Tik klausimas, ar dažnas darbo liaudies atstovas sovietiniais laikais leisdavo sau tokią prabangą ir kiek dabar prakeiktų kapitalistų sau tai leidžia?
Pagal kainas tikrai dažnas. Kelionė į Maskvą kainavo apie 25 rublius. Iš Vilniaus į Palangą berods 3 ar 4 rublius. Turiu kainininką 197x ar tai 196x metų darbe. Pažiūrėsiu. Kai tokios juokingos kainos buvo, tai skristi galėjo vos ne kiekvienas, todėl paklausa buvo didesnė nei pasiūla.
Akivaizdu, kad esi landsberginės propagandos paveiktas. Įrodysiu, nes turiu juodai ant balto parašytas kainas. Dėl Palangos (per mažą nurodžiau) ir netgi Maskvos (per didelę nurodžiau) klydau. Čia iš 1963 m. žiemos tvarkaraščio. Kaip minėjau, darbe turiu dar vieną tvarkaraštį su tarifais.
Taip kad į Palangą buvo galima 9 kartus už vidutinę 120 rublių algą pirmyn atgal sulakstyti. O į Maskvą 3 kartus.
Rublio vertė ne prie ko. Kainos nekito, kai kurios netgi mažėjo, neskaitant kai kurių prabangos prekių, kurių kainos kartais padidėdavo, o alga didėjo.
Bet tarifai mažai keitėsi. Vadinasi, žmonės gyveno geriau, galėjo ir daugiau skraidyti.
Net jei skrydžiai ir buvo sąlyginai nebrangūs (tikėtina, kad buvo pigus kuras, o dar kainos reguliuojamos dėl ko, tikėtina, buvo deficitas ), tai dabar tikrai ne brangiau. Už vidutinį atlyginimą 4 kartus iki Briuselio gali suskraidyti be problemų.
Va, pavyzdžiui, noriu aš rugpjūčio gale nuskristi iki Briuselio (šiaip, pavyzdžiui, pirmininkavimo ES Tarybai proga ) ir bilietas pirmyn atgal su Ryanair man kainuos 241 Lt + 190 Lt už bagažą=431 Lt. Vidutinis atlyginimas, sakykim, apie 2200 Lt, taip kad jei visą jį išleisčiau skrydžiams tai į ES sostinę suskraidyčiau 5 kartus ir dar 45 Lt belgiškam alui liktų.
O prie ko čia Roma? Tuomet TSRS buvo viena didžiulė erdvė, o Lietuva joje. Dabar ES ir Lietuva joje. Tik kur kas mažesnė erdvė. Už kiek dabar gali suskraidyti į S. Peterburgą, Tbilisį ar Kijevą ne low costu?
Matai kiek tau reikia papildomų sąlygų, kad galėtum ištempti savo "argumentą"? Net juokinga
Bet čia jau nuokrypis nuo temos, todėl nesiplečiam.
Comment