Dar vienas. Nesvarbu, kad yra galinčių paeiti, yra ir negalinčių - esmė tame, kad jei galima padaryti patogiau, tai ir reikia padaryti patogiau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio aviacijos naujienos
Collapse
X
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąBet cia eiti reikia tik is ne sengeno atskridus ar ne? Nes man tai niekad netekdavo kazkaip... arba autobusas budavo arba tos krastines rankoves, kur iskarto i bagazo skyriu nusileidi
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa jau patikėkite manimi, maži vaikai, kurie jau normaliai gali vaikščioti (nebereikia jiems vėžimėlio) - tikrai sugeba tokius atstumus nueiti.
Nors kažkas juokavo, kad tai buvo darant siekiant transferiams sukurtį įspūdi, neva Vilniaus Oro Uostas yra didesnis, nei iš tiesų.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąDar vienas. Nesvarbu, kad yra galinčių paeiti, yra ir negalinčių - esmė tame, kad jei galima padaryti patogiau, tai ir reikia padaryti patogiau.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa jau patikėkite manimi, maži vaikai, kurie jau normaliai gali vaikščioti (nebereikia jiems vėžimėlio) - tikrai sugeba tokius atstumus nueiti.
Comment
-
Geras :
Did you know? Tallinn Airport opened a public library! People waiting for their flights at the Lennart Meri Tallinn Airport may now do so in the comfort of a new armchair and pick up one of the more than thousand books available at the lending library, all donated by the public. And of course there is free internet access.
http://www.visitestonia.com/en/talli...-police-museum
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąMan teko prasieiti tais labirintais grįžus ne tik iš Šengeno zonos šalių.
Kalba ne tik apie vaikus ar senus žmonės (pastariesiems, labai nelengva užlipti į trečią aukštą eskalatoriaus laiptais, kurie neveikia), bet apskritai, kokia prasmė tų labirintų? Gaišinti žmonių laiką? Sukurti trečio aukšto erdve, tam, kad iš paprasto dalyko padaryti keblų.
Nors kažkas juokavo, kad tai buvo darant siekiant transferiams sukurtį įspūdi, neva Vilniaus Oro Uostas yra didesnis, nei iš tiesų.
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąJeigu be registruoto bagažo, tai greičiausiai Ryanair/Wizzair, o tie dažnai išleidžia ant asfalto tiesiai prie bagažo salės, tai tada išvis aukštyn-žemyn laipiot netenka.
Ir šiap, jeigu tau patinka laipioti ir užsiiminėti aktyviu sportu, tai kaip Sula sakė, parskridęs gali iki Naujininkų krosiuką subėgioti...Paskutinis taisė Perfect; 2013.05.14, 13:29.
Comment
-
20 didžiausių Low-cost aviakompanijų:
The rankings used Available Seat Kilometres (ASK) Per Week as a measurement.
1 Southwest Airlines 3,601,236,348 6.9%
2 Ryanair 2,740,188,447 7.9%
3 easyJet 1,590,205,540 3.5%
4 JetBlue Airways 1,264,619,457 7.7%
5 Gol Transportes Aereos 959,324,747 12.4%
6 Lion Airlines 833,940,341 27.1%
7 Westjet 701,488,502 9%
8 Norwegian Air Shuttle 602,731,882 42.1%
9 Jetstar Airways 592,318,049 2.7%
10 AirTran Airways 590,901,890 -13.9%
11 AirAsia 586,248,131 13%
12 Indigo 545,578,238 22.5%
13 Vueling Airlines 438,657,446 24.8%
14 Condor 430,777,275 8%
15 Spirit Airlines 424,378,882 24.6%
16 Virgin America 397,200,142 -2.6%
17 Monarch Airlines 382,931,441 26.5%
18 Wizz Air 369,836,328 2.3%
19 SpiceJet 342,768,464 22.6%
20 AirAsia X 333,153,906 17.5%Paskutinis taisė Silber418; 2013.05.16, 18:22.
Comment
-
-
Lietuvos pajūrį aplankys istorinis Antrojo pasaulinio karo lėktuvas
Skaitykite daugiau: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#ixzz2UgU8TrL9
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąO kodėl paryškinai Norvegijos kompaniją?Paskutinis taisė Silber418; 2013.05.29, 15:38.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNes švedai neturi low-costų, bet norvegai yra beveik tas pats kas švedai.
Comment
-
Kadangi man neleidžia diskutuoti kitose temose, savo nuomonę apie "Air Lituanica" pasakysiu čia. Tikiuosi moderatoriai perkels ten kur reikia. Nuomonė paprasta - pradėti pardavinėti bilietus neturint licenzijų (šiuo metu ši įmonė neturi abiejų būtinų licenzijų) - tai yra sukčiavimas stambiu mastu bei vertimasis ūkinei veikla , neturint licenzijos. Abi pozicijos įtrauktos baudžiamąjame kodekse.
Be toki , kaip vienas straipsnio komentatorius parašė :
Kaip keista, skrydžiai tai Estaoniai air nurodomi ir Briuselio oro uoste ir Vilniaus: "Flight Estonian Air OV5005" Prie ko čia Zuokas, milijonai skirti "Air Lituanikai" (iš mūsų mokesčių) ir Estai?
http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2VVBHOdmd
Taigi, fiziškai Air Lituanica neegzistuoja ir neaišku ar ji bus. Iš kitos pusės - esant tokiai situacijai kad Air Lituanica skrydžiais skrenda Estonian Air - ar vertėjo į šį projektą sukišti 5 mlj., ir tai dar pabaiga? Manau kad už 1 mlj per metus bet kuri aviakompanija būtų skraidžiusi reikalingomis kryptimis. Pradėkite mąstyti , o ne kvyvkauti - mes jau skrendame.
Comment
Comment