Taip ir nesupratau perskaitęs kas tie ilgai laukti pokyčiai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PLQ] Palangos oro uostas
Collapse
X
-
Siandien labai idomi tema buvo facebooke norvegijos lietuviai. Apie tai, kaip is bagazo Palangos oro uoste vagiami daiktai. Nuo cigareciu iki papuosalu ir t.t.
Svarbu pamineti, kad ypac Palangoje daznai jie be sutikimo atima rankini bagaza ir neleidzia nestis i salona motyvuodami, kad lektuve neuzteks vietos visiems.Studentas
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąPLQ lėktuvų apsukos vienos greičiausių, nelabai įsivaizduoju, kur ten galima kažką pavogti. Visų antra skrendant su FR yra normali procedūra, kad tik pirmi 90 rankinių eina į saloną.
Pats skridau pries pusantros savaites su Norwegian. Praejus kontrole moteris sedejo ir paklause ar norit priduot lagaminus i bagaza, pasakem, kad ne nes mes Osle turejom persest ir nebuvo laiko laukt lagaminu. Lipom specialiai vieni is pirmuju i lektuva, kad neatimtu. Deja pries lektuva vistiek isplese is ranku toks vyras, motyvuodamas, kad lagaminas per didelis (standartinis wizzair mazas). I musu paaiskinima, kad nenorim nes Osle turim persest, jis su ironija atsake, kad visi turi persest. Issplese lagamina is ranku grasindmas, kad jei nesilaikysim taisykliu is viso neiskrisim.
Nezinau ar cia normali praktika ar ne, bet niekur kitur tokiu ivykiu man nera buve.Studentas
Comment
-
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
O kam zmonem meluot, kad is ju lagaminu vogia? Pries kelerius metus Rygoje, man asmeniskai buvo istrauke pora bloku cigareciu.
Pats skridau pries pusantros savaites su Norwegian. Praejus kontrole moteris sedejo ir paklause ar norit priduot lagaminus i bagaza, pasakem, kad ne nes mes Osle turejom persest ir nebuvo laiko laukt lagaminu. Lipom specialiai vieni is pirmuju i lektuva, kad neatimtu. Deja pries lektuva vistiek isplese is ranku toks vyras, motyvuodamas, kad lagaminas per didelis (standartinis wizzair mazas). I musu paaiskinima, kad nenorim nes Osle turim persest, jis su ironija atsake, kad visi turi persest. Issplese lagamina is ranku grasindmas, kad jei nesilaikysim taisykliu is viso neiskrisim.
Nezinau ar cia normali praktika ar ne, bet niekur kitur tokiu ivykiu man nera buve.
Dėl to aš šiek tiek spektiškai vertinčiau Norgės lietuvių FB grupėse sklindančių gandų patikimumą.
Comment
-
Cigarečių skraidinimas blokais jau yra neblogas indikatorius.
O šiaip tai didesnį rankinį bagažą sukrauna ne salone ne dėl to, kad tai gera proga ką nors pavogti (nors vienetinių atvejų gal ir gali pasitaikyti, bet labiau necivilizuotuose kraštuose.), o dėl to, kad jo negrūstų į overhead compartmentą, dėl ko paskui kitiems nelieka vietos, keleiviai pradeda pyktis tarpusavyje etc.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąCigarečių skraidinimas blokais jau yra neblogas indikatorius.
O šiaip tai didesnį rankinį bagažą sukrauna ne salone ne dėl to, kad tai gera proga ką nors pavogti (nors vienetinių atvejų gal ir gali pasitaikyti, bet labiau necivilizuotuose kraštuose.), o dėl to, kad jo negrūstų į overhead compartmentą, dėl ko paskui kitiems nelieka vietos, keleiviai pradeda pyktis tarpusavyje etc.
Tai as zinau, kodel rankini bagaza atima. Bet gi minejau, kad lagaminas mazas, standartinis wizzair nemokamo dydzio, kuris laisvai telpa i virsu.
Esme tame, kada bagaza ateme randomu ir ne motais jiems buvo, kad mes po to turejom Osle eiti pasiimti lagamino, iseitu lauk is sales ir po to vel praeit patikra kitam skrydziui. Bent jau tas zmogus buvo nemandagus ir nesupratingas.
Paskutinis taisė sv-x-as; 2017.08.21, 12:23.Studentas
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Įdomu, kad tokios problemos kyla pagrinde tik visokiai Norvegiškai ar panašaus pobūdžio LT publikai. Vis jiems nesiseka: atima lagaminus, kaskart tikrina atvykstant, visąlaik kas nors apgauna, atiminėja vaikus, visaip skriaudžia, šmeižia, skundžia ir t.t. Tiesiog kiekviename gyvenimo žingsnyje
Dėl to aš šiek tiek spektiškai vertinčiau Norgės lietuvių FB grupėse sklindančių gandų patikimumą.
Cia nekalbame apie tas nesamones su vaikais, kur grynai buvo lietuvos ziniasklaidos ispustas burbulas. Nereiketu vertint visu Norvegijoje gyvenanciu lietuviu , pagal kelis beprocius kurie lenda i televizijos ekrana.Studentas
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąŠiaip jau leidžiama vežtis vieną bloką cigarečių.Studentas
Comment
-
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
O kokia nauda jiem meluot? Ne vienam ar dviem zmonem pavoge, o pasisake kelios desimtys.
Cia nekalbame apie tas nesamones su vaikais, kur grynai buvo lietuvos ziniasklaidos ispustas burbulas. Nereiketu vertint visu Norvegijoje gyvenanciu lietuviu , pagal kelis beprocius kurie lenda i televizijos ekrana.
- 1 patinka
Comment
-
Kadangi dirbau toje sferoje, tai galiu tik nusistebėti kai kurių lietuvių geležine nuomone, kad kažkas blogo gali būti daroma tik Lietuvoje. Kaip
pavyzdį galiu pateikti: mums nuolat dingdavo kvepalai iš krovinių vežamų iš Paryžiaus. Irgi įtarimai kilo dėl vietinių. Galų gale pasirodė, kad krovinius "tvarkydavo" CDG krovikai. Kur, tam tikra prasme sąlygos palankesnės. Ir kontingentas darbuotojų ne pats geriausiais, santykinai blogesnis nei Lietuvos oro uostuose.
Tiesos dėlei, vogdavo ir Lietuvoje, ypač audringais 90-aisiais.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąJei veži 6 blokus, nieko keisto, kad lieka vienas
O siaip jei tavo rankinis telpa po kėde, niekas neturi teisės išplėšti, nebent jis jau nebuvo toks mažas?
Studentas
Comment
-
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
Nu pasikartosiu dar karta, mazasis wizzair lagaminas. 25x42x35. Mums pagrasino, kad isvis neisskrisim jei dar gincysimes.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Aš kiek pastebėjau jei keleivių daug (t.y. tikėtina, kad bus užkištas overhead compartmentas ir keleivių kamščiai lėktuve) įgula gana dažnai tiesiog surenka viską kas nėra kuprinė, rankinukas ar striukė. Matyt tiesiog apsidraudžia, kad būtų mažiau problemų ir aiškinimosi "kodėl jam leido neštis, o man ne".
Comment
-
Kodėl Palangos oro uostui reikia Kalėdų Senelio
Iki šiol tvirtai neapsisprendžiama, ties kokiomis kryptimis visi turėtų dirbti ir ar skrydžių skatinimo politika apskritai efektyvi. Pranešimą apie Palangos oro uosto veiklą pristatęs jo vadovas Marius Gelžinis pasidžiaugė, kad jo vadovaujama įmonė pastaraisiais metais skaičiuoja 60 proc. skrydžių augimą. „Anksčiau iš Palangos oro uosto turėjome 3-4 skrydžių kryptis, šią vasarą - 11. Augo tiek skrydžių, tiek keleivių skaičius, tačiau pajamų augimas buvo didelis iššūkis. Taip yra todėl, kad oro uostai daug prisideda prie skrydžių skatinimo“, - sakė M. Gelžinis.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment