Twin engine A380 ir 747 nyksta. 767 yra maziausias wide body, kuris praktiskai atitinka Airbus narrow body, o visi kiti populiarus ir vis dar gaminami lektuvai pilnais bakais deja irgi reikalauja apie 3km tako. Tarp kitko A380 del keturiu varikliu papildomos galios gali pakilti greiciau ir ant trumpesnio tako nei sunkus 777, a330-300 ar a350
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie lėktuvus
Collapse
X
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą767 yra maziausias wide body, kuris praktiskai atitinka Airbus narrow body,
Comment
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąNes 757 ir 767 yra praktiskai tas pats lektuvas tik su siek tiek skirtingais fuselage plociais. Be to viena sedyne ant eiles tai nera didelis advantage.
767 VS 757
Comment
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąNes 757 ir 767 yra praktiskai tas pats lektuvas tik su siek tiek skirtingais fuselage plociais. Be to viena sedyne ant eiles tai nera didelis advantage.
Ir ką tuo norėjote pasakyti, nesupratau?
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąJAV leisti Boeing bankrutuoti būtų tolygu, atsisakyt NASA, Holivudo ar NYC. Miglota 737 ateitis, bet 797 - tarpinis variantas tarp 757 ir 767 pataikys į augančias rinkas ir poreikį skraidibti ne 180, o 220 keleivių. Su dideliu skrydžio nuotoliu, ekonomiškais varikliais ir kas svarbiausia nauju fiuzeliažu.
As tik va ka radau :
Boeing is losing market share to the 200 to 240-seat Airbus A321 in particular, which targets a similar segment of the market to the NMA. The delay to the NMA launch had already put a key part of the target market at risk for Boeing, particularly after Airbus won contracts with two major U.S. airlines. Analysts also questioned if Boeing had the appetite for the expense of the NMA project as it faces "costs equivalent to a new program to repair the MAX crisis" and delays on the 777X program. One option postulated for Boeing would be to revive the 787-3, a 787 variant optimized for short-haul use.Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2020.05.13, 00:02.
Comment
-
Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimąMaz turi daugiau info apie planuojama 797 bobika?
As tik va ka radau :
Boeing is losing market share to the 200 to 240-seat Airbus A321 in particular, which targets a similar segment of the market to the NMA. The delay to the NMA launch had already put a key part of the target market at risk for Boeing, particularly after Airbus won contracts with two major U.S. airlines. Analysts also questioned if Boeing had the appetite for the expense of the NMA project as it faces "costs equivalent to a new program to repair the MAX crisis" and delays on the 777X program. One option postulated for Boeing would be to revive the 787-3, a 787 variant optimized for short-haul use.
Kalbant labai primityviai, tai turėtų būti ištempta 787 versija, talpinančiam iki 240 žmonių, su dviem 3 ir 3 kėdžių išdėstymu, 45-55 eilių (ekonominėje klasėje), galinčiame nuskristi nuo VNO iki NY.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąGandai sako, kad bus - "single aisle".
Kalbant labai primityviai, tai turėtų būti ištempta 787 versija, talpinančiam iki 240 žmonių, su dviem 3 ir 3 kėdžių išdėstymu, 45-55 eilių (ekonominėje klasėje), galinčiame nuskristi nuo VNO iki NY.Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2020.05.13, 12:49.
Comment
-
Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimąJai "single aisle", tai vienareiksmiskai ne "wide body" 787 fiuzeliazas. O jai bus 787 fiuzeliazas tai bus truputi patrumpinta versija 787-7, nes pastararojo talpa 242 keleiviai
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Manau sunkus laikai atejo Boeingui. Pandemija su ekonomine krize, aviakompaniju bankrutavimas bei zemiausios kuro kainos - ne pats geriausias metas pardavineti naujus lektuvus, bei taisyti finansine padeti po 737-Max "cock up". Man atrodo Boeingui reikia kurti ne 797, o 737 ipedini nes viskas eina link tuo kad jis gali pelningiausia rinkos dali prarasti. Tuo paciu kurdamas 737 ipedini Boeing privers savo ruoztu Airbus kurti A320 ipedini skatindamas konkurencija
Comment
-
„Air France“ galutinai atsisako didžiųjų „Airbus A380” https://www.vz.lt/transportas-logist...ju-airbus-a380Oro linijų bendrovė pareiškė pereinanti prie naujos kartos orlaivių, įskaitant mažesnius lėktuvus „Airbus A350“ ir „Boeing 787“. „Žingsnis, iš pradžių planuotas įgyvendinti iki 2022 m. pabaigos“, skirtas padaryti grupės lėktuvų parką „konkurencingesniu“, pradedant naudoti modernesnius, našesnius orlaivius, gerokai mažiau kenkiančius aplinkai“. Manoma, kad „laipsniškas atsisakymas“ atsieis „Air France-KLM“ 500 mln. Eur, pridūrė bendrovė. „Air France-KLM“ grynieji nuostoliai pirmąjį metų ketvirtį sudarė 1,8 mlrd. Eur, o artimiausio laikotarpio perspektyvos nedžiuginančios.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
„Air France“ galutinai atsisako didžiųjų „Airbus A380” https://www.vz.lt/transportas-logist...ju-airbus-a380Oro linijų bendrovė pareiškė pereinanti prie naujos kartos orlaivių, įskaitant mažesnius lėktuvus „Airbus A350“ ir „Boeing 787“. „Žingsnis, iš pradžių planuotas įgyvendinti iki 2022 m. pabaigos“, skirtas padaryti grupės lėktuvų parką „konkurencingesniu“, pradedant naudoti modernesnius, našesnius orlaivius, gerokai mažiau kenkiančius aplinkai“. Manoma, kad „laipsniškas atsisakymas“ atsieis „Air France-KLM“ 500 mln. Eur, pridūrė bendrovė. „Air France-KLM“ grynieji nuostoliai pirmąjį metų ketvirtį sudarė 1,8 mlrd. Eur, o artimiausio laikotarpio perspektyvos nedžiuginančios.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Pandemija pakirto keliautojų srautus – „British Airways“ atsisako viso „Boeing 747“ parko
https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...arko-15646427/
Ji pridūrė, kad paskutinis lėktuvas turėjo būti „išleistas į pensiją“ 2024 metais, nes vežėja pereina prie modernesnių ir degalus taupančių modelių, tokių kaip „Boeing 787“ ir „Airbus A350“. Pandemija smogė oro transporto sektoriui. Praėjusią savaitę „United Airlines“ perspėjo, kad gali atleisti net 36 000 darbuotojų. Tuo tarpu australų „Virgin Australia“ perims amerikiečių įmonė. Gegužės mėnesį „British Airways“ savininkė IAG pranešė, kad per tris mėnesius iki kovo pabaigos jie patyrė 1,68 mlrd. eurų grynųjų nuostolių.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Official: Boeing to End Production of Legendary 747 in 2022
https://aviationvoice.com/official-b...fApuiwMr91bIQA
Comment
-
Long-awaited Celera 500L 'bullet' plane is finally revealed https://edition.cnn.com/travel/artic...ane/index.html
Otto Aviation says on its website that 31 successful test flights have so far been performed, with aerodynamic efficiency proven in 2019, bolstering its declaration that "the Celera 500L is the most fuel-efficient, commercially viable aircraft in existence." The company, founded in 2008 and an offshoot of Bill Otto's Otto Laboratories, says that the Celera 500L runs at 18 to 25 miles-per-gallon fuel economy (compared to the 2-3 miles-per-gallon of a comparable jet aircraft). Then there are the modest $328 hourly operating costs, which are about six times lower, and the generous 4,500-nautical-mile range. Maximum cruise speed is projected to reach more than 460 miles per hour. The reason its aircraft can do all this, says Otto Aviation, is down to laminar flow. Laminar flow is the minimum drag solution for aircraft surfaces, explains its website, and features smooth layers of airflow with little to no mixing of adjacent layers. The Celera 500L's fuselage takes advantage of an optimum length-to-width ratio to maximize laminar flow. Laminar shapes are also used for the wings and tail sections. Inside, the cabin is spacious enough, with its 6 foot 2 (1.88 meters) height and six first-class equivalent seats with customizable configuration.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąLong-awaited Celera 500L 'bullet' plane is finally revealed https://edition.cnn.com/travel/artic...ane/index.html
https://dynaimage.cdn.cnn.com/cnn/q_...image-1570.jpg
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ArunasxO šitas nors skraidė? Koks pavadinimas?
Comment
-
Lufthansa planuoja atsisakyti visų A380 ir B747 lėktuvų.
Lufthansa is now looking to retire all Airbus A380s, Boeing 747s
Lufthansa is looking at retiring remaining Airbus A380 double-deckers, the bulk of smaller A340s, and all of its Boeing 747-400 jumbos, according to the people, who asked not to be named discussing a confidential matter. There would also be a cull of narrow-body planes that feed longer routes, they said.
Comment
-
Būna gerų naujienų aviacijoje net ir šiais laikais.
Washington Post 2020.11.18
FAA lifts ban on Boeing 737 Max
https://www.washingtonpost.com/local...5c0_story.html
Rytis Beresnevičius 2020.11.18
BREAKING: FAA un-grounds the Boeing 737 MAX
https://www.aerotime.aero/rytis.bere...oeing-737-max?
- 2 patinka
Comment
Comment