/\
Didžioji dauguma skrydžių, ypač atmetus tarpkontinentinius skrydžius yra vykdomi dieną (nuo ankstaus ryto iki vėlaus vakaro), o diena kaip žinia Azijoje, Europoje ir Amerikose būna ne tuo pačiu metu, todėl stebint viską vienu metu atrodo jog veiksmas persikelia iš vienos vietos į kitą, taip ir yra bet ne tiesiogine to žodžio prasme, lėktuvai pakilę Azijoje neskrenda į Europą tam kad po to skristų į Ameriką
Transatlantiniai skrydžiai primena eismą mieste, kada ryte visi grūdasi į viena pusę, o vakare patraukia atgal tuo pačiu metu
Brazilian aircraft-maker Embraer has posted a $91.8m (£57.5m) quarterly loss due to its exposure to troubled US airline American Airlines.
Embraer made the net loss in the fourth quarter of 2011 after it put aside $366m to cover possible losses caused by American Airlines' parent firm AMR going into bankruptcy protection.
AMR is now continuing talks to reduce the leases it has to pay on its fleet of 216 Embraer aircraft.
Embraer's quarterly revenues rose 3%.
Its revenues for the final three months of 2011 totalled $2bn.
The quarterly loss of $91.98m compared with a profit of $122.7m a year earlier.
US cancellation
Embraer said in a statement that the $366m it had put aside due to AMR "represents the best estimate available based on the current scenario".
Last month, Embraer was also hit by the US Air Force cancelling an order for 20 of its Super Tucano light attack aircraft.
Explaining the decision, US defence bosses said they were unhappy with the documentation supporting the decision to award the contract to Embraer and the Brazilian firm's US partner Sierra Nevada.
The move to reopen the bidding process has allowed US group Hawker Beechcraft back into the contest.
Tai gali būti priežastis, kodėl Estonian Air persiorientavo nuo Bombardier prie Embraer
Antradienį ryte Švedijos pigių skrydžių oro linijų bendrovė „Skyways Express“ ir jos antrinė įmonė „City Airline“ pranešė apie bankrotą bei atšaukė visus skrydžius, informuoja thelocal.se.
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
<...>
"Registrų centro duomenimis, vienintelė "Air Lituanica" akcininkė yra ketvirtadienį įsteigta įmonė "Air Vilnius Group", šią bendrovę valdo "Šiaurės miestelis" (įregistruota gegužės 21 d.), o pastarosios savininkė yra Vilniaus miesto savivaldybė".
<...>
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Visai realu, jog varginantys skrydžiai į tolimuosius pasaulio kampelius netrukus virs istorija, o skrydis iš Niujorko į Londoną ar atvirkščiai truks tik vieną valandą — nes keliaujama bus už garsą penkiskart didesniu greičiu. Tokias neatsakingus svaičiojimus primenančias perspektyvas atveria viršgarsinis orlaivis „X-51A WaveRider“ su novatorišku „scramjet“ tipo varikliu, kuris leidžia ore per keletą sekundžių pasiekti 7 236 km/val. greitį.
"Bandomoji sesija truks 300 sekundžių. Tai kol kas yra ilgiausias šiam bandomajam skraidymo aparatui patikėtas skrydžio laikas. Atlikęs skrydį, bandomasis aparatas nukris į Ramųjį vandenyną – naudoti jį pakartotiniuose skrydžiuose neplanuojama.".
Nesėkme baigėsi naujausias NASA, DARPA ir kitų JAV agentūrų bendromis pajėgomis kuriamo viršgarsinio orlaivio „X-51A Waverider“ bandymas. Bandomojo skrydžio virš Ramiojo vandenyno metu, mėginant pasiekti 6 kartus už garsą didesnį greitį, sugedo eksperimentinio aparato valdymo sistema. (...) Kai kurie konstruktoriai pateikinėjo itin drąsias prognozes, išreikšdami nuomonę, jog „X-51A Waverider“ pajėgus pasiekti sunkiai įsivaizduojamus greičius: nuo 12 iki 24 machų (24 machai — daugiau kaip 29 tūkst. km/val.), informuoja Universetoday.com. Skriejant tokiu greičiu, 18 valandų trukmės kelionė iš Tokijo į Niujorką truktų ne 18, o mažiau nei 2 valandas. (...)
/\ Visai pas žurnaliūgas su matematika prastai. Skriejant tokiu greičiu (29 tūkst. km/val.), kelionė iš Tokijo į Niujorką truktų ne dvi valandas, o tik 22 minutes, nes atstumas tarp miestų yra 10800 km.
Latvijos transporto ministerija pranešė, kad parduoda pusę nacionalinės aviakompanijos „airBaltic“. Pirkti kompanijos akcijas siūloma leidinio „The Financial Times“ puslapiuose. Pirkėjų pasiūlymų įsigyti 50 proc. akcijų be vienos akcijos Vyriausybė lauks iki lapkričio 1-osios. Kompanijai trūksta lėšų, mat prieš 20 dienų paaiškėjo, kad pirmąjį šių metų pusmetį „airBaltic“ patyrė 32 mln. eurų (110,4 mln. Lt) nuostolį. Nepaisant ne kokių rezultatų, kompanijos generalinis direktorius Martinas Gaussas nepraranda optimizmo. Jo teigimu, šis rezultatas geresnis nei 2011-ųjų. Pernai per ta patį laikotarpį kompanijos nuostoliai sudarė 100 mln. eurų (345 mln. Lt). Generalinio direktoriaus postą M. Gaussas užėmė praėjusiųjų metų spalį, kai iš šių pareigų buvo atleistas Bertoltas Flickas. Po to jis valstybei pardavė jo kompanijai priklausiusius 47 proc. „airBaltic“ akcijų. Latvijai šiuo metu priklauso 99 proc. aviakompanijos akcijų. M. Gaussas tvirtina, kad iki 2014-ųjų kompanija taps pelninga. Anot jo, į ją dairosi ne vienas investuotojas. Netolimoje ateityje „airBaltic“ ketina už 1,5 mlrd. dolerių (4,125 mlrd. Lt) įsigyti 20 kanadietiškų lėktuvų „Bombardier“. Šiuo metu „airBaltic“ turi 34 lėktuvus.
Comment