Palangos oro uostas rengiasi atnaujinti kilimo taką
Palangos oro uostas rengiasi rekonstrukcijai. Bendrovei „Sweco Lietuva“ patikėta už 160 tūkst. eurų parengti projektą, pagal kurį bus atnaujintas orlaivių kilimo ir tūpimo takas, riedėjimo takai, viso oro uosto danga.
Kad galėtume tinkamai pasiruošti šiai rekonstrukcijai, pasirašėme sutartį su „Sweco Lietuva“, ji atliks nemažai pasirengimo darbų, pavyzdžiui, oro uosto infrastruktūros situacijos vertinimą, tyrinėjimus, statinių gyvavimo trukmės vertinimą, parengs priešprojektinius siūlymus, taip pat techninius projektus“, – BNS teigė Palangos oro uosto direktorius Andrius Daujotas.
Pasak jo, darbus oro uoste planuojama pradėti 2020–2021 metais.
„Po rekonstrukcijos Palangos oro uostas iš esmės nesikeis – mūsų tikslas yra atnaujinti infrastruktūrą, nes nuo jos geros būklės priklauso skrydžių ir keleivių saugumas“, – sakė A. Daujotas.
Valstybės valdoma bendrovė Lietuvos oro uostai trejų metų trukmės sutartį su „Sweco Lietuva“ pasirašė sausio 14 dieną, nurodoma centriniame viešųjų pirkimų portale.
Palangos oro uosto kilimo ir tūpimo takas pastarąjį kartą rekonstruotas 2007 metais, o peronas –1996 – 1997 metais.
Praėjusių metų vasarą Lietuvos oro uostų vadovas Marius Gelžinis BNS teigė, kad atnaujinus taką, Palangos oro uostas galėtų aptarnauti daugiau skrydžių.
Šiuo metu iš Palangos galima pasiekti Rygą, Oslą, Kopenhagą ir Londoną, o vasarą – Minską, Varšuvą, Kijevą, Sankt Peterburgą, Maskvą ir Glazgą.
Oro uostas pernai aptarnavo beveik 5 tūkst. skrydžių.
Kad galėtume tinkamai pasiruošti šiai rekonstrukcijai, pasirašėme sutartį su „Sweco Lietuva“, ji atliks nemažai pasirengimo darbų, pavyzdžiui, oro uosto infrastruktūros situacijos vertinimą, tyrinėjimus, statinių gyvavimo trukmės vertinimą, parengs priešprojektinius siūlymus, taip pat techninius projektus“, – BNS teigė Palangos oro uosto direktorius Andrius Daujotas.
Pasak jo, darbus oro uoste planuojama pradėti 2020–2021 metais.
„Po rekonstrukcijos Palangos oro uostas iš esmės nesikeis – mūsų tikslas yra atnaujinti infrastruktūrą, nes nuo jos geros būklės priklauso skrydžių ir keleivių saugumas“, – sakė A. Daujotas.
Valstybės valdoma bendrovė Lietuvos oro uostai trejų metų trukmės sutartį su „Sweco Lietuva“ pasirašė sausio 14 dieną, nurodoma centriniame viešųjų pirkimų portale.
Palangos oro uosto kilimo ir tūpimo takas pastarąjį kartą rekonstruotas 2007 metais, o peronas –1996 – 1997 metais.
Praėjusių metų vasarą Lietuvos oro uostų vadovas Marius Gelžinis BNS teigė, kad atnaujinus taką, Palangos oro uostas galėtų aptarnauti daugiau skrydžių.
Šiuo metu iš Palangos galima pasiekti Rygą, Oslą, Kopenhagą ir Londoną, o vasarą – Minską, Varšuvą, Kijevą, Sankt Peterburgą, Maskvą ir Glazgą.
Oro uostas pernai aptarnavo beveik 5 tūkst. skrydžių.
Comment