Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Oro ir geležinkelių transporto palyginimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Tai ten tik galimi variantai.

    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Ateina laikas, kai aplinkosaugos klausimai stos pirmiau laisvos rinkos.
    Ne aplinkosaugos, o ekofašizmo. Nereikia painioti gamtos teršimo ir naikinimo su mistine CO2 emisija ir niekuo nepagrįstu antropogeniniu klimato kitimu.

    Parašė mantasm

    Panašiai kaip dabar sveikatos apsaugos klausimai turėtų stot pirma laisvos rinkos.
    Seniai turėjo stovėti. Bet matome, kad to nebus bent jau Lietuvoje, nes žadama dar didesnė "liberalizacija" ir galbūt iš dalies mokamos paslaugos.

    Comment


      #42
      Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
      Bet visada galima išsiprašyti pastovėti kol vietų atsiras, kas lėktuve būtų neišsivaizduojama.
      T.y. iki kelionės galo. Ir dar kažkaip reikia bilietą nusipirkt, nes "aš tik pastovėsiu" - pilnas vagonas aplipęs.

      Comment


        #43
        Parašė index Rodyti pranešimą
        Na, nenustebčiau jei po kurio laiko atsirastų (gal net ES lygio) reguliavimas, kad trumpesni nei x km skrydžiai tiesiog yra draudžiami. Kad neatsirastų tokių nesąmonių kaip skrydžiai Vilnius-Palanga. O dar dėl ilgesnius atstumus galinčių nuskristi nedidelių lėktuvų plitimo tikėtina mažės skrydžių per hubus. Ir vietoje Vilnius-Rygą-Paryžius atsiras Vilnius-Paryžius ir Ryga-Paryžius skrydžiai.
        Tai siūlot uždrausti skrydžius į Rygą ir Varšuvą? Kuom jungimas į Paryžių per Rygą ar Varšuvą blogesnis nei pro Frankfurtą ar Kopenhagą? Nebent tada apskritai uždraudžiam bet kokius jungimus visoje Europoje.
        Flickr

        Comment


          #44
          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Tai siūlot uždrausti skrydžius į Rygą ir Varšuvą? Kuom jungimas į Paryžių per Rygą ar Varšuvą blogesnis nei pro Frankfurtą ar Kopenhagą? Nebent tada apskritai uždraudžiam bet kokius jungimus visoje Europoje.
          Tai dabar niekas nedraus ir aš nesiūlau. Tik tikėtina, kad ateityje trumpi skrydžiai bus labiau ribojami dėl aplinkosauginių priežasčių.

          O jungiamųjų skrydžių mažėjimas apskritai gali tapti natūraliu, nes nedideli narrow body lėktuvai dabar gali nuskristi gerokai didesnius atstumus. Kam skraidinti keleivius iš Vilniaus į Varšuvą su A320 ir ten skrydžiui skrydžiui į New Yorką juos kartu su lenkais persodinti į A350 kai su kokiu A321XLR gali tą skrydį daryti tiesiogiai iš Vilniaus?
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            #45
            Lėktuvų ir traukinių pranašumai bei trūkumai verti atskiros diskusijos, nors kol kas nėra nutiesta Rail Baltica, o lėktuvai vis dar stovi oro uostuose,

            Sukurta atskira tema.
            Perkelta / nukopijuota du puslapiai pranešimų iš temos "Rail Baltica II atšaka Kaunas - Vilnius"

            Comment


              #46
              Parašė index Rodyti pranešimą

              Tai dabar niekas nedraus ir aš nesiūlau. Tik tikėtina, kad ateityje trumpi skrydžiai bus labiau ribojami dėl aplinkosauginių priežasčių.

              O jungiamųjų skrydžių mažėjimas apskritai gali tapti natūraliu, nes nedideli narrow body lėktuvai dabar gali nuskristi gerokai didesnius atstumus. Kam skraidinti keleivius iš Vilniaus į Varšuvą su A320 ir ten skrydžiui skrydžiui į New Yorką juos kartu su lenkais persodinti į A350 kai su kokiu A321XLR gali tą skrydį daryti tiesiogiai iš Vilniaus?
              Lietuva per maža rinka, kad skraidyti į visus pasaulio ar net Europos miestus tiesiogiai net pačiais mažiausiais lėktuvais, airBalticui būtų nuostolinga visus maršrutus iš Rygos dubliuoti ir Vilniuje, tai uždraudus skrydžius į Rygą ar Varšuvą, tiesiog būtų skraidoma dar didesniais lankais per kitus hub's Frankfurtą ar Kopenhagą.
              Jei norim ekologijos ir sveikatos, tai gal pirma reiktų uždrausti miestuose važinėti supuvusiems kledarams išpjautais filtrais ir kurenti visokį šlamštą nuosavų namų katiluose, o ne bloginti ir taip ne itint gerą susisiekimą su Lietuva oru.
              Paskutinis taisė Lettered; 2021.01.05, 18:35.
              Flickr

              Comment


                #47
                DB and Lufthansa announce expansion to Lufthansa Express Rail

                GERMAN Rail (DB) and German airline Lufthansa have announced plans to connect a further five cities to the Lufthansa Express Rail network in the second half of this year using extra-fast Sprinter trains.

                The service will expand to Frankfurt Airport from Hamburg and Munich from July, with additional connections to the airport from Berlin, Bremen and Münster from December. This will coincide with the launch of new sprinter services that will reduce the Munich – Cologne journey time to under four hours. Two daily return services without intermediate stops will be introduced from Munich and Nuremberg to Frankfurt Airport, further reducing the journey time by half an hour.

                DB and Lufthansa already offer 134 daily services from 17 cities to Frankfurt Airport, following a previous expansion of the scheme in July 2020 to include services to and from Hannover, Leipzig and Basle.

                The partners also announced other improvements to the service. From April, trains will now be bookable for as long as their associated connecting flight. Lufthansa Express Rail passengers will also have access to the fast lane at security checkpoints when airport traffic increases again. In addition, when landing at Frankfurt Airport, Express Rail passenger luggage will be given priority.

                The services will retain features included on other Lufthansa Express Rail services such as reserved seats on the train, connection security, mileage credit for the train journey as well as first-class travel and access to DB’s lounges for business and first-class customers. Other features will also be added in the future.

                Click image for larger version

Name:	Lufthansa-Express-new-connections-DB-1-768x922.png
Views:	295
Size:	549,0 kB
ID:	1868555

                Comment


                  #48
                  Many Air France Domestic Flights Will Be Replaced By Trains

                  Air France will significantly scale back its domestic network in a bid to cut costs and reach environmental goals required by its bailout deal. The changes will mean that the airline’s domestic network out of Paris Orly Airport will shrink drastically, with routes to cities like Lyon and Bourdeaux canceled and replaced by train services. Here’s more on these changes.

                  Air France has been offering a Flight + Train service for some years now, connecting several destinations to its hubs in Paris. However, the airline’s €7bn ($8.3bn) bailout package last year requires it to take steps to reduce its environmental footprint further, starting with cutting domestic connections.

                  Under the bailout conditions, Air France cannot compete with the high-speed TGV trains on routes under 2.5 hours. This means routes like Paris Orly to Lyon, Bourdeaux, Nantes, and more have been axed. However, connecting flights through Paris CDG are still allowed under the rules, keeping some services in the air.

                  While the decision might be mandated by the bailout loan, Air France doesn’t see it as completely negative. The airline operated its domestic network at a loss of €200mn ($238mn) in 2019, finding it hard to compete with the cheaper and efficient rail network.

                  This comes with the benefit of significantly reducing emissions in the future since trains are much more environment-friendly. Considering the threat of climate changes, governments are moving quickly to reduce emissions where possible, with the aviation industry being a significant polluter.

                  Comment


                    #49
                    Greenpeace Is Challenging the E.U. to Ban Short Flights and Shift to Trains

                    Trumpi skrydžiai GP apibrėžime reikštų mažiausiai visur, kur būtų įmanoma kelionė traukiniu nuvykstanti iki 6 valandų. + kalbama ir apie papildomų/didesnių kuro taršos mokesčių įvedimą ir bet kokių lengvatų ar subsidijų aviacijai atsisakymą.

                    Comment


                      #50
                      Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                      Greenpeace Is Challenging the E.U. to Ban Short Flights and Shift to Trains

                      Trumpi skrydžiai GP apibrėžime reikštų mažiausiai visur, kur būtų įmanoma kelionė traukiniu nuvykstanti iki 6 valandų. + kalbama ir apie papildomų/didesnių kuro taršos mokesčių įvedimą ir bet kokių lengvatų ar subsidijų aviacijai atsisakymą.
                      Be Rail Balticos mums nelabai gresia, nebent dėl Rygos – o klausimas, kada ten vėl bus traukinys.

                      Comment

                      Working...
                      X