Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Vilniaus oro uosto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Galima padaryti taip. Palikti tą seną terminalą, naują statyti Pietinėje dalyje, kaip siūlė Čiurlionis. Sename terminale įrengti muziejų ar dar ką nors, kuris būtų perleistas Paveldo Departamentui su visais atitinkamais finansiniais įsipareigojimais. Galėtų jie ten įrengti kokį nors Tarybmečio nostalgijos muziejų ir rengti savo apeigas, skirtas prisiminti puikuosis Chruščiovo bei Brežnevo laikus. Galėtų rinkti pinigus iš tokių, kaip Senasnamas, kuriems šiltus jausmus kelią sovietmečio prisiminimai.
    ​​​​​​
    Kitaip tariant, tie, kam to monstro reikia, tegul tvarko ji už savo faking pinigus ir kompensuoja nuostolius dėl Oro uosto veiklos trukdymo. Deal?

    Comment


      Jonai, apsiramink ir savo chunvejbiniškus š pasilik sau.
      Problema čia ne tik senojo pastato nugriovime, o visame veiksmų komplekse, kuris liečia ir kitus pastatus. Turi būti rastas optimaliausias sprendimas, kuris tenkintų visas puses.
      O Paveldo depo finansavimas yra valstybės finansavimas, tad...

      Comment


        Parašė R.D. Rodyti pranešimą
        Jonai, apsiramink ir savo chunvejbiniškus š pasilik sau.
        Problema čia ne tik senojo pastato nugriovime, o visame veiksmų komplekse, kuris liečia ir kitus pastatus. Turi būti rastas optimaliausias sprendimas, kuris tenkintų visas puses.
        O Paveldo depo finansavimas yra valstybės finansavimas, tad...
        Palaikau Jono mintį, kad visi norintys pasimelsti Stalino dvasiai tegul finansuoja iš savo kišenės.
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Man šiai dienai žinoma ministerijos pozicija yra griauti tik sovietinį pastatą, tiksliau niekas nekalba apie naujųjų terminalų griovimą. juolab, kad ten yra baigtas pirmasis rekonstrukcijos etapas ir prasideda kiti, kurie tęsis dar kurį laiką. Nes žiūrinti į visą strategiją ir terminus - vos baigus visas rekonstrukcijas viskas būtų griaunama?

          Statyti tokių projektų etapais negalima - tai yra ydinga. Viskas arba nieko. Puikus pavyzdys, kaip susitvarkė turkai ir kaip vis dar vargsta Berlynas.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Palaikau Jono mintį, kad visi norintys pasimelsti Stalino dvasiai tegul finansuoja iš savo kišenės.
            Niekas jo išlaikymo nefinansuos, niekam jis nerūpi. Pagrindinis rūpestis čia yra stabdyt progresą.

            Comment


              Parašė evvt Rodyti pranešimą

              Niekas jo išlaikymo nefinansuos, niekam jis nerūpi. Pagrindinis rūpestis čia yra stabdyt progresą.
              Ryga kažką panašaus ir įspūdingesnio yra įrengusi:

              Comment


                Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                Vis nesuprantu, norime būti šiuolaikiški, modernūs, nuolat grietinėlė šneka apie tai - o mintys - kaip renovuoti, prilipdyti, padažyti...

                Toks realus projektas iš tiesų buvo kažkada siūlytas:

                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                  Toks realus projektas iš tiesų buvo kažkada siūlytas:

                  Reiktų prisiminti. tokius siūlymus. Kada šie siūlymai buvo?

                  Comment


                    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                    Reiktų prisiminti. tokius siūlymus. Kada šie siūlymai buvo?
                    Privačiam keleivių terminalui Vilniaus oro uoste degama žalia šviesa
                    2008-06-25

                    „flyLAL Group“ valdybos pirmininkas Gediminas Žiemelis sakė, kad terminalas kainuos 100-120 mln. litų. Leidimus terminalo statyboms tikimasi gauti šiemet spalio mėnesį, o statybas baigti maždaug per dvylika mėnesių.


                    https://www.alfa.lt/straipsnis/18824...a-zalia-sviesa

                    Comment


                      Pilotas.lt 2019.02.07

                      Sutarė dėl oro uosto: Pradedamas planuoti rekonstrukcijos idėjų konkursas
                      Kultūros paveldo departamentas (...) surengė tarpinstitucinį pasitarimą dėl Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos. Pasitarime dalyvavusios šalys nutarė, kad geriausia išeitis – oro uosto rekonstrukcijos idėjų konkursas. (...)

                      Kultūros paveldo departamentas atstovauja visuomeniniam interesui paveldosaugos srityje ir akcentavo, jog dabartinio pastato griovimas ir naujo modernaus pastato statyba – tikrai nėra vienintelis kelias. Galimi įvairūs Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos būdai: išsaugant visas pastato vertingąsias savybes, jų dalį, pavienius elementus. (...)

                      Pasitarime dalyvavusios šalys nutarė, kad reikėtų skelbti projektinių Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos idėjų konkursą, kurio metu architektai pateiktų pasiūlymus, kaip galima būtų integruoti vertingąsias Vilniaus oro uosto pastato savybes užtikrinant kokybišką Vilniaus oro uosto veiklą. (...)

                      http://pilotas.lt/2019/02/07/archite...eju-konkursas/

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Truputį keista. Sako, kad griovimas nėra vienintelis variantas ir reikia ieškoti visų kelių. O tada konkurse sako, kad reikia rasti būdą integruoti vertingąsias savybes. Ta prasme apribojama iki pastato išsaugojimo.
                        Na, dar yra galimybė išsaugoti priekinį senojo pastato fasadą, išgriaunant visa kita. Nemanau, kad saugoti reikėtų, bet toks variantas egzistuoja.

                        Comment


                          Parašė Darius_ Rodyti pranešimą

                          Na, dar yra galimybė išsaugoti priekinį senojo pastato fasadą, išgriaunant visa kita. Nemanau, kad saugoti reikėtų, bet toks variantas egzistuoja.
                          Manau derėtų ir vidinius kambarius išsaugoti. Pagrindinės salės, gretimų patalpų lipdiniai tikrai įspūdingai grožio ir atrodo tikrai gerai, kaip kokia senovinė traukinių stotis. Beveik visi atvykę iš užsienio žmonės su kuriais teko kalbėti užsimena apie tai koks įdomus, istorinis ir gražus mūsų oro uostas (būtent sovietinė dalis, ornamentai ir skulptūros), tai įsimintinas paįvairinimas nuo visur matomų modernių patalpų. Bet, tiesa, jie užsimena ir apie stiklinius labirintus (manau tai ta naujausioji dalis).

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                            Todėl ir reikia nugriaut tą stalininį griozdą su visais brežneviniais (ir ne tik) prielipais, kad keliautojams nebūtų kognityvinio disonanso.
                            Tai nekilnojamoji kultūros paveldo vertybė, turinti įspūdingų detalių. Stalininis pastatas tikrai nėra griozdiškas ir užima labai nedaug erdvės. Nejau mes nepajėgūs saugoti istorinę architektūrą? Skamba kaip eilinė neapykanta sovietinio laikotarpio palikimui, viskam kas primena tuos laikus, išliko iki šių dienų, vos tik atsiranda proga ir išlenda "patriotų" norinčių tai griauti.

                            Comment


                              Parašė googleLT Rodyti pranešimą

                              Tai nekilnojamoji kultūros paveldo vertybė, turinti įspūdingų detalių. Stalininis pastatas tikrai nėra griozdiškas ir užima labai nedaug erdvės. Nejau mes nepajėgūs saugoti istorinę architektūrą? Skamba kaip eilinė neapykanta sovietinio laikotarpio palikimui, viskam kas primena tuos laikus, išliko iki šių dienų, vos tik atsiranda proga ir išlenda "patriotų" norinčių jį griauti.
                              Baisiausia VNO dalis yra ne stalininis terminalas, o 1993 m. daržinė. Reiktų stalininį palikti kaip architektūrinį paveldą administracinėms reikmėms ar kokiam viešbučiui ir šiaurinėje dalyje statyti visiškai naują terminalą, o ne dalipdinėti kažką ant esamų pastatų.



                              Flickr

                              Comment


                                Greta Vilniaus oro uosto teritorijos šiais metais turėtų būti pradėti visuomenei skirtos lėktuvų stebėjimo (angl. „Planespotting“) aikštelės statybos darbai. Planuojama, kad į naują, oro uosto sklype kuriamą, erdvę, kurioje iš arti bus galima pamatyti ir fotoobjektyvu užfiksuoti kylančius bei besileidžiančius lėktuvus, lankytojai galės patekti jau šių metų rudenį.
                                .
                                Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...beti-lektuvus/







                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment








                                  Greit į lėktuvus galima bus paspoksoti patogiau.

                                  Comment


                                    Sveikinam visus su istoriniu VNO pasiekimu - 2019 m. permušėm 5 mln. keleivių ribą.

                                    https://www.ltou.lt/lt/ziniasklaidai...5-mln-keleiviu

                                    Comment


                                      Sukurta atskira tema Vilniaus oro uosto istorijai
                                      Vilniaus oro uostas Kirtimuose (Porubanek) įkurtas 1932 metais ir yra vienas seniausių veikiančių oro uostų.

                                      Comment


                                        Vilniaus oro uosto pradžia buvo dar prieš I pasaulinį karą

                                        https://kestutis.matuliauskas.lt/K.M...2016-02-16.pdf
                                        Kęstutis Matuliauskas. Vilniaus transporto istorija. V., Šnipiškės 2016

                                        Comment






                                          Kęstutis Matuliauskas. Vilniaus transporto istorija. V., Šnipiškės 2016
                                          https://kestutis.matuliauskas.lt/K.M...2016-02-16.pdf

                                          Comment

                                          Working...
                                          X