Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Vilniaus oro uosto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Vno, 2013-01-27

    2013-01-27


    2013-01-27

    Comment


      #42
      Vilniaus oro uostas 1941 m. birželio pabaiga

      ebay.de

      Comment


        #43
        Taip, net gražu žiūrėti - šiandien oro uoste nei vieno dušmano, vien gražūs nauji Smart Taxi ir Vilnius Veža:
        kaip?

        Comment


          #44
          Istorija. 1975 m. Viskas tarybinei darbo liaudžiai, jos patogumui, o ne prakeiktų kapitalistų ir buržujų viršpelniams.





          1975 m. spalio 21 d. "Komunistinis rytojus"

          Comment


            #45
            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Istorija. 1975 m. Viskas tarybinei darbo liaudžiai, jos patogumui, o ne prakeiktų kapitalistų ir buržujų viršpelniams.


            1975 m. spalio 21 d. "Komunistinis rytojus"
            Tik klausimas, ar dažnas darbo liaudies atstovas sovietiniais laikais leisdavo sau tokią prabangą ir kiek dabar prakeiktų kapitalistų sau tai leidžia?

            Comment


              #46
              Parašė Muzungus Rodyti pranešimą
              Tik klausimas, ar dažnas darbo liaudies atstovas sovietiniais laikais leisdavo sau tokią prabangą ir kiek dabar prakeiktų kapitalistų sau tai leidžia?
              Pagal kainas tikrai dažnas. Kelionė į Maskvą kainavo apie 25 rublius. Iš Vilniaus į Palangą berods 3 ar 4 rublius. Turiu kainininką 197x ar tai 196x metų darbe. Pažiūrėsiu. Kai tokios juokingos kainos buvo, tai skristi galėjo vos ne kiekvienas, todėl paklausa buvo didesnė nei pasiūla.

              Comment


                #47
                Pirmyn atgal į Maskvą už visą sovietinį mėnesio atlyginimą? Kažką maišai

                Comment


                  #48
                  Akivaizdu, kad esi landsberginės propagandos paveiktas. Įrodysiu, nes turiu juodai ant balto parašytas kainas. Dėl Palangos (per mažą nurodžiau) ir netgi Maskvos (per didelę nurodžiau) klydau. Čia iš 1963 m. žiemos tvarkaraščio. Kaip minėjau, darbe turiu dar vieną tvarkaraštį su tarifais.



                  Taip kad į Palangą buvo galima 9 kartus už vidutinę 120 rublių algą pirmyn atgal sulakstyti. O į Maskvą 3 kartus.

                  Comment


                    #49
                    O tai čia ir į Šilutę bei Birštoną pagal šituos tarifus skraidydavo?
                    Got sun in my face, sleeping rough on the road

                    Comment


                      #50
                      Žinoma. Kukurūznikai AN-2 skraidė.

                      Comment


                        #51
                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        už vidutinę 120 rublių
                        Tokia vidutinė buvo apie 1972 metus, 1963 vidutinė buvo 85 rubliai.

                        Comment


                          #52
                          Bet tarifai mažai keitėsi. Vadinasi, žmonės gyveno geriau, galėjo ir daugiau skraidyti.

                          Comment


                            #53
                            120 rublių vidutinė alga buvo 1982 m., bet ne 1963 m. Reikia dar pažiūrėt kokia rublio vertė buvo tais metais.

                            Comment


                              #54
                              Rublio vertė ne prie ko. Kainos nekito, kai kurios netgi mažėjo, neskaitant kai kurių prabangos prekių, kurių kainos kartais padidėdavo, o alga didėjo.

                              Comment


                                #55
                                1982 buvo 163 rubliai.

                                Comment


                                  #56
                                  O kur dar mokėsčiai už bagažą? Tikrai nemanau, kad žmonės be bagažo skraidydavo.
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Bet tarifai mažai keitėsi. Vadinasi, žmonės gyveno geriau, galėjo ir daugiau skraidyti.
                                    Net jei skrydžiai ir buvo sąlyginai nebrangūs (tikėtina, kad buvo pigus kuras, o dar kainos reguliuojamos dėl ko, tikėtina, buvo deficitas ), tai dabar tikrai ne brangiau. Už vidutinį atlyginimą 4 kartus iki Briuselio gali suskraidyti be problemų.

                                    Va, pavyzdžiui, noriu aš rugpjūčio gale nuskristi iki Briuselio (šiaip, pavyzdžiui, pirmininkavimo ES Tarybai proga ) ir bilietas pirmyn atgal su Ryanair man kainuos 241 Lt + 190 Lt už bagažą=431 Lt. Vidutinis atlyginimas, sakykim, apie 2200 Lt, taip kad jei visą jį išleisčiau skrydžiams tai į ES sostinę suskraidyčiau 5 kartus ir dar 45 Lt belgiškam alui liktų.
                                    Paskutinis taisė index; 2013.07.09, 22:29.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                      O kur dar mokėsčiai už bagažą? Tikrai nemanau, kad žmonės be bagažo skraidydavo.
                                      Už bagažą kapeikos. Tik aš galvoju, kiek kartų už tuometinį tarybinį atlyginimą būčiau galėjęs suskraidyti pvz. į Romą?

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Bet tarifai mažai keitėsi. Vadinasi, žmonės gyveno geriau, galėjo ir daugiau skraidyti.
                                        Abosoliutus BULLSHIT'AS.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          O prie ko čia Roma? Tuomet TSRS buvo viena didžiulė erdvė, o Lietuva joje. Dabar ES ir Lietuva joje. Tik kur kas mažesnė erdvė. Už kiek dabar gali suskraidyti į S. Peterburgą, Tbilisį ar Kijevą ne low costu?
                                          Matai kiek tau reikia papildomų sąlygų, kad galėtum ištempti savo "argumentą"? Net juokinga
                                          Bet čia jau nuokrypis nuo temos, todėl nesiplečiam.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X