Parašė pauliaK
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie lėktuvus
Collapse
X
-
Diskusijos apie lėktuvus
Žymos: Joks
-
Problemos baigėsi? Pasirodo, ne: pasaulis kyla prieš „Boeing“ ir federalinę aviacijos saugumo agentūrą
https://www.15min.lt/mokslasit/strai...ra-646-1205672
FAA glaudžiai bendradarbiavo su „Boeing“. Tiksliau sakant ji neretai net netikrindavo įmonės, pasitikėdavo jos priimtais sprendimais. Taip kompanija įtikino, kad naujuose lėktuvuose diegiama nauja įranga tėra nežymus patobulinimas ir papildomo sertifikavimo nereikia.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
-
„Thomas Cook“ bankrotas, kurį Jungtinės Karalystės kelionių operatorė paskelbė pirmadienį, sugadino maždaug 600 tūkst. Europos turistų atostogas.
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...tm_medium=Copy
Comment
-
Nacionalinių avialinijų kūrimo fanams:
Keleivių pervežimų rinka virpa – dar viena bendrovė atšaukė skrydžius https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...zius-11937108/
Slovėnijos oro vežėja „Adria Airways“ pranešė laikinai sustabdžiusi skrydžius. Tokią žinią oro vežėja pranešė vėlų pirmadienio vakarą. Kol kas atšaukti visi „Adria Airways“ antradienio ir trečiadienio skrydžiai. Tačiau nežinia, ar nebus atšaukti ir skrydžiai kitomis dienomis, rašo ifn.news. Bendrovė tokius savo veiksmus aiškina finansų stygiumi.
Nepasiteisino ir kalbos apie investicijas į „Adria Airways“ – Slovėnijos vyriausybė nepatenkino oro vežėjos prašymo suteikti 4 mln. eurų paskolą. „Adria Airways“ skraidina trumpais skrydžiais. 1961 m. įkurta bendrovė turi 558 darbuotojus. Per metus šios oro linijos perskraidina daugiau nei milijoną keleivių.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
„Boeing 737 Next Generation“ – tai trečioji B737 karta, gaminama nuo 1996 metų. Kaip galite įsivaizduoti, tai yra beprotiškai populiarūs lėktuvai. Jei dažnai keliaujate, jums neabejotinai yra tekę sėdėti ir 737NG salone. Iš viso pagaminta daugiau nei septyni tūkstančiai šio tipo lėktuvų, o jų tarnavimo laiką tikriausiai pratęsė ir ketvirtosios 737 kartos, žinomos kaip 737 MAX, problemos. Tačiau dabar 737NG turi savų bėdų – sparnų konstrukcijoje pastebėti įtrūkimai.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...1212208?copied
Comment
-
Panašu, jog pagaliau baigėsi Boeing ištikusi krizė po nesėkmių su B737 MAX.
„737 MAX“ dar angaruose, bet „Boeing“ akcijos jau ant kilimo tako
„Boeing“ akcijos pabrango beveik 5% lėktuvų gamintojai paskelbus žinią, kad pavyko išspręsti programinės įrangos problemas. „Boeing“ tikisi, kad JAV Federalinė aviacijos administracija (FAA) gruodžio mėnesį priims palankų sprendimą, kuris leis skrydžius šiais lėktuvais atnaujinti kitų metų sausį, skelbia „Reuters“.
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz65LQeqD7K
Comment
-
Tai optimistinis scenarijus, kurio norėtų pati Boeing. Realiai tai tie terminai vis atidedami.
Southwest pilots union says Boeing may be trying to hasten 737 MAX return
https://www.reuters.com/article/us-b...-idUSKBN1XO0EM
Comment
-
Ilgą laiką padangių karaliumi buvusį „Boeing 737“ lainerį pagaliau nukarūnavo Europos gamintojo „Airbus“ keleivinis lėktuvas A320, skelbia britų laikraštis „The Telegraph“.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=82823053
Comment
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimąIlgą laiką padangių karaliumi buvusį „Boeing 737“ lainerį pagaliau nukarūnavo Europos gamintojo „Airbus“ keleivinis lėktuvas A320, skelbia britų laikraštis „The Telegraph“.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=82823053Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Kas yra natūralu ir teisinga, kai Boeing atsakas į A320neo buvo greitai ir pigiai sukurta MAX nesąmonė, kuriai dėl nesaugumo uždrausta skraidyti ir tą daryti bent Europoje tikriausiai dar leis negreit. Nebent JAV vėl geranoriškai leis, nes juk "reikia palaikyti mūsų aviacijos pramonę".
Comment
-
A320 pirmas skrydis buvo 1987 metais
B737 pirmas skrydis buvo 1967... Va čia ir yra esminis skirtumas, nuo kurio kilo ir tai, kad B737 konstrukcijoje dar naudojami trosai ir yra mechaninė jungtis, o A320 jau buvo kurtas su joysticku bei kiti kūrėjų apribojimai siekiant išvengti resertifikavimo
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąA320 pirmas skrydis buvo 1987 metais
B737 pirmas skrydis buvo 1967... Va čia ir yra esminis skirtumas, nuo kurio kilo ir tai, kad B737 konstrukcijoje dar naudojami trosai ir yra mechaninė jungtis, o A320 jau buvo kurtas su joysticku bei kiti kūrėjų apribojimai siekiant išvengti resertifikavimo
Comment
-
Gal Boeing reiktų tiesiog kurti naudo dizaino lėktuvą, o be bandyti kažką išspaudinėti iš 1967 modelio?
Comment
-
niekas nuo nulio kurti nenori, nes tai uztrunka iki 10 metu ir kainuoja baisiai. Paziurekite, kiek Boeing kankinosi su dreamlineriu jį paleidus, kaip dabar 777x veluoja, galiausiai kaip Airbus su A380 prasove - jei tik yra imanoma apseiti be kurimo, ta ir daro. Galiausiai, Boeing paskelbus apie visiskai naujo lektuvo kurima, Airbus tikrai atsakytu tuo paciu. O ir aviakompanijoms tai reikstu masini pilotu permokinima ir kitas prieziuros komplikacijas
Be to, kiek zmoniu pries isesdami i lektuva pasidomi, kokio tipo lektuvu skris - tikrai labai maza dalis
Comment
-
Be to, kiek zmoniu pries isesdami i lektuva pasidomi, kokio tipo lektuvu skris - tikrai labai maza dalis
Many fliers say they will avoid Boeing’s 737 Max even if it’s cleared to fly
At least 20% of U.S. travelers say they will definitely avoid the plane in the first six months after flights resume, according to a study led by consultant Henry Harteveldt. More than 40% said they’d be willing to take pricier or less convenient flights to stay off the Max. A separate UBS Group AG survey found that 70% would hesitate today to book a flight on Boeing’s bestselling jet.
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąniekas nuo nulio kurti nenori, nes tai uztrunka iki 10 metu ir kainuoja baisiai. Paziurekite, kiek Boeing kankinosi su dreamlineriu jį paleidus, kaip dabar 777x veluoja, galiausiai kaip Airbus su A380 prasove - jei tik yra imanoma apseiti be kurimo, ta ir daro. Galiausiai, Boeing paskelbus apie visiskai naujo lektuvo kurima, Airbus tikrai atsakytu tuo paciu. O ir aviakompanijoms tai reikstu masini pilotu permokinima ir kitas prieziuros komplikacijas
Be to, kiek zmoniu pries isesdami i lektuva pasidomi, kokio tipo lektuvu skris - tikrai labai maza dalisPost in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Na, po to kai atsirado žinios apie MCAS aš pigų Norwegian bilietą išdrįsau nusipirkti tik kai pamačiau, kad skris senas geras 737-800 NextGen.
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Nežinau kaip konkrečiai Norwegian, bet teko nekart susidurti, kad perkant bilietą nurodomas lėktuvas būna ne toks su kuriuo tenka skristi. Konkrečiai, Lufthansa teko susidurti, kad rodoma A320neo, o atskrenda tiesiog A320 ir priešingai, yra buvę pakeista ir į A321. Taip pat su United, varijuoja tarp 737-800/900. Tik long haulai, kol kas 100 proc. atitikdavo kas nurodyta. Nors gal Norwegian kaip su mažesniu fleet, gali geriau susiplanuoti ir tikslesnę info pateikti.
Comment
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
Airbus a321 neo xlr gali is Vilniaus pasiekt visa Kanada, Bostona, didziaja dali Azijos (Kinija, Japonija, Indija...). Ne visa Europa gali pasiulyti tokiu long haul low expectations variantu. Problema kad long haul lektuvai uzsipyle kuro ilgam skrydziui yra sunkus, reikalauja ilgo tako. O ilgiem skrydziam scarbu terminalo instaliacijos, tad neturim tokiu skrydziu nes netinka infa, debiliskas dalykas laukti stebuklo kad paskui aceit prisitaikyti. Nesakau kad statom ir laukiam kol kazkas atskris, orlaiviu gamintojai irgi ne is fantazijos naujus modelius kuria, o tariasi su oro linijom ir iesko neuzpildytu ar netenkinamu nisu kad jas patenkinti ir uzsidirbti. Na o VNO niekuo netaps irgi jei bus tik naturalus pasyvus augimas.
Sunku rasti tikslią informaciją, bet panašu, kad yra vos dvi kryptis iš Vilniaus į Šiaurės Ameriką - Niujorkas ir Čikaga, kurios per dieną turi daugiau nei 60 keleivių keliaujančių tarp Vilniaus ir vieno iš dviejų minėtu amerikos miestų. Srautas į Bostoną, Torontą ar Montrealį yra dar gerokai mažesnis nei kad šie ir taip nedideli skaičiai į Niujorką ir Čikagą. Tai yra tiesiog nepakankamas skaičius net fantazijoms apie tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į JAV/Kanadą.
Vienintėlis kažkiek realesnis variantas turėti tiesioginį skrydį jungianti Šiaurės Ameriką ir Baltijos šalis būtų, jei kuri nors iš JAV aviakompanijų kokių 10 metų bėgyje sudarytų sutarti su airBaltic ir to rezultate pradėdų skraidyti iš kokio Niujorko į Rygą, bet tiems kas negyvena netoli RIX nebūtų didelio skirtumo, daugeliui Lietuvoje tai vistiek būtų skrydis su vienu sustojimu, o variantų iš Vilniaus nusigauti į Niujorką/Čikagą su vienu sustojimu yra daugiau nei pakankamai jau dabar.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
Airbus a321 neo xlr gali is Vilniaus pasiekt visa Kanada, Bostona, didziaja dali Azijos (Kinija, Japonija, Indija...). Ne visa Europa gali pasiulyti tokiu long haul low expectations variantu. Problema kad long haul lektuvai uzsipyle kuro ilgam skrydziui yra sunkus, reikalauja ilgo tako.
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąSunku rasti tikslią informaciją, bet panašu, kad yra vos dvi kryptis iš Vilniaus į Šiaurės Ameriką - Niujorkas ir Čikaga, kurios per dieną turi daugiau nei 60 keleivių keliaujančių tarp Vilniaus ir vieno iš dviejų minėtu amerikos miestų. Srautas į Bostoną, Torontą ar Montrealį yra dar gerokai mažesnis nei kad šie ir taip nedideli skaičiai į Niujorką ir Čikagą. Tai yra tiesiog nepakankamas skaičius net fantazijoms apie tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į JAV/Kanadą.
Kokios yra didžiausios rinkos iš Lietuvos, šiuo metu nepasiekiamos esamais siaurafiuzelažiais orlaiviais be sustojimų? Pagal prieš pusmetį Linkedin’e paskelbtus „Lietuvos oro uostų“ duomenis:
Čikaga – 64 keleiviai per dieną;
Niujorkas – 63 keleiviai per dieną;
Dubajus – 35 keleiviai per dieną;
Bangkokas – 32 keleiviai per dieną;
Pekinas – 20 keleivių per dieną.Paskutinis taisė Lettered; 2020.02.04, 08:32.
Comment
Comment