VIE. Wien. Schwechat
Atskridome į Vieną pusvalandžiu anksčiau.
Vieno oro uosto rytinis atvykimo tvarkaraštis
Turėjome 4 valandas. Atrodė, pakaks laiko , jei ne nuvažiuoti iki miesto centro, tai neskubant pavaikščioti po oro uosto parduotuves.
Praktikoje viskas buvo kitaip, ir bendras įspūdis iš penkių oro uostų turbūt prasčiausias.
Taip, buvo gera kava, puikiai veikė internetas. pradžia buvo nei gera nei bloga.
Vienos Švechato oro uostaspusantro - du kartus didesnis už Budapeštą ar Varšuvą (2018 m. aptarnauta 27 mln. keleivių).
Jis kai kkuriose vietose nelabai susitvarko su keleivių srautais, Išplanavimas vietomis neracionalus, o apie registracijos ir patikros procedūras nelabai yra ką nors gerą pasakyti. Keleivių srautų valdymas tose siaurose vietose atrodė nekaip lyginant su Budapeštu ir net su Varšuva.
Viena buvo tas oro uostas, kuriame geriau nedaryti persėdimų skrendant Wizzair ir turint registruotą bagažą.
Likus gerokai laiko iki registracijos pradžios pradėjome ieškoti, kur užregistruoti bagažą
Dar kartą susidūrėme su WizzAir kaštų taupyumo perlenkimais. Wizz bagažo terminalas nugrūstas kažkur į pakraštį už rekonstruojamo pastato ir dar kitoje gatvės pusėje. Tokių bagažą registruojančių oro uosto darbuotojų iki šiol niekur neteko matyti. Praeina du-trys žmonės, po to darbuotojui dėl kažkokios problemos kyla klausimų. Jam atbėga padėti du-trys kolegos (kaip pas mus parduotuvės kasos praktikantas "Maryte, o koks pistacijų kodas?"). Trys eilės stovi. Praeina dar pora žmonių, vėl kitam kyla klausimų ("Aksana, a koks slyvinių pamidorų kodas?"). Ir vėl trys eilės stovi. Ir taip viskas kartojasi virš pusvalandžio. Tai aviakompanijai personalą kažkas turbūt parūpino iš vienos tolimos šalies. Taupymas yra taupymas, tačiau aviakompanija galėjo bent kažkiek investuoti į darbuotojų kvalifikaciją.
Saugumo patikra išdėstyta gana keistai - jau po Duty Free.
Saugumo patikra lėta ir chaotiška. Tempas kaip kokiame kurorto oro uoste kur vienu metu išskrenda 9 lėktuvai o veikia tik vienas patikros postas.
Vienoje, aišku veikė kelios saugumo laktos. Prie šioje pasaulio dalyje neįprasto lėtumo prisidėjo perteklinis pedantiškumas. Viskas kas galėjo užkliūti, buvo iš anksto priduota į bagažą. Saugumo patikra griežtesnė nei baltarusiškose Pryvalkos ar Kamiannyj Loh muitinėse. Jų radarams užkliuvo lauktuvės. Reikėjo išversti pusę rankinio bagažo, kol jie surado kas kėlė įtarimus.
Praėjus austrišką saugumo patikrą Duty Free patogumai buvo jau mažesnių pajėgumų .
Tiesą sakant, po to stovėjimo eilėse jau nieko nesinorėjo.
Kažkur skaičiau, kad Wizz praplėtė savo Vienos bazę, todėl per ją galima bus rasti įdomių naujų jungčių.
Nuo spalio iš Vilniaus į Vieną pradės skraidyti Ryanair. Bus įdomu palyginti įspūdžius apie oro uostą.
Tik iš ten grįžtant verta pasilikti daugiau laiko oro uostui.
VIE Wien - WAW Warszawa
Į lektuvą buvo rankovė; nuotrakų nėra.
Šiame reise, kaip ir iš Varšuvos, vėl buvo didesnis lėktuvas A321.
Jau WAW Varšuva. Chopino oro uostas
Čia jau viskas gerai pažįstama.
Prisiminiau smulkmeną, kad Varšuvos oro uoste WiFi yra nemokamas, bet reikia registruotis, kas kažkiek laiko WiFi dingsta ir reikia iš naujo prisijungti.
Ačiū už dėmesį
Atskridome į Vieną pusvalandžiu anksčiau.
Vieno oro uosto rytinis atvykimo tvarkaraštis
Turėjome 4 valandas. Atrodė, pakaks laiko , jei ne nuvažiuoti iki miesto centro, tai neskubant pavaikščioti po oro uosto parduotuves.
Praktikoje viskas buvo kitaip, ir bendras įspūdis iš penkių oro uostų turbūt prasčiausias.
Taip, buvo gera kava, puikiai veikė internetas. pradžia buvo nei gera nei bloga.
Vienos Švechato oro uostaspusantro - du kartus didesnis už Budapeštą ar Varšuvą (2018 m. aptarnauta 27 mln. keleivių).
Jis kai kkuriose vietose nelabai susitvarko su keleivių srautais, Išplanavimas vietomis neracionalus, o apie registracijos ir patikros procedūras nelabai yra ką nors gerą pasakyti. Keleivių srautų valdymas tose siaurose vietose atrodė nekaip lyginant su Budapeštu ir net su Varšuva.
Viena buvo tas oro uostas, kuriame geriau nedaryti persėdimų skrendant Wizzair ir turint registruotą bagažą.
Likus gerokai laiko iki registracijos pradžios pradėjome ieškoti, kur užregistruoti bagažą
Dar kartą susidūrėme su WizzAir kaštų taupyumo perlenkimais. Wizz bagažo terminalas nugrūstas kažkur į pakraštį už rekonstruojamo pastato ir dar kitoje gatvės pusėje. Tokių bagažą registruojančių oro uosto darbuotojų iki šiol niekur neteko matyti. Praeina du-trys žmonės, po to darbuotojui dėl kažkokios problemos kyla klausimų. Jam atbėga padėti du-trys kolegos (kaip pas mus parduotuvės kasos praktikantas "Maryte, o koks pistacijų kodas?"). Trys eilės stovi. Praeina dar pora žmonių, vėl kitam kyla klausimų ("Aksana, a koks slyvinių pamidorų kodas?"). Ir vėl trys eilės stovi. Ir taip viskas kartojasi virš pusvalandžio. Tai aviakompanijai personalą kažkas turbūt parūpino iš vienos tolimos šalies. Taupymas yra taupymas, tačiau aviakompanija galėjo bent kažkiek investuoti į darbuotojų kvalifikaciją.
Saugumo patikra išdėstyta gana keistai - jau po Duty Free.
Saugumo patikra lėta ir chaotiška. Tempas kaip kokiame kurorto oro uoste kur vienu metu išskrenda 9 lėktuvai o veikia tik vienas patikros postas.
Vienoje, aišku veikė kelios saugumo laktos. Prie šioje pasaulio dalyje neįprasto lėtumo prisidėjo perteklinis pedantiškumas. Viskas kas galėjo užkliūti, buvo iš anksto priduota į bagažą. Saugumo patikra griežtesnė nei baltarusiškose Pryvalkos ar Kamiannyj Loh muitinėse. Jų radarams užkliuvo lauktuvės. Reikėjo išversti pusę rankinio bagažo, kol jie surado kas kėlė įtarimus.
Praėjus austrišką saugumo patikrą Duty Free patogumai buvo jau mažesnių pajėgumų .
Tiesą sakant, po to stovėjimo eilėse jau nieko nesinorėjo.
Kažkur skaičiau, kad Wizz praplėtė savo Vienos bazę, todėl per ją galima bus rasti įdomių naujų jungčių.
Nuo spalio iš Vilniaus į Vieną pradės skraidyti Ryanair. Bus įdomu palyginti įspūdžius apie oro uostą.
Tik iš ten grįžtant verta pasilikti daugiau laiko oro uostui.
VIE Wien - WAW Warszawa
Į lektuvą buvo rankovė; nuotrakų nėra.
Šiame reise, kaip ir iš Varšuvos, vėl buvo didesnis lėktuvas A321.
Jau WAW Varšuva. Chopino oro uostas
Čia jau viskas gerai pažįstama.
Prisiminiau smulkmeną, kad Varšuvos oro uoste WiFi yra nemokamas, bet reikia registruotis, kas kažkiek laiko WiFi dingsta ir reikia iš naujo prisijungti.
Ačiū už dėmesį
Comment