Šitas straipsnis labai jau tendencingai parašytas. Na kad ir dėl mokesčių nemokėtojų sarašo - gi paaiškėjo, kad neteisingai į ji Airbaltic buvo įrašytas.
Šitas straipsnis labai jau tendencingai parašytas. Na kad ir dėl mokesčių nemokėtojų sarašo - gi paaiškėjo, kad neteisingai į ji Airbaltic buvo įrašytas.
Kita vertus nuostoliai tikrai dideli.
Neskubinkime įvykių. Didelių kompanijų dideli nuostoliai arba didelis pelnas. Jeigu palyginsime Air Baltic nuostolius su jų apyvarta, paaiškės, kad tie nuostoliai ne tokie jau dideli. Pagaliau dauguma aviakompanijų nebe naujokių dirba pagal ritmą: pirmi trys ketvirčiai — nedideli nuostoliai arba į nulį; paskutinis ketvirtis — pelnas, padengiantis ar net viršijantis iki tol turėtus nuostolius. Kalėdų sezonas aviakompanijoms yra tikra javapjūtė, todėl drąsiai miegokite iki sausio — iki to laiko Air Baltic tikrai nebankrutuos. Prisiminkite, kad FlyLAL taip pat bankrotą paskelbė sausio 16d. — iškart po "derlingojo etapo". Gal nelabai konkrečiai parašiau, alm didesnis aviacijos specialistas, gal papildys...
Neskubinkime įvykių. Didelių kompanijų dideli nuostoliai arba didelis pelnas. Jeigu palyginsime Air Baltic nuostolius su jų apyvarta, paaiškės, kad tie nuostoliai ne tokie jau dideli. Pagaliau dauguma aviakompanijų nebe naujokių dirba pagal ritmą: pirmi trys ketvirčiai — nedideli nuostoliai arba į nulį; paskutinis ketvirtis — pelnas, padengiantis ar net viršijantis iki tol turėtus nuostolius. Kalėdų sezonas aviakompanijoms yra tikra javapjūtė, todėl drąsiai miegokite iki sausio — iki to laiko Air Baltic tikrai nebankrutuos. Prisiminkite, kad FlyLAL taip pat bankrotą paskelbė sausio 16d. — iškart po "derlingojo etapo". Gal nelabai konkrečiai parašiau, alm didesnis aviacijos specialistas, gal papildys...
Aš manau, kad šių metų jų rezultatai jau žymiai geresni ir apie jokį bankrotą kalba apskritai neina.
Tačiau tiesiog man minus 12% nuo apyvartos neatrodo mažai.
Nuostoliai yra dideli. Jeigu jie planuoti ir apskaičiuoti - viskas OK. Klausimas kokiu kapitalu jų nuostolinga veikla yra finansuojama - į tai ir bandžiau atkreipti dėmesį savo įraše.
Kalėdinis derlingumas Lietuvoje yra labai mažas - laikotarpis trumpas, visi nori skristi tuo pat metu, yra tušti periodai tarp kalėdų ir naujų metų. Pas mus rinka sezoninė, tai ženkliai atrodo geriau vasara, o ne žiema (skirtumas apie 40%). Labai liūdni mėnesiai yra nuo sausio vidurio iki pat balandžio. Be to, reikia pastebėti, jog kompanijos gyvena iš "ateities pinigų", t.y. žmonės pinigus perka anksčia nei skrenda. "flyLAL" atveju, pardavimai realiai užsirišo nuo lapkričio pabaigos (kada baigiasi kalėdinė prekyba), o vasaros prekybos, kuri prasideda kovo pradžioje, "flyLAL" ir nesulaukė ....
Jeigu piktai galvojant, tai "labiau apsimokėjo" "flyLAL" nebeskristi nuo gruodžio vidurio. Bilietai kalėdoms jau buvo parduoti, o pats skraidymas, tai jau tik išlaidos
Atlant-Soyuz žada nuo spalio 1 d. atnaujinti skrydžius iš Maskvos į Liepoją. Šiuo metu reguliarių reisų Liepojos oro uoste nėra.
Panašu, kad Atlant-Soyuz vasarą neskraidė į Liepoją dėl kažkokių problemų su lėktuvais - dabar pas save naujienose rašo, kad apskritai atnaujina skraidymą Embraer 120 lėktuvais (būten tokiais ir seniau skraidė į Liepoją). Tuo pačiu vėl skraidys į Gardiną (gal kam iš Druskininkų bus įdomu), Minską, Brestą.
Visgi vakar galutinai užsilenke SkyEurope Ryanair ir Wizzair operatyviai pasiūlė gelbejimosi operaciją - ir dar už padorius 25€ ir 30€
p.s. taip jautė širdis kad Ryanair paleis skrydžius po 0,01 šianakt, nu blyn vat ir nenupigino šeštadieniams nors ir akcijiniai būdavo tai dienai visalaik, po 4-5 su viskuom. Tik antrad/trečiad/ketvirtadienias
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Neapleidžia nuojauta, kad latvių aviakompanija imasi atsakomųjų konkurencinių veiksmų prieš Star1 — ėmėsi pardavinėti ne tik skrydžius, bet ir viešbučių paslaugas.
Šią savaitę didžiausia Baltijos šalyse oro bendrovė „airBaltic“ internetinėje kelionių agentūroje pradėjo prekybą skrydžių ir viešbučių paslaugų paketais, kurie klientams leis pigiau ir patogiau keliauti.
„Be skrydžių „airBaltic“ pasiūlė daug papildomų paslaugų – kelionių draudimo, automobilių nuomos, važiavimo greituoju autobusu, nakvynės viešbučiuose, ką tradiciškai teikia kelionių agentūros. Tai jos priėmė kaip aktyvų mūsų plėtimąsi į kelionių organizavimo sritį. Atidarę internetinę kelionių agentūrą ir pasiūlę pigesnių skrydžių bei viešbučių paketus, žengiame dar didesnį žingsnį į kelionių agentūrų rinką“, – teigia Bertoltas Flickas, „airBaltic“ prezidentas.
Internetinė kelionių agentūra siūlo keleiviams pirkti kelionių paketus (skrydį ir viešbutį) ir mokėti 20 proc. mažiau nei perkant kiekvieną atskirai. Šiuo metu internetinė kelionių agentūra siūlo daugiau kaip 23 000 viešbučių 120 pasaulio šalių, taip pat garantuoja mažiausias viešbučių kambarių ir skrydžių kainas. Ši garantija reiškia, kad, klientui suradus identiškas paslaugas mažesne kaina nei siūlo internetinė kelionių agentūra, skirtumas yra kompensuojamas.
Neapleidžia nuojauta, kad latvių aviakompanija imasi atsakomųjų konkurencinių veiksmų prieš Star1 — ėmėsi pardavinėti ne tik skrydžius, bet ir viešbučių paslaugas.
Tai tikrai su Star1 nieko bendro neturi. Nemažai aviakompanijų stengiasi pas save pardavinėti viską kas įmanoma.
Šių metų sausio-rugsėjo mėnesiais „Boeing“ gavo tik 79 užsakymus. Tuo tarpu „Airbus“ sulaukė 123 užsakymų.
AFP pažymi, kad per pirmus tris šių metų ketvirčius „Airbus“ užsakovams pristatė 358 lėktuvus, o „Boeing“ — 307 orlaivius.
Šių metų rugsėjį pranešta, kad praėjusiais metais „Airbus“ pralenkė „Boeing“ pagal gautus užsakymus bendros Europos valiutos — euro — brangimo Jungtinių Valstijų dolerio atžvilgiu dėka. Pernai „Airbus“ apyvarta sudarė 40,2 mlrd. JAV dolerių, o „Boeing“ — tik 28,3 mlrd. JAV dolerių.
Beje pastaruoju metu kazkaip didesne dalis katastrofu ivyko su airbusais. Panasu, kad neatbaide oro liniju...
Šiaip kainos labai panašios ir didesni skirtumai ne tarp Airbus vs Boeing, bet tarp skirtingų oro linijų gaunamų sąlygų. Įsivaizduokime, kokias sąlygas gaus LOT pirkdami kelis Boeing 787 ir kokias sąlygas Ryanair pirkdami 50+ 737 - tai nesulyginama, o kainos skirtumas viršys 10 proc.
Kita vertus, šiais metais kentėjo tiek Boeing, tiek Airbus. Airbus turėjo vieną superlaimingą įvykį Hudsono nusileidimą, o Boeing turėjo nemažai išsigelbėjusių turėjusį įvykį Skipholyje. Daugiau info:
Komanijos Qatar Airways lėktuvas spalio 12 d. atliko pirmą istorinį reisą. Tradicinis lainerio kuras buvo pakeistas gamtinėmis dujomis, skelbiama oficialiame Kataro oro bendrovės pranešime spaudai. Vežėjo duomeninis, Airbus A-340-600 laineris, kuris buvo varomas kompanijos Rolls-Raoyce varikliais, atliko skrydį iš Londono į Doha, užtrukusį daugiau nei 6 val. Kuro mišinys buvo pagamintas kompanijos Shell, jį sudarė aviacinio kuro( gauto iš naftos) ir 50 procentų iš GTL (gas liquids kerosene), pagaminto iš gamtinių dujų. Lėktuve kartu skrido kompanijos Airbus, Rolls-Royce ir Shell atstovai , praneša vietinis dienraštis The Peninsula. Lėktuvo skrydis – tai konsorciumo projektas, kuris sujunge Airbus, Qatar Airways, Qatar Petroleum, Qatar Science&Technology Park, Rolls-Royce, Shell ir WOQOD. Daugiau nei dvejus metus konsorciumas vykdė lainerio bandymus. Dienraščio Finacial Times teigimu, anksčiau komercinius skrydžius atliekančio oro bendrovės Pietų Afrikoje taip pat naudojosi alternatyvią kuro rūšį, kuris buvo gautas, perdirbus anglį (coal-to-liquid kerosene), tačiau GTL rūšies kuras yra saugesnis, rašo leidinys.
garantuoja mažiausias viešbučių kambarių ir skrydžių kainas. Ši garantija reiškia, kad, klientui suradus identiškas paslaugas mažesne kaina nei siūlo internetinė kelionių agentūra, skirtumas yra kompensuojamas.[/SIZE]
Linksmas marketingistų fokusas Tokia garantija jiems nieko nekainuoja - juk identiškų pasiūlymų tiesiog nebūna (lėktuvo bilietai toms pačioms dienoms, tiems patiems reisams, tokiems patiems bilietams pagal klasę, lankstumo maitinimo ir kitas galimybes, gyvenimo tame pačiame viešbutyje tokios pačios kainos kambaryje).
Komentaruose - Lietuvoje čia jau nebe naujiena. Tokios kompanijos kaip Lufthansa ar Austrian Airlines jau gerą pusmetį teikia tokias paslaugas ir skrendantys iš Vilniaus tiesiog prie įsodinimo vartų pateikia asmens dokumentą, pakiša telefoną po skeneriu ir "Gero skrydžio". Patogu.
Komentaruose - Lietuvoje čia jau nebe naujiena. Tokios kompanijos kaip Lufthansa ar Austrian Airlines jau gerą pusmetį teikia tokias paslaugas ir skrendantys iš Vilniaus tiesiog prie įsodinimo vartų pateikia asmens dokumentą, pakiša telefoną po skeneriu ir "Gero skrydžio". Patogu.
Prieš kelis mėnesius teko naudotis Lufthansa mobiliu boarding pass, tikrai labai patogu.
Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)
KHABAROVSK, November 1 A criminal case was opened over the crash of an Ilyushin Il-76 aircraft of the Russian Interior Ministry Forces in Yakutia, told a source at the republican department of the Prosecutor General’s Office Investigation Committee. Flight recorders were found on the crash scene, 2.5 kilometers away from the Mirny airport. Forensic experts continue to examine the place. The crash killed all the eleven people on board — seven crewmembers and four backups. The Il-76 brought a cargo to Mirny and was due to transport Interior Ministry Forces servicemen to the North Caucasus. The weather was fine, with temperatures minus 24 degrees Centigrade, when the crash occurred. “The weather was fine for flying, but the plane titled to the right immediately after the take off. It rammed a slagheap at the altitude of 20-30 meters. Plane fragments were scattered on the radius of 500 meters. No one on the ground was hurt,” the source said. The flight security commission of the Defense Ministry and the Transport Prosecutor’s Office joined the investigation. Representatives of the Interior Ministry Forces’ command went to the crash scene.
Beje, rašo, kad nedavė leidimo sraigtasparnius Vilniuj žmonėm apžiūrėt, ot tai. Bent pagyvintų visas krizines nuotaikas gražia technika.
Beje, čia kažkada buvo foto, kad Vilniuj Globemaster stovėjo, bet nieks "nežinojo" ką jis ten veikia...
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment