Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    O nei Brussels, nei Airberlin neturi B747...
    Tai ten belenkas toj skaidrej...
    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

    Comment


      Stebint per flightradar24.com pastebėjau, kad Lietuvos oro erdve daugiause praskrenda Airbus markės, negu Boeing markės, orolainerei.Tad jaučiamas Airbuso dominavimas komercinej aviacijoi.
      Paskutinis taisė Boutsen; 2011.01.28, 18:28.

      Comment


        Easyjet paint job makes fuel bills less of a drag
        bbc.co.uk

        EasyJet bando sutaupyti 2% degalų padengdama lėktuvų korpusus trintį mažinančia danga. Kol kas projektas vykdomas bandymo stadijoje, t.y. specialia danga bus padengti 8 lėktuvai iš 200 ir bus stebimas rezultatas.

        Comment


          Parašė HSV Rodyti pranešimą
          Na, pasižiūrėjus į skrydžių geografiją visai net ir įdomu, kiek palyginti daug į tokį nevisiškai pripažintą užkampį skraido lėktuvų
          2004 skridau iš Stambulo reisiniu Turkish Airlines i Prištiną stebėti rinkimų. Tuo metu oro uostas buvo nerealiai užimtas. Įdomumas buvo tik tame, kad tame oro uoste antžeminė tarnyba neturėjo lėktuvų stumdymo/buksyravimo įrangos. Todel visi atskridę keleiviniai lektuvai perone stodavo tiesiog į eilę vienas paskui kitą, kad vėliau be papildomos pagalbos išriedėdavo į pakilimo/tūpimo taką. Oro uosto pastatas berods buvo susprogdintas, todėl terminalą greitai buvo surentę NATO kariai, kuris panašėjo į senąjį sovietinį Karmėlavos konteinerį.
          Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com

          Comment



            Per ateinančius penkerius metus Kinijoje bus pastatyti 55 nauji oro uostai.
            Kinijos civilinės aviacijos administracija prognozuoja, kad 2011-2015 metų laikotarpiu kasmet Kinijoje bus 450-500 mln. keleivinių skrydžių. 2009-aisiais Kinijoje suskaičiuota 230 mln. skrydžių.
            Tarptautinis Pekino oro uostas yra antras pagal užimtumą oro uostas pasaulyje ir lenkia ketvirtąją vietą užimantį Londono Hitrou oro uostą. Tarptautinės oro uostų tarybos duomenimis, praėjusiais metais Kinijos sostinėje keleivių skaičius išaugo 13 proc. - iki 73,9 mln.
            55 nauji oro uostai padės likusiems 175 susidoroti su augančiu keleivių srautu.
            Šiuo metu didžiausia pasaulio ekonomika yra Jungtinės Valstijos, kuriose yra apie 15 tūkst. oro uostų ir 300 mln. gyventojų. Iš šių oro uostų tik maždaug 5000 tūkst. turi nutiestus pakilimo takus ir tik 316 oro uostai organizuoja reguliarius oro bendrovių skrydžius. Palyginimui, Kinijoje yra 1,3 mlrd. gyventojų ir 175 oro uostai.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment



              Stambiausia Vokietijos aviakompanija „Lufthansa“ ir jos antrinė kompanija „Austrian Airlines“ nusprendė keisti nemokamo bagažo gabenimo programos koncepciją.
              Remiantis preliminaria informacija nuo birželio 1-osios į šių avialinijų lėktuvus bus galima nemokamai su savimi pasiimti tik vieną lagaminą, kurio svoris skrendant ekonomine klase pakeliamas nuo 20 iki 23 kilogramų. Iki šiol keleiviams buvo leidžiama su savimi gabenti bet kiek lagaminų, kurių bendras svoris neturėjo viršyti 20 kg.
              Naujųjų taisyklių nepaisantys keleiviai turės papildomai sumokėti. Vienas papildomas bagažo vienetas skrendant ekonomine klase kainuos 50 eurų (173 Lt), jeigu neviršys 23 kg. Ir kiti papildomi lagaminai bus ne pigesni, už juos reikės mokėti tuos pačius 50 eurų, jeigu skrisite Europoje ir 150 eurų (517 Lt) skrendant tolimesnius atstumus. Anksčiau papildomas bagažas būdavo apmokestinamas skaičiuojant leistiną ribą viršijančius kilogramus.
              Kaip praneša „Lufthansa“ atstovas, naujoji bagažo gabenimo koncepcija buvo pakeista iš dalies dėl skrydžių į ir iš Šiaurės Atlanto šalių. Nuo birželio 1-osios naujosios taisyklės bus pradėtos taikyti visuose „Lufthansa“ ir „Austrian Airlines“ skrydžiuose. Kitos aviakompanijos kol kas nėra priėmusios sprendimo jungtis prie tokios politikos.
              Tuo tarpu verslo ir pirmojoje klasėje naujosios taisyklės yra kur kas švelnesnės. Verslo klasėje bus leidžiama nemokamai su savimi pasiimti du bagažo vienetus, kurių kiekvienas galės sverti iki 32 kilogramų, vadinasi bendras svoris galės siekti net 64 kg. Anksčiau verslo klasės keleiviai galėjo nemokamai skraidinti 30 kg svorio bagažą. Pirmosios klasės klientams bus leidžiama keliauti su trimis sunkiais lagaminais, kurių bendras leistinas svoris yra nuo 40 iki 96 kg. Taisyklės dėl rankinio bagažo transportavimo nebus keičiamos. Skrendantieji ekonomine klase galės ir toliau su savimi į lėktuvą pasiimti rankinę ar lagaminėlį iki 8 kilogramų. Tuo tarpu verslo ir pirmos klasės keleiviams leidžiama į lėktuvo saloną įsinešti du tokio paties svorio bagažo vienetus.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Ryanair paskelbė paskelbė metinę ataskaitą: pelnas +26% 401mln €, keleiviai + 8% 72.1mln ir t.t.

                http://www.ryanair.com/en/news/fin-en-230511
                You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                Comment


                  Singapūro avialinijos kurs pigių tolimųjų skrydžių bendrovę

                  „Singapore Airlines“ (SIA) paskelbė apie savo planus įkurti pigių skrydžių bendrovę, kuri skraidytų didesnius nuotolius, praneša BBC.

                  Naujoji aviakompanija pradės veikti vienerių metų bėgyje. Ji naudos plataus korpuso didelius lėktuvus keleiviams skraidinti.

                  Kol kas nėra atskleidžiamos kitos detalės apie kompaniją, pavyzdžiui, pavadinimas, planuojami skrydžių maršrutai ar bilietų kainos.

                  Pigių skrydžių dukterinė avialinija turėtų konkuruoti su šiame sektoriuje jau veikiančiomis Azijos avialinijomis – Australijos „Qantas“ ir Malaizijos „AirAsia“.

                  „Kaip mes pastebėjome tirdami trumpų nuotolių maršrutus Azijoje, pigių skrydžių aviakompanijos padeda skatinti kelionių paklausą, – sako SIA generalinis direktorius Goh Choonas Phongas. – Mes tikimės, kad tai pasiteisins ir ilgesniems skrydžiams“.

                  Nedidelių atstumų skrydžiai paprastai trunka mažiau nei keturias valandas, tuo tarpu ilgieji skrydžiai vyksta gerokai didesniais atstumais.
                  Naujoji kompanija bus įkurdinta Singapūre. Visos jos akcijos priklausys „Singapore Airlines“.

                  Tačiau ji bus valdoma nepriklausomai nuo savo motininės kompanijos.
                  Manau jeigu viskas bus gerai,manyčiau ne vienas iš šito forumo su ją paskraidys

                  Comment


                    Tai, kad taip jau seniai yra Ar aš kažką maišau?
                    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                    Comment


                      Kaip aš supratau bus atvirkščiai. T.y. negalima bus užsakinėti bilietų likus 7 dienoms iki skrydžio.
                      “can only book up to seven days before a flight”. i.e. bookings can be made up until seven days before a flight.
                      Dear Sir,

                      Comment


                        dėkui už pataisymą, ne taip būsiu supratęs...

                        Comment


                          Labai įdomu


                          Įsivaizduokite, kad skrendate lėktuvu ir per stogą matote kintantį dangų, o jūsų sėdynė sukasi sekdama šviesą. Taip galėtų atrodyti oro kelionės 2050-aisiais. Bent jau taip įsivaizduoja bendrovė „Airbus“. Europos lėktuvų gamintoja teigia, kad jos koncepcinė kabina leis keleiviams prisijungti prie lėktuvo komunikacijų sistemos. Sėdėdami savo sėdynėje keleiviai galės pakeisti savo kėdės dydį ir formą ir net paspausti mygtuką, dėl kurio fiuzeliažas staiga pasidarytų permatomas.
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Ateitį spėlioti sunku. 1950 m. galėjo būti teigiama, kad ji glūdi Bristol Brabazon tipo lėktuvuose su didžiulėmis erdvėmis kiekvienam keleiviui, 1975 m. – kad viršgarsiniuose laineriuose, dar po trisdešimt metų – kad Sonic Cruiser tipo ties garso greičio riba skrendančiuose orlaiviuose.

                            Tikrovė dažnai būna proziškesnė ir žengiama ne revoliucijos, bet evoliucijos keliu, todėl panašūs projektai kaip Airbus labiau reklaminiai ir nelabai informaciniai.
                            Mano kelionių aprašymai/vadovai:
                            Armėnija | Australija | Gambija | Gruzija | Iranas | JAE | JAV | Kosovas | Kinija | Kipras | Kuba | Kroatija | Makedonija | Malta | Marokas | Namibija | Omanas |
                            Padniestrė | Pietų Korėja | Slovėnija | Svalbardas | Ukraina

                            Comment



                              Oro uostų saugumo taisyklės po 2001 m. rugsėjo 11-osios išpuolių kelia visokiausių vargų jau daugiau nei dešimtmetį ir neatrodo, kad kažkas keistųsi. Tačiau naudodamas biometrinius jutiklius, specialius neinvazinius skenerius ir dozę sveiko proto Tarptautinės oro transporto asociacijos (IATA) „Ateities patikrinimo punktas“ gali skraidymu sugrąžinti tolerantiškos ir garbingos veiklos – tokios, kokią pamename iš seniau – statusą.
                              „Šiuolaikinis patikrinimo punktas buvo sukurtas prieš ketverius dešimtmečius siekiant užkirsti kelią lėktuvų pagrobėjams įsinešti ginklų į lėktuvą. Nuo to laiko mes triūsėme kurdami vis sudėtingesnes procedūras norėdami susitvarkyti su kylančiais iššūkiais. Esame saugesni, tačiau jau laikas viską pergalvoti. Mums reikia tokio proceso, kuris susitvarkytų su nūdienos grėsmėmis. Jis turi apjungti duomenis, pagrįstus keleivio pateikta informacija, ir naują technologiją. Tai reiškia, jog reikia pereiti nuo sistemos, ieškančios blogų objektų, prie tokios, kuri gali aptikti blogus žmones“, – sako Giovannis Bisignanis, IATA generalinis direktorius.
                              Trys saugumo linijos turės technologiją, kuri galės įvertinti keleivius pagal riziką. Kiekvienas keleivis turės praeiti rainelės patikrinimą, per kurį bus nustatyta jo tapatybė. Tuomet kompiuteris peržiūrės kiekvieno asmens kelionių istoriją ir nustatys jų santykinę riziką pagal sudėtingą asmens duomenų apdorojimo algoritmą.
                              „Žinomi keleiviai“, kurie registravosi ir atliko nuodugnius patikrinimus vyriausybinėse institucijose, galės per patikrinimo punktą praeiti greičiau. „Normalus patikrinimas“ bus skirtas didžiajai daliai keleivių. Tie keleiviai, apie kuriuos yra turima mažiau informacijos, būtų atsitiktiniu būdu atrenkami ir priskiriami „padidintos rizikos“ kategorijai, turėtų būti papildomai patikrinti.
                              Pagal šią naują schemą jūsų pagyvenusi močiutė turėtų paprasčiausiai praeiti standartinį metalo detektorių, tuo tarpu iš kelionės Pakistane grįžtantis jaunas vyras turėtų pereiti kur kas detalesnį patikrinimą dėl sprogmenų. Kuriama nauja peržiūros technologija, kuri leis keleiviams praeiti per patikrinimo punktą nenusiėmus jokių drabužių ir neišpakavus jų lagaminų. Be to, planuojama, kad saugumo procesas galėtų būtų apjungtas su išvykimo muitinės ir atvykėlių patikros procedūromis. Tokiu būdu būtų dar labiau palengvintas keliavimas lėktuvais.
                              „Mes turime galimybę pereiti prie biometrinio skenavimo ir trijų linijų koncepcijos jau šiuo metu. Ir nors kol kas dar reikia dalį technologijų sukurti, kad ir perkuriant tai, ką jau turime šiandien, pamatytume didelius pokyčius per dvejų ar trejų metų laikotarpį“, – pažymi G. Bisignanis.
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Crash: Rusair T134 at Petrozavodsk on Jun 20th 2011, impacted road short of runway
                                A Rusair Tupolev TU-134A on behalf of Rusline, registration RA-65691 performing flight 7R-243 from Moscow Domodedovo to Petrozavodsk (Russia) with 43 passengers and 9 crew, impacted trees south of road A-133, fell onto the road about 800 meters/2600 feet short of Petrozavodsk's runway 01 and burst into flames about 23:40L (19:40Z). The aircraft came to rest in the gardens of several private homes at the outskirts of the Besovets village however without hitting the homes...
                                By Simon Hradecky, created Monday, Jun 20th 2011 23:01Z, last updated Tuesday, Jun 21st 2011 18:10Z
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  Kitais metais galų gale turėtų įsivažiuoti 5 Londono oro uostas - London South End http://www.southendairport.com
                                  Easyjet bazuos 3 lėktuvus, 8 kryptys. Pastatyta nauja geležinkelio stotelė, 55 min iki Liverpool street, 44 iki Stratford - taiko į Olimpines, bei pasiūlys trumpiausią laiką Londone nuo išlipimo iš lėktuvo iki įlipimo į traukinį ar savo mašiną - 15 min.

                                  http://corporate.easyjet.com/media/l...spx?sc_lang=en
                                  You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                  Comment


                                    Parašė John

                                    Ne 5-as, o 6-as? Juk šiuo metu yra Gatwick, Heathrow, Stansted, Luton ir City.
                                    City pamiršau
                                    You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                    Comment


                                      Parašė John
                                      THE WORLD'S BEST AIRLINES : 2011
                                      ...ir ne vieno EUropiečio
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Manau, dar nebuvo pristatytas šis oro uostas.
                                        'Sundsvall-Härnösand' arba 'Midlanda airport' (IATA: SDL, ICAO: ESNN) - oro uostas, įrengtas 21 km. į šiaurę nuo Sunsdvalio (Sundsvall) ir 32 km. į pietus nuo Härnösand. Oro uosto pastatas pastatytas ant Indalsälven upės ir Ragundasjön ežero bei Baltijos jūros sedimentinių nuogulų suformuotos sausumos.
                                        Pastato dizainą ir interjerą kūrė kompanija 'Sweco'. 2006 m. pastatytas oro uostas atitinka aukščiausius aplinkosaugos reikalavimus (pasyvus pastatas, įgyvendinti loginiai (angl. smart) apšvietimo ir t.t. sprendimai). ir yra pritaikytas plaunojamam didėjančiam keleivių srautui.
                                        Tiesiogiai iš oro uosto srkisti galima į Stokholmo ('Bromma', 'Arlanda'), Geteborgo ('Landvetter'), Luleå, Skellefteå, Visby, Graikijos, Turkijos, Bulgarijos, Ispanijos, Italijos kurortus. 2009 m. oro uoste buvo ~400.000 keleivių ir jų skaičius didėja.

                                        (c) Åke E:son Lindman, sweco.se


                                        (c) Åke E:son Lindman, sweco.se


                                        (c) Åke E:son Lindman, sweco.se


                                        (c) Åke E:son Lindman, sweco.se


                                        Šaltiniai: http://www.sweco.se/sv/Sweden/Media-...tur-och-Design (Landscape architecture), www.swedavia.se.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X