Revolut nuo šiandien siūlo UK bank accountą - http://revolutapp.tumblr.com/post/156938742072
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelionių lėktuvais apžvalgos
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąRevolut nuo šiandien siūlo UK bank accountą - http://revolutapp.tumblr.com/post/156938742072
Comment
-
Plq-rix-arn
Keletas paskutinių pasiskraidymų gražią žiemos dieną 01.15:
PLQ-RIX
https://youtu.be/03HSzOlBgbw
Trumpas skrydis:
Per naktį pastovėjęs lėktuvas reg: YL-BBV
Žiema:
Lipam į vidų:
šiek tiek vietos kojoms:
Atvykus pamačiau juos abus (CS300) pirma YL-CSB
Paskui YL-CSA
Galima buvo keliauti į Vilnių:
Aš pasirinkau toliau:
RIX-ARN
https://youtu.be/E51WKi-_z6kPaskutinis taisė webster; 2017.02.17, 16:06.
Comment
-
Teko išmėginti išgirtas Qatar, tai nemačiau jokio skirtumo tarp jų ir kokio "pigaus" Norwegian apart nemokamų maistų, gėrimų ir pagalvėlių.
10 eur daugiau mokėčiau už long haul skrydį su Qatar, bet jei 20 eurų daugiau tai jau turbūt imčiau Norwegian. Kalbant apie tokį patį teorinį maršrutą. Sakau teorinį, nes Qatar su sustojimu Dohoje skrenda. Tokiu atveju jau už Norwegian keliasdešimt eurų daugiau mokėčiau dėl to, kad tiesiogiai.
Comment
-
Savaitgalis su sustojimu Briuselyje
Skrydžio trukmė: 2 h 15 min.
Lėktuvas: a319/320.
Maršrutias: VNO-BRU.
Pakeleiviai vangiai rinkosi prie vartų, kaip nujausdami, jog lėktuvas iš Briuselio vėluoja.
Vis dėl to atsirado proga už 4 Eur išgerti Švyturio
Vienas iš tų retų atveju, jei neskraidai Lufthansa ar Aeroflot'u, kuomet tenka lipti per rankovę
Vietos, kaip ir visuose A320 šeimos nariuose prie avarinio
Standartinės kainos.
Penktadienio vakaras, tad salonas pustuštis.
Pati pasutinė vieta ir turbūt blogiausia vieta visame lėktuve - priedo, šalia tualetai.
"Virtuvėlė"
Standartinės vietos.
Briuselio oro uostas.
Ir tautiečių, taip pamėgtos Vueling availinjų reklamos.
Keletas parduotuvių, beja oro usotas paliko tikrai gerą įspūdį.
Haagarden'as Briuselyje 4.3 Eur
Keliaujame toliau.
Vakarinis salono apšvietimas.
Vakarienė už pinigus.
Ir mūsų paukštukas
Ir atgal namo
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2017.05.05, 22:09.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Pigiai iš Norvegijos 1 dalis
Pagaliau pavyko pasiruošti naujai apžvalgai. Nauj, turbūt nėra visai tikslu, nes nuotraukos darytos prieš kokius 2 metus. Vis dėl to šių avialinijų apžvalgos dar nebuvo. Mano nuomone tai turbūt yra geriausia pigių skrydžiu bendrovė, ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje. Įkurta dar 1993, šiai dienai yra viena iš didesnių Europos vežėjų. O kas yra jais skridę, tikriausiai sutiks dėl komforto salone. Taigi - Nowegian!
Tiesa pasakius, pasižiūrėjus į datą paiškėjo, kad pirmosios nuotraukos darytos dar 2013 m. Veiksmas prasideda VNO
Ir labai seno Boeint 737-300, kurių Norwegian nebeturi, bei kurių greit niekur Europje nebebus galima sutikti
Atsarginis išėjimas
Kainos šiai dienai yra pakilusios 1-2 Eur.
Sena gera b737 panele, šis Boeing'as prieš pakliūdamas į Norwegian rankas, skraidė už Turkijos Sunexpress
Judam Oslo link
Avarinis išėjimas
Ši ikona turbūt geriausiai atspindi lėktuvo amžių
Žemėjimas
Oslas
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2017.08.06, 22:17.Aviate, navigate, communicate
- 3 patinka
Comment
-
Kuo tas salono komfortas pasireiškia?
Aš turbūt kažkoks aplinkoje nesirorientuojantis, nes man visi panašaus dydžio lėktuvų salonai vienodai patogūs. Absoliučiai nei vieno atvbejo nebuvo, kad galvočiau - šitas nepatogesnis nei kiti, arba šitas patogesnis nei kiti. Nė mikroskopinio skirtumo nejaučiu. Čia gal pasireiškia tik daug skraidantiems
Beje aš rašiau, kad nejaučiau absoliučiai jokio skirtumo, neskaitant nemokamiu dalykų, long haul skrydžiuose tarp norwegian ir qatar, turbūt irgi nustebinsiu, nes juk qatar tai ohoho, o norwegian tai pigios
Comment
-
Man labiausiai jaučiami (lyginant tą patį B737 tarp skirtingų oro linijų variantų) yra: atstumas tarp sėdynių, atlenkiamos sėdynės, minkštos kišenės, į kurias gali įsidėti knygą ar dar ką nors. Gal skambės keistai, bet kietos siauros kišenės (kai į saloną pasiimi knygą, o blogiausia, jei nusiperki vandens buteliuką) gali rimtai nervinti.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKuo tas salono komfortas pasireiškia?
Aš turbūt kažkoks aplinkoje nesirorientuojantis, nes man visi panašaus dydžio lėktuvų salonai vienodai patogūs. Absoliučiai nei vieno atvbejo nebuvo, kad galvočiau - šitas nepatogesnis nei kiti, arba šitas patogesnis nei kiti. Nė mikroskopinio skirtumo nejaučiu. Čia gal pasireiškia tik daug skraidantiems
Beje aš rašiau, kad nejaučiau absoliučiai jokio skirtumo, neskaitant nemokamiu dalykų, long haul skrydžiuose tarp norwegian ir qatar, turbūt irgi nustebinsiu, nes juk qatar tai ohoho, o norwegian tai pigios
Parašė index Rodyti pranešimąMan labiausiai jaučiami (lyginant tą patį B737 tarp skirtingų oro linijų variantų) yra: atstumas tarp sėdynių, atlenkiamos sėdynės, minkštos kišenės, į kurias gali įsidėti knygą ar dar ką nors. Gal skambės keistai, bet kietos siauros kišenės (kai į saloną pasiimi knygą, o blogiausia, jei nusiperki vandens buteliuką) gali rimtai nervinti.
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Pigiai iš Norvegijos II dalis
Po gerų 40 min. prie vartų prisiparkavo lėktuvas, kuris skraidins į AES (Alesund).
Norwegian, kaip ir daugelis pigių skrydžių bendrovių laipina per abejas duris
Tiesa įlipus pradėjo tipriai lyti
Naujo tpo Norwegian kišenės
Saugos instrukcijų demonstracija vyksta ekranuose
Virš debesų visada giedra
Norwegian salonas, labai maloniai nuteikiantis. Jie vieni pirmųjų pradėjo "sky interior" savo lėktuvuose, maža to WIFI buvo atsiradęs jau keletą metų iki to. Bei "entertainment system", kur galima žiūrėti filmus, klausytis muzikos ir sekti skrydžio progresą. Pakankamai gerai, kaip vidiniams skrydžiams.
Skrydis vos 45 min,, bet įgula sukasi greitai
Vos pasiekus kruiznį aukštį, pradedama žemėti
Ir vėl apsiniaukę, AES
Ir mus atskraidinęs LY-NOE
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2017.08.09, 18:27.Aviate, navigate, communicate
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąLaipinimas per dvi duris blogai ar gerai? Nes jei blogai įdomu kodėl, jei gerai, kodėl šiuo aspekti pirmauja būtent pigios linijos.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąLaipinimas per dvi duris blogai ar gerai? Nes jei blogai įdomu kodėl, jei gerai, kodėl šiuo aspekti pirmauja būtent pigios linijos.
a) kai priekinės lėktuvo durys atidarytos į rankovę, tuomet, netgi tie kurie turi vietas gale gali lipti per priekį, pvz. dėl to, kad lauke lyja.
b) kai lėktuvas stovi perone ir nepaisant oro sąlygų visi keliauja per lauką.
Laipinimas per dvejas duris greitesnis, bet daugiau komforto žinoma per rankoves- tik tai didina prastovos laiką ir bilieto kainąAviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą...
Laipinimas per dvejas duris greitesnis, bet daugiau komforto žinoma per rankoves- tik tai didina prastovos laiką ir bilieto kainą
Comment
-
Parašė edvva Rodyti pranešimą
Įdomu, o kodėl lipimas per rankovę yra brangesnis? Suprantu, kad oro linijų bendrovėms rankovė yra brangesnė paslauga, kurią parduoda oro uostas. Bet pvz, jei yra didesnis lėktuvas, tai reikia jau ne vieno o min. 2 autobusų, tai negi tai gaunasi pigiau nei naudoti rankovę? Juk rankovė neturi kažkokių didelių kintamų kaštų? ar aš klystu? Autobusai neturi tiek komforto, plius, jei yra vėluojančių, kad ir pora žmonių, visas autobusas laukia, ir paskui sulipa visi, kas prailgina patį įlipimo procesą bendrąją prasme. Be to, privežant autobusu (ar einant lauku) reik daugiau personalo, kad keleiviai nenuklystų kur nereikia. Tad gal kas nusimanantis galėtų paaiškinti, kodėl rankovė ale brangiau?
Bet parkuotis perone gali būti net iki 6 kartų pigiau, priklauso nuo oro uosto, laiko ir orlaivio dydžio. Dar būna tokių variantų, kad oro uostas paprasčiausiai neturi rankoviųAviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Apžvalgos pabaigai dar keletas nuotraukų iš Norwegian. Prieš kelis metus, prieš pat šventes, lankiausi komandiruotėje vakarų Norvegijoje. Asmuo atsakingas už bilietus, tiesiog pamirš užsakyti skrydį atgal, o vienintelis įmanomas skrydis atgal buvo į Palangą su nakvyne Osle.
Haugesundo oro uostas dydžiu nepasižymi, vis dėl to turi 8 kasdienius skrydžius į Oslą, po vieną skrydį turi Ryanair ir Wizz.
Kol sulipom į lėktuvą spėjo ir sutemti.
Vis dėl to persikrausčiau į priekį, kur visos trys sėdynės buvo mano.
Tikrai daug vietos Norwegian lėktuvuose, nepaisant, kad tai yra žemų sąnaudų vežėjas.
Naujasis Oslo terminalas, nakvoti teko Osle, nes skrydis į Palangą laukė tik kitą dieną.
Saulėta diena Norvegijoje.
Bei virš Baltijos
Artėjant link Lietuvos pakrantės.
Apsukam ratą virš tako.
Ir Palangos oro uostas
Taigi Norwegian, mano nuomone yra geriausia žemų sąnaudų kompanija. Kalbant apie kainos ir kokybės santykį manau ji apskritai yra geriausia kompaniją skraidanti Europoje, jei atmesime visas priklausomybes aljansams, taškų rinkimams ir laiko leidimui ložėse. Tikrai įkandamos bilietų kainos, komfortas salone, WIFI praktiškai visuose skrydžiuose, maža registruoto bagažo kaina. Asmeniškai labai norėčiau, kad Norwegian atidarytų bazę Lietuvoje ir pasiūlytų daugiau krypčių, bet kol kas tai lieka svajonė.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Kontrastai
Prieš du mėnesius skrendant iš Oslo, teko paskraidyti 27 m. senumo lėktuvu, Airbaltic nuomuojamu Fokker 100.
Prieš skrydį užsukau į SAS ložę, tiesa moteriškė, kuri saugo, kad bet kas nepatektų, piktai pažiūrėjo į mano AirBaltic bilietą ir pasakė, kad tai bus paskutinis kartas, kuomet aš įeinu su jų bilietais
Šiai dienai Oslo SAS Gold lounge yra geriausia ložė iš visų SAS ložių sandinavijoje, tiek išplanavimo prasme, tiek pasirinkimu, lengvai lenkia Stokholma ir žymiai Kopenhagą.
Atsiveria viazadas į terminalo vidų.
Gerai, kad patekimas į čia apribotas.
Bet anksčiau ar vėliau, esi priverstas grįžti į realybę, o šį kartą, Rumunų 27 metus skaičiuojantis Carpatair Fokkeris F100.
Rolls-Royce variklis.
Ir turbūt geriausia vieta šiame lėktuve, tarp sparno ir variklio.(jei bent šiek tiek žaviesi aviacija).
Įdomiausia, kad šis lėktuvas pakilimo metu nenaudoja "flaps'ų"
Gal ir atrodo, kad vietos ne daug, bet kėdžių dydis ir plotis tą kompensuoja.
90-ieji.
Oldschool tualetas ir retro detalės.
Skrydžio metu.
Įgulos kėdės.
Šis lėktuvas, dar mena tuos laikus, kuomet nebuvo stengiamasi išnaudoti, kiekvieną salono milimetrą.
2-3 kėdžių išdėstymas.
Pilotai buvo iš Carpatair, kaip ir dvi stiuardesės, vis dėl to viena iš įgulos buvo Airbaltic atstovė.
Žemėjimas Rygos link.
1h 25min neprailgo.
Naujasis BT CS300
YR-FKA turbūt skaičiuoja jau paskutinias savo dienas.
Ruošiasi skrydžiui į Palangą.
Liūdna, kad tokių lėktuvų nebelieka, primena tuos laikus, kai skrydžiai buvo kažkas neįprasto ir nekasdieniško.Aviate, navigate, communicate
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai tu skridai su Airbaltic ar su Carpatair nesupratau
Comment
Comment