Keletas foto iš VNO ir prieigų. 2017-07-16. Sekmadienio rytas, laikas apie 6:20-6:30. Smagu, kad darbas vyksta pilnu tempu. Turiu ir video, bet kol sutvarkysiu, spės tapt neaktualu
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Vilniaus oro uosto istorija
Collapse
X
-
Vilniaus oro uoste vasarį prasidės terminalo rekonstrukcija
Vilniaus oro uoste vasarį prasidės ketverius metus truksianti ir apie 60 mln. eurų kainuosianti keleivių terminalo rekonstrukcija. Ja siekiama pagerinti keleivių aptarnavimą ir padidinti terminalo pralaidumą...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Mažas jubiliejus
Vilniaus oro uosto terminalui - 25 metai
Terminalas buvo atidarytas 1993.03.31
Iki tol Vilniuje buvo tik stalinistinis 1955 m. pastatytas oro uostas. Statybos metu muitininkai ir pasieniečiai tikrino keleivius kažkokiose lauko būdelėse.
Oro uosto plėtra buvo pirmaisiais nepriklauosomybės metais, kai viskas keitėsi - nuo pinigų iki krypčių. Beje, tuomet lietuviškas pinigas buvo talonai ("vagnorkės")
Pastačius terminalą senasis pastatas paliktas keleivių atvykimui.
Apie tolesnes pačio uosto ir krypčių atliktą ir būsimą plėtrą vien šioje temoje pridiskutuota 270 puslapių.
Tačiau naujojo VNO oro uosto pradžia - šis prieš ketvirtį amžiaus atidarytas terminalas
Gal kas nors netyčia turi savo darytų nuotraukų.
- 1 patinka
Comment
-
Jeigu neklystu, 1993m. pastatytas VNO terminalas atrodė šiek tiek kitaip.
Vilniaus oro uostas rekonstruotas 1993 m. pristačius naują stiklinio fasado terminalą. Tai - pirmasis tokio masto projektas, suprojektuotas ir įgyvendintas nepriklausomoje Lietuvoje ir pirmoji modernios architektūros kregždė. Po dar vienos rekonstukcijos 2007 m. šio pastato nebesimato - iš vienos pusės jį užstoja sovietinis, iš kitos - 2007 m. Vilniaus oro uosto korpusas.
Nuotraukos ir tekstas iš čia:
http://augustinas.net/ode-pirmajam-n...-2000-metai-56
https://flyawaysimulation.com/news/1432/
- 1 patinka
Comment
-
Robertai, labai ačiū už nuotrauką
Dbar ne tai paprasta surasti to laiko nuotraukų - lengviau kokių 1955 ar 1980 metų.
Projektą ir nuotrauką pavyko surasti tik pagal architektų pavardes
Šios dienos jubiliatas terminalas-1993 (arch. A. Alekna, G.J. Telksnys, L.R. Vaitys)
ir dabartinis Vilniaus oro uosto terminalas-2007. (arch L. R. Vaitys, R. Kučinskas)
Liutauras Nekrošius. Strukturalizmo idėjos šiuolaikinje Lietuvos architekturoje
VGTU 2008 p.111
https://vb.vgtu.lt/object/elaba:1954074/1954074.pdf
- 1 patinka
Comment
-
Masiulis: senąjį Vilniaus oro uosto terminalą norima griauti
https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...norima-griauti
Susisiekimo ministras sako, jog rekonstruojant Vilniaus oro uostą, ateityje norima nugriauti senąjį terminalą. Anot Roko Masiulio, su Kultūros ministerija pradedamos derybos dėl pastato kultūrinės paskirties pakeitimo.
„Iš paveldo ištraukti tą senąjį terminalą būtų politiškai svarbus žingsnis, kad galima būtų jį nugriausti ir statyti naują modernų atvykimo terminalą, kad į Vilnių atskridus jaustis modernioje šalyje, o ne tokiam įdomiame, tikrai nereprezentuojančiame mūsų šalies kaip inovatyvios“, – trečiadienį Seimo Ekonomikos komitete pareiškė ministras.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPaveldosaugininkus ištiks kosTmosas nuo tokių perspektyvų.
- 1 patinka
Comment
-
R. Masiulio siūlymą griauti Vilniaus oro uosto terminalo pastatą KPD vadovas vadina spaudimu
Kultūros paveldo departamento (KPD) laikinasis vadovas Algimantas Degutis politiniu spaudimu vadina susisiekimo ministro Roko Masiulio svarstymus apie Vilniaus oro uosto senojo terminalo pastato griovimą. Anot jo, sovietmečiu statyto oro uosto terminalo pastato išbraukimą iš kultūros vertybių registro turi svarstyti ne ministerijos ir ne politikai, o specialistai – Nekilnojamojo kultūros paveldo vertinimo taryba. Vienos pastarųjų vadovas paveldosaugininkas Romas Pakalnis sako nematantis priežasčių, kodėl toks siūlymas – išbraukti 1954 metais statytą 3 tūkst. kvadratinių metrų ploto oro uosto pastatą iš vertingųjų sąrašo – negalėtų būti svarstomas.
[...]
„Manau, kad tas oro uosto pastatų kompleksas buvo pastatytas nedidelio kaimo oro uosto administracijai, tarptautinių reisų kaip ir nebuvo. Dabar situacija yra pasikeitusi, Vilnius yra Lietuvos sostinė. Aš nesakau, kaip reikia nuspręsti, bet kad toks variantas gali būti svarstomas, – tai tikrai. Nes sulipdyti kelių stilių, kelių architektūros dalykų pastatus, aš įsivaizduoju, būtų tikrai sudėtinga, tai svarstyti tikrai reikėtų“, – kalbėjo paveldosaugininkas. Jis pabrėžė šiuo atveju reiškiantis savo pilietinę poziciją, ne kaip tarybos pirmininko.
https://www.madeinvilnius.lt/naujien...dina-spaudimu/
Comment
-
Užkalnis. Nenorėčiau būti ministru čebatų respublikoje
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/ringas/lit....d?id=79516225
Comment
-
Na, senasis Chabarovsko oro uostas turi panašumo į visus juos (tik Vilniaus, panašu, jau baiginėtas jau prie Chruščiovo, be "neskoningumų).
O senojo terminalo griovimas, manau, labiausiai yra derybinė pozicija. Suplanavus naująjį terminalą iškart vėl atsirado visokių pasipiktinusių, nes jeigu statysi naują terminalą, tai bus daugiau skrydžių (no shit, Sherlock, jų daugiau bus bet kokiu atveju), o tas trukdys ramiai miegoti sodininkams, todėl negalima jo statyti. Tada atsirado Susisiekimo Ministerijos pozicija "neleisit naujo terminalo statyti, tai mes jūsų mieląjį sovietinį nugriausim, taip kad pagalvokit dar kartą".Post in English - fight censorship!
Comment
Comment