Iš aktyviai komerciškai ilgiausiai veikiančių oro uostų, ko gero, Vilniaus papuola į dešimtuką. Ir juo labiau tai patvirtina senojo terminalo išsaugotas (ir tebenaudojamas!) pastatas.
Didžiuosiuose miestuose buvo pastatyti nauji tarptautiniai oro uostai, o seni nugriauti, arba naudojami kitoms reikmėms. Pvz.: Le Bourget.
Gal reiktų tai reklamuoti mūsų oro uostą, kaip vieną iš tarptautinių "must see"?
Iš aktyviai komerciškai ilgiausiai veikiančių oro uostų, ko gero, Vilniaus papuola į dešimtuką. Ir juo labiau tai patvirtina senojo terminalo išsaugotas (ir tebenaudojamas!) pastatas.
Didžiuosiuose miestuose buvo pastatyti nauji tarptautiniai oro uostai, o seni nugriauti, arba naudojami kitoms reikmėms. Pvz.: Le Bourget.
Gal reiktų tai reklamuoti mūsų oro uostą, kaip vieną iš tarptautinių "must see"?
Manau būtų nesėkmė. Pirmieji dėl to atvykę visiškai nusiviltų ir plačiai paskleistų tą žinią FB, Twiter ir pan.. Nėra nei muziejaus, nei kažko tokio. Koridoriai su įprastine apdaila išskyrus atvykimo salę. Ir tiek.
Manau būtų nesėkmė. Pirmieji dėl to atvykę visiškai nusiviltų ir plačiai paskleistų tą žinią FB, Twiter ir pan.. Nėra nei muziejaus, nei kažko tokio. Koridoriai su įprastine apdaila išskyrus atvykimo salę. Ir tiek.
Be pasiruošimo - galbūt. Muziejaus su apžvalgos aikštele tikrai trūksta.
Kažin ar daug atsirastų skrendančių į miestą dėl jo oro uosto ypatumų
Vien dėl to, gal ir ne. Bet ne iš vieno svečio girdėjau nusistebėjimą (pozityvia prasme) oro uosto terminalu.
Kas stabdytų tokį projektą - tai, kad didžioji dalis veiklos laikotarpio susijusi su okupacijomis.
Pastebėjom. Atrodo graudžiai. Gal čia paveldosauga tik tokį dizainą leido?
Čia net ne dizaine esmė, o kad nėra žodžių "oro uostas". Nėra jokios prasmės rašyti vien tik miesto pavadinimą, nes žmonės dažniausiai žino, kokiame mieste jie yra .
Vien dėl to, gal ir ne. Bet ne iš vieno svečio girdėjau nusistebėjimą (pozityvia prasme) oro uosto terminalu.
Kas stabdytų tokį projektą - tai, kad didžioji dalis veiklos laikotarpio susijusi su okupacijomis.
Okupacija technikos istorijai yra labai šalutinė.
Didesnis blogis, kad viskas, kas vertinga yra LAM Kaune. Nebent VNO įkūrus kokią keičiamą ekspoziciją.
Antras variantas - RIX pavyzdžiu egzotikos kaupimas Daug ką dar būtų galima gauti už metalo kainą.
Okupacija technikos istorijai yra labai šalutinė.
Didesnis blogis, kad viskas, kas vertinga yra LAM Kaune. Nebent VNO įkūrus kokią keičiamą ekspoziciją.
Antras variantas - RIX pavyzdžiu egzotikos kaupimas Daug ką dar būtų galima gauti už metalo kainą.
Kodėl blogis? Lietuvos aviacijos istorija prasidėjo Kaune.
O dėl eksponatų - nieko nebegausi, viskas arba metalo lauže arba Rusijoje.
Kodėl blogis? Lietuvos aviacijos istorija prasidėjo Kaune.
Ne taip išsireiškiau. LAM, įskaitant jo vietą, gėris. Tikras paveldo objektas ir puiku, kad turi ekspoziciją, ir ne paveiksliukus, o realių orlaivių parką. Vieta labai tinkama, istorinė, kartu tinkama skristi, ir, aš tikiuosi, nepavers gudrusis Kauno meras dangoraižiais. Nes sparną rėžia labai stipriai ir labai arti.
"Blogis" ta prasme, kad toli nuo VNO. Ir negali sakyti, kad LAM yra VNO tąsa. Tik tiek.
Tai turbūt antrasis rimtesnis incidentas VNO per visą jo gyvavimo istoriją. Pirmasis buvo beveik prieš 9 metus, 2007 rugsėjo 12 d. Kuomet neišsiskleidus važiuoklei avariniu būdų leidosi SAS lėktuvas Dash 8 Q400. Lėktuvas buvo apgadintas nepataisomai.
Vilniaus oro uosto senojo pastato dispečerių bokštelio forma neseniai pakeista - vietoj užapvalinto kūgio uždėtas kažkoks grybo formos stogas.
Gerai būtų, jei kas nors nufotografuotų tą "patobulinimą"
Mes, kaip Lietuvos oro uostai, tikrai aktyviai dirbame, kad pritrauktume naujus skrydžius į šalį. Jeigu projektas pavyks taip, kaip suplanuota, nuo 2018 m. turėtume turėti naujų, labai įdomių ir seniai lauktų krypčių iš Vilniaus oro uosto. Tai bus gana didelis postūmis. Nemaža dalis oro linijų laukia naujo, sutvarkyto tako, kad galėtų pradėti naujus skrydžius. 2018 m. atrodo labai pozityvūs.
Comment