Atėnų oro uosto terminalas tiek nuotraukose, tiek google street view (viduje irgi yra ) atrodo kaip paskubomis olimpinėms suręstas didelis angaras. O kaip yra iš tikrųjų?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelionių lėktuvais apžvalgos
Collapse
X
-
Taip ir yra ir ne tik oro uostas, kiek teko domėtis, tai visa VT sistema, metro/autobusai, viskas padaryta ir sutvarkyta buvo olimpinėms žaidynėms. Angliški ženklai, stotelių pavadinimai informaciniai stendai.
O šiaip miestas, labai ne kaip atrodo, pilnas apleistų ir nebaigtų statyti pastatų, ištrupėjusiais šaligatviais.
Neklaidžiojau po miegamuosius rajonus, bet Vilniaus centras, palyginus su Atėnais atrodo "iščiustytas".Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNuo kada Emirates skraido po Europą vietiniais maršrutais?
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąVidinių ES reisų aptarnaujamų dideliais non-eu kompanijų orlaiviais šią akimirką sugalvoju gal 5-6.
Comment
-
Austrian, Nordica ar Adria? Part I
Skrydžio trukmė: 1h 40 min.
Lėktuvas: CRJ 900.
Maršrutias: VNO-VIE.
Kadangi CRJ parkuojasi perone, o ne prie rankovių, tenka naudotis autobuso paslaugomis.
Štai ir gražuolis CRJ 9- vienas mėgstamiausių mano orlaivių.
Lėktuvas registruotas Estijoje, aviakompanija ir įgula- slovėniška, o skraido už austrus
Be galo patogios kėdės, kaip ir visuose CRJ, kuriuose teko skristi, išimtis nebent galėtų būti CRJ 200
Užtektinai vietos kojoms
"Flaps down and we ready to taxi"
Naujas Small planet a321?
Saugos diržai
Tikiuosi šio vaiduoklio po tako rekonstrukcijos neliks
Dėl kintančio magnetinio lauko pasikeitusi ir tako numeracija, vietoje 02 dabar yra 01
Tai vis dėl to, kurios avialinijos čia?
Servisas prasideda dar neišjungus saugos diržų ženklo
Estija dešinėje
Austriška kava iš Kenijos?
Ir tikrai austriškas alus, (gėrimai ir užkandžiai nemokami).
Kruizinis aukštis
Žvilgsnis į saloną
Dunojus visai šalia kilimo-tūpimo tako
Teko pamatytį ir š gražuolį atskridusį iš Ciuricho
Atgal į autobusą
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.10.06, 23:40.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Įdomiai su jais. Aš irgi nesenai skridau, tai bilietus pirkau kaip Adria. Skrydis su persėdimu Taline, tai iki ten lėktuvas su Adria užrašais, įgula estiška, žurnalai Nordicos. Nuo Talino lėktuvas jau su Nordica užrašais ir Estijos vėliavomis. Panašu, ad buvusi Estonian Air bando nepakartoti Air Lituanica istorijos, nors ir ne visai patys skraidydami.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Taigi, Jūsų visų prašymu, pirmo skrydžio su Airbaltic lėktuvu Bombordier CS300 fotoreportažas
Prieš savaitę gavau pakvietimą registruotis į bandomąjį skrydį, kuriam parašyta tik asmeniškai ir negalima niekam kitam perduoti. Ką gi į, Vilniaus oro uostą ir įsodinimo kortelė rankose. Niekada dar neturėjau kortelės, kur skrydžio maršrutas būtų iš Vilniaus į Vilnių
Oro uoste visose švieslentėse degė lygiai tas pats
Praėjus per VIP saugos zoną lau mūsų laukė
ir kaip be šampano ir visų kitų pribumbasų
Paskutinis taisė udrius; 2016.12.09, 19:53.
Comment
-
Ir štai tas gražuoliukas
Iš arčiau:
Vidus - iš pradžių nesupratau biznio klasės esmės, bet pasižiūrėjęs foto pasidarė aišku - vidurinė sėdynė skirta ne sėdėjimui
Taip giriama daiktadėžė virš galvų - vis tik manau kad minusas - jau po keleto skrydžių subraižyta (vadinasi prasta medžiaga), o išlipant iš lėktuvo ir bandant pakilti iš sėdynės smarkiai nejauku...
Kaip ir žadėta - PAGALIAU - pakanka vietos su mano 2 metrų ūgiu
Smarkiai padidinti langai
Comment
-
Na ne taip greitai, chebra, kąąą
Ekranėlis - tikrai trumpiems atstumams užtenka , visi skrydžio parametrai
Žemėlapis tiesa sakant laaabai nevykęs - galėtų būti didesnis mastelis - na man tikrai nereikia matyti visos Afrikos
Kartu mus lydėjo Airbaltic vice prezidentas ir pasakojo apie parametrus Janis Vanags
O lėktuvą pilotavo Vilmantas Mažonas - Airbaltic vyriausiasis treniruoklių specas ir instruktorių vadas - puikiai kalbantis lietuviškai
Comment
-
Žinau žinau, norite pamatyti lakūno kabiną - mums ją leido pamatyti vėliau, bet užbėgu įvykiams už akių
Taigi kyyylaaam
Kaip pirmam skrydžiui ir meniu
Ir pirmyn - kruizas po Lietuvą
Virš Trakų - foto iš 700 metrų aukščio
Ratas virš Kauno - deja, sėdėjau ne toje pusėje bet vis viena
Deja, toliau prasidėjo debesys ir Kuršių nerija štai tokia:
ir Klaipėdos uostas štai toks Tiesa, gal aukštis tada buvo ir smarkiai didesnis
Debesys dingo tik prie Vilniaus .....
Comment
-
Taigi dar kartą garbės skrydis apie Vilnių (a fig ką galvojo žmonės esantys TV bokšte??? )
Gedimino pilis ir visi kiti pribumbasai
Ir dar kartą pamojuojame sparnais
O čia jau Vilniaus oro uoste už mūsų iš karto leidosi Dash8 (ech na vargo vakarienė man ten)
Ir remontui pastatytas Belavia
Štai ir atvykome - iš Vilniaus į Vilnių ... Nu ką dar pasakyti
ir mūsų maršrutas
Na žodžiu nepavydim
Comment
-
Taigi išvados - Airbus , Boeing ar Bombordier CS300 - tikrai CS300 - smarkiai tylesnis, vietos daugiau (gal vėliau taupys tą vietą), po kelionės tikrai nesijaučiau nuvargęs, kaip po kitų kelionių. Kaip ir minėjau - minusas daiktadėžės virš galvų...
Na visa kita - aš ne specas deja Negaliu komentuoti. Dar yra keletas nuotraukų iš oro uostų, bet čia kaip ir ne ta tema o ir nesu kietas lėktuvų specas, tad nžn ar verta dėti į forumą.. gal yra ir kita tema lėktuvų fotografijomis?
Comment
-
Ačiū udriui už tikrai įdomų reportažą. Apskritai toks įspūdis susidaro, kad visas konceptas labai artimas b787 ir a350.
Nepastebiu WIFI antenos ant lėktuvo? - manau, tai po truputį turėtų tapti standartu ypač naujuose/konceptiniuose lėktuvuose.
Bet šiaip geras BT žingsnis, nes visas parkas taps bombardier'ių. Turbūt bus vienintelis toks operatorius Europoje.
Šiaip ar taip naujų lėktuvų ne gana, reikia keisti konceptą, nors ir apsivilkęs naują rūbą, tai tas pats senas BT.Aviate, navigate, communicate
Comment
Comment