Kaip ir sakiau - nesvarstoma kuom pritraukti turistus - Kuršių nerija? SPA? Išskirtinės pramogos ir t,t, , bet svarstoma kokios kryptys gali būti įdomios - kaip Hamburgas , Kaliningradas etc...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PLQ] Palangos oro uostas
Collapse
X
-
Palangos oro uostą nuo šiol saugos VST
Naujųjų metų naktį pasieniečiai Palangos oro uosto apsaugą perdavė Viešojo saugumo tarnybai. Palangos užkardos pareigūnai šią funkciją kurorto oro uoste vykdė dešimtmetį.
Vidurnaktį iš gruodžio 31-osios į sausio 1 d. VSAT Pakrančių apsaugos pasienio rinktinės Palangos pasienio užkardos pareigūnai oficialiai VĮ Lietuvos oro uostų Palangos filialo apsaugą perdavė Viešojo saugumo tarnybos Klaipėdos dalinio pareigūnams. Tai atlikta remiantis 2015 m. spalio 19 d. priimtu Vyriausybės nutarimu bei 2017 metų gruodžio 14 d. pasirašytu bendru VSAT ir Viešojo saugumo tarnybos vadų įsakymu.
Oficialaus perdavimo metu VSAT Pakrančių apsaugos pasienio rinktinės vadas Donatas Lengvinas ir Viešojo saugumo tarnybos Klaipėdos dalinio vadas Anatolijus Didenko pasirašė VĮ Lietuvos oro uostų Palangos filialo objektų apsaugos priėmimo – perdavimo aktą.
Nuo 2018 m. sausio 1 d. oro uosto perimetrą saugo, jo teritorijoje patruliuoja, asmenų ir transporto priemonių patekimą į teritoriją kontroliuoja bei viešąją tvarką užtikrinti padeda ne pasieniečiai, o Viešojo saugumo tarnybos pareigūnai.
Palangos pasienio užkardos pareigūnai Palangos oro uoste ir toliau atliks asmenų ir transporto priemonių patikrinimus, pagal kompetenciją užtikrins viešąją tvarką pasienio kontrolės punkto teritorijoje, dažniau vykdys priemones prie Europos Sąjungos vidaus sienos su Latvija kovojant su nelegalia migracija ir kt.
Comment
-
Palangos oro uoste – daugiau stovėjimo vietų automobiliams
Palangos oro uostas didina asfaltuotų ilgalaikio automobilių stovėjimo vietų skaičių. Po penkis mėnesius trukusių plėtros darbų, dabar iš viso oro uoste gali tilpti 350 lengvųjų transporto priemonių...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Iš pajūrio į Hamburgą – jau kitąmet?
Prabilta apie planus plėsti Lietuvos oro uostų krypčių žemėlapį. Jei pavyks susitarti su oro linijų bendrovėmis, iš Palangos oro uosto bus galima nuskristi ir į Vokietiją. Galbūt ateityje atsiras ir daugiau krypčių, reikalingų tiek eiliniams Vakarų Lietuvos gyventojams, tiek verslo atstovams...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
Comment
-
Svaigstama apie naujo oro uosto statybas, bet kodėl neplečiami ir neišnaudojami esantys? Palanga juk gali būti ne tik kurortinis oro uostas. Šalia Klaipėda ir likusi Vakarų bei Šiaurės Lietuva, kuriai Ryga arčiau nei Vilnius. Tai Ryga sėkmingai tuos keleivius ir susirenka.
Oro bendrovė „airBaltic“ nuo kovo 27 d. padidins skrydžių iš Palangos oro uosto į Rygą skaičių. Tiesiogiai į kaimyninę sostinę bus galima nuskristi 14 kartų per savaitę.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąSvaigstama apie naujo oro uosto statybas, bet kodėl neplečiami ir neišnaudojami esantys? Palanga juk gali būti ne tik kurortinis oro uostas. Šalia Klaipėda ir likusi Vakarų bei Šiaurės Lietuva, kuriai Ryga arčiau nei Vilnius. Tai Ryga sėkmingai tuos keleivius ir susirenka.
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5AbapsmfE
Klaipėda su Palanga yra ketvirtadalis Rygos, kuri plius yra šalies sostinė.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSulygino pirštą su ...
Klaipėda su Palanga yra ketvirtadalis Rygos, kuri plius yra šalies sostinė.
Comment
-
Palanga svarsto apie skrydžio Palanga-Vilnius atnaujinimą
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...s-atnaujinima/
Comment
-
Parašė donatasa Rodyti pranešimąPalanga svarsto apie skrydžio Palanga-Vilnius atnaujinimą
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...s-atnaujinima/Numatoma, jog skrydžiai galėtų prasidėti 2019 m. vasarą, keleiviai šiam skrydžiui neturėtų praeiti papildomos patikros. Taip pat, esant poreikiui, lėktuvas galėtų nusileisti Kauno oro uoste.
Atrodė visai normali, jauna, išsilavinus ir ambicinga komanda šitoj Klaipėdos agentūroj, bet užsiima vaikų žaidimais.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąRyanair nuo rudens naikinant Glazgo bazę, nebelieka ir skrydžių iš Palangos į Glazgą.
Dear Customer
Ryanair regrets that following an operational review, the below flights will cease operation from the 01st September 2018. Please advise any other passengers who may be travelling in your party.You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Nauja kryptis - Vokietija
Klaipėdos regiono savivaldybės nori didinti regiono pasiekiamumą per Palangos oro uostą. Norima, kad artimiausius trejus metus būtų populiarinamos kelionės maršrutu Palanga-Vokietija-Palanga.
Visos regiono savivaldybės ketina skatinti naujų skrydžių krypčių, užtikrinančių geresnį tiesioginį regiono pasiekiamumą, atsiradimą Palangos oro uoste. Siekiama kurti ir populiarinti Klaipėdos regioną, kaip patrauklios turizmui ir investicijoms vietovės įvaizdį, prioritetą skiriant krypčiai Palanga-Vokietija-Palanga.
Sutarties projektui turi pritarti visų savivaldybių politikai. Svarstant šį klausimą Klaipėdos miesto tarybos posėdyje, daliai uostamiesčio politikų abejonių sukėlė toks krypties pasirinkimas - esą kodėl Vokietija. Nina Puteikienė priminė, kad praėjusiais metais buvo orientuojamasi į Didžiąją Britaniją. Be to, politikė stebėjosi, kodėl tokia sutartis, kuria miestas įsipareigoja skirti pinigų, nebuvo svarstyta Tarybos komitetuose.
Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Elida Mantulova teigė, kad Vokietijos kryptis reikalinga turizmui ir verslui.
„Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmai apklausė savo narius, Turizmo ir kultūros informacijos centras apklausė turizmo sektoriaus atstovus, o regiono savivaldybių asociacijos vienijami merai yra pritarę, kad ši kryptis yra prioritetinė„, - sakė E. Mantulova.
Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas teigė, kad kai prieš 3 metus drauge su kitomis regiono savivaldybėmis buvo apsispręsta dalyvauti tokioje programoje, vokiškosios krypties nebuvo, bet buvo deklaruotas jos reikalingumas.
Politikės Lilijos Petraitienės nuomone, platesnis skrydžių spektras būtinas.
„Tai yra gyvybiškai reikalinga ir verslui, ir mums, Lietuvos piliečiams. Kuo daugiau krypčių yra sveikintinas dalykas“, - pritarti sutarčiai ragino L. Petraitienė.
Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmų apklausos metu prioritetą respondentai skyrė Vokietijai (Frankfurtui, Hamburgui, Berlynui) bei Nyderlandams (Amsterdamui), taip pat tarp populiariausių prioritetinių krypčių minima Suomija (Helsinkis) ir Švedija (Stokholmas). Priežastys, dėl kurių šios šalys išskirtos kaip prioritetinės, yra tai, jog jose įmonės vysto verslą, vykdo projektus, susitinka su partneriais ir investuotojais, turi daugybę klientų ir kt.
Klaipėdos regiono savivaldybių asociacijai 2019-2021 metais tokia veiklos programa atsieis 600 tūkst. eurų, kuriuos įvairiomis dalimis skirs regiono savivaldybės. Klaipėdos miesto dalis per 3 metus bus 224 257 eurai. Šie pinigai bus panaudoti naujai skrydžių krypčiai dotuoti.
Comment
-
Atnaujinus Palangos oro uosto taką, bus vykdoma daugiau skrydžių iš pajūrio
Per artimiausius kelerius metus rekonstravus Palangos oro uosto tūpimo–pakilimo taką, iš Palangos atsirastų daugiau skrydžių, sako oro uostą valdančios bendrovės Lietuvos oro uostai vadovas. Pasak Mariaus Gelžinio, jau kitąmet iš Palangos bus galima pasiekti Vokietijos vakaruose esantį Dortmundą, nors Klaipėdos verslininkai pageidautų šiaurėje esančio Hamburgo. Be to, uostamiesčio verslas vėl kelia maršruto tarp Palangos ir Vilniaus klausimą, tačiau susisiekimo ministras Rokas Masiulis sako, jog tai būtų tolesnės ateities klausimas.
„Jau laikas atėjo, pakilimo takas atitarnavo ir jį reikia renovuoti. Ekspertų išvados sako, kad takas dar galėtų tarnauti 2-3 metus. (...) Parengiamuosius ir projektavimo darbus numatome pradėti kitąmet, skaičiuojame, kad rekonstrukcija galėtų kainuoti apie 10 mln. eurų“, – BNS sakė M. Gelžinis......„Aviakompanijos renkasi Dortmundą, jos ten mato daugiau potencialo. (...) Taip pat matome perspektyvą, kad iš Palangos galėtų atsirasti dar viena skandinaviška kryptis ir kadangi nuo žiemos sezono neliks Glazgo Škotijoje, tai galbūt surasime kitą Škotijos ar Anglijos miestą. Taip pat svarstome galimybę atsirasti naujoms sezoninėms kryptims į kurortines šalis“, – kalbėjo M. Gelžinis...Paskutinis taisė lukass; 2018.08.16, 20:28.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Rokas Masiulis prabilo apie Palangos oro uosto bankrotą
Palangos oro uoste naujos krypties į Vokietiją prašantiems uostamiesčio verslininkams susisiekimo ministras Rokas Masiulis didelių vilčių nesuteikia – pasak jo, nauji skrydžiai greitai atsiranda tik esant reikiamam gyventojų skaičiui, o šiuo metu Klaipėda jų turi 150 tūkst., rašo „Vakarų ekspresas“.
Susitikęs su Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmų atstovais R. Masiulis pirmiausia paragino verslininkus ieškoti dialogo su Klaipėdos regiono savivaldybėmis, nes pastarosios yra pasirengusios finansiškai – 200 tūkst. eurų – artimiausiais metais prisidėti prie naujų skrydžių atsiradimo Palangos oro uoste.
Ministras pabrėžė ir kitą svarbų momentą – Palangos oro uostas balansuoja ties nuostolingos veikos riba, tad greitu metu tikėtis išsvajotų krypčių būtų sudėtinga.
Remiantis Lietuvos oro uostų prognozėmis, iki 2030 metų Palangos oro uostas geriausiu atveju aptarnaus 400 tūkst. klientų, tad jų skaičius veikiausiai kils tik ketvirtadaliu. Vilniaus oro uostas jau greitai pasieks 5 mln. ribą, Kaunas jau aptarnauja beveik 1,2 mln. keleivių.
Kitais metais Palangos oro uostas ruošiasi atsinaujinti – bus remontuojamas lėktuvų pakilimo ir nusileidimo takas. Tam reikės 12 mln. eurų.
© Lietuvos žiniosSvarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
Comment
-
Nuo kitų metų Wizz Air skraidins iš Palangos į Dortmundą
„Wizz Air“ iš Palangos skraidins į Vokietiją
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...1064268?copied
„Wizz Air“ pristato naują skrydžių kryptį iš Palangos. Nuo kitų metų balandžio aviakompanija sujungs Palangą su Dortmundu Vokietijoje, pranešė avialinijos.
Skrydžiai bus vykdomi du kartus per savaitę – trečiadieniais ir sekmadieniais. Vietas šiam skrydžiui galima rezervuoti jau dabar bendrovės interneto svetainėje arba naudojantis „Wizz Air“ mobiliąja programėle. Bilietų kaina prasideda nuo 9,99 Eur*, įskaitant rankinį bagažą, kurio matmenys neviršija 40 x 30 x 20 cm. Šiaurės Reino-Vestfalijos žemėje įsikūręs Dortmundas buvo laikomas pagrindine Vokietijos pramonės regiono širdimi, garsėjančia anglies ir plieno pramone. Šiandien šis miestas vertinamas kaip vienas svarbiausių Vokietijos aukštųjų technologijų centrų, tuo pat metu galintis pasiūlyti ir įdomią kultūrinę bei maisto patirtį.
[...]
Comment
-
Palangos oro uostas aptarnavo rekordinį 300 000-ąjį keleivį
2018-uosius Palangos oro uostas palydi ilgai lauktu rekordu – čia buvo aptarnautas 300 000-asis keleivis. Iki šiol pajūrio oro vartai tokio keleivių srauto dar nebuvo sulaukę. Metai sėkmingi buvo ir iš šio oro uosto skraidantiems vežėjams, kurie didino skrydžių skaičių. Kitąmet Vakarų Lietuva džiaugsis ir nauja tiesiogine oro jungtimi su Vokietijos miestu Dortmundu.
Rekordinis 300 000-asis aptarnautas keleivis šiandien išlydėtas į Kopenhagą. Prieš oro linijų bendrovės SAS skrydį jį pasveikino Palangos oro uosto direktorius Andrius Daujotas. Jo teigimu, pastaruosius metus pajūrio oro uostas stabiliai auga. Vienas iš svarbiausių šiemetinį keleivių skaičiaus ūgtelėjimą lėmusių faktorių – pasiūlytas palankesnis vasaros sezono tvarkaraštis, kai keliautojai galėjo rinktis patogesnius išvykimo ir atvykimo laikus.
„Dar viena augimo priežastis – vasaros sezone oro bendrovių pridėti papildomi savaitiniai skrydžiai. Didžiausias oro uosto užimtumas buvo pasiektas vasarą, ypač liepos ir rugpjūčio mėnesiais. Vien per juos aptarnavome daugiau nei 76 tūkst. keleivių. Palyginti su 2017-aisiais per 11 šių metų mėnesių fiksavome 5 proc. keleivių augimą“, – oro uostui reikšmingus faktus įvardija A. Daujotas.
Tuo tarpu skrydžių skaičius trečiajame pagal dydį Lietuvos oro uoste šiemet ūgtelėjo 4 proc.
Į 2019-uosius oro uosto vadovas A. Daujotas taip pat žvelgia pozityviai. Jau žinoma, kad oro linijų bendrovė „Wizz Air“ pavasarį pradės skrydžius Dortmundo kryptimi, dėl kurios siekta susiderėti atsižvelgiant į verslo sektoriaus poreikius. Dėl naujųjų skrydžių atsiradimo Lietuvos oro uostai glaudžiai bendradarbiavo su Klaipėdos miesto bendruomene ir Klaipėdos regiono savivaldybėmis. A. Daujoto įsitikinimu, partnerystė, savivaldybių ir kitų suinteresuotų šalių prisidėjimas finansiškai ar kitais turimais resursais yra ypatingai svarbus gerinant Vakarų regiono pasiekiamumą. Tai leidžia kur kas sklandžiau megzti bendradarbiavimą su aviakompanijomis ir kviesti jas vykdyti veiklą Palangoje.
„Iš ilgametės patirties žinome, kokia yra konkurencija su didžiaisiais Europos oro uostais. Siekiant atkreipti oro vežėjų dėmesį bei pritraukti daugiau naujų skrydžių į Palangą ar kitą Lietuvos oro uostą, dažnai vien mūsų dedamų pajėgumų nepakanka. Svarbu, kad suinteresuotas būtų ir turizmo sektorius, investuotojai, šalies verslininkai bei vietos valdžios atstovai. Dortmundo atvejis – geras pavyzdys, parodęs, kad suvienijus jėgas efektyviai galima pasiekti laukiamos naudos“, – teigia A. Daujotas.
Sėkmingus metus fiksuoja ne tik Palangos oro vartai, bet ir iš jų skraidantys oro vežėjai – jie šiemet pajūryje didino savo veiklos apimtis.
„Tradicinės oro bendrovės, itin svarbios verslo atstovams, tokios kaip „LOT Polish Airlines“ ir „airBaltic“, šiemet didino skrydžių skaičių. Praėjusią vasarą „Wizz Air“ oro bendrovė pradėjo vykdyti skrydžius į Londono Lutono oro uostą didesnio tipo orlaiviais. Nuo šios žiemos didesnio tipo orlaiviais skraido ir „airBaltic“ bei SAS“, – pažymi A. Daujotas.
Palangos oro uosto vadovo pastebėjimu, oro bendrovės plečia savo veiklą atsižvelgdamos į augančius Vakarų Lietuvos regiono ekonomikos rodiklius bei atsakydamos į Lietuvos oro uostų aktyvius veiksmus didinti regiono pasiekiamumą.
- 1 patinka
Comment
Comment