Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar tiesa, kad ir Kyviškese užsidarė aeroklubas?

    Comment


      Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
      Bet jie ten kazkaip nespeja pakuotis. Man tai tik idomu, kur ten sklandytuvai leisis, ant betono?
      Paįstryje yra padarytas ir sklandytuvams leistis takas ant žolės.
      Flickr

      Comment


        Man atrodo jau viskas gerai, Vyriausybė nutarė perduoti Kūno kultūros ir sporto departamentui, o ne Turto fondui, prieš ką pasisakė aviatoriai.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Konkrečiau ir detaliau turėtų žinoti forumieis dr., gal jis pakomentuos?


          Paįstrio aerodromo istorija yra gana paini. Kuomet jis priklausė gerb. A.A. lakūnui Vytautui Lapėnui, klestėjo, vyko tarptautiniai (tame skaičiuje ir Europos) čempionatai. Po tam tikrų niuansų su J. Borisovu aerodromas perėjo į pastarojo rankas, neteko savo dvasios, kuria kažkada garsėjo, galiausiai buvusį žemės ūkio paskirties KTT įsigijo keli Panevėžiečiams žinomi asmenys. Įsigijimo metu jau buvo keliama Panevėžio aeroklubo problema. Tokiu būdu viena iš potencialių Aeroklubo vietų pabrango (pastarasis sakinys yra grynai mano interpretacija)

          Pajuosčio aerodromas. Ilgos batalijos su kariškiais (sraigtasparnių bazė, pėstininkų pulkas), tačiau ilgainiui tai tapo būsimu (?) Panevėžio aeroklubo aerodromu. Ko bereikia? Ogi... Pinigų Kam gi jų?

          Prisiminus paties Panevėžio aeroklubo Stetiškių aerodromo istoriją verta paminėti, jog senasis ir naujasis angarai, administracinis korpusas, garažai, dirbtuvės su įranga, rekreacinė zona atsirado saviveiklininkų pastangomis (klubo narių jėgomis), turiu omeny tiek statybines medžiagas, tiek darbą. Natūralu, jog klubas, norint jį perkraustyti į "kažkam" patogesnę vietą, turi turėti toje vietoje (šiuo atveju Pajuostę) panašias ar tokias pat sąlygas.
          Jų nėra, klubas irgi nenori prarasti per ilgus metus sukurto gerbūvio. Kraustomasi tada,kai yra kur persikraustyti. Kitokiu atveju tai išmetimas gatvėn.

          Technika (lėktuvai, sklandytuvai ir kita "valdiška" technika) Šiuo metu tai skausminga tema, nes tai lyg ir valdiškas turtas, bet lyg ir klubo, nes nepriklausomybės atkūrimo kovų (nebijau to žodžio) metu grynai tik dėka klubo narių rizikavimo technika buvo išsaugota ir liko Lietuvoje.

          O trumpai, būtų šitaip: Žemės plotas (aerodromas), kuriuo naudojasi viena didžiausių Panevėžio sportinių organizacijų, ir aplink kurią kuriasi prestižinis priemiestis, tapo grąžintina žeme. Apskritis bandė gudrumu,dabar bando jėga (nepratęsdami žemės nuomos sutarties) aviatoriai nepasiduoda, pasekoje procesas nagrinėjamas teisminiu būdu.

          Žymiausi aeroklubo nariai:
          A.A. Vytautas Lapėnas, A.A. Rolandas Žiaugrė, Vladas Kensgaila, Vytautas Liniauskas, Gintautas Butnoris, Liudvikas Ramanauskas ir daug kitų.
          Aktyviai veikia sklandymo, skraidyklių, akrobatinio skraidymo, parasparnininkų, ultralengvųjų lėktuvų, precizinio skraidymo, aviamodeliavimo (su užklasine veikla), Broniaus Oškinio vaikų skraidymo mokykla, kurioje vaikai savarankiškai skraido nuo 12 metų, motorizuotų sklandytuvų ir kitos sekcijos.

          Laukiu Velykų, grįšiu į savo klubą...
          Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

          Comment


            Parašė x21 Rodyti pranešimą
            Ar tiesa, kad ir Kyviškese užsidarė aeroklubas?
            Ne, iš Kyviškių buvo iškeltos Karinės oro pajėgos. Dariaus ir Girėno aeroklubas dar tebegyvuoja.
            My photos at [url=http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=30244]JetPhotos.net[/url] and [url=http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Arvydas%20Cetyrkovskis]Airliners.net[/url]

            Comment


              Ryanair” apmokestins tualetus lėktuvuose

              šaltinis: http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=30817085

              Airijos skrydžių bendrovė „Ryanair” vis dėl to nusprendė apmokestinti tualetus lėktuvuose trumpalaikių skrydžių metu. Tualeto durys atsivers tik tiems, kurie įmes 1 svaro ar 1 euro monetą, skelbia marketingmagazine.co.uk.

              Anksčiau apie tai prabilęs „Ryanair” vadovas Michaelas O’Learis teigė, kad jis pajuokavo. Tačiau, atrodo, pokštas virsta realybe.

              Bendrovė dirba su lėktuvų gamintoja „Boeing” pertvarkydama tualetų duris, kad pasinaudoti jais galėtų tik įmetę monetą.

              Mažindama išlaidas „Ryanair” ruošiasi sumažinti lėktuvuose esančių tualetų skaičių nuo trijų iki vieno ir papildomai įrengti šešias keleivių vietas.

              „Ryanair” atstovas Stephen McNamara teigė, kad skrydžių bendrovė tikisi, kad keleiviai naudosis tualetu prieš ir po skrydžio, todėl mokėjimas jiems nesudarys nepatogumų.

              Taip pat „Ryanair” planuoja vasaros mėnesiais padidinti bagažo mokestį nuo 15 iki 20 svarų. Nuo rugsėjo 1 d. jis vėl turėtų sumažėti iki 15 svarų.

              Comment


                Parašė Airijos_Lietuvis Rodyti pranešimą
                Ryanair” apmokestins tualetus lėktuvuose

                šaltinis: http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=30817085
                Kiek gi galima. Nebejuokinga, kai jau kokį 5 kartą visa pasaulio žiniasklaida triūbija tą pačią nesąmonę.

                Negalima Ryanair naudojamuose lėktuvuose išmontuoti tualeto ir įrengti papildomų kėdžių - nes dabar esančios 189 vietos yra maksimalus vietų skaičius pagal evakuacinius reikalavimus Boeing 737-800 lėktuvuose. Reikėtų papildomų durų (avarinių išėjimų), ką įrengti ir sertifikuoti net naujai perkamuose lėktuvuose yra nerealu.
                Plius visokie kitokie reikalavimai, kaip maitinimo vietose su tam tikru vietų skaičiumi privalomas pagal ES direktyvas nemokamas tualetas klientams (kas galioja ir lėktuve perkantiems maistą ar gėrimus) ir t.t.

                Čia kaip kita nesena naujiena, kad pastatys maisto ir gėrimų automatų ir sumažins palydovų skaičių. Nesvarbu, kad Europoje lėktuose privaloma bent po palydovą kiekvienoms 50-čiai vietų ir jų bet kuriuo atveju mažiau nei dabartiniai 4 būti negali.

                Nu bet kol yra nemokamai reklamą jiems darančių ir šias nesąmones skaitančių, tol ir naudojasi.
                kaip?

                Comment


                  Neverta stebetis kai matai tokia informacija http://www.ryanair.com/en/news/ryana...rcent-in-march aotomatiskai kyla noras kazkaip kovoti su situo Ryanair "bespredelu"

                  Comment


                    Parašė NAVY Rodyti pranešimą
                    Neverta stebetis kai matai tokia informacija http://www.ryanair.com/en/news/ryana...rcent-in-march aotomatiskai kyla noras kazkaip kovoti su situo Ryanair "bespredelu"
                    Na taip, pateikia melagingą statistiką Čia jie skaičiuoja, kad aš skridau šį kovą 9 kartus (nes tiek pirkau bilietų), o realiai aš skridau jais tik 7 kartus. Praktiškai gaunasi 28% pagrąžinta
                    kaip?

                    Comment



                      Išankstiniais Statistikos departamento duomenimis, sausio–kovo mėn. į oro uostus atvyko ir iš jų išvyko 429,7 tūkst. keleivių, tai 16,6 proc. daugiau nei tuo pačiu 2009 m. laikotarpiu.
                      Daugiausia keleivių išvyko į ir atvyko iš Jungtinės Karalystės (99,7 tūkst., arba 23,2 proc.), Danijos (46,1 tūkst., arba 10,7 proc.), Vokietijos (44,9 tūkst., arba 10,5 proc.), Latvijos (39,8 tūkst., arba 9,3 proc.) ir Airijos (35,2 tūkst., arba 8,2 proc.). Palyginti su 2009 m. sausio–kovo mėn., daugiau keleivių išvyko į ir atvyko iš Jungtinės Karalystės — 70, Vokietijos — 17,9, Danijos — 17,3 procentais, o sumažėjo keleivių į ir iš Latvijos — 5,8, Airijos — 19 procentų.
                      Dauguma keleivių — 86,9 procentai (373,4 tūkst.), arba 15,6 procento daugiau nei 2009 m. sausio–kovo mėn. — atvyko ir išvyko reguliariaisiais skrydžiais. Oro uostuose pakrauta ir iškrauta 2,3 tūkst. tonų krovinių ir pašto, tai 54,5 procento daugiau nei 2009 m. sausio–kovo mėn. Lietuvos ir užsienio oro bendrovių lėktuvai 2010 m. sausio–kovo mėn. oro uostuose nusileido ir pakilo 8,3 tūkst. kartų, tai 24,8 procento daugiau nei tuo pačiu 2009 m. laikotarpiu.
                      Lietuvos oro bendrovių lėktuvais 2010 m. sausio–kovo mėn. vežta 131,2 tūkst. keleivių, tai 15,9 procento daugiau nei 2009 m. sausio–kovo mėn. Keleivių vežimas reguliariaisiais skrydžiais padidėjo 2,4 karto ir sudarė 35,2 tūkst., arba 26,8 procento.
                      Didžioji keleivių dalis — 73,2 procento (96 tūkst.), arba 2,6 procento mažiau nei 2009 m. sausio–kovo mėn. — vežta nereguliariaisiais skrydžiais. Keleivių apyvarta sudarė 417,1 mln. keleivio kilometrų ir, palyginti su tuo pačiu 2009 m. laikotarpiu, padidėjo 11 procentų. Krovinių ir pašto 2010 m. sausio–kovo mėn. Lietuvos oro bendrovių lėktuvais vežta 0,7 tūkst. tonų, arba 44 procentais daugiau nei per tą patį 2009 m. laikotarpį, o krovinių apyvarta sudarė 615,1 tūkst. tonkilometrių ir padidėjo 67,4 procento.


                      Lietuvos oro bendrovių lėktuvais 2010 m. sausio–kovo mėn. vežta 131,2 tūkst. keleivių, tai 15,9 procento daugiau nei 2009 m. sausio–kovo mėn.
                      /\ Man "užkliuvo" šita frazė. Kas tai yra 'Lietuvos oro bendrovės' — Star1, Aurela ir FlyLAL Charters, ar visos oro bendrovės, kurios skraidina keleivius į Lietuvos tarptautinius oro uostus?
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        Man "užkliuvo" šita frazė. Kas tai yra 'Lietuvos oro bendrovės' — Star1, Aurela ir FlyLAL Charters, ar visos oro bendrovės, kurios skraidina keleivius į Lietuvos tarptautinius oro uostus?
                        Manau, jog tos, kurių centrinė buveinė arba pagrindinė verslo vieta yra LR teritorijoje ir keleiviai skraidinti į/iš LR teritorijos
                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                        Comment


                          dar galima suprasti, kad per Lietuvos aerouostus tiek keliavo... per daug vietos interpretacijoms palikta.
                          nedideli netikslumai sugadino straipsni...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Easyjet says 215,000 passengers hit by ash in May
                            bbc.co.uk

                            Easyjet has said 215,000 passengers had their travel plans disrupted by the volcanic ash cloud in May.

                            Its travel figures for last month said that 1,600 flights were cancelled because of eruptions from Iceland.

                            Despite the impact of the ash cloud, the expansion of the no-frills airline meant that it still flew 7.9% more people in May than a year ago.

                            The average load factor of the plane, an important measure of airline efficiency, was 85.8%.

                            That compares with 83.5% in May 2009.

                            A total of 4.25 million people took a flight with Easyjet in May, up from 3.95 million last year.

                            Comment


                              Taip pat Easyjet su Airbus pranese kad bandys nauja super-duper aparata isvengti vulkaniniu dulkiu lektuvui jau pakilus:
                              news.bbc.co.uk/1/hi/business/10234553.stm
                              You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                              Comment


                                http://www.manosparnai.lt/e107_plugi...c.php?13379.10

                                Jau antra diena Kėdainiuose vyksta aviakonstruktorių sąskrydis.
                                Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                                Comment


                                  http://www.alfa.lt/straipsnis/103698...10-06-09_18-48
                                  Į Šanchajaus parodą „Expo 2010“ pakils legendinė „Lituanica“


                                  Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                                  Comment


                                    Aviakompanija "Emirates" užsisakė dar 32 vienetus Airbus A380. Kontrakto suma 9,6 mlrd EUR. Iš viso "Emirates" planuoja valdyti net 90 A380 parką. Užsakymas turi būti atliktas iki 2017.

                                    Airbus pens record A380 deal with Emirates
                                    Deutsche Welle - World / www.dw-world.de

                                    "It is already to many of us a miracle that Emirates now already has more seats on intercontinental routes than Air France and BA together with a relatively small home market," Lufthansa CEO Wolfgang Mayrhuber said in a briefing at the International Air Transport Association's annual meeting.
                                    Įspūdingai
                                    Paskutinis taisė Perfect; 2010.06.14, 18:09.

                                    Comment


                                      http://vz.lt/4/straipsnis/2010/06/27...lintis_pakilti

                                      Pono Vlado kūrinių sąraše skraidančių ir neskraidančių objektų – lėktuvų replikos, sklandytuvai, skraidanti aerodinaminė laboratorija, keli lėktuvai – nepalyginti daugiau. Paskutinis, tiksliau, dabartinis jo kūrinys – keleivinis komercinis dvimotoris aštuonvietis lėktuvas VK-9 (VK – vardo ir pavardės pirmosios raidės), dar nepristatytas aviatorių visuomenei, jau sukėlė kalbų kalbelių.
                                      Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                                      Comment


                                        „Ryanair” planuose – stovimos vietos lėktuvuose
                                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=34072009
                                        Komentaruose galima rasti dar geresnių pasiūlymų Ryanairo optimizatoriams.

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          „Ryanair” planuose – stovimos vietos lėktuvuose
                                          http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=34072009
                                          Komentaruose galima rasti dar geresnių pasiūlymų Ryanairo optimizatoriams.
                                          Neblogas sprendimas visai, kaip už tokią kainą keleivių tikrai atsiras nemažai.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X