Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    Nereikia pamiršti, kad ir senolių 733-ių dar 10 tebeturi, kuriuos pakeisti reikės. Pirmieji MAX'ai tik kažkada 2017-aisiais pirmus gavėjus pradės pasiekti, t.y. Southwest, nežinau kada Norwegian pirmuosius turi gauti ir per kiek laiko visi pristatyti bus, bet manau kad užtruks. Tada jau ir seniausius 738 gali pradėti keisti naujais, todėl sumuoti dabar turimų lėktuvų su tuo kas užsakyta nereikėtų. Optionų kiek naudos ir ar išvis naudos irgi neįmanoma pasakyti. Kaip bebūtų, parko plėtra bus ir ji bus didelė, tik nebūtinai tokia didelė .
    733 yra 10 ir jie visi turetu iseiti is naudojimo siemet, o 2013 bus pagaminta 14 nauju 738, kurie ir pakeis senuosius. Pirmieji Airbus pasieks juos 2015, B MAX 2017, absoliuti dauguma 738 operuojami Norwegian yra 2010-2012m gamybos.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Vakar po darbų, namo teko grįžti su Air Baltic, ne taip ir dažnai tenka su jais skristi, tad pasidalinsiu įspūdžiais. Pastarąjį kartą su AB skridau prieš keletą mėnesių.
      Bilietą gavau iš kompanijos, o keleta dienų iki skrydžio gavau el. laišką, kad turiu padaryti check in online, bei atsispauzdinti bilietą- arba reikės susimokėti oro uoste. (Kuo toliau tuo jų siūlomas produktas tampa neskanesnis). Per porą mėnesių pakilo visos lėktuvo menu kainos, pvz. alus kainavęs 4Eur- dabar kainuoja 6.

      EVRA(Ryga)- puikiai susitvarkiusi, atkreipiau dėmesį į antžeminį transportą, nes beveik visi automobiliai nauji. Yra dalis cargo, su pirvat jet, bei terminalo- yra net 5 lėktuvų stovėjimo aikštelės. Pats oro uosta veikia puikia, jaukiai ir patogiai sutvarkyta transferio zona, didžiulė nauja Duty Free, nemokama WIFI.

      Tiesa pasižiūrėjus į tvarkaraščius- pirmas įspūdis, kad jie gyvena iš trasnferių tarp NVS ir Vakarų Europos. Kiek tai pelninga- sunku pasakyti, bet oro uostas labai gyvas. Atkreipiau dėmesį į tai, kad stovėjo tik vienas Fokker 50. Nors AB žadėjo jų atsisakyti dar 2012, bet gal pagaliau tas procesas pajudėjo?

      Atvykus į Vilnių buvo liūdna, nes buvome tik mes, bei dar vienas lėktuvas. Tiesa lėktuve absoliučią daugumą skrendančiųjų sudarė užsieniečiai. O pranešimai skelbiami 3 kalbom: Latvių, Anglų, Rusų. Išvada: Air Baltic kaina dažnai būna patraukli, už ją gauni tikrai solidų vidutinės klasės produktą. Tiesa kelionės su propeleriniais vargina turputėlį labiau, nei su jet'ais.
      Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.07.20, 09:48.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        Vakar po darbų, namo teko grįžti su Air Baltic, ne taip ir dažnai tenka su jais skristi, tad pasidalinsiu įspūdžiais. Pastarąjį kartą su AB skridau prieš keletą mėnesių.
        Bilietą gavau iš kompanijos, o keleta dienų iki skrydžio gavau el. laišką, kad turiu padaryti check in online, bei atsispauzdinti bilietą- arba reikės susimokėti oro uoste. (Kuo toliau tuo jų siūlomas produktas tampa neskanesnis). Per porą mėnesių pakilo visos lėktuvo menu kainos, pvz. alus kainavęs 4Eur- dabar kainuoja 6.

        EVRA(Ryga)- puikiai susitvarkiusi, atkreipiau dėmesį į antžeminį transportą, nes beveik visi automobiliai nauji. Yra dalis cargo, su pirvat jet, bei terminalo- yra net 5 lėktuvų stovėjimo aikštelės. Pats oro uosta veikia puikia, jaukiai ir patogiai sutvarkyta transferio zona, didžiulė nauja Duty Free, nemokama WIFI.

        Tiesa pasižiūrėjus į tvarkaraščius- pirmas įspūdis, kad jie gyvena iš trasnferių tarp NVS ir Vakarų Europos. Kiek tai pelninga- sunku pasakyti, bet oro uostas labai gyvas. Atkreipiau dėmesį į tai, kad stovėjo tik vienas Fokker 50. Nors AB žadėjo jų atsisakyti dar 2012, bet gal pagaliau tas procesas pajudėjo?

        Atvykus į Vilnių buvo liūdna, nes buvome tik mes, bei dar vienas lėktuvas. Tiesa lėktuve absoliučią daugumą skrendančiųjų sudarė užsieniečiai. O pranešimai skelbiami 3 kalbom: Latvių, Anglų, Rusų. Išvada: Air Baltic kaina dažnai būna patraukli, už ją gauni tikrai solidų vidutinės klasės produktą. Tiesa kelionės su propeleriniais vargina turputėlį labiau, nei su jet'ais.
        Atvaizdas
        Nereikia Dievo vyti į medį - dabar iš Vilniaus ir į jį skraido pakankamai daug lėktuvų. Norėti, kad jų būtų tiek, kiek kokiam Frankfurte, galima, bet tai norais ir pasiliks.

        Comment


          Na, lėktuvai turėtų būti ore, o ne ant žemės. Man, kaip lėktuvų megėjui, taip pat yra smagu matyti lėktuvus pro terminalo langus. Bet VNO nėra RIX. Kai paskutinį kartą skridau iš VNO, tai perone stovėjo mažiausiai 4-5 lėktuvai. Nedaug, bet tokio dydžio oro uostui kaip VNO tai yra gan optimalus skaičius.
          You might surprise yourself.

          Miestai.net FB

          Comment


            Parašė Linas Rodyti pranešimą
            Nereikia Dievo vyti į medį - dabar iš Vilniaus ir į jį skraido pakankamai daug lėktuvų. Norėti, kad jų būtų tiek, kiek kokiam Frankfurte, galima, bet tai norais ir pasiliks.
            Niekas nieko i jokius medzius nevaro, tiesiog sakiau kad eyvi tustokai atrode po evra, kur tu radai mano pamineta, kad is eyvi mazai skrydziu?
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Airijos žemų sąnaudų skrydžių bendrovė „Ryanair“ pirmąjį savo finansinių metų ketvirtį uždirbo 78 mln. EUR, arba 21% mažiau, nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Kompanija kaltę verčia išaugusioms kuro sąnaudoms ir ankstyvoms šiųmetėms Velykoms. Tačiau praėjusį ketvirtį 25% augo „Ryanair“ pajamos iš papildomų paslaugų.
              http://vz.lt/article/2013/7/29/ryanair-pelnas-mazejo-21
              Didžiųjų JAV ir Europos skrydžių bendrovių rezultatai įpusėjus metams pastebimai gerėja. Tai siejama su veiksmingai pertvarkyta veikla, mažėjančiomis degalų sąnaudomis ir atsigaunančiais keleivių srautais.
              http://vz.lt/article/2013/7/29/skryd...egalu-sanaudos
              Ryanair degalai brango, o Air France-KLM degalai pigo .

              Comment


                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                Ryanair degalai brango, o Air France-KLM degalai pigo .
                Aviakompanijos dažnai hedging'ą naudoja. Supaprastinus perka degalus ilgam laikotarpiui (pvz. visiems metams) už fiksuotą kainą. Kartais sėkmingai (jei kuras brangsta), kartais nelabai (jei pinga). Daroma įvairiems kuro kiekiams ir laikotarpiams. Dėl to reali mokėta kaina skirtingom aviakompanijom ir skiriasi.
                kaip?

                Comment


                  Mazes ju pelnas ir toliau, vietoj to, kad butu uzsisake, 737MAX lektuvus, kuriu kuro sanaudos gerokai mazesnes, jie uzsisake, tuos pacius, kaip dabar naudoja 737-8 basic moedlius. Bet taupus moka du kartus
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Rusai ruošia konkurentą „Ryanair"

                    Pavadinimas nelabai atitinka straipsnio turinį
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Kadangi neleidziama diskutuoti Kauno oro uosto temoje, tai atsakau del kaikuriu temu - nu ir vyrai idiotai - nuo kada kanaruose brangu atostogauti???? Didziausia poilsio kainos dali sudaro butent skrydis - apartamentai kanaruose kainuoja nuo 200 eur savaitei.

                      Tuo tarpu kas is to kad dubajus prasideda- ten reikia vizu - nezinia kaip pavieniai keliautojai jas gaus.

                      Dar pastaba del keliones I maskva traukinys vs lektuvas . Keliaujant traukiniu reikia tranzintines BY vizos, keliaujant lektuvu I maskva bagazas nemokamas.

                      Matosi kikie cia Jus visi "ekspertai". Cirkininkai, o ne ekspertai

                      Comment


                        Na Kretoje apartamentus savaitei ir uz 80eur gali rasti, bet bendrai, lyginant restoranu, ir viesbuciu kainas yra brangiau.

                        Tai pagal tave i tas salis, kur reikia vizu, skrydziu neverta vykdyti?
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          „Estonian Air“ keleivių šiemet – 37 proc. mažiau
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Na "ekspertai" , pasakykite kuriam oro uoste ir kokios aviakompanijos lėktuvas čia ?



                            Žionau tik tiek, kad nufotografavau šitą daiktą pakeliui iš tartu į Koidulą, kairėje traukinio pusėje. Pagal visus planus ten jokio oro uosto nėra. Tai negali būti ir Tartu oro uostas - šalia jo aslfaltas. O čia... Na komentarai ?

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Na "ekspertai" , pasakykite kuriam oro uoste ir kokios aviakompanijos lėktuvas čia ?

                              Atvaizdas


                              Žionau tik tiek, kad nufotografavau šitą daiktą pakeliui iš tartu į Koidulą, kairėje traukinio pusėje. Pagal visus planus ten jokio oro uosto nėra. Tai negali būti ir Tartu oro uostas - šalia jo aslfaltas. O čia... Na komentarai ?
                              Tai yra aviacijos muziejus šalia Tartu www.lennundusmuuseum.ee O lėktuvas yra Tu-134A iš jau neveikiančios estų aviakompanijos Elk Airways.

                              Comment


                                Ot tai dėkui nežinojau O kaži kada mūsų aviacijos muziejus turės panašią techniką ? Radau - Tu134 pervežtas žeme... Bet šiai įdomus sprendimas - muziejų daryti plikam lauke.
                                Paskutinis taisė udrius; 2013.08.11, 13:50.

                                Comment


                                  Comment


                                    „Ryanair" pilotai skambina pavojaus varpais dėl saugumo
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Pastarojo straipsnio turinio visiskai nesupratau, gal kas gali paprastai ir aiskiai paaiskinti
                                      Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                      Comment


                                        Na delfis antraji pilota vadina asistentu, tai akivaizdu, kad sunku suprasti. Esme ta, kad Rynair pilotai nori garantiju del darbo, bei didesniu algu, del to ir atlieka tokias apklausas, kad atkreiptu Ryanair demesi.
                                        O del saugumo, tai Ryanair viska daro ties riba- tokia ju sekmes paslaptis, bet manau cia ne technine saugos puse turima omeny, nors beabejo, visada atsiras ir techniniu detaliu.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Šioje svetainėje galite sužinoti daug įdomios informacijos apie kompanijos "Norwegian" long-haul skrydžius naujais, aukštus ekologinius standartus atitinkančiais, "Boeing 787 Dreamliner".
                                          Kaip tik vakar skridau šios kompanijos lėktuvu ir pavarčiau informacinius lankstinukus. Jeigu gerai prisimenu, jau šių metų rudenį bus pradėti skrydžiai naujais lėktuvais iš Oslo, Stokholmo ir Kopenhagos į Niujorką bei miestus Floridoje ir Kalifornijoje.
                                          Paskutinis taisė Silber418; 2013.08.24, 02:32.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X