Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PLQ] Palangos oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kazimieras Rodyti pranešimą
    su kokim avialinijom skridai? turbut su air baltic is rygos i vilniu?
    Aha, teoriškai su SAS, realybėje su airBaltic :-)

    Ir nesu tikras, ar geriau būtų, jei su flyLAL skirsčiau, EuroBonusų nebūtų ir pan...

    Nors vistiek, svarbiausia juk kiekvienam keleiviui tai skrydis patogiu laiku ir kaina. Visa kita tik detalės...

    Comment


      /\ Na, jei FlyLAL ištiesų prisijungtų prie SkyTeam, tai atsivertų kurkas didesnes taškų kaupimo bei panaudojimo galimybės.

      Comment


        Palanga pajus Šengeno erdvę

        Nuo rytojaus su Šengeno erdve "susipažins" ir keliaujantieji lėktuvais.

        Kovo 30 d. 0 val. 01 min. Lietuvos oro uostuose įsigalioja naujoji tvarka, numatanti, kad skrendant į kitą Šengeno valstybę nebereikės rodyti dokumentų pasieniečiams.

        Iš Palangos oro uosto šiuo metu vykdomi reisai tik į Šengeno valstybių - Norvegijos ir Danijos - sostines Oslą ir Kopenhagą. Rytoj oro uoste vyks oficiali Šengeno erdvės vidinės sienos kontrolės panaikinimo ceremonija. Keleivius, atvykstančius pirmuoju lėktuvo reisu iš Šengeno erdvės valstybės - Danijos, - pasitiks Vidaus reikalų ministerijos, Valstybės sienos apsaugos tarybos atstovai, Palangos meras.

        Pasak šio oro uosto vadovo Leono Kvietkausko, nuo sekmadienio oro uosto darbe jokių pokyčių neįvyks. Darbo vietas pakeis tik pasieniečiai.

        Išvykstant į Šengeno erdvės valstybę nuo šiol pakaks užregistruoti bilietą skrydžiui, atiduoti bagažą ir pereiti aviacijos saugumo kontrolę. Atskiros pasų kontrolės nebebus. Tas pats galioja ir iš Šengeno valstybės grįžus į Lietuvą.

        Tačiau taip pat kaip ir keliaujant sausumos transportu po Šengeno erdvę, taip ir skrendant lėktuvais ir toliau privaloma turėti su savimi asmens dokumentus, nes pasirinktiniai tikrinimai ir toliau gali būti atliekami.

        Nuo gegužės 16 d. iš Palangos aviakompanija "flyLAL" pradės skrydžius į Šengeno erdvei nepriklausančių Didžiosios Britanijos ir Airijos sostines Londoną ir Dubliną. Skrendant šia kryptimi pasai bus tikrinami, tačiau Europos Sąjungos piliečiams bus taikomas minimalus tikrinimas.

        Pasak L. Kvietkausko, dar gegužę Palangoje turėtų atsirasti dar vienas reisas į ne Šengeno erdvės valstybę - Rusiją.

        "Dėl reiso Maskva-Kaliningradas Palanga šiuo metu derinami dokumentai abiejų valstybių civilinės aviacijos administracijose. Manau, kad skrydžiai prasidės gegužę", - sakė L. Kvietkauskas.

        "Vakarų ekspresas" jau rašė, kad ruošiantis įstojimui į Šengeno erdvę Palangos oro uoste buvo atidarytas 15 mln. litų kainavęs terminalas, skirtas skrydžiams iš ne Šengeno šalių aptarnauti.

        www.ve.lt

        Comment


          Skrydžiai – nežinioje

          Artėjantį vasaros sezoną Palangos oro uostas pasitinka vis dar tikėdamasis naujų oro maršrutų starto.

          Prieš metus buvo kalbama, kad šiemet bus atnaujinti skrydžiai į Vilnių bei Maskvą, taip pat turėjo startuoti naujas maršrutas Palanga – Kaliningradas. Rusijos piliečiams patogiausio būdo pasiekti Lietuvos pajūrį dar teks palaukti, o skrydžiai į Vilnių gali prasidėti jau šią vasarą. „Viena Rusijos skrydžių kompanija svarsto maršrutų Palanga – Maskva bei Palanga – Kaliningradas galimybes, tačiau kada šie skrydžiai prasidės, sunku pasakyti“, – kalbėjo oro uosto direktorius Leonas Kvietkauskas.

          Šiuo metu iš Palangos siūloma skristi į Londoną, Dubliną ir Antaliją. Bendrovės „airBaltic“ ( as galvojau flylal skraidys )viceprezidentas ir Lietuvos atstovybės vadovas Tadas Vizgirda teigė, kad reguliarūs skrydžiai iš Vilniaus į Palangą prasidės, kai pavyks gauti laisvą orlaivį.

          Planuojama, kad iš sostinės į kurortą lėktuvas skris du arba tris kartus per dieną. „Organizuoti skrydžius tik vienąkart per dieną neverta. Keleiviai tikrai nelauks, jie rinksis kelionę automobiliu“, – teigė T.Vizgirda.

          Skrydis iš Palangos į sostinę truktų apie 40–50 minučių. „Brangstant degalams kaip alternatyvą bandysime siūlyti keliauti lėktuvu, bet konkrečių kainų nurodyti dar negalime“, – teigė „airBaltic“ viceprezidentas.

          Šio skrydžio paskirtis būtų ne turistų, skubančių į pajūrį, aptarnavimas, o jungtis tarp Vilniaus ir Palangos oro uostų.

          Tokia sistema taikoma Liepojos oro uostui – iš čia reguliariai skraidoma į Rygą.

          http://www.klaipeda.daily.lt/

          Comment


            Liepoja - Ryga (210 km) 5 skrydžiai per dieną, Ventspilis - Ryga (atstumas 189 km) 2 skrydžiai per dieną. Neblogai, ar ne

            Palanga - Vilnius (apie 330 km) - 0 skrydžių

            Comment


              Parašė gruobuonis Rodyti pranešimą
              Palanga - Vilnius (apie 330 km) - 0 skrydžių
              Nevisai tiesa. Flylal trečiadieniais ir penktadieniais skraidys Vilnius-Palanga-Dublinas, ketvirtadieniais ir šeštadieniais - Londonas-Palanga-Vilnius. Keista, kad parduoda bilietus tiek iš Vilniaus, tiek iš Palangos į Dubliną ir iš Londono į Palangą ir į Vilnių (tiesa iš Vilniaus/į Vilnių tik per agentūras, teisingos rodo kad su 1 technical stop), o tarp Vilniaus ir Palangos neparduoda. Bet teoriškai manau būtų įmanoma nusipirkus bilietą iki Dublino išlipti Palangoje.
              kaip?

              Comment


                Naujas UTair reisas

                Nuo birželio 30 d. UTair skraidys iš Maskvos Vnukovo į Palangą du kartus per savaitę (pirmadieniais ir penktadieniais, lėktuvas ATR-42)
                Paskutinis taisė alm; 2008.06.11, 12:06. Priežastis: rašybos klaidos
                kaip?

                Comment


                  Skrydis Maskva–Palanga populiaresnis nei planuota

                  Nors oro reisas iš Maskvos į Palangą atsirado prieš mėnesį, jį jau spėjo pamėgti rusų turistai. Dusyk per savaitę organizuojamais skrydžiais jų atvyksta gerokai daugiau nei tikėtasi. Anot Palangos oro uosto direktoriaus pavaduotojo rinkodarai Ramūno Vilčinsko, po kelerių metų pertraukos birželio pabaigoje vėl pradėtas organizuoti skrydis Maskva–Palanga sulaukė gerokai didesnio populiarumo nei planuota.

                  „Iš tiesų šio skrydžio atnaujinimas pasiteisino, lėktuvai atskrenda beveik pilni turistų. Besidominčių šiais skrydžiais taip pat daugėja.


                  Klientų nebaugina ir tai, kad pigių bilietų jau nebėra. Daugelis norinčiųjų pailsėti Palangoje sutinka pakloti net ir pusantro tūkstančio už bilietą į vieną pusę. Žinoma, gal skrydis populiarus dėl to, kad dabar vasara. Ar jis toks išliks ir vėliau, prognozuoti sudėtinga”, – patikino R.Vilčinskas.

                  Ar verta atnaujinti šį reisą, buvo svarstyta ilgai. Abejota dėl pakankamo keleivių srauto.

                  Tikisi keleivių ir žiemą

                  R.Vilčinsko duomenimis, vidutiniškai bilietas į vieną pusę su visais oro uosto mokesčiais kainuoja apie tūkstantį, o pigiausias – beveik 400 litų.

                  “Pigių bilietų galima įsigyti likus keliems mėnesiams iki skrydžio, tačiau jie išperkami akimirksniu”, – pabrėžė pašnekovas.

                  Vidutiniškai orlaiviu ATR42, talpinančiu 48 keleivius, skrenda apie 40 žmonių. Per liepos mėnesį į Palangą iš Maskvos atvyko 261, o atgal išvyko – 205 poilsiautojai.

                  Palangos oro uosto vadovybė tikisi, kad šie skrydžiai ir po vasaros sezono išliks populiarūs. Manoma, kad reisas Maskva–Palanga skatins dažniau Lietuvos pajūryje lankytis ne tik Rusijos regionų žmones, bet ir palengvins lietuvių, dirbančių Rusijoje, grįžimą namo.

                  Pramogoms pinigų negaili

                  Palangos turizmo informacijos centro vadybininkės Egidijos Smilingienės teigimu, atostogaujančių Lietuvos pajūryje maskviečių buvo visada, tačiau atnaujinus šį skrydį jų gerokai padaugėjo. “Iki šiol daugiausiai turistų iš Rusijos į Palangą atvykdavo traukiniu arba autobusu, kiti – nuosavu automobiliu, tačiau keliauti šiais būdais ne itin patogu, juolab kad rusai mėgsta komfortą. Tad vėl atsiradus skrydžiams, iš Maskvos į Palangą jų atvyksta išties daugiau”, – teigė pašnekovė.

                  Pasak E.Smilingienės, maskviečiai atostogoms ir pramogoms pinigų negaili ir visą laisvą laiką stengiasi išnaudoti kiek įmanoma turiningiau.

                  “Jie atostogauja išties aktyviai: užsisako įvairias ekskursijas, vandens pramogas, mėgsta lankytis muziejuose, įvairiuose renginiuose”, – vardijo specialistė.

                  Pasak E.Smilingienės, rusai dažniausiai apsistoja ir pačiuose prabangiausiuose keturių bei penkių žvaigždučių kurorto viešbučiuose.

                  http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17964362

                  Comment


                    Tai gal daugiau prides skrydziu..? Jei taip padarytu butu tikrai saunu
                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                    Comment


                      Parašė alm Rodyti pranešimą
                      Nevisai tiesa. Flylal trečiadieniais ir penktadieniais skraidys Vilnius-Palanga-Dublinas, ketvirtadieniais ir šeštadieniais - Londonas-Palanga-Vilnius. Keista, kad parduoda bilietus tiek iš Vilniaus, tiek iš Palangos į Dubliną ir iš Londono į Palangą ir į Vilnių (tiesa iš Vilniaus/į Vilnių tik per agentūras, teisingos rodo kad su 1 technical stop), o tarp Vilniaus ir Palangos neparduoda. Bet teoriškai manau būtų įmanoma nusipirkus bilietą iki Dublino išlipti Palangoje.
                      bet sumokesi begale pinigu skrydziui i Dublina ir islipsi Palangoje, neapsimoka taip. Jei pardavinetu ir iki palangos is Vilniaus tai gal pats skrisciau
                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                      Comment


                        Manau butu tikrai geras pvz Palanga-Vilnius-Oslo, nebe reiketu per Kopenhaga skraidyti

                        Comment


                          Parašė jevgenijb Rodyti pranešimą
                          Manau butu tikrai geras pvz Palanga-Vilnius-Oslo, nebe reiketu per Kopenhaga skraidyti
                          Tai į Oslą ir taip galima iš Palangos tiesiai skristi su Norwegian.
                          kaip?

                          Comment


                            aha, kazkaip pamirsau, bet ideja skristi per Vilniu idomi

                            Comment


                              Parašė jevgenijb Rodyti pranešimą
                              aha, kazkaip pamirsau, bet ideja skristi per Vilniu idomi
                              Zinoma galetu Flylal skraidinti keleivius, ir tranzitiniai keleiviai butu ir verslininkams butu gerai, ir paprastiems poilsiautojams
                              Taip butu tik tada Jei butu panasi kaina lyginant su sausumos transportu :hmm:
                              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                              Comment


                                Manau Palanga-Vilnius rytais išspręstų nemažai problemų. Skrydis kainuotų 100 litų (tiek kainuoja Vilnius-Ryga), o visa vakarų Lietuva galėtų naudotis skrydžiais iš Vilniaus.

                                Dar daugiau, FlyLAL galėtų ryte skrydį į Vilnių, o vakare atgal į Palangą organizuoti, taip nakčiai vieną Boeing palikdami Palangoje, kas būtų papildoma vertė.

                                Comment


                                  Parašė Meier Rodyti pranešimą
                                  Manau Palanga-Vilnius rytais išspręstų nemažai problemų. Skrydis kainuotų 100 litų (tiek kainuoja Vilnius-Ryga), o visa vakarų Lietuva galėtų naudotis skrydžiais iš Vilniaus.

                                  Dar daugiau, FlyLAL galėtų ryte skrydį į Vilnių, o vakare atgal į Palangą organizuoti, taip nakčiai vieną Boeing palikdami Palangoje, kas būtų papildoma vertė.
                                  Bet ar kasnors skristu už 100Lt? Aš nemanau, bet kelis kart per savaite padarius kai skrenda Vilnius-Palanga-Dublinas galetu kanors suorganizuoti.
                                  Paskutinis taisė kaskas; 2008.08.07, 14:47.
                                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                  Comment


                                    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                    Bet ar kasnors skristu už 100Lt? Aš nemanau, bet kelis kart per savaite padarius kai skrenda Vilnius-Palanga-Dublinas galetu kanors suorganizuoti.
                                    autobuso bilietas Vilnius - Palanga kainuoja 63 Lt (informacija gauta paskambinus tel. 1661), tad jei lėktuvo bilietas kainuotų 100 Lt, naudotis juo tikrai verta, nes sutaupomos kelios brangios valandos kelionėje.

                                    Aišku, Valstybė turėtų skatinti vietinius skrydžius tarp Palangos ir Vilniaus, taikydama ženklias nuolaidas oro uostų mokesčiams.

                                    Comment


                                      Galbūt nėra išlošiama daug laiko skrendant vien Vilnius-Palanga (o manau flyLAL to nesiūlo ir turėdami pelningesnių krypčių), bet skrendant iš Palangos į Londoną ar tą patį Madridą yra labai patogu lėktuvu skristi jau iš Palangos: bagažas, vienąkart checkinas, galų gale, kada reikia išvažiuoti iš Klaipėdos, norint spėti į 8 val. ryto skrydį? Lėktuvu 45 minutės skrydžio ir dar tiek pat checkinui. Netikiu, kad per dieną iš to regiono neišskrenda 100 žmonių, kurie galėtų tokį skrydį palaikyti.

                                      Galų gale, airBaltic taip daro (Liepojos, Ventspilio kryptys), Lietuvoje taip susirinkti keleivius dar daugiau logikos yra - tiesiog didesni miestai regione.

                                      Comment


                                        Parašė gruobuonis Rodyti pranešimą
                                        autobuso bilietas Vilnius - Palanga kainuoja 63 Lt (informacija gauta paskambinus tel. 1661), tad jei lėktuvo bilietas kainuotų 100 Lt, naudotis juo tikrai verta, nes sutaupomos kelios brangios valandos kelionėje.

                                        Aišku, Valstybė turėtų skatinti vietinius skrydžius tarp Palangos ir Vilniaus, taikydama ženklias nuolaidas oro uostų mokesčiams.
                                        Autobusų bilietų kainos gali padideti nuo rudenio:
                                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17981594
                                        Tai jeigu Flylal skraidintų už 100 LT su visais mokesciais, butu mažas skirtumas tarp kainų:
                                        [QUOTE=Taigi, padidinus maksimalų tarifą, 100 km kelionė autobusu maksimaliai galėtų pabrangti 7-9 Lt.[/QUOTE]
                                        Paskutinis taisė kaskas; 2008.08.07, 17:57.
                                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                        Comment


                                          Parašė Meier Rodyti pranešimą
                                          Galbūt nėra išlošiama daug laiko skrendant vien Vilnius-Palanga (o manau flyLAL to nesiūlo ir turėdami pelningesnių krypčių), bet skrendant iš Palangos į Londoną ar tą patį Madridą yra labai patogu lėktuvu skristi jau iš Palangos: bagažas, vienąkart checkinas, galų gale, kada reikia išvažiuoti iš Klaipėdos, norint spėti į 8 val. ryto skrydį? Lėktuvu 45 minutės skrydžio ir dar tiek pat checkinui. Netikiu, kad per dieną iš to regiono neišskrenda 100 žmonių, kurie galėtų tokį skrydį palaikyti.

                                          Galų gale, airBaltic taip daro (Liepojos, Ventspilio kryptys), Lietuvoje taip susirinkti keleivius dar daugiau logikos yra - tiesiog didesni miestai regione.
                                          maršrutu Liepoja - Ryga - Liepoja airBaltic'as skraidina praktiškai nemokamai, nes pinigus susirenka iš tranzito per Rygą. Pvz. skrydis rytoj 8 val. ryto iš Liepojos į Rygą kainuoja 7,20 LVL (35,68 Lt) su visais mokesčiais. Reikia atkreipti dėmesį, kad LPX oro uosto mokesčiai sudaro 0,20 LVL.

                                          Tokios kainos praktiškai visom dienom ir nereikia skrydžio bookinti prieš kelis mėn.

                                          Suprantama, jei Lietuvos oro uostuose bus tokie mokesčiai, nieko gero iš to nesigaus, bet norint, kad lietuviai keliautų per Lietuvos oro uostus, o ne per Latvijos, turi būti ženkliai sumažinti oro uostų mokesčiai (pvz keleiviui netaikyti tranzitinio oro uosto - VNO mokesčių ir pan.). Tada avialinijos galės pasiųlyti įkandamas kainas vietiniams skrydžiams, tuo pačiu pritraukdamos tranzitą per Vilnių. Manau Liepojos oro uostas su savo 20 latviškų centų be Valstybės paramos neišgyventų...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X