Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie lėktuvus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    A380 atgaivinimas. Ne naujų gamyba, bet dalinai grounded atnaujinimo programa. Nuo 11:30
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      #62
      Kas atitinka keleivinio lėktuvo valstybinį nr. ir kas "garažinį" nr. (įmonės vidaus, kaip pvz autobusų garažiniai numeriai)? Pagal kokius kriterijus ir kaip jie yra sudaromi?

      Comment


        #63
        Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
        Kas atitinka keleivinio lėktuvo valstybinį nr. ir kas "garažinį" nr. (įmonės vidaus, kaip pvz autobusų garažiniai numeriai)? Pagal kokius kriterijus ir kaip jie yra sudaromi?
        "Valstybinis numeris" bus lektuvo registracija, imones viduje bus msn arba ta pati lektuvo registracija arba abu..

        Comment


          #64
          Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą

          "Valstybinis numeris" bus lektuvo registracija, imones viduje bus msn arba ta pati lektuvo registracija arba abu..
          Labai įdomu. O lėktuvo registracija yra tas borto numeris (pvz. LY-ABB ar pan.)? Kaip jie yra sudaromi? Jei gerai suprantu pirmos dvi raidės iki brūkšnio nurodo lėktuvo registracijos šalį, panašiai kaip ir automobilių valstybiniuose numeriuose nurodyta šalis. Ką tuomet reiškia kitos raidės ir kodėl nėra naudojami skaičiai? Išskyrus keletą mano matytų atvejų, kaip pvz pastebėta Lietuvos registracijoje kartais vietoj LY naudojama 9H. Kodėl būtent 9H ir ką tai reiškia? Kitas klausimas kas tas msn kuris naudojamas įmonės viduje kaip lėktuvo "garažinis nr."?

          Comment


            #65
            Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

            Labai įdomu. O lėktuvo registracija yra tas borto numeris (pvz. LY-ABB ar pan.)? Kaip jie yra sudaromi? Jei gerai suprantu pirmos dvi raidės iki brūkšnio nurodo lėktuvo registracijos šalį, panašiai kaip ir automobilių valstybiniuose numeriuose nurodyta šalis. Ką tuomet reiškia kitos raidės ir kodėl nėra naudojami skaičiai? Išskyrus keletą mano matytų atvejų, kaip pvz pastebėta Lietuvos registracijoje kartais vietoj LY naudojama 9H. Kodėl būtent 9H ir ką tai reiškia? Kitas klausimas kas tas msn kuris naudojamas įmonės viduje kaip lėktuvo "garažinis nr."?
            9H yra Maltos registracija, su Lietuva neturi nieko bendro. Čia panašiai kaip Rusijoje, iki karo realiai nei vienas didesnis lėktuvas nebūdavo registruotas vietoje, tikriausiai dėl mokesčių.
            Kitos raidės tai arba atsitiktinai iš eilės, arba kaip su AMB lėktuvu, LY-AMB padarė

            Comment


              #66
              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

              9H yra Maltos registracija, su Lietuva neturi nieko bendro. Čia panašiai kaip Rusijoje, iki karo realiai nei vienas didesnis lėktuvas nebūdavo registruotas vietoje, tikriausiai dėl mokesčių.
              Kitos raidės tai arba atsitiktinai iš eilės, arba kaip su AMB lėktuvu, LY-AMB padarė
              Keista tuomet matyti Lietuviškose oro linijose (Get Jett ir kt.) lėktuvus su Maltos registraciją. O gal kas žino, kodėl Malta būtent 9H, o ne tarkim MA, ML, MT ar dar kokia kita numeracija?

              Comment


                #67
                Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

                Keista tuomet matyti Lietuviškose oro linijose (Get Jett ir kt.) lėktuvus su Maltos registraciją. O gal kas žino, kodėl Malta būtent 9H, o ne tarkim MA, ML, MT ar dar kokia kita numeracija?
                Šios kompanijos turi atskirai registruotas įmones Maltoje dėl mokestinės aplinkos. GetJet - AirHub, Heston - Valletta Airlines, Avion - Avion Express Malta ir t.t. Atininkamai šių kompanijų lėktuvai, registruoti Maltoje, turės registracijas 9H.

                Kodėl Malta yra 9H, Latvija YL, o Amerika N - sunku pasakyt, greičiausiai dauguma gauti atsitiktinai. Tačiau serbai vis dar turi YU registraciją nuo Yugoslavia ir t.t. Lietuva iki sovietų registruodavo RY-, sovietų sudėtyje neturėjom atskiros registracijos ir registruodavom CCCR-, o nepriklausomoj Lietuvoj gavom LY-.

                Sekančiom raidėm pati kompanija turi daugiau pasirinkimo laisvės, pvz.: šviesaus atminimo Small Planet registruodavo visus lėktuvus abecelės tvarka - LY-SPA, LY-SPB, LY-SPC, LY-SPD ir t.t. (Small Planet Alpha, Bravo, Charlie ir t.t.). Heston žaidžia šalių pavadinimais - LY-FJI (Fiji), LY-NRU (Nauru), LY-DOM (Dominican Republic) ir t.t.

                Comment


                  #68
                  Parašė Aviat Rodyti pranešimą

                  Šios kompanijos turi atskirai registruotas įmones Maltoje dėl mokestinės aplinkos. GetJet - AirHub, Heston - Valletta Airlines, Avion - Avion Express Malta ir t.t. Atininkamai šių kompanijų lėktuvai, registruoti Maltoje, turės registracijas 9H.

                  Kodėl Malta yra 9H, Latvija YL, o Amerika N - sunku pasakyt, greičiausiai dauguma gauti atsitiktinai. Tačiau serbai vis dar turi YU registraciją nuo Yugoslavia ir t.t. Lietuva iki sovietų registruodavo RY-, sovietų sudėtyje neturėjom atskiros registracijos ir registruodavom CCCR-, o nepriklausomoj Lietuvoj gavom LY-.

                  Sekančiom raidėm pati kompanija turi daugiau pasirinkimo laisvės, pvz.: šviesaus atminimo Small Planet registruodavo visus lėktuvus abecelės tvarka - LY-SPA, LY-SPB, LY-SPC, LY-SPD ir t.t. (Small Planet Alpha, Bravo, Charlie ir t.t.). Heston žaidžia šalių pavadinimais - LY-FJI (Fiji), LY-NRU (Nauru), LY-DOM (Dominican Republic) ir t.t.
                  O gal galima būtų kur sužinoti visų šalių registracijos raidinę koduotę?

                  Comment


                    #69
                    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

                    O gal galima būtų kur sužinoti visų šalių registracijos raidinę koduotę?
                    Kad ir Wiki.

                    Comment

                    Working...
                    X