Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Laivyba Kuršių mariose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Į Juodkrantę iš Drevernos - maršrutiniu laivu
    15 tūkst. eurų laivo nuomai sezonui skiria Klaipėdos rajono savivaldybė. Balandžio mėnesį baigsis konkursas ir sužinosime, kokiu laivu plaukiosime į Juodkantę, bet, kaip patikino TIC‘o direktorė Daiva Buivydienė, laivas, nors ir kitoks nei plaukioja keltai iš Klaipėdos į Smiltynę, bus iš tiesų erdvus, − jame laisvai turėtų tilpti 50 žmonių dar ir su dviračiais, − nes juk norėsis aplankyti ir Nidą, ir kitus Neringos kampelius.

    Laivas kursuos du kartus per dieną sezono metu (tris vasaros mėnesius) penktadieniais−sekmadieniais ir švenčių dienomis, o liepą – dar ir ketvirtadieniais. Kiek kainuos bilietas? Dėl to dar diskutuojama, bet kaina bus tikrai įkandama visiems.
    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...laivu-1448257/

    Comment


      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
      Į Juodkrantę iš Drevernos - maršrutiniu laivu

      http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...laivu-1448257/
      Įdomu kodėl nieko apie Drevernos įlaukos kanalą neužsiminta.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
        Įdomu kodėl nieko apie Drevernos įlaukos kanalą neužsiminta.
        Koks ten gylis?

        https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=277726
        2. Techniniai reikalavimai vandens transporto priemonei:
        2.1. Keleivių skaičius vandens transporto priemonėje ne mažesnis kaip 30.
        2.2. Vandens transporto grimzlė turi būti ne didesnė kaip 90 cm.
        2.3. Vandens transportas turi būti pritaikytas saugiai ir tvarkingai gabenti keleivių dviračius.
        2.4. Vandens transportas turi turėti navigacinę įranga.
        2.5. Vandens transportas turi turėti gelbėjimosi įrangą pagal keleivių ir įgulos skaičių.
        2.6. Vandens transporte turi būti wc, praustuvė ir geriamas vanduo.
        2.7. Vandens transportas turi būti vairuojamas ir galu.
        2.8. Vandens transporto priemonė turi būti ne senesnė kaip 2010 m. gamybos.
        2.9. Vandens transporto priemonė atstumą nuo Drevernos iki Juodkrantės turi nuplaukti ne ilgiau kaip per 40-45 min.

        Comment


          90 cm braukiant dumblą gal ir bus.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Reguliarūs reisai iš Drevernos į Juodkrantę - ne utopija

            Gylio problemos nebėra?
            "Drevernos prieplaukos gylio problema jau išspręsta. Praėjusią vasarą pasitvarkė ir Savivaldybė, ir žvejai, tad galėjo plaukti ir mūsų 50 vietų laivas "Gintaras", kurio grimzlė - 1 m. Pernai buvo atplaukęs ir laivas "Ventainė", jis irgi turi 50 vietų keleiviams. Tiesa, tai pontoninis laivas, jam jokių problemų nekyla. Pas mus negali įplaukti tik jūrinės jachtos ir žvejybos laivai, perdaryti į pramoginius, nes jų grimzlė didesnė", - tikino D. Buivydienė.
            Priekulės seniūno pavaduotojas Valerijus Velkas sakė, kad šiemet prieplaukos įplauka jau buvo tvarkyta, bet ne iki galo.
            http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...opija-1449147/
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Juodkrantę ir Dreverną sujungs reisai laivu
              http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...s-reisai-laivu

              Jau šią vasarą dvi Kuršių marių skiriamas gyvenvietes – Juodkrantę ir Dreverną – sujungs reguliarūs reisai laivu. 15.000 Eur laivo nuomai skirs naująjį maršrutą pradėjusi Klaipėdos rajono savivaldybė.

              Ne mažesnis nei 30 vietų laivas į Juodkrantę iš Drevernos prieplaukos kursuoti turėtų pradėti birželio pradžioje. Numatoma, kad birželį ir rugpjūtį jis plauks penktadieniais–sekmadieniais po du kartus per dieną, o liepą – dar ir ketvirtadieniais. Grafikus ketinama keisti atsižvelgiant į turistų srautus, susidomėjimą naujuoju maršrutu.

              Giria idėją

              Gretimos savivaldybės planus giria ir Darius Jasaitis, Neringos meras. Jis vertina, kad naujas reguliarus maršrutas ne tik paįvairins kurorte siūlomas turizmo paslaugas, bet ir prisidės prie siekio mažinti atvykstančiųjų į Neringą automobiliais skaičių.

              „Mes tik už tai, kad kuo daugiau poilsiautojų atvyktų vandens keliu. Atkakliai laikomės strategijos mažinti taršą ir triukšmą Kuršių nerijoje, todėl smagu, jog kaimynai prie to prisideda“, – kalba meras ir sako neužmiršęs keltos idėjos didinti įvažiavimo į Kuršių neriją mokestį.

              Anot jo, siūlymas vasarą ekologinį mokestį už automobilį didinti nuo 10 iki 20 Eur bus svarstomas artimiausiame Neringos tarybos posėdyje.

              „Taigi labai tikėtina, kad plaukti į Nidą bus pigiau, nei važiuoti automobiliu“, – teigia p. Jasaitis.
              Pramoginė laivyba šį sezoną gaivinama ir Kauno mariose. Kauno turizmo informacijos ir konferencijų biuras praneša, kad nuo gegužės pabaigos reguliariais reisais laivu bus galima plaukti iš Kauno į Birštoną.

              Comment


                Plūdurais pažymėta valstybės sienos apsaugos zona

                Sieną su Rusija Kuršių mariose saugantys pakrančių apsaugos rinktinės pasieniečiai ruošiasi vasaros sezonui - mariose plūdurais nužymėta valstybės sienos apsaugos zona (VSAZ).

                Kaip ir kiekvieną pavasarį prasidėjus navigacijos sezonui, į Kuršių marias netoli sienos su Rusija buvo nuleisti ryškiai geltonos spalvos plūdurai. 31 toks plūduras mariose žymi kelių šimtų metrų pločio VSAZ, kuri yra prie pat Lietuvos ir Rusijos valstybių sienos linijos. Į šią zoną be pasieniečių leidimo įplaukti draudžiama.

                Šie plūdurai yra ir įspėjamieji ženklai pramogautojams bei žvejams, kad Kuršių mariose jie turi būti atidūs, vengtų neteisėto patekimo į VSAZ ar neteisėtai nekirstų sienos su Rusija.

                Valstybės sienos apsaugos tarnyba primena, kad Lietuvos piliečiai ir užsieniečiai valstybės sienos apsaugos zonoje gali būti tik su pasieniečių išduotais vienkartiniais terminuotais leidimais ir asmens dokumentais.

                Už neteisėtą buvimą VSAZ numatyta administracinė atsakomybė. Pirmą kartą be leidimo šioje zonoje sulaikytas asmuo gali būti įspėtas arba nubaustas pinigine bauda nuo 43 iki 86 eurų. Pakartotinai įkliuvusiam tokiam pažeidėjui gali būti skirta bauda nuo 86 iki 173 eurų.

                Comment


                  Kviečiama pasiklausyti paskaitos apie klaipėdiečių pramogos garlaiviais Kuršių mariose

                  2016 m. gegužės 9 d. 17.30 val. kviečiame į Klaipėdos etnokultūros centrą (Daržų g. 10), kur vyks istorikės doc. dr. Nijolės Strakauskaitės (Klaipėdos universitetas, BRIAI) paskaita „Klaipėdiečių pramogos garlaiviais Kuršių mariose“
                  XIX amžiuje susisiekimo paspartinimas buvo ir industrializavimo sąlyga, ir padarinys. Visgi, susisiekimo paspartinimas buvo ne tik abstraktus pramoninės ekonomikos dydis, bet ir „didysis žavesys“. Kuršių marių kontekste, reguliaraus susisiekimo garlaiviais epocha, prasidėjusi 1840 m. ir trukusi beveik šimtmetį turėjo didelės reikšmės Klaipėdos miesto ir regiono kurortų vystymuisi, bet garlaivių epocha turėjo ir savitą žavesį. Jo aidas mus pasiekia išlikusių foto motyvų su garlaiviais, memuarų apie keliones garlaiviais, reklaminių skelbimų pavidalu, kurie liudija, jog jau XIX a. antroje pusėje klaipėdiečiai itin pamėgo pramogauti garlaiviais. Kas organizavo ir kur dažniausiai klaipėdiečiai plaukė garlaiviais pramogauti sužinosite atvykę į Klaipėdos etnokultūros centrą.
                  http://www.ve.lt/naujienos/kultura/r...riose-1459079/
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    AB "Smiltynės perkėla" 2015 m. pajamos viršijo planuotas

                    (...)

                    Keleivių pamėgtas maršrutas Klaipėda-Juodkrantė-Nida-Juodkrantė-Klaipėda greitaeigiu laivu startuos ir šiemet nuo gegužės 27 d. Ši susisiekimo su Kuršių nerija alternatyva pernai bendrovei uždirbo 10 proc. daugiau pajamų nei 2014 m. Tam įtakos turėjo didžiulis keleivių, mėgstančių ekologinį turizmą, susidomėjimas šia bendrovės siūloma paslauga, nes už dviračių perkėlimą mokėti nereikia. Pernai, nuo 2015 m. gegužės 23 d. iki rugsėjo 30 d., maršrutu Klaipėda-Juodkrantė-Nida ir atgal perkelta 14,1 tūkst. keleivių.

                    Šiemet bilietų kainos, perkant internetu, nekils. Tačiau, skatinant išankstinį bilietų įsigijimą internetu, bilietui, jį perkant laive, bus taikomas administracinis mokestis. Siekiama, kad klientai kelionę laivu planuotų iš anksto, tai garantuotų patogesnį įsėdimą, padėtų išvengti eilių prie laivo.

                    ...
                    Paskutinis taisė Romas; 2016.05.21, 10:48. Priežastis: Kopija iš temos "Smiltynės perkėla"

                    Comment


                      Parašė Tylus Rodyti pranešimą
                      Keleivių pamėgtas maršrutas Klaipėda-Juodkrantė-Nida-Juodkrantė-Klaipėda greitaeigiu laivu startuos ir šiemet nuo gegužės 27 d. Ši susisiekimo su Kuršių nerija alternatyva pernai bendrovei uždirbo 10 proc. daugiau pajamų nei 2014 m. Tam įtakos turėjo didžiulis keleivių, mėgstančių ekologinį turizmą, susidomėjimas šia bendrovės siūloma paslauga, nes už dviračių perkėlimą mokėti nereikia. Pernai, nuo 2015 m. gegužės 23 d. iki rugsėjo 30 d., maršrutu Klaipėda-Juodkrantė-Nida ir atgal perkelta 14,1 tūkst. keleivių.
                      Tokius maršrutus turėtų skirstyti:
                      -vandens kelias. Nedidelė kaina, pagal valstybės nustatytą km įkainį.
                      -ekskliuzyvas. Kaip kino teatras, plauki, vaizdą matai

                      Dabar ale maršrutas, bet 4 asmenų šeimai kaina smarkiai "kanda".

                      Comment


                        Drevernos prieplauka - jau koncesininko

                        Drevernos mažųjų laivų uostas pagal koncesijos sutartį jau perduotas konkursą laimėjusiai UAB "Hortivita", kuri laimėjo ir konkursą plukdyti keleivius į Juodkrantę.

                        Pasak Klaipėdos rajono savivaldybės pranešimo, dabar ši įmonė organizuos visas paslaugas uosto teritorijoje.

                        Perduoti uostą privačiam verslui Savivaldybė buvo įsipareigojusi pagal Europos Sąjungos paramos sutartį uosto rekonstrukcijai. Koncesijos sutartis pasirašyta 20-iai metų.

                        Iki šiol prieplauką valdė Priekulės seniūnija ? vien 4 sargų etatai kasmet Savivaldybei atsieidavo 25 tūkst. eurų. Dabar pirmus ketverius metus Savivaldybė tiek pat mokės bendrovei, kuri yra įsipareigojusi ne tik išlaikyti esamas darbo vietas, bet ir plėsti veikiančias paslaugas ir teikti naujas (nakvynės, maitinimo) bei vystyti kultūros ir turizmo veiklą. Lankytis uosto teritorijoje, įlipti į apžvalgos bokštą ir toliau bus galima nemokamai.

                        Po 20-ies metų bendrovė yra įsipareigojusi grąžinti ne blogesnės būklės turtą Savivaldybei. Taip pat ir tai, kas bus sukurta nauja.

                        Bendrovė čia jau pradėjo aplinkos tvarkymo darbus. Žadama, kad netrukus bus įrengtas kempingas su tualetais, dušo kabinomis. Uosto teritorijoje taip pat bus galima nusipirkti kavos, užkandžių.

                        Nuo birželio 4 dienos veiks reguliarus laivybos maršrutas Dreverna?Juodkrantė, kuriam per sezoną 15 tūkst. eurų skiria Klaipėdos rajono savivaldybė.

                        Pasak Savivaldybės administracijos Ryšių su visuomene skyriaus vedėjos Daivos Beliokaitės, konkursą tokiems plaukimams organizuoti laimėjo ta pati UAB "Hortivita". Be jos, konkurse dalyvavo dar 2 pretendentai. Laimėtoja įsipareigojo plukdyti laivu, kuriame tilptų 50 žmonių su dviračiais.

                        Anot D. Beliokaitės, standartinė kelto "Gilija" bilieto kaina į vieną pusę sieks 3 eurus. Vaikai nuo 7 iki 12 metų ir senjorai bei neįgalieji turės mokėti 1,5 euro. Vaikai iki 7 metų, gyvūnai ir dviračiai bus plukdomi nemokamai. Bilietus bus galima įsigyti pačiame kelte, Drevernos mažųjų laivų uosto elinge ir J. Gižo etnografinėje sodyboje (Žvejų g. 13, Dreverna).

                        Kelionė į vieną pusę turėtų trukti 20 min. Pasak Klaipėdos rajono turizmo informacijos centro direktorės Daivos Buivydienės, laivas plauks penktadieniais, šeštadieniais, sekmadieniais ir švenčių dienomis. Jo plaukimo grafikai suderinti su "Smiltynės perkėlos" katamaranu, plukdančiu iš Klaipėdos į Nidą ir atgal - kad Juodkrantėje išlipę keleiviai po kelių minučių galėtų persėsti į šį laivą.

                        Iš Drevernos laivas išplauks 9.30 val. ir 14.30 val., iš Juodkrantės - 10.10 ir 15.10 val.

                        Comment


                          Nida kol kas nepasirengusi priimti laivų

                          Įvažiavimo mokestį nuo Joninių dvigubai kelianti Neringos valdžia poilsiautojus ragina atvykti vandens keliu, tačiau sąlygų tam kol kas nėra. Kaip rašo „Verslo žinios“, laivai Nidos uoste švartuotis negali, nes senieji mediniai pontoniniai liepteliai išardyti, o naujiems įrengti konkursą dar tik ruošiamasi skelbti.

                          Neringos savivaldybės administracijos direktorius Algimantas Vyšniauskas teigia, kad Nidos keleivinį uostą tvarkyti pradėta balandžio viduryje. Akvatorijos valymo ir grunto tvarkymo darbų konkursą laimėjo bendrovė „Datavla“, ji už 90,4 tūkst. eurų išvalė apie 35 tūkst. kubinių metrų dumblo. Vėliau savivaldybė nutarė uoste pastatyti naujas pontonines prieplaukas, švartavimosi vietų skaičių padidinti beveik dvigubai - nuo 60 iki 120. Laivybos sezonas įsibėgėjo, tačiau nauji pontonai uoste ne tik nepradėti statyti, bet dar neaišku, ar apskritai pavyks juos išnuomoti ir įrengti, mat konkursą rengiamasi skelbti tik gegužės pabaigoje.

                          „Laivybos sezonas mūsų šalyje ir taip trumpas, todėl apmaudu, kad jam prasidėjus uostas dar nėra parengtas. Nidoje vasarą laivus įpratę švartuoti laivų savininkai nusivylę ir pikti, nes neturi kur laikyti laivų. Kai kurie laikinai prisišvartavo Šilutės uoste, kiti - atnaujintame Smiltynės jachtų klube ar Klaipėdos Pilies uoste, tačiau čia visi norintieji netelpa. Valdžios sprendimas uostą tvarkyti sezono metu nemaloniai visus stebina“, - sako skirtingų profilių laivų priežiūros įmones Baltijos šalyse vienijančios bendrovės „Garant Group“ komercijos direktorius Sergejus Pigarevas.

                          Comment


                            Reik suprasti, kad nebus galima visai išlipti į krantą Nidoje?

                            Comment


                              Sukurta atskira tema

                              Atėjo laikas atskirai temai laivybai Kuršių mariose, uosteliams abiejose marių pusėse - ne tik Nidai ir Juodkrantei, bet ir Kintams ir Drevernai bei naujiems maršrutams Kuršių mariose.

                              Seni pranešimai atkelti iš mega-temos "Vidaus vandens keliai"

                              Comment


                                Kintai

                                Foto 2016.05

                                Kelias iki Kintų uostelio yra uždarytas, reikia apie puskilometrį eiti pėsčiomis










                                Vienintėlė uosto valtis


                                2 tonų keliamosios galios kranas


                                Comment


                                  Kintai

                                  Foto 2016.05
                                  Kintų uostas, atrodo, nėra intensyviai naudojamas

                                  Promenada




                                  Įplaukoje į uostelį ramiai stovi garniai




                                  Įplauka į uostelį


                                  Grįžtame atgal








                                  Kranas



                                  Nelabai aišku, ar ta infrastruktūra yra naudojama

                                  Kol kas uostas yra puiki vieta stebėti garnius ir kitus paukščius.
                                  Paskutinis taisė Romas; 2016.11.07, 21:15. Priežastis: Atstatytas nuotraukų rodymas

                                  Comment


                                    Pamarys pradeda turizmo sezoną
                                    Birželio 4 dieną, Drevernos mažųjų laivų uoste, vyks pirmoji Pamario turizmo sezono atidarymo šventė.

                                    <...>

                                    Pagrindinis šventės akcentas ir sezono naujiena – nuo birželio 4 dienos, pradedami vykdyti reguliarūs reisai Dreverna-Juodkrantė-Dreverna. Keleivinis keltas „Gilija“ iš Drevernos į Juodkrantę turistus plukdys du kartus per dieną – 9.30 ir 18.00 valandomis, o iš Juodkrantės į Dreverną – 10.10 ir 18.40 val.

                                    Kelto bilietas į vieną pusę suaugusiam asmeniui kainuos 3 Eur, vaikai iki 7 metų keliami nemokamai, o nuo 7 iki 12 metų už 1,5 Eur. Senjorams ir neįgaliesiems bus taikoma 50 proc. nuolaida. Dviračius ir gyvūnus keleiviai galės pasiimti su savimi nemokamai. Klaipėdos rajono turizmo informacijos centro tinklapyje www.klaipedosrajonas.lt bus galima įsigyti e-bilietus, taip pat bilietai bus parduodami kelte, Drevernos mažųjų laivų uoste bei Klaipėdos rajono turizmo informacijos centro filiale J. Gižo etnografinėje sodyboje.
                                    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...ezona-1464524/

                                    Gyvūnai nemokamai...

                                    Comment


                                      Pamarys pradeda turizmo sezoną
                                      Šiandien Drevernos mažųjų laivų uoste vyks pirmoji Pamario turizmo sezono atidarymo šventė.

                                      Oficialus šventės atidarymas prasidės 17 val. Iškart po jo, 18 val., keleivinis keltas "Gilija" bus palydėtas į pirmąjį reisą. Juo šventės dalyviai bus keliami nemokamai. "Giliją" lydės kiti uosto laivai.
                                      http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...ezona-1467748/

                                      Comment


                                        Drevernoje pristatyta naujovė: keltas iki Juodkrantės
                                        Drevernos mažųjų laivų uoste pirmąsyk įvyko Pamario turizmo sezono atidarymo šventė. Jos metu buvo pristatyta sezono naujiena – reguliarus maršrutas keleiviniu keltu „Gilija“, sujungsiantis dvi gyvenvietes – Dreverną ir Juodkrantę.
                                        Vis dėlto didžiąją dalį susirinkusiųjų viliojo galimybė nemokamai pasiplaukioti keltu “Gilija”, kurį žadėjo organizatoriai. Tačiau dėl pernelyg žemo vandens lygio nuspręsta, jog keliauti gali būti nesaugu, tad reisai buvo atšaukti. Taip būtų buvę galima išbandyti didžiausią šio sezono naujieną - tiesioginį keleivinio kelto reisą Dreverna – Juodkrantė – Dreverna.
                                        http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...antes-1467968/

                                        Pravalas.

                                        Comment


                                          Reikia baigtį šį cirką.

                                          Pavesti Smiltynės perkėlai vykdyti šį reisą ir tiek.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X