1963/64 metų skrydžių tvarkaraščiai iš Vilniaus, Kauno, Klaipėdos (Palangos) oro uostų į kitų respublikų miestus, taip pat ir vietinių skrydžių respublikoje tvarkaraščiai. Vietiniai skrydžiai buvo tarp Vilniaus, Kauno, Palangos taip pat į Druskininkus, Kupiškį, Akmenę, Šilutę, Šiaulius, Kapsuką, Biržus, Birštoną, Panevėžį, Rokiškį.
Kasų miestuose adresai, tarifai, nuolaidos, lengvatos, vietų išsidėstymas lėktuvuose, skrydžių iš Lietuvos schema.
Pajūrio merai linkę pritarti Palangos oro uosto prašymui skirti lėšų naujiems skrydžiams
Pajūrio savivaldybių merai linkę pritarti tarptautinio Palangos oro uosto prašymui skirti lėšų naujiems skrydžiams pritraukti, praneša naujienų portalas ve.lt.
Oro uosto atstovų teigimu, norint pritraukti du naujus reisus reikėtų, kad krašto savivaldybės skirtų nuo 800 iki 1 mln. litų. Tai būtų tik pusė reikalingos sumos. Kitą dalį prisiimtų pats oro uoso.
Oro uosto direktorės Jolanta Jucevičiūtės teigimu, iš savivaldybių gauti pinigai būtų naudojami tik vadinamajam rinkodariniam skrydžių maršrutų palaikymui.
„Pagal mūsų pasiūlymus, kiekvienas nauju reisu Palanga-Londonas skrisiantis keleivis savivaldybėms kainuotų iki 7 eurų. Vien skrydžiams į Londoną palaikyti reikėtų nuo 375 tūkst. iki 501 tūkst. litų per metus.
Planuotume, kad per metus šia linija 180 vietų orlaiviais “Airbus 320„ skristų 13-14 tūkst. keleivių per metus“, – sakė oro uosto vadovė.
Jei Skuodo, Kretingos, Palangos, Klaipėdos rajono, Klaipėdos miesto, Šilutės ir Neringos savivaldybių tarybos sutiks skirti lėšų,kitų metų pavasarį iš Palangos būtų galima nuskristi į Londoną ir Hamburgą.
Galutinai merai apsispręsti turėtų iki spalio pabaigos.
Pastaruoju metu prislopusi kova dėl naujos Palangos oro uosto iškabos netrukus vėl gali įsiplieksti visu smarkumu. Žibalo į ugnį šliūkštelėjo savo miesto pavadinimą norinti matyti Klaipėdos valdžia.
Klaipėdos politikai neseniai pritarė asociacijos „Klaipėdos regionas” pasiūlymui skirti 135 tūkst. litų naujo skrydžio iš Palangos į Londoną reklamai.
„Kaip mes balsuosime už šią biudžeto eilutę, priklausys ir nuo to, kokia iškaba tuo metu kabės ant oro uosto terminalo”, – mįslingai užsiminė Klaipėdos miesto vicemeras Artūras Šulcas.
Spalio mėnesį Palangos oro uosto administracija naująją iškabą „Oro uostas Klaipėda-Palanga” jau buvo pakabinusi ant terminalo sienos ir buvo sukvietusi svečius į naujojo pavadinimo pristatymą.
Tačiau tokiam oro uosto žingsniui ryžtingai pasipriešino Palangos savivaldybė. Ji apie tokius planus nebuvo informuota. Kurorto valdžia atkreipė dėmesį, kad naujoji iškaba nėra suderinta su savivaldybe.
Oro uostas žodį „Klaipėda” nuėmė ir spalio viduryje paprašė leidimo naujai iškabai. Tačiau Palangos savivaldybė derinti naują oro uosto pavadinimą atsisakė teigdama, kad iškaba neatitinka valstybės įmonės pavadinimo ir yra klaidinanti.
Oro uostas paaiškino, kad įmonės pavadinimas nėra keičiamas: neva tai tik įmonės prekės ženklas, kurio anksčiau oro uostas neturėjo.
Palangos oro uosto prekės ženklas su žodžiais „Klaipėda-Palanga” Patentų biure buvo įregistruotas gegužės mėnesį. Lapkritį buvo įregistruotas ir grafinis jo atvaizdas.
Susisiekimo ministerijos atstovo Martyno Čerkausko teigimu, Klaipėda pasaulyje yra žinomesnis vardas ir tiesioginiai skrydžiai į šiuo vardu pavadintą oro uostą privilios daugiau keleivių nei vien tik į Palangą.
Tačiau kurorto valdžia naujosios oro uosto iškabos palaiminti vis vien neskuba. „Palanga yra neblogai žinoma Europoje ir negali būti prilyginta, pavyzdžiui, Karmėlavos miesteliui, kuriame yra Kauno oro uostas.
Mes svarstytume kompromisą, jei oro uostas vadintųsi Palanga-Klaipėda”, – teigė Palangos meras Šarūnas Vaitkus.
Nu ir principai... Kas svarbiau ar turėti pavadinima PALANGA ar pritraukti žmonių daugiau į kurortą. Gi nenori pavadinti vien tik Klaipėdos vardu. Pilna tokių pavyzdžių, kur mažesni miestai naudojasi didesnių, gretimų miestų vardais:
Milan/Bergamo
London/Luton
London/Gatwick
Baden-Baden / Karlsruhe
Düsseldorf-Mönchengladbach Airport
Leipzig-Altenburg Airport
Frankfurt-Hahn Airport
.....
Palanga turėtų tuo suinteresuota pati būti, o ne kovoti prieš... Kaip bebūtų, panašų, kad absoliučiai jokio supratimo šiame versle neturintys "didvyriai" bando apginti miesto interesą... Apgailėtina, bet tikėkimės, kad baigsis geruoju.
Ar tikrai Klaipėda taip jau labiau žinomas pavadnimas negu Palanga? Bet kuriuo atveju, manau, keleiviai pasidomi, kur skrenda ir kaip ten nuskristi (koks artimiausias oro uostas), todėl tokie pavadinimų kaitaliojimai, tikintis pritraukti daugiau keleivių, tiek pat prasmingi kaip tvorų perdažymas pagal fengšui.
Ar tikrai Klaipėda taip jau labiau žinomas pavadnimas negu Palanga? Bet kuriuo atveju, manau, keleiviai pasidomi, kur skrenda ir kaip ten nuskristi (koks artimiausias oro uostas), todėl tokie pavadinimų kaitaliojimai, tikintis pritraukti daugiau keleivių, tiek pat prasmingi kaip tvorų perdažymas pagal fengšui.
Manau, kad Klaipėda tikrai žinomesnė. 1) Vokiečiai žino Klaipėdą kaip seną "savo" (o gal kabučių net nereikia?) miestą. 2) Į Klaipėdą plaukia keltai, ir keltų keleiviai žino šį miestą. 3) Verslininkai, turintys reikalų su uostu taip pat žino Klaipėdą.
Palangą gerai žino tik lietuviai, latviai ir rusai, kurie ten važiuoja atostogauti.
Politikai pritarė skrydžiui į Londoną
Šių metų paskutiniajame Tarybos posėdyje politikai pritarė asociacijos „Klaipėdos regionas“ projektui „Klaipėdos regiono pasiekiamumo didinimas“, kuriuo planuojamas skrydis Palanga–Londonas. http://www.vakarinepalanga.lt/lt/lai..._tema/?id=3768
„Dar nemačiau tokio oro uosto, kuriame rytiniai reisai būtų vos du, o sumaišties – tiek daug. Prieš prasidedant įlaipinimui į vieną iš dviejų lėktuvų darbuotoja visa gerkle ima rėkti. Tuo tarpu visi kiti privalo klausytis. Nėra atskiros salės verslo klase skrendantiems keleiviams, laukiamajame tvyro tualetų kvapas, durys paremtos plytomis... Nėra net televizorių, kurie rodytų skrydžių detales“, – nuogąstauja Ž. Grigaitis.
„Dar nemačiau tokio oro uosto, kuriame rytiniai reisai būtų vos du, o sumaišties – tiek daug. Prieš prasidedant įlaipinimui į vieną iš dviejų lėktuvų darbuotoja visa gerkle ima rėkti. Tuo tarpu visi kiti privalo klausytis. Nėra atskiros salės verslo klase skrendantiems keleiviams, laukiamajame tvyro tualetų kvapas, durys paremtos plytomis... Nėra net televizorių, kurie rodytų skrydžių detales“, – nuogąstauja Ž. Grigaitis.
O kaip dažnai mažuose oro uostuose būna biznio klasės lounge'ai ?? ar čia eilinė proga pasigirti, kad aš skraidiu bizinio klase.
Comment