Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie lėktuvus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Twin engine A380 ir 747 nyksta. 767 yra maziausias wide body, kuris praktiskai atitinka Airbus narrow body, o visi kiti populiarus ir vis dar gaminami lektuvai pilnais bakais deja irgi reikalauja apie 3km tako. Tarp kitko A380 del keturiu varikliu papildomos galios gali pakilti greiciau ir ant trumpesnio tako nei sunkus 777, a330-300 ar a350

    Comment


      #22
      Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
      767 yra maziausias wide body, kuris praktiskai atitinka Airbus narrow body,
      Iš kur tokios žinios?



      Comment


        #23
        Nes 757 ir 767 yra praktiskai tas pats lektuvas tik su siek tiek skirtingais fuselage plociais. Be to viena sedyne ant eiles tai nera didelis advantage.

        Comment


          #24
          Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
          Nes 757 ir 767 yra praktiskai tas pats lektuvas tik su siek tiek skirtingais fuselage plociais. Be to viena sedyne ant eiles tai nera didelis advantage.
          Tai fiuseliažo dydis ir yra esminis skirtumas tarp wide body ir narrow body, B767 artimesnis A330 nei A320. Beje, GetJet A330-300 irgi skraido iš VNO.

          767 VS 757

          Flickr

          Comment


            #25
            Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
            Nes 757 ir 767 yra praktiskai tas pats lektuvas tik su siek tiek skirtingais fuselage plociais. Be to viena sedyne ant eiles tai nera didelis advantage.
            Tuomet galima tegti, kad visi lėktuvai beveik vienodi (fiuzeliažas, sparnai, stabilizatorius, varikliai...)

            Ir ką tuo norėjote pasakyti, nesupratau?

            Comment


              #26
              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
              JAV leisti Boeing bankrutuoti būtų tolygu, atsisakyt NASA, Holivudo ar NYC. Miglota 737 ateitis, bet 797 - tarpinis variantas tarp 757 ir 767 pataikys į augančias rinkas ir poreikį skraidibti ne 180, o 220 keleivių. Su dideliu skrydžio nuotoliu, ekonomiškais varikliais ir kas svarbiausia nauju fiuzeliažu.
              Maz turi daugiau info apie planuojama 797 bobika?

              As tik va ka radau :

              Boeing is losing market share to the 200 to 240-seat Airbus A321 in particular, which targets a similar segment of the market to the NMA. The delay to the NMA launch had already put a key part of the target market at risk for Boeing, particularly after Airbus won contracts with two major U.S. airlines. Analysts also questioned if Boeing had the appetite for the expense of the NMA project as it faces "costs equivalent to a new program to repair the MAX crisis" and delays on the 777X program. One option postulated for Boeing would be to revive the 787-3, a 787 variant optimized for short-haul use.
              Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2020.05.13, 00:02.

              Comment


                #27
                Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                Maz turi daugiau info apie planuojama 797 bobika?

                As tik va ka radau :

                Boeing is losing market share to the 200 to 240-seat Airbus A321 in particular, which targets a similar segment of the market to the NMA. The delay to the NMA launch had already put a key part of the target market at risk for Boeing, particularly after Airbus won contracts with two major U.S. airlines. Analysts also questioned if Boeing had the appetite for the expense of the NMA project as it faces "costs equivalent to a new program to repair the MAX crisis" and delays on the 777X program. One option postulated for Boeing would be to revive the 787-3, a 787 variant optimized for short-haul use.
                Tikrai taip, tai turėtų būti atsakas į A321XLR. Akivaizdu, kad turės visus naujus Boeing žaisliukus - kompozitines medžiagas, naują cokpitą, kitokius langus, "karpytus" variklius - mažinančius garsą. Gandai sako, kad bus - "single aisle".

                Kalbant labai primityviai, tai turėtų būti ištempta 787 versija, talpinančiam iki 240 žmonių, su dviem 3 ir 3 kėdžių išdėstymu, 45-55 eilių (ekonominėje klasėje), galinčiame nuskristi nuo VNO iki NY.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  #28
                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                  Gandai sako, kad bus - "single aisle".
                  Kalbant labai primityviai, tai turėtų būti ištempta 787 versija, talpinančiam iki 240 žmonių, su dviem 3 ir 3 kėdžių išdėstymu, 45-55 eilių (ekonominėje klasėje), galinčiame nuskristi nuo VNO iki NY.
                  Jai "single aisle", tai vienareiksmiskai ne "wide body" 787 fiuzeliazas. O jai bus 787 fiuzeliazas tai bus truputi patrumpinta versija 787-7, nes pastararojo talpa 242 keleiviai
                  Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2020.05.13, 12:49.

                  Comment


                    #29
                    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                    Jai "single aisle", tai vienareiksmiskai ne "wide body" 787 fiuzeliazas. O jai bus 787 fiuzeliazas tai bus truputi patrumpinta versija 787-7, nes pastararojo talpa 242 keleiviai
                    Turiu omeny vaizdas turėtų būti, kaip 787, struktūriškai fiuzeliažas į jį panašiausias, lyginant priekį, langus, sparnus ir variklius. Bet kadangi tai bus single aisle, tai ir atrodys, kaip ištemptas, sumažintas 787.

                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      #30
                      Manau sunkus laikai atejo Boeingui. Pandemija su ekonomine krize, aviakompaniju bankrutavimas bei zemiausios kuro kainos - ne pats geriausias metas pardavineti naujus lektuvus, bei taisyti finansine padeti po 737-Max "cock up". Man atrodo Boeingui reikia kurti ne 797, o 737 ipedini nes viskas eina link tuo kad jis gali pelningiausia rinkos dali prarasti. Tuo paciu kurdamas 737 ipedini Boeing privers savo ruoztu Airbus kurti A320 ipedini skatindamas konkurencija

                      Comment


                        #31
                        „Air France“ galutinai atsisako didžiųjų „Airbus A380” https://www.vz.lt/transportas-logist...ju-airbus-a380
                        Oro linijų bendrovė pareiškė pereinanti prie naujos kartos orlaivių, įskaitant mažesnius lėktuvus „Airbus A350“ ir „Boeing 787“. „Žingsnis, iš pradžių planuotas įgyvendinti iki 2022 m. pabaigos“, skirtas padaryti grupės lėktuvų parką „konkurencingesniu“, pradedant naudoti modernesnius, našesnius orlaivius, gerokai mažiau kenkiančius aplinkai“. Manoma, kad „laipsniškas atsisakymas“ atsieis „Air France-KLM“ 500 mln. Eur, pridūrė bendrovė. „Air France-KLM“ grynieji nuostoliai pirmąjį metų ketvirtį sudarė 1,8 mlrd. Eur, o artimiausio laikotarpio perspektyvos nedžiuginančios.
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          #32
                          „Air France“ galutinai atsisako didžiųjų „Airbus A380” https://www.vz.lt/transportas-logist...ju-airbus-a380
                          Oro linijų bendrovė pareiškė pereinanti prie naujos kartos orlaivių, įskaitant mažesnius lėktuvus „Airbus A350“ ir „Boeing 787“. „Žingsnis, iš pradžių planuotas įgyvendinti iki 2022 m. pabaigos“, skirtas padaryti grupės lėktuvų parką „konkurencingesniu“, pradedant naudoti modernesnius, našesnius orlaivius, gerokai mažiau kenkiančius aplinkai“. Manoma, kad „laipsniškas atsisakymas“ atsieis „Air France-KLM“ 500 mln. Eur, pridūrė bendrovė. „Air France-KLM“ grynieji nuostoliai pirmąjį metų ketvirtį sudarė 1,8 mlrd. Eur, o artimiausio laikotarpio perspektyvos nedžiuginančios.
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            #33
                            Europe’s A380 Fleet Shrinks By 46%

                            Flickr

                            Comment


                              #34
                              Pandemija pakirto keliautojų srautus – „British Airways“ atsisako viso „Boeing 747“ parko
                              https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...arko-15646427/
                              Ji pridūrė, kad paskutinis lėktuvas turėjo būti „išleistas į pensiją“ 2024 metais, nes vežėja pereina prie modernesnių ir degalus taupančių modelių, tokių kaip „Boeing 787“ ir „Airbus A350“. Pandemija smogė oro transporto sektoriui. Praėjusią savaitę „United Airlines“ perspėjo, kad gali atleisti net 36 000 darbuotojų. Tuo tarpu australų „Virgin Australia“ perims amerikiečių įmonė. Gegužės mėnesį „British Airways“ savininkė IAG pranešė, kad per tris mėnesius iki kovo pabaigos jie patyrė 1,68 mlrd. eurų grynųjų nuostolių.
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                #35
                                Official: Boeing to End Production of Legendary 747 in 2022

                                https://aviationvoice.com/official-b...fApuiwMr91bIQA

                                Comment


                                  #36
                                  Long-awaited Celera 500L 'bullet' plane is finally revealed https://edition.cnn.com/travel/artic...ane/index.html
                                  Otto Aviation says on its website that 31 successful test flights have so far been performed, with aerodynamic efficiency proven in 2019, bolstering its declaration that "the Celera 500L is the most fuel-efficient, commercially viable aircraft in existence." The company, founded in 2008 and an offshoot of Bill Otto's Otto Laboratories, says that the Celera 500L runs at 18 to 25 miles-per-gallon fuel economy (compared to the 2-3 miles-per-gallon of a comparable jet aircraft). Then there are the modest $328 hourly operating costs, which are about six times lower, and the generous 4,500-nautical-mile range. Maximum cruise speed is projected to reach more than 460 miles per hour. The reason its aircraft can do all this, says Otto Aviation, is down to laminar flow. Laminar flow is the minimum drag solution for aircraft surfaces, explains its website, and features smooth layers of airflow with little to no mixing of adjacent layers. The Celera 500L's fuselage takes advantage of an optimum length-to-width ratio to maximize laminar flow. Laminar shapes are also used for the wings and tail sections. Inside, the cabin is spacious enough, with its 6 foot 2 (1.88 meters) height and six first-class equivalent seats with customizable configuration.
                                  https://dynaimage.cdn.cnn.com/cnn/q_...image-1570.jpg Click image for larger version  Name:	http%3A%2F%2Fcdn.cnn.com%2Fcnnnext%2Fdam%2Fassets%2F200827161332-celera-500l-image-1570.jpg Views:	0 Size:	48,3 kB ID:	1824004
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    #37
                                    1943 metų naikintuvo kopija, nieko ypatingo ir įdomaus.

                                    Flickr

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Arunasx
                                      O šitas nors skraidė? Koks pavadinimas?
                                      Šiek tiek skraidė, bet buvo labai nevykęs: https://en.wikipedia.org/wiki/Northr...6_Black_Bullet

                                      Comment


                                        #39
                                        Lufthansa planuoja atsisakyti visų A380 ir B747 lėktuvų.

                                        Lufthansa is now looking to retire all Airbus A380s, Boeing 747s

                                        Lufthansa is looking at retiring remaining Airbus A380 double-deckers, the bulk of smaller A340s, and all of its Boeing 747-400 jumbos, according to the people, who asked not to be named discussing a confidential matter. There would also be a cull of narrow-body planes that feed longer routes, they said.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          #40
                                          Būna gerų naujienų aviacijoje net ir šiais laikais.

                                          Washington Post 2020.11.18
                                          FAA lifts ban on Boeing 737 Max
                                          https://www.washingtonpost.com/local...5c0_story.html

                                          Rytis Beresnevičius 2020.11.18
                                          BREAKING: FAA un-grounds the Boeing 737 MAX
                                          https://www.aerotime.aero/rytis.bere...oeing-737-max?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X