Parašė B.S.
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Oro ir geležinkelių transporto palyginimai
Collapse
X
-
Oro ir geležinkelių transporto palyginimai
Paskutinis taisė Lettered; 2020.12.29, 21:25.Žymos: Joks
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Niekur Europoje tokiais atstumais keleiviai traukiniais nevažinėja, net Vilnius - Talinas ar Vilnius - Varšuva atstumai per dideli traukiniams, kad galėtų konkuruoti su lėktuvais. Čia jau nekalbant apie miestų dydžius ir keleivių skaičių, kad susidarytų patogus grafikas važiuoti traukiniu pvz. kas pusvalandį, o ne kartą per dieną.
- 1 patinka
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Niekur Europoje tokiais atstumais keleiviai traukiniais nevažinėja, net Vilnius - Talinas ar Vilnius - Varšuva atstumai per dideli traukiniams, kad galėtų konkuruoti su lėktuvais.
Niekas nenori ir nesitiki persodinti tarp Peterburgo ir Berlyno skraidančius keleivius į traukinius. Tarp Peterburgo ir Berlyno yra daugybė 'vietinių' stotelių. Tokių kaip Vilnius-Kaunas, ar Vilnius-Ryga, Ryga-Talinas, Talinas- Peterburgas, ir gal būt kada nors Vilnius-Minskas. Turbūt nereikia aiškinti kad pakils turistų skaičius, net ir tų, keliaujančių tarp Berlyno ir Piterio(su pernakvojimais pakeliui). Geležinkelis yra infrastruktūra kelianti ekonomiką, integraciją, mainus, ir artinanti ryšius tarp kaimyninių šalių. Visi laimi.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Niekur Europoje tokiais atstumais keleiviai traukiniais nevažinėja, net Vilnius - Talinas ar Vilnius - Varšuva atstumai per dideli traukiniams, kad galėtų konkuruoti su lėktuvais. Čia jau nekalbant apie miestų dydžius ir keleivių skaičių, kad susidarytų patogus grafikas važiuoti traukiniu pvz. kas pusvalandį, o ne kartą per dieną.
https://www.cnn.com/travel/article/n...obb/index.html
recently there has been a resurgence of night trains across Europe. And on December 8, four national rail providers teamed up to announce new routes between 13 European cities.
Comment
-
Lettered
Ką tu bandai įrodyti? )))
Tu nevažinėsi. Jonas, aš, ir dar daugybė kitų važinės. Niekada nesirinksiu lėktuvo jei už panašią kainą galiu nuvažiuoti traukiniu, net jei ir užtruks truputį ilgiau.
P.S.: ir tokių bus absoliuti dauguma. Bagažas. Erdvė. Patogumas. Kaip dažnai traukiniai nukelia kelionę pusei dienos ar kitai dienai?Paskutinis taisė B.S.; 2020.12.29, 22:33.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąLettered
Ką tu bandai įrodyti? )))
Tu nevažinėsi. Jonas, aš, ir dar daugybė kitų važinės. Niekada nesirinksiu lėktuvo jei už panašią kainą galiu nuvažiuoti traukiniu, net jei ir užtruks truputį ilgiau.
P.S.: ir tokių bus absoliuti dauguma. Bagažas. Erdvė. Patogumas. Kaip dažnai traukiniai nukelia kelionę pusei dienos ar kitai dienai?Paskutinis taisė Lettered; 2020.12.29, 22:40.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
90% skrendančių iš Vilniaus į Taliną ar Varšuvą yra verslo keleiviai, tai jiems lėktuvas žymiai greičiau nei traukinyje sėdėti 5 valandas ir dar papildomą nakvynę imti. 90% skrendančių į Rygą yra tranzitiniai keleiviai, tai jiems irgi patogiau atiduoti bagažą VNO ir pasimti Paryžiuje nei tampytis be reikalo 4 val. traukinyje į Rygą, jau nekalbant, kad greičiausiai nebus patogaus (tankaus) grafiko.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Na, jei Vilnius-Talinas būtų apie 3-4 valandas ir dar iš centro į centrą, o ne oro uostus, tai traukinys visai konkurencingas palyginus su skrydžiu tampa vien laiko atžvilgiu.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
90% skrendančių iš Vilniaus į Taliną ar Varšuvą yra verslo keleiviai, tai jiems lėktuvas žymiai greičiau nei traukinyje sėdėti 5 valandas ir dar papildomą nakvynę imti, kai su rytiniais/vakariniais skrydžiais visus reikalus galima sutvarkyti tą pačią dieną. 90% skrendančių į Rygą yra tranzitiniai keleiviai, tai jiems irgi patogiau atiduoti bagažą VNO ir pasiimti Paryžiuje nei tampytis be reikalo 4 val. traukinyje į Rygą, jau nekalbant, kad greičiausiai nebus patogaus (tankaus) traukinio grafiko.
Nors tiek.
Nes prieš tai kalbėjai, kad apskritai nevažinės (įskaitant ir ne verslo klientus, kurų krūvos autobusais važiuoja).
Comment
-
Kai kam tiesiog labai patinka lėktuvai Aš tuo tarpu nenustebsiu, jog po keliasdešimties metų tokių skrydžių kaip Vilnius - Talinas apskritai neliks. Pirmiausia aviaciniam kurui bus panaikinta PVM lengvata, tuomet uždėtas akcizas kaip ir kitiems degalams, tuomet dar prisidės visokie ekologiniai mokesčiai (ypač trumpiems skrydžiams) ir galiausiai ES arba išvis uždraus arba uždės dar kokį nors mokestį tokio atstumo skrydžiams, kuriems yra alternatyva judėti ekologišku elektrifikuotu greituoju traukiniu
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Iš kur 400km?
Parašė themanual Rodyti pranešimąKai kam tiesiog labai patinka lėktuvai Aš tuo tarpu nenustebsiu, jog po keliasdešimties metų tokių skrydžių kaip Vilnius - Talinas apskritai neliks. Pirmiausia aviaciniam kurui bus panaikinta PVM lengvata, tuomet uždėtas akcizas kaip ir kitiems degalams, tuomet dar prisidės visokie ekologiniai mokesčiai (ypač trumpiems skrydžiams) ir galiausiai ES arba išvis uždraus arba uždės dar kokį nors mokestį tokio atstumo skrydžiams, kuriems yra alternatyva judėti ekologišku elektrifikuotu greituoju traukiniu
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai dabar jau teigi, kad verslo klientai nevažinės?
Nors tiek.
Nes prieš tai kalbėjai, kad apskritai nevažinės (įskaitant ir ne verslo klientus, kurų krūvos autobusais važiuoja).Paskutinis taisė Lettered; 2020.12.30, 00:07.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPo keliasdešimt metų galbūt ir lėktuvai bus varomi vandeniliu ir neterš aplinkos. Greta gal kokiems "žaliesiems" leftistams įtaką ir daro, bet verslą tai mažai veikia, čia svarbiausias rodiklis laikas ir patogumas. Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąKai kam tiesiog labai patinka lėktuvai Aš tuo tarpu nenustebsiu, jog po keliasdešimties metų tokių skrydžių kaip Vilnius - Talinas apskritai neliks. Pirmiausia aviaciniam kurui bus panaikinta PVM lengvata, tuomet uždėtas akcizas kaip ir kitiems degalams, tuomet dar prisidės visokie ekologiniai mokesčiai (ypač trumpiems skrydžiams) ir galiausiai ES arba išvis uždraus arba uždės dar kokį nors mokestį tokio atstumo skrydžiams, kuriems yra alternatyva judėti ekologišku elektrifikuotu greituoju traukiniu
Parašė index Rodyti pranešimą
Verslai irgi tiek (bent jau) vaizduoja ekologiškus ir taupo pinigus, neapmokėdami per daug artimų skrydžių. Asmeniškai susidūręs su atvejais kai žmonės į komandiruotes Rygoje važiuoja autobusu arba savo automobiliu, nes company policy.Paskutinis taisė Al1; 2020.12.30, 10:14.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Dabar gal tai skamba kaip ekofašizmas, bet ateityje tai bus tiesiog politinė reakcija į dėl klimato atšilimo griūvančias ekosistemas Ir nesvarbu kas tą atšilimą sukėlė - žmonija su savo veikla ar natūralus ciklas. Politikai sustabdė pasaulį dėl toli gražu nemirtingiausios žmonijos istorijoje pandemijos, nors tai visiškai natūralus procesas, o skrydžių primažinimas į aukštesnį (!) lygį negu turime šiuo metu tikrai nebus kažkas drastiško.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Jokia ekosistema negriūna, o ekofašizmas baigsis tuo, kad kažkas spręs, kiek tau gyventi ir kiek kvėpuoti, nes vien savo egzistavimo faktu tu kenki "šventai" planetai... Kas dėl aviacijos trumpais atstumais, tai iš tikrųjų. V. Europoje ji neefektyvus transportas, esant išplėtotam geležinkelių tinklui. Neefektyvus nei laiko, tai kuro sąnaudų, nei kitų sąnaudų požiūriu, taip pat užkemša oro erdvę, kuri geriau jau būtų naudojama tolimiems skrydžiams.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSugebės konkuruoti. Nes lėktuvu bus visada greičiau nei traukiniu 500 km atstumu. Kaina - atitinkamai, irgi bus konkurencinga. Nebent ES tyčia tai daris ir praras konkurencinį pranašumą prieš kitas ekonomikas.Paskutinis taisė John; 2020.12.30, 21:43.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNebūtinai greičiau. Bent ne tiek, kad būtų svarbu. Lėktuvu visada reikia papildomo laiko patikroms.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu netikrina dabar, nereiškia kad netikrins po metų.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąLabai abejoju, kad geležinkelio keleivius tikrintų. Kol kas tokią praktiką mačiau tik Kinijoje. Bet net ir ten tai užtrunka kokius 10x trumpiau, nei oro uoste kur nors skrendant.
Comment
Comment