Oro linijų bendrovė "Emirates" plečia skrydžių geografiją ir nuo šių metų rugsėjo 4 dienos pradės kasdienius skrydžius į Stokholmo tarptautinį oro uostą "Arlanda".
Expanding its presence in Scandinavia, Emirates Airline has announced that it will begin operating a daily flight from its Dubai International Airport hub to Stockholm, Sweden from September 4, 2013. The Swedish capital, a vibrant and diverse cityscape, is the most populated urban area in Scandinavia with over 1.4 million residents and the introduction of 4,956 seats per week into the Middle East will likely further stimulate economic growth with key Swedish trading cities across the Far East and Australasia. (...)
Modernizuodamas Keleivių terminalą ir maksimaliai pritaikydamas jį keleivių aptarnavimo kokybės gerinimui bei aviacijos saugumo reikalavimų užtikrinimui, Vilniaus oro uostas atlieka ir 45 ir 50-os galerijų rekonstravimą. Tokiu būdu siekiama optimizuoti keleivių srautų judėjimą oro uosto terminale, dalį išvykstančių keleivių srauto nukreipti į sterilią zoną bei sutrumpinti jungiamųjų skrydžių keleivių persėdimo laiką nuo 40 iki 20 minučių.
Projektas, kurį numatoma užbaigti antrajame šių metų ketvirtyje, finansuojamas Valstybės biudžeto ir ES struktūrinių fondų lėšomis, dalį lėšų skirs Vilniaus oro uostas. Bendra projekto vertė 3,2 mln. Lt“, - pakomentavo ji.
Dėl skrydžių į Palangą ir Kauną iš Maskvos. Planuoja skraidyti Rusline. Ši kompanija priklauso tiems aptims savininkams, kurie pernai bankrutavo su Rusijos kelionių organizatoriumi Lanta tour ( Ланта тур). Tiek žinių.
Vau. Nepraėjo ir 10 metų po rekonstrukcijos, o jau suprato, kad nelabai patogu lakstyti aukštyn-žemyn per 3 aukštus. Tai dabar už 3,2 mln. litukų palengvins gyvenimą kokiems 25-iems tranzitiniams keleiviams per parą...
Visi likę, katrie tiesiog atskrido į Vilnių ne pigiosiomis avialinijomis ir gavo rankovę į lėktuvą, galės ir toliau bėgioti aukštyn-žemyn 3 aukštų krosus.
Vau. Nepraėjo ir 10 metų po rekonstrukcijos, o jau suprato, kad nelabai patogu lakstyti aukštyn-žemyn per 3 aukštus. Tai dabar už 3,2 mln. litukų palengvins gyvenimą kokiems 25-iems tranzitiniams keleiviams per parą...
Visi likę, katrie tiesiog atskrido į Vilnių ne pigiosiomis avialinijomis ir gavo rankovę į lėktuvą, galės ir toliau bėgioti aukštyn-žemyn 3 aukštų krosus.
Suprato jau senei, bet nebuvo pinigų rekonstrukcijai. O rekonstrukcija daroma ne tiek dėl tranzito, bet pagrinde dėl atvykstančių. Po rekonstrukcijos turėtų išnykti tas absurdiškas maršrutas atvykstantiems. Straipsnyje tiesiog ne ten akcentai sudėti.
Klausimas- o tai iš karto nebuvo įmanoma gerai padaryti ?
Tai be abejo galėjo, bet reikia prisiminti kokiam "legendiniam" vadovui (pavardės šiam momentui neprisimenu) dirbant šis naujas terminalas buvo pradėtas projektuoti ir statyti. Naujasis terminalas buvo atidarytas 2007 m.
Tai be abejo galėjo, bet reikia prisiminti kokiam "legendiniam" vadovui (pavardės šiam momentui neprisimenu) šis naujas terminalas buvo pradėtas projektuoti ir statyti. Naujasis terminalas buvo atidarytas 2007 m.
Ivanauskas
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Suprato jau senei, bet nebuvo pinigų rekonstrukcijai. O rekonstrukcija daroma ne tiek dėl tranzito, bet pagrinde dėl atvykstančių. Po rekonstrukcijos turėtų išnykti tas absurdiškas maršrutas atvykstantiems.
Nieko blogo tame vaikščiojime nėra - po kelių valandų sėdėjimo šiek tiek mankštos kojoms yra sveika. Tuo labiau eiti ten visai netoli - pusė km max.
Suprato jau senei, bet nebuvo pinigų rekonstrukcijai. O rekonstrukcija daroma ne tiek dėl tranzito, bet pagrinde dėl atvykstančių. Po rekonstrukcijos turėtų išnykti tas absurdiškas maršrutas atvykstantiems. Straipsnyje tiesiog ne ten akcentai sudėti.
Bent jau atvykusiems užsieniečiams VNO dėl to atrodo kur kas didesnis nei yra iš tikrųjų
Tas pasivaikčiojimas yra tikrų tikriausia susigalvota bėda, nes juokinga jau apie tai skaityti, lyg visiškai daugiau nebūtų apie ką diskutuoti . Net ir pasivaikštant kaip kad Aleksio paminėjo atstumas yra nedidelis. Beveik bet kokiam kitame oro uoste, teks pasivaikščioti gerokai daugiau. Galų gale - teisingai - tai sveika .
Tas pasivaikčiojimas yra tikrų tikriausia susigalvota bėda, nes juokinga jau apie tai skaityti, lyg visiškai daugiau nebūtų apie ką diskutuoti . Net ir pasivaikštant kaip kad Aleksio paminėjo atstumas yra nedidelis. Beveik bet kokiam kitame oro uoste, teks pasivaikščioti gerokai daugiau. Galų gale - teisingai - tai sveika .
Bet cia eiti reikia tik is ne sengeno atskridus ar ne? Nes man tai niekad netekdavo kazkaip... arba autobusas budavo arba tos krastines rankoves, kur iskarto i bagazo skyriu nusileidi
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Nieko blogo tame vaikščiojime nėra - po kelių valandų sėdėjimo šiek tiek mankštos kojoms yra sveika. Tuo labiau eiti ten visai netoli - pusė km max.
Pabandyk su dviem kelių metų vaikais arba vyresniu žmogum praeiti, tada kalbėk. Kodėl visuomet reikia nusisšnekėti apie akivaizdžius dalykus - NEPATOGU, durnai sugalvota.
Pabandyk su dviem kelių metų vaikais arba vyresniu žmogum praeiti, tada kalbėk. Kodėl visuomet reikia nusisšnekėti apie akivaizdžius dalykus - NEPATOGU, durnai sugalvota.
Mažą vaiką pasodinti į vežimėlį ir viskas OK, šiek tiek paaugęs tą atstumą be problemų įveiks - tegul nuo mažens pratinasi peščiom vaikščioti, o ne su mašina važinėti. Tuo labiau, kad nereikia eiti greitai - vistiek kol atveža bagažą, kol visi laukia apsistoję aplink transporterį, vaikai ir atėis.
Comment