Kondensatas A320 salone yra gana įprastas reiškinys Pietryčių Azijoje. Taip jau gavosi, kad kokius 20 pirmųjų skrydžių su A320 turėjau būtent su AirAsia ir kitais Azijos lowcostais. Galvodavau, kad visuose A320 taip yra. Po kažkiek laiko nustebau, kai Europoje A320 nebuvo ”dūmų”
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelionių lėktuvais apžvalgos
Collapse
X
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąLaukimo salė atrodo su dideliais srautais, įdomu kodėl nėra kavinės ar bent aparato. Azijiečiai lyg verslūs žmonės, ant kiekvieno kampo tų kavinių.
Turbulencijos nuotraukos - ar pagal nuotrauką ar debesis galime suprasti, kad tai turbulencijos zona?
Įdomu detaliau kas nesigavo ar panašiai
Maža to pagrindinis tranportavimo objektas yra maisto produktai, vištiena, riešutai, sėklos ir t.t. produktai, kurių negali gauti ypač atokesniuose regionuose.
Dėl debesų:
Iš tiesų debesų rūšis ir atspalvis gali daug pasakyti apie orą. Tamsūs kylantys(bokštiniai) kamuoliniai debesys- yra nestabilaus oro srauto indikatorius, tamsi spalva beveik visada indikuoja audrą. Tuo pačiu tai yra labai stiprios tirbulencijos tikimybė, kuo arčiau debesies, tuo ji stipresnė.
Dėl įgulos: visu pirma komunikacja, kalba, orientavimasis situacijoje, aptarnavimas.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKondensatas A320 salone yra gana įprastas reiškinys Pietryčių Azijoje. Taip jau gavosi, kad kokius 20 pirmųjų skrydžių su A320 turėjau būtent su AirAsia ir kitais Azijos lowcostais. Galvodavau, kad visuose A320 taip yra. Po kažkiek laiko nustebau, kai Europoje A320 nebuvo ”dūmų”
Tai yra kombinacija- oro kondicinieriaus ir aplinkos. Aplinka turi būti pakankamai drėgna, o temperatūra pakankamai aukšta. Antrasis faktorius tai, kad lėktuvuose naudojamas oro kondiciniuorius nepašalina drėgmės iš oro, skirtingai, nei namų ar automobilio.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąAnt Azijos sparnų. Pirma dalis.
Šią savaitę išaiškėjus dėl ko įvyko nelaimė, sugalvojau pasidalinti savo patirtimi, keliaujant Azijos LCC(low cost carrier)- arba pigių skrydžių bendrove. Forume esu šiek tiek užsiminęs apie nuotykius Indonezijoje, bet šį kartą parengiau apžvalgą iš aviacinės pusės.
Kiekviename žemyne galima rasti "LCC", Soutwest ir JetBlue- JAV, EasyJet ir Ryanair- Europoje, bet šį kartą apie pietryčių Azijos vežėjus- "AirAsia" ir "Lion Air Group".
AirAsia yra tipiškas žemų sąnaudų vežėjas, bilietai tikrai yra pakankamai nebrangūs bilietai, būtent į šį skrydį, kainavo apie 20 eurų, bet reikia mokėti už viską: vietą, maistą ir žinoma bagažą.
Aptarnavimas, kaip ir visoje azijoje- puikus, personalas tikrai stengiasi ir įdeda darbo, kaip jiems gaunasi tai čia turbūt jau kitas klausimas, lėktuvai nauji, didesnių incidentų mano kelionėje nebuvo užfiksuota.
Bandau nebūti šališkas ir nediskutuoti apie tam tikrus, mano nuomone saugos neatitikimus, nes 100 procentų nebuvau įsigilinęs į situaciją, bet tobulėjimui vietos tikrai yra.
Tęsinys po kelių savaičių.
Su vietiniu AirAsia skrydžiu, Jakarta - Denpasar, labiausiai atsimenu boarding'ą kai prie vartų netikrino boarding pass, visi susėdom į lėktuvą, o tada stiuardesės 2-3 kartus klausė ar tikrai čia visi nori skristi į Denpasar, jei ne, tai lipkit lauk ir ieškokit savo skrydžioKartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąVasario gale skrisiu į Dubliną su RyanAir. Tai bus pirmas mano skrydis gyvenime. Gal kas galite papasakoti kokie lėktuvai dažniausiai skrenda į Dubliną, koks jų servisas viduje, kokios kainos (tarkim alaus, maisto, gėrimų). Bilietą nusipirkęs esu už 42€ (paprasta klasė), už atgalinį - 34€.
Vienos kėdės savikaina maršrutu VNO-DUB-VNO yra apie 150 eurų, tad skrendi už pakanakamai gerą kainą. Alus/vynas 5-7 eurai už 330ml/250ml, vidutinė maisto kaina 4-9 eurai. Toks salonas lauks tavęs:
Nepamiršk prisiregistruoti ir atsispausdinti bilietų arba geriausiai atisūsk app'ą į mobilųjį. Nesistok į eilę, tol kol nepradės leisti žmonių į lektuvą, geriau išgerk bokalą alaus
Nepamiršk pafotograguot ir padaryti reportažo apie savo įspūdžius kelionės metu, bei gero pirmojo skrydžioAviate, navigate, communicate
Comment
-
Blemba, Čiurlioni, ploju atsistojęs. Nerealios apžvalgos/įžvalgos/fotkės. Asmeniškai gan nemažai keliavęs ir egzotikos išbandęs, bet niekad nesugalvočiau tokiu reviewų padaryt. Tu kaip lietuviškasis SFflyer ar amandeunce
Sekmadienį skrendu pasižvalgyt dienai į Skandinaviją. Planuojamas maršrutas Kaunas-Kopenhaga, Malmė-Vilnius, pabandysiu ir aš porą fotografijų padaryti.
Comment
-
Gal ne i tema,bet...Pats prabangiausias lėktuvas pasaulyje atima žadą http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...atima-zada.htm
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNesistok į eilę, tol kol nepradės leisti žmonių į lektuvą
Ar čia tik ryanair taip? )
Iš kitos pusės du kart skridau ir abukart atėjęs su paskutiniais vis rasdavau užimtą savo vietą prie lango... Ar nemoka skaityti, ar galvoja, kad šiaip užims..
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąŠito aš nesuprantu. Kai nebūdavo žymėtų vietų tai stodavosi, kad užsiimti, bet dabar tai net juokas ima Vietoj kokių 20 min. pasėdėjimo renkasi pastovėt.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąŠito aš nesuprantu. Kai nebūdavo žymėtų vietų tai stodavosi, kad užsiimti, bet dabar tai net juokas ima Vietoj kokių 20 min. pasėdėjimo renkasi pastovėt.
Ar čia tik ryanair taip? )
Parašė Gator Rodyti pranešimąIš kitos pusės du kart skridau ir abukart atėjęs su paskutiniais vis rasdavau užimtą savo vietą prie lango... Ar nemoka skaityti, ar galvoja, kad šiaip užims..Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąČia tie patys, kurie po to nusileidus ploja.
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąSavaitgalį su Wizzair'u grįžinėjau iš Malmės. Pirmą kartą gyvenime nusileidus nebuvo nė vieno suplojimo, nors lėktuvas buvo beveik pilnas. Nepatikėjau savo ausim
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDėl plojimų, tai pastebėjau, kad dažniau plojama tada, kai nusileidimas būna sunkesnis, pvz. vėjuotą dieną. Žmonės paprasčiausiai nesupranta, kad pagrindinį darbą lėktuve dirba kompiuteris, o ne pilotai.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDėl plojimų, tai pastebėjau, kad dažniau plojama tada, kai nusileidimas būna sunkesnis, pvz. vėjuotą dieną. Žmonės paprasčiausiai nesupranta, kad pagrindinį darbą lėktuve dirba kompiuteris, o ne pilotai.
1) Ploja, nes visi ploja (taip kaip stovi, nes visi stovi);
2) Ploja, nes skrydžiai lėktuve daugiausia matyti tik katastrofų filmuose, o ten ne tik ploja, bet ir stiuardesę apsikabina;
3) Ploja, nes nedažnai skraido, o kiekvienas skrydis yra pramoga (greičiausiai atostogos), tai reikia pasidžiaugt. Tas paaiškintų ir faktą, kad kiek žinau daugiau ploja charteriuose (pats nemėgstu kelionių per agentūras, tai jais nelabai skraidau), nei reguliariuose reisuose.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Nesuprantu to plojimo nemėgimo. Kuo tai yra blogai, kad padėkoja įgulai už darbą? Kaip tik tai atrodo labai gražus dalykas. Aišku yra tipas žmonių, kuriem tai nepatinka, nes vakaruose taip neva nedaro, todėl kas tai daro yra runkeliai.
Čia toks susireikšminimas juokingas, maždaug aš sofistikuotas ponas, o jūs va runkeliai plojat
Laikas nustoti aklai sakyti, kad viskas kas vakaruose gerai ir viskas kas pas mus kitaip - blogai bei suprasti, kad ir mes galime teigiamus pavyzdžius rodyti.
Ps: mitas, kad vakaruose neploja.Paskutinis taisė Gator; 2015.12.11, 16:29.
Comment
Comment