O kiek SSRS laikais kainuodavo skrydžiai iš Vilniaus į, tarkim, Niujorką, Bankoką, Tokiją?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Vilniaus oro uosto istorija
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮ Briuselį su pigiomis avialinijomis. O tarybiniais laikais su bet kuriuo reisu.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO prie ko čia Roma? Tuomet TSRS buvo viena didžiulė erdvė, o Lietuva joje. Dabar ES ir Lietuva joje. Tik kur kas mažesnė erdvė. Už kiek dabar gali suskraidyti į S. Peterburgą, Tbilisį ar Kijevą ne low costu?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąMatai kiek tau reikia papildomų sąlygų, kad galėtum ištempti savo "argumentą"? Net juokinga
Bet čia jau nuokrypis nuo temos, todėl nesiplečiam.
Parašė index Rodyti pranešimąTai dabar ir ne į ES (ir į tą pačią Rusiją ar Ukrainą) skrydžiai būna nebrangūs. Tiesa, aišku, reikia rasti tinkamą skrydį (ir ne tiek svarbu su kuo skrendi), bet tai prie sovietų irgi nebuvo taip, kad va nori ir skrendi.
Comment
-
Parašė Al1Ne, bullshitas tai landsberginė propaganda, per kurią tu negali patikėti faktais juodu ant balto apie TSRS.
Niekas čia tavim netiki, jei dar nepastebėjai ...
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kiek SSRS laikais kainuodavo skrydžiai iš Vilniaus į, tarkim, Niujorką, Bankoką, Tokiją?
Comment
-
Parašė Muzungus Rodyti pranešimąNors ir gimiau nepriklausomoj Lietuvoj, bet žinau, kad tokie kaip tu vadinami jedinstvininkais, tad man arabų nepūsk apie Landsbergį, o geriau sau tyliai prisimink kaip senais laikais prekystaliai parduotuvėse lūžo nuo maisto pasiūlos ir kaip visi skraidydavo lėktuvais
Niekas čia tavim netiki, jei dar nepastebėjai ...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLyginkim kas yra ir buvo, o ne tai, ko nebuvo.Paskutinis taisė John; 2013.07.09, 23:01.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTada nelabai yra ką lyginti, nes skristi tada nelabai kur ir galėjai, išskyrus kelias kryptis SSRS. Dabar, su vienu persėdimu, už ~2000Lt (t.y. beveik vidutinę algą), iš Vilniaus gali nuskristi į kelis šimtus vietų visame pasaulyje.
Comment
-
Na va, kadangi visi čia lygina savo kainas - aš už poros savaičių skrisiu į Frankfurtą į abi puses. Bilietai 330lt. Taigi už vidutinį lietuvio atlyginimą galėčiau suskraidyti apie 7 kartus Visai nieko. Ane, A|1? Ir palygink atstumus. Plius žinant, kad skrendant sovietmečiu visada rizikuodavai dėl savo gyvybės, nes nebuvo tokios kokybės kontrolės kaip dabar. Net šiurpas nukrečia kai prisimini lėktuvo avariją sovietmečiu, kuomet žuvo didelė dalis Vilniaus pediatrų.Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimąSoriukas, bet žmonės ir į Palangą galėdavo sau leisti nuskristi. O dabar paguglinau - per Rygą 367 Lt
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąIr dabar gali sau tą leisti. Skirtumas tik tas, kad dabar didžioji dalis žmonių sau gali be jokių problemų leisti nuvažiuoti į Palangą automobiliu. Bijau sumeluot, bet ar visi anais laikais galėdavo lengvai įsigyti automobilį iš standartinio dydžio pajamų?
Comment
-
Parašė bebop Rodyti pranešimąNa va, kadangi visi čia lygina savo kainas - aš už poros savaičių skrisiu į Frankfurtą į abi puses. Bilietai 330lt. Taigi už vidutinį lietuvio atlyginimą galėčiau suskraidyti apie 7 kartus Visai nieko. Ane, A|1? Ir palygink atstumus. Plius žinant, kad skrendant sovietmečiu visada rizikuodavai dėl savo gyvybės, nes nebuvo tokios kokybės kontrolės kaip dabar. Net šiurpas nukrečia kai prisimini lėktuvo avariją sovietmečiu, kuomet žuvo didelė dalis Vilniaus pediatrų.
Dabar gyvybe nerizikuoji? Kasmet įvyksta kelios katastrofos ES, JAV. O gal anais laikais jos vykdavo tik TSRS, o Vakaruose neįvykdavo? Taip kad nereikia čia pasakų. Kažkur skaičiau, kad pagal lėktuvų modelius, daugiausiai (skaičiuojant pagal skrydžio valandas) į katastrofas patenka Boeing 737 serija. Tik po to rusiškas IL-76 ir TU-154, o ketvirtas Airbusas.
Parašė Creatium Rodyti pranešimąIr dabar gali sau tą leisti. Skirtumas tik tas, kad dabar didžioji dalis žmonių sau gali be jokių problemų leisti nuvažiuoti į Palangą automobiliu. Bijau sumeluot, bet ar visi anais laikais galėdavo lengvai įsigyti automobilį iš standartinio dydžio pajamų?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąVisų pirma niekas tais laikais negyvendavo už formalią algą, viską, ko reikia gaudavo "po blatu", o jeigu jo neturėdavo, tuomet galėdavo tuos rublius pečiuje kurenti
O lėktuvų bilietai šiaip jau tikrai buvo deficitas. Ir daugiausiai dėl to, kad daug vietų buvo iš anksto "broniruota" visokio plauko valdininkams, kariškiams ir įmonėms.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDrįsčiau abejoti dėl teiginio, kad niekas. Absoliuti dauguma kaip tik gyveno tik iš algos.
O lėktuvų bilietai šiaip jau tikrai buvo deficitas. Ir daugiausiai dėl to, kad daug vietų buvo iš anksto "broniruota" visokio plauko valdininkams, kariškiams ir įmonėms.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDrįsčiau abejoti dėl teiginio, kad niekas. Absoliuti dauguma kaip tik gyveno tik iš algos.
O lėktuvų bilietai šiaip jau tikrai buvo deficitas. Ir daugiausiai dėl to, kad daug vietų buvo iš anksto "broniruota" visokio plauko valdininkams, kariškiams ir įmonėms.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBeabejo, kad dauguma gyveno iš atlyginimo, bet kaip ir pats pasakėtė, visko buvo deficitas ir ne rublių turėjimas lemdavo, kiek žmonės turėjo, o ryšiai. Todėl kai kurie darbai ir už 500 rublių buvo nepatrauklūs ir pavykdavo rasti darbuotojų tik per paskirimus, o kai kur visi verždavosi dirbti ir už 70 rublių. Tiesiog nebuvo rinkos ekonomikos, kur viską galėdavai nuėjęs į parduotuvę už pinigus nusipirkti, todėl tie visi skaičiavimai, kiek ko galima buvo nusipirkti už vidutinį atlyginimą nelabai prasmės turi.
Comment
Comment