tuo lengviau užpildo a380- trijų valandų skrydžiui.
              Bet kodėl tuomet AirAsia skraido mažais A320 ir parduoda bilietus brangiau, netgi neįskaičiuojant bagažo kainos ir panašių dalykų?

              Tai lyg ir kertasi su elementaria ekonomine logika. Bent jau iš keleivio perspektyvos. Kodėl turėčiau skristi su brangesniu low-cost (dar ir iš antrarūšio oro uosto), jei galiu skristi su Emirates ar Cathay (t.y. netgi turiu pasirinkimą iš mažiausiai dviejų aukščiausio lygio tradicinių vežėjų)? Tam turi būti kažkokios priežastys.

              O jei labiau apsimoka skraidyti wide-body lėktuvais trumpais atstumais dėl didelės paklausos, tai kodėl tie patys low-cost'ai to irgi nedaro ir nesusišluoja visos rinkos?

              Comment


                Investicijos į didelius lėktuvus kainuoja daug. Dideli lėktuvai, nėra pritaikyti mažiems atstumams, nors tą daro dauguma Azijos kompanijų.

                Low- costai uždirba nuo kiekio. Turi mažesnius lėktuvus platesnį krypčių tinklą, kad ir uždirbdami po litą, nuo kiekvieno keleivio jie eina į pelną.

                Skirtingai, nuo tradicinių kompanijų, kurie žinoma priklauso nuo kiekybės, bet akcentuoti į kokybę, nes gali parduoti vieną vietą tarkim už 7000lt.

                Maža to, kad randi pigesnių bilietų su tradicine kompanija, tai dar nereiškia, kad ji eina į pelną. Gali būti, kad ta kryptis yra nuostolinga, bet jų planas yra rinktis pelną po 5m. kai bus išstumtos kitos kompanijos toje kryptyje.

                Beto po Emirates A380 patirties, mokėsi 100lt daugiau, kad tik nereiktų skristi su AirAsia a320

                Jei kalbi Don Muang oro uostą, tai jis nėra, toks nepatogus, priešingai, jis lengviau pasiekiamas iš centro.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Na aš dabar išsiaiškinau, kad tuo konkrečiu Emirates atveju, skrydis (EK0384) vykdomas iš Dubajaus į Honkongą per Bankoką. Pasirodo, būna ir tokių variantų. Visviena gana įdomu. Nors Cathay Pacific vykdo paprastus tiesioginius skrydžius tuo pat maršrutu už lygiai tokią pat kainą (irgi pigiau, nei AirAsia).

                  Beje, kalbant apie Don Mueang oro uostą, tai jis yra maždaug vienodai gerai pasiekiamas kaip ir pagridninis Suvarnabhumi oro uostas. Skirtumas tik tas, kad pastarasis turi geležinkelio liniją, kas padaro jo pasiekiamumą žymiai patogesnį: daugeliu atvejų greitesnį (visi žino, kas ten darosi, kai būna eismo kamščiai) ir pigesnį.
                  Paskutinis taisė John; 2014.04.17, 21:00.

                  Comment


                    Na tai cia tik "penkta laisve", viskas daug paprasciau...

                    Comment


                      „Small Planet Airlines“ pertvarko verslą http://vz.lt/article/2014/4/23/small...rtvarko-versla

                      Comment


                        Gal galit pora terminų paaiškinti?
                        Airline Buddy Standby
                        Nonrevenue Standby
                        Čia kalbama apie keleivių tipus. Pusiau aiškūs, bet gal ne taip suprantu. Standby - tai keleivis, neturintis rezervuotos vietos? Kas norima pasakyti tuo Buddy? Ar "Standby" vartojama kalbant apie paskutinės minutės bilietus?
                        Antras terminas irgi kažkas panašaus. Paskutinės minutės bilietas, kurį skrydžių bendrovė parduoda nepelningai?
                        Paskutinis taisė senasnamas; 2014.05.02, 20:39.

                        Comment


                          "Buddy standby"- tai žmonės turintis avialinijų kuponą, kurį gali iškeisti į laisvą vietą lėktuve. Dažniausiai tuos kuponus gauną su avialinijom susiję žmonės. Bet turėsi susimokėti oro uosto mokesčius.
                          Kaip ir su "non-revenue" neturi jokio rezervuoto skrydžio ar vietos lėktuve, tiesiog lauki, o vietą sužinai prie vartų.


                          Bet šitas dalykas populiaresnis JAV.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                            "Buddy standby"- tai žmonės turintis avialinijų kuponą, kurį gali iškeisti į laisvą vietą lėktuve. Dažniausiai tuos kuponus gauną su avialinijom susiję žmonės. Bet turėsi susimokėti oro uosto mokesčius.
                            Kaip ir su "non-revenue" neturi jokio rezervuoto skrydžio ar vietos lėktuve, tiesiog lauki, o vietą sužinai prie vartų.


                            Bet šitas dalykas populiaresnis JAV.
                            Čia kaip suprantu visokios stiuardesės juos turi ir gali keliauti neskaitant mokesčių su bet kokiom avialinijom nemokamai ir dar draugų pasiimti? Koks dar personalas apart lėktuvo įgulos turi tokias privilegijas?
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Čia kaip suprantu visokios stiuardesės juos turi ir gali keliauti neskaitant mokesčių su bet kokiom avialinijom nemokamai ir dar draugų pasiimti? Koks dar personalas apart lėktuvo įgulos turi tokias privilegijas?
                              Ar draugų gali pasiimti, tai čia jau avialinijų prerogatyva, bet gali savo vietą perleisti giminėms ar draugams.

                              Daugiausiai tokių privilegijų turi, žinoma pilotai ir stiuardesės, bet vėlgi avialinijos gali suteikti privilegijų: mėnesio darbuotojui, daugiausia viršvalandžių dirbusiam darbuotojui ir t.t. Be abejonės administracija.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Čia daugiau kaip savaitės senumo naujiema, bet toks kaip ir istorinis įvykis: Dubajaus Oro uostas (DXB) aplenkė Londono Heathrow (LHR) pagal tarptautinių keleivių skaičių

                                Dubai Overtakes Heathrow as Busiest Airport for International Passengers

                                DXB augimas paskutiniu metu apskritai atrodo neįtikėtinas. 2014 Sausis vs 2013 Sausis +15,1% ir Nr.3 pasaulyje. Kai tokie augimo skaičiai su 66 mln. keleivių per metus aptarnaujančiu oro uostu, tai jau kažkas tokio. Man tik įdomu, kiek jie dar turi potencialo augimui?
                                Nieko keisto pažiūrėjus į Emiratų esamą flotilę, pvz. A380:



                                Plius dar kiek naujų Boeingų užsakyta, toks vaizdas, lyg JAE būtų lyg kokia Kinija ar JAV.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Nieko keisto pažiūrėjus į Emiratų esamą flotilę, pvz. A380:

                                  Atvaizdas


                                  Plius dar kiek naujų Boeingų užsakyta, toks vaizdas, lyg JAE būtų lyg kokia Kinija ar JAV.
                                  Na jie iš esmės atkartoja Singapore Airlines jau praeitą kelią: kai mažos ir savo rinkos neturinčios šalies avialinija tampa vienu didžiausių ir geriausių vežėjų. JAE yra geroje pozicijoje tarp Europos, Azijos ir Afrikos. Tikriausiai ant to ir stato.

                                  Bet aš visvien truputį išlieku skeptikas. Čia žiauriai didelė loterija su tokiais skaičiais ir sumomis, praktiškai neturint vietinės rinkos. Jeigu viskas susimaus, tai su labai dideliu trenksmu.

                                  Comment


                                    About 50% of the passengers through Dubai International are transit customers as Emirates has built a strategy on using widebodied aircraft to connect passengers in Asia and Australasia with Europe and the U.S. via a stop in its home hub.
                                    Keista, kad su persėdimu gaunasi pigiau, bei ant tiek, kad apsimoka persėsti. Suprasčiau, kad nepilnai užpildyti lėktuvai prasuktų prigriebti keleivių, bet ne tokiais kiekiais.
                                    Nebus čia dar viena iš kompleksinių priemonių pritraukti žmonių į tą dykumos užkampį?
                                    Paskutinis taisė andyour; 2014.05.11, 00:42.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Na jie iš esmės atkartoja Singapore Airlines jau praeitą kelią: kai mažos ir savo rinkos neturinčios šalies avialinija tampa vienu didžiausių ir geriausių vežėjų. JAE yra geroje pozicijoje tarp Europos, Azijos ir Afrikos. Tikriausiai ant to ir stato.

                                      Bet aš visvien truputį išlieku skeptikas. Čia žiauriai didelė loterija su tokiais skaičiais ir sumomis, praktiškai neturint vietinės rinkos. Jeigu viskas susimaus, tai su labai dideliu trenksmu.
                                      Gal arkliukas kuras, jeigu pas juos aviacinis kuras irgi toks pat pigus kaip ir į automobilių bakus pilamas benzinas? Pvz. Lietuvos vežėjams visoje Europos rinkoje irgi dėl to sekasi, nes gali šalia esančioje Gudijoje fūros pigaus kuro užsipilti.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        /\ aš manau, kad jie nesivaiko didelių pelnų, nors pelnas apie $500mln. Svarbu, kad pritraukti turistų, kurie dar ir NT nusipirktų. Bet čia tik teorija.
                                        Jei kas netingit, galima palyginti kaštus, gal ten atsispindėtų tas pigesnis kuras. Bet čia jau tada gaunasi subsidija.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Bet aš visvien truputį išlieku skeptikas. Čia žiauriai didelė loterija su tokiais skaičiais ir sumomis, praktiškai neturint vietinės rinkos. Jeigu viskas susimaus, tai su labai dideliu trenksmu.
                                          Su NT ten buvo berods krizė, bet kažkaip išsivartė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X