Nesuprantu, kodėl niekas nepasiūlo skrydžių į Londoną ar Dubliną, juk 100% pelnas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PLQ] Palangos oro uostas
Collapse
X
-
Parašė GNU Rodyti pranešimąNesuprantu, kodėl niekas nepasiūlo skrydžių į Londoną ar Dubliną, juk 100% pelnas.
Beje, kas žino, galbūt „Ryanair“ pasiūlyme bus ir tavo minėtas maršrutas.
Comment
-
Metropolis
Palangos oro uosto taką vertins komisija
Tarptautiniame Palangos oro uoste baigta orlaivių kilimo ir leidimosi tako rekonstrukcija. Penktadienį jį vertins Valstybinė komisija. Po rekonstrukcijos darbų orlaivių kilimo ir leidimosi takas tapo modernesnis ir atitinka Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos reikalavimus.
Anksčiau jo plotis buvo 40 metrų, kai turėjo būti 45.
Dabar takas paplatintas 5 metrais, po 2,5 metro iš abiejų pusių, pailgintas 300 metrų, po 150 metrų iš abiejų pusių.
Take sumontuota apie 800 naujų, galingesnių signalinių žiburių. Iš jų padaryta ir ašinė linija, kad lėktuvams būtų saugiau leistis.
Orlaivių kilimo ir leidimosi tako abiejuose galuose sumontuoti nauji vandens surinkimo ir valymo įrenginiai. Taip siekiama, kad į dirvožemį nepatektų lėktuvų išmetami teršalai.
Tarptautinio Palangos oro uosto orlaivių kilimo ir leidimosi tako rekonstrukcija kainavo 23,2 mln. litų.
www.delfi.ltPaskutinis taisė Metropolis; 2007.11.20, 11:52.
Comment
-
Palangos oro uostas kyla iš dugno (5)
Be jau viešai anonsuotų naujų aviakompanijų reisų iš Palangos oro uosto į Oslą ir Vilnių, nuo kitų metų lėktuvai iš Vakarų Lietuvos vėl skris ir į Maskvą.
Pasak Tarptautinio Palangos oro uosto direktoriaus Leono Kvietkausko, skrydžiai į Rusijos sostinę turėtų prasidėti nuo kitų metų kovo. Kaip dažnai ir kokia Rusijos aviakompanija skraidins į Maskvą, L. Kvietkauskas teigė dar negalįs atskleisti.
"Vakarų ekspresas" jau buvo rašęs, kad antrajame pagal dydį Rusijos mieste Sankt Peterburge dirbantiems lietuvių verslininkams labai trūksta tiesioginių reisų į Lietuvą. Pasak L. Kvietkausko, dirbama ir šia kryptimi.
Pokalbininkas atskleidė, kad reisai į Norvegijos sostinę iš Palangos bus vykdomi nuo kitų metų kovo 12 dienos. Juos organizuos pigių skrydžių aviakompanija "Norwegian Air Shuttle".
"Norvegai du kartus per savaitę keleivius skraidins su 180 vietų lėktuvu "Boeing 737-800". Iki šiol nė viename reguliariajame reise iš mūsų oro uosto dar nebuvo naudojamas tokio dydžio lėktuvas", - teigė direktorius.
L. Kvietkauskas dar negalėjo pasakyti, nuo kada ir kaip dažnai iš Palangos ims skraidyti lėktuvai į Vilnių. Dėl šio reiso dar nesibaigė derybos su aviakompanija "airBaltic".
"Sulaukėme nemažai kritikos, tačiau tikrai dėjome ir dabar dedame daug pastangų, kad susigrąžintume anksčiau buvusius reisus ir atidarytume naujus", - tikino pokalbininkas, kurio vadovaujame oro uoste šiuo metu yra likęs tik vienintelis aviakompanijos SAS reisas į Danijos sostinę Kopenhagą. Dar vienas reisas šia kryptimi, anot L. Kvietkausko, bus atidarytas nuo gruodžio 2 dienos.
www.ve.lt
Comment
-
Iš Palangos - pigūs skrydžiai (4)
Nuo vasario vidurio į Palangos oro uostą iš Norvegijos sostinės Oslo pradės skraidyti pirmoji pigių skrydžių aviakompanija - "Norwegian Air Shuttle" (NASH).
Didžiausios Skandinavijos pigių skrydžių bendrovės lėktuvai į Palangą skirs du kartus per savaitę - antradieniais ir šeštadieniais. Osle lėktuvais leisis Rygge oro uoste, nuo kurio iki nuo Norvegijos sostinės centro kelionė automobiliu užtrunka apie 40 minučių.
Pasak NASH ne pagrindinių pardavimų vadovo Jorgeno Brecke, bilietų kainos prasidės nuo 92 litų. Pigiausi bilietai bus pardavinėjami iš anksto, o artėjant skrydžio datai jie brangs.
"Tikimės, kad nauju skrydžiu naudosis ir abiejų šalių verslininkai, ir Norvegijoje dirbantys Vakarų Lietuvos gyventojai, ir eiliniai norvegai, kuriems Lietuva gali būti patraukli visų pirma dėl žemų kainų", - sakė J. Brecke.
Anot Palangos oro uosto direktoriaus Leono Kvietkausko, NASH, skirtingai nei kita pigių skrydžių kompanija "RyanAir", jokių specialių lengvatų nereikalavo.
"Šis naujas skrydis mums ypatingas dar ir tuo, kad tai pirmoji Norvegijos aviakompanija, dirbsianti Palangos oro uoste ir pirmoji aviakompanija, kuri skrydžiams iš Palangos naudos lėktuvus "Boeing 737-800", galinčius skraidinti 148 keleivius. Mūsų oro uoste galimybė priimti tokio dydžio lėktuvus atsirado tik šiemet, kai buvo prailgintas tūpimo ir kilimo takas", - sakė L. Kvietkauskas.
Jo teigimu, skrydžiai iš Palangos į Oslą buvo vykdomi ir anksčiau. Iki šių metų balandžio keleivius šiuo maršrutu mažesniais lėktuvais skraidino aviakompanija "flyLAL", dar anksčiau - aviakompanija "Lietuva". Per metus buvo perskraidinama apie 11 tūkst. keleivių.
L. Kvietkauskas mano, kad naujasis skrydis gali išpopuliarėti ir tarp tranzitinių keleivių, kurie iki šiol kaip tarpiniu oro uostu tolimesniems skrydžiams naudodavosi Kopenhaga. Tad neatmetama galimybė, kad norvegai atims dalį keleivių iš maršrutą Palanga - Kopenhaga aptarnaujančios aviakompanijos SAS.
Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro vadovė Romena Savickeinė teigė, kad jos vadovaujama įstaiga kartu su uostamiesčio savivaldybe dalyvaus kitų metų sausį vyksiančioje parodoje Norvegijoje ir dės pastangas, kad apie naująjį reisą sužinotų kuo daugiau norvegų.
"Iki šiol norvegų turistų uostamiestyje apsilanko labai mažai - tik šiek tiek daugiau nei porą šimtų per metus. Tai sudaro tik 0,4 procento nuo viso turistų srauto, apsilankančio mūsų centre. Tikimės, kad naujasis reisas pakeis šią situaciją", - sakė R. Savickienė.
Anot jos, dedamos pastangos, kad iki Palangos oro uosto būtų pratęstas ir pagal skrydžių tvarkaraštį pritaikytas autobusų reisas Klaipėda - Palanga.
"Turėti reguliarų susisiekimą su oro uostu būtina, nes dabar nukakti iki jo iš uostamiesčio su taksi kainuoja apie 50-60 litų - ne ką mažiau nei nuskristi į Oslą su pigių skrydžių aviakompanija", - sakė R. Savickienė.
Pasak Palangos oro uosto vadovo L. Kvietkausko, kitų metų kovą iš Palangos per Kaliningradą į Maskvą turėtų pradėti skraidinti viena Rusijos aviakompanija. Taip pat planuojama atidaryti reisą iš Palangos į Vilnių. Jį aptarnautų aviakompanija "airBaltic".
"Šiemet dėl rekonstrukcijos ir nutrauktų skrydžių aptarnausime maždaug 16 000 keleivių mažiau nei pernai. Tikimės, jog iki šių metų galo sulauksime 95 000 keleivių. Pernai jų buvo beveik 111 tūkstančių", - sakė L. Kvietkauskas.
www.ve.lt
Comment
-
Baigta Palangos oro uosto tako rekonstrukcija
Kasmet apie 10 tūkst. keleivių aptarnaujantis Palangos oro uostas užbaigė kilimo ir tūpimo tako rekonstrukciją
ir kitąmet planuoja jų sulaukti 10-15 proc. daugiau. Tai pirmoji iš esmės per septyniolika metų atlikta tako rekonstrukcija, kuri leis oro uostui priimti didesnius orlaivius.
Reguliarius reisus čia netrukus pradės nauja pigių skrydžių aviakompanija "Norwegian Air Shuttle", juos tęs skrydžių bendrovės SAS ir "flyLAL".
Palangos oro uosto direktoriaus Leono Kvietkausko teigimu, dabar orlaivių takas atitinka visus Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos (ICAO) ir Lietuvos teisės dėl skrydžių saugos aktus.
Nuo 1991 m. takas iš esmės atnaujinamas nebuvo. Jo rekonstrukcija šįkart atlikta kiek ilgiau nei per pusmetį. Oro uosto takas pailgintas apie 300 metrų ir paplatintas, įdiegtos vandens surinkimo ir šviesos signalinių žiburių sistemos. Dabar orlaivių tako ilgis siekia iki 2,3 km ir yra kur kas saugesnis: į jo teorines plokštumas nepatenka medžių viršūnės, lėktuvai turi daugiau kelio įsibėgėti ir gali saugiau pakilti.
Palangos oro uosto kilimo ir nusileidimo tako rekonstrukcijos projektas kainavo apie 23,2 mln. litų. Jis finansuotas iš Europos Sąjungos ir valstybės biudžeto lėšų.
www.ve.lt
Comment
-
Parašė Remigijus Rodyti pranešimąIš Palangos - pigūs skrydžiai (4)
Osle lėktuvais leisis Rygge oro uoste, nuo kurio iki nuo Norvegijos sostinės centro kelionė automobiliu užtrunka apie 40 minučių.
L. Kvietkauskas mano, kad naujasis skrydis gali išpopuliarėti ir tarp tranzitinių keleivių, kurie iki šiol kaip tarpiniu oro uostu tolimesniems skrydžiams naudodavosi Kopenhaga. Tad neatmetama galimybė, kad norvegai atims dalį keleivių iš maršrutą Palanga - Kopenhaga aptarnaujančios aviakompanijos SAS.
www.ve.lt
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąturi 14 reisų į Europą
Bet įtariu dar daugiau naujų skrydžių jiems ilgai laukti nereikės.kaip?
Comment
-
Koks skirtumas koks tas Oslo oro uostas. Jei Norwegian Air ten issiples su skrydziu geografija, tai ju paslaugom ir naudosis keliaujantys is Palangos.
Be to siuo atveju keleviai is palangos ir teturi vieninteli skrydi i Kopenhaga ir galimus tranzitus per ji, taigi naujas skrydis i Osla ir bus antroji galimybe tranzitiniam skrydziam.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąKoks skirtumas koks tas Oslo oro uostas. Jei Norwegian Air ten issiples su skrydziu geografija, tai ju paslaugom ir naudosis keliaujantys is Palangos.
Be to siuo atveju keleviai is palangos ir teturi vieninteli skrydi i Kopenhaga ir galimus tranzitus per ji, taigi naujas skrydis i Osla ir bus antroji galimybe tranzitiniam skrydziam.
Comment
-
Iš Palangos į Vilnių – lėktuvu
Bendrovė „flyLAL - Lithuanian Airlines“ balandį atnaujins skrydžius iš Palangos į Vilnių ir atgal. Skrydžius iš Palangos oro uosto organizuojančios bendrovės sieks neprarasti klientų, kurių netenka dėl konkurentų iš Latvijos.
Klaipėdos vicemerė Judita Simonavičiūtė sakė, kad tai labai svarbu keliaujantiems į užsienį, nes iš Palangos oro uosto kol kas galima nuskristi tik į Kopenhagą.
Reklama
Danijos sostinėje keleiviams tenka persėsti į kitus lėktuvus, jei skrenda toliau. Nuo balandžio Lietuvos avialinijų klientai per Vilnių greičiau pasieks kelionės tikslą.
Anot J.Simonavičiūtės, sostinė taps tarpine stotele skrydžiams iš Palangos į kitas šalis.
„Lietuvos avialinijos kol kas praranda daugybę keleivių. Pavyzdžiui, klaipėdiečiams nuvažiuoti tiek į Rygos, tiek į Vilniaus oro uostus - tas pats atstumas: apie 300 kilometrų. Todėl jie dažnai pasirenka kelionei Latvijos sostinės oro uostą“, - teigė vicemerė.
J.Simonavičiūtė, susitikusi su bendrovės „flyLAL - Lithuanian Airlines“ generaliniu direktoriumi Tadu Pukšta, aptarė, kad nuo balandžio reikės padidinti viešojo transporto reisų skaičių iš Klaipėdos į Palangos oro uostą.
Anot vicemerės, iš kurorto į sostinę nuo balandžio bus galima nuskristi dukart per dieną, savaitgaliais planuojamas vienas reisas per parą.
Nuo vasario 16-osios dukart per savaitę: antradieniais ir šeštadieniais iš Palangos bus galima nuskristi į Oslą.
Tiesioginiam skrydžiui į Norvegijos sostinę jau galima užsisakyti bilietų.
Nuo gegužės iš Palangos bus galima tiesioginiais reisais nuskristi į Dubliną bei Stokholmą. Planuojami skrydžiai ir į Hamburgą.
www.delfi.lt
Comment
-
Na taip, patikėjus flyLAL pr'u PLQ galima tikėtis intensyvaus sezono. Pridėjus dar SAS ir Norwegian, šią vasarą turėtų būti visai nebloga skrydžių programa: Kopenhaga, Oslas, Vilnius, Dublinas, Londonas, Hamburgas, o gal ir ilgai žadėta Maskva ar dar kas nors. Tikėkimės, kad tai nebus laikini skrydžiai ir flyLAL entuziazmas neišblės po kelių mėnesių tuštesnių "įsibėgėjimo" reisų. Tokia jau bėda, kad maža a/k (pvz., flyLAL) negali ilgai laukti, kol reisas atsipirks, bet didesnė bėda, kad netaiko jokio marketingo tą reisą įmantriau "išpromoutinti". Nors PLQ praeito sezono atveju, manau, ne salonų užpildymas buvo didžiausia priežastis nutraukti visą skrydžių programą, bent jau anot ministro Butkevičiaus, kuris neva "laiku parišo" nelabuosius, norėjusius nutraukti visus skryždius, privesti PLQ prie bankroto, įrodyti kad to oro uosto nereikia ir pelningai nusipirkti išparduodamus 400ha pajūrio žemės...
Būtų labai įdomu išvysti naująjį PLQ terminalą - gal kas buvote, fotografavote?
Comment
-
Palangai atsirado labai pavojingas konkurentas - Liepojos oro uostas, is kurio skraido airBaltic...
Nuo Klaipedos iki Liepojos 100 km... nuo Palangos dar arciau. Ir dar... Palangos oro uosto takas neleidzia orlaiviams artejantiems tupimui i taka 19, isvengti patekima i Latvijos oro erdve. Palanga priversta latviams moketi uz tai.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąPalangai atsirado labai pavojingas konkurentas - Liepojos oro uostas, is kurio skraido airBaltic...
Nuo Klaipedos iki Liepojos 100 km... nuo Palangos dar arciau. Ir dar... Palangos oro uosto takas neleidzia orlaiviams artejantiems tupimui i taka 19, isvengti patekima i Latvijos oro erdve. Palanga priversta latviams moketi uz tai.
Manau, kad Liepoja gyvuos tol, kol ją rems Latvijos vyriausybė ir Liepojos savivaldybė, dabar dengiančios oro uosto mokesčius. O jei rems ilgai - tai tikėtina, kad neblogai įsivažiuos. Žinoma, tai priklausys ir nuo airBaltic - kol jie skraidys, tol oro uostas gyvuos. Nemanau, kad Liepoja būtų itin patraukli Ryanair'ui. Be to, manau kad BT yra pasiekusi susitarimą pagal nutylėjimą nepriimti kitų low cost'ų, antraip prarastų BT entuziazmą plėsti skrydžių geografiją. Vasarą BT ketina tarp Rygos ir Liepojos skraidyti 17 kartų per savaitę, tad tikėtina, kad keleivių augimas yra. Vietinis reisas Liepoja-Ryga yra kol kas kur kas pranešesnis nei būtų Palanga-Vilnius dėl Rygos oro uoste siūlomų jungčių bei prasto antžeminio susisiekimo tarp šių miestų - nors atstumas vos 220 km, jį įveikti prireikia daugiau nei trijų valandų. Daug ką lemia maža skrydžio kaina, ypatingai Liepoja-Ryga (nes nemokamas keleivio išvykimo mokestis Liepojos oro uostui). Tuo tarpu Lietuvoje mes turime dėkingą automagistralę, kuri kol kas puikiai tenkina susisiekimo poreikius. Žinoma, jei flyLAL ambicija nurugti airBaltic realizuotųsi, galbūt išpopuliarėtų ir vietiniai skrydžiai. Bet kol kas VNO ir PLQ gan dideli mokesčiai, kad tokie skrydžiai pasiteisintų. Latviai savo ruožtu turi intencijų dar dėl dviejų savo oro uostų - Ventspilio (kuriame jau sutvarkyta techninė ir teisinė bazė priimti keleivinius lėktuvus, skrendančius reguliariaisiais reisas) bei Daugpilio, kuriame airBaltic atidarė atstovybę ir PR'e nepaneigė galimybės pradėti skraidyti į DGP, tačiau kol kas tam trūksta tinkamos infrastruktūros.
Didelis Palangos pranašumas - vieta. Vis dėl to Palangos oro uosto veikimo zonoje didesnis gyventojų tankumas ir daugiau miestų - Palanga ir Klaipėda, taip pat svarbesnis jūrų uostas (nei Liepojos) ir, žinoma, turistinis aspektas - Kuršių Nerija (dėl kurios pasiteisina skrydžiai į Vokietijos miestus vasaros sezono metu) bei Palanga (kuri išlieka patraukli tarp poilsiautojų iš Maskvos ir Petrapilio). Su Šengenu, aišku rusams gali padėti airBaltic, pasiūlydama dempinginius skrydžius į Liepoją - kadangi dabar vieninga Šengeno viza, jie gali atskristi į Liepoją, laisvai kirsti sieną ir atostogauti, tarkim, Palangoje (anksčiau turėdavo gauti atskiras abiejų šalių vizas).
Beje, jau radau naujus tvarkaraščius ir Palangos.
flyLAL į Dubliną skraidys nuo gegužės 16 dienos trečiadieniais ir penktadieniais, o į Londoną (Stanstedo oro uostą) - ketvirtadieniais ir šeštadieniais nuo gegužės 17 d.
Įdomu tai, kad abu reisus aptarnaus tas pats lėktuvas. Trečiadienio vakare išskris į Dubliną, grįš ketvirtadienį paryčiais ir iškart ruošis skryd-žiui į Londoną (06:55).
Palangos-Vilniaus tvarkaraštis dar neįvestas į sistemą.
Dėl Hamburgo kol kas neradau jokių naujienų, tik planus.
Bet visgi - gal kas turi PLQ naujų nuotraukų?
Comment
-
Parašė GNU Rodyti pranešimąNesuprantu, kodėl niekas nepasiūlo skrydžių į Londoną ar Dubliną, juk 100% pelnas.
http://www.flylal.com/lt/main/planning/suggestions
Comment
Comment