Pagaliau Palanga tampa tokiu oro uostu, kokiu seniai galėjo būti. Belieka tikėtis daugiau skrydžių į hub'us.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PLQ] Palangos oro uostas
Collapse
X
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąSvarbu, kokia kaina bus iš Palangos į Varšuvą. Jeigu kainos kaip Ryanair, tada pavydėtina klaipėdiečiams
Šią vasarą iš įvairių Europos taškų savaitgaliams per Rygą skraidžiau į Palangą beveik kiekvieną savaitgalį - kainos buvo būtent tokios. LOT bus panašios, manau, tikrai ne SAS lygio.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Reiktų žiūrėti ir šiek tiek plačiau, ką būtent atneša LOT'as, tai "long haul" skrydžiai per WAW hub'ą į šiuos miestus: Bankokas, Pekinas, Čikaga, Kankūnas, Bndarnaikė(Šri Lanka), Detroitas, Edmontonas, Hanojus, Los Andželas, Montrealis, Mombasa, NY, Seulas, Tokijus, Torontas.
Tuo tarpu SAS: NY, Wašingtonas, Čikaga, Hong Kong'as, Tokijas, Pekinas. Tiesa, daug "codeshare" iš CPH.
BT-0.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąTiek Vilnius-Nida, tiek Druskininkai-Nida būtų labai populiarūs reisai. Tikrai kas dieną būtų užpildyti vasarą. Tik tam reikia dar Nidos oro uostą renovuoti, kam paveldo gestapininkai ir pušų sakų fetišistai priešinasi ...
Pavasarį planuojama pradėti naudoti Nidos aerodromą
Nuo kitų metų pavasario planuojama pradėti eksploatuoti Nidos aerodromą - jau užlygintos pakilimo tako duobės, iškirsti lėktuvams trukdę medžiai, belieka gauti Civilinės aviacijos administracijos (CAA) leidimą, rašo „Lietuvos žinios“.
„Pašalinome beveik visas fizines kliūtis. Artimiausiu metu kviesime specialistus ir tikimės, kad bus išduotas leidimas leisti naudoti Nidos kilimo ir tūpimo taką. Paskyrus jo administratorių orlaiviai galės pradėti leistis ir kilti“, - teigė Neringos meras Darius Jasaitis.
CAA direktoriaus pavaduotojas Alvydas Šumskas teigė, kad leidimą suteikti didelių kliūčių neturėtų kilti, tačiau jis tvirtino, jog Nidos kilimo ir tūpimo takas nei oro uostu, nei aerodromu negalės vadintis, nes tam neturi nei būtinos, infrastruktūros, nei skrydžių koordinatoriaus. Realiausias variantas takui suteikti lauko aikštelės statusą - tai reikštų, kad orlaivio pilotas, apsukęs ratą aplink Bulvikio ragą ir įsitikinęs, kad pakilimo take nėra kliūčių, pats priimtų sprendimą leistis.
Nuo 1970-ųjų iki 1975 metų iš Nidos į Palangą, Kauną ir Vilnių reguliariai skraidė „An-2“ tipo lėktuvai. Atkūrus nepriklausomybę Nidos aerodromu beveik nustota naudotis, o nuo 1999 metų uždrausta jį eksploatuoti, kaip neatitinkantį saugos reikalavimų - aukšti medžiai auga per arti kilimo ir tūpimo tako. Tiesa, 1998-aisiais į jo rekonstrukciją dar sugebėta investuoti apie 1,6 mln. eurų.
Comment
-
Kartą per savaitę vasarinis Minsk-Palanga nuo birželio 19 :
New route: Minsk Int’l 2 – Palanga starting June 19, 2016.
B2 807 ______7 19JUN2016 – 04SEP2016 MSQ 1015 PLQ 1125 735
New route: Palanga – Minsk Int’l 2 starting June 19, 2016.
B2 808 ______7 19JUN2016 – 04SEP2016 PLQ 1210 MSQ 1315 735
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąSAS, Norwegian, AirBaltic, RusLine, Wizz, LOT, Belavia ir tai turbūt dar ne paskutinė naujiena apie Palangą- stipru.
Comment
-
Palangoje ištiesų šioks toks perversmas. Ateina net trys naujos kompanijos, kai prieš tai beveik tiek skraidė. Labai gerai, Palangai reikia didesnės skrydžių geografijos. Visų pirma tai kurortas, į kurį galima prisikviesti turistų, ne tik skraidinti vietinius. Visų antra tai jeigu kauniečiams iki Vilniaus nėra jokių problemų atvykti, tai klaipėdiečiams Vilnius jau ganėtinai tolimas, jie veikiausiai Rygą renkasi vos ne tiek pat, kiek Vilnių. Dabar į vieną pagrindinių krypčių, Londoną, galės skraidyti tiesiogiai, beto gauna daug jungiamųjų skrydžių per Varšuvą ir Minską. Pajūrio gyventojams sumažės būtinybė toli važioti. Manau reikėtų dar ir skrydžio į Stokholmą - juk jis labai netoli, bilietai turėtų būti labai pigūs, o Skandinavų turistai vis dar nėra atradę Lietuvos, nors Taliną ir Rygą jau yra spėję pamėgti.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąPalangoje ištiesų šioks toks perversmas. Ateina net trys naujos kompanijos, kai prieš tai beveik tiek skraidė. Labai gerai, Palangai reikia didesnės skrydžių geografijos. Visų pirma tai kurortas, į kurį galima prisikviesti turistų, ne tik skraidinti vietinius. Visų antra tai jeigu kauniečiams iki Vilniaus nėra jokių problemų atvykti, tai klaipėdiečiams Vilnius jau ganėtinai tolimas, jie veikiausiai Rygą renkasi vos ne tiek pat, kiek Vilnių. Dabar į vieną pagrindinių krypčių, Londoną, galės skraidyti tiesiogiai, beto gauna daug jungiamųjų skrydžių per Varšuvą ir Minską. Pajūrio gyventojams sumažės būtinybė toli važioti. Manau reikėtų dar ir skrydžio į Stokholmą - juk jis labai netoli, bilietai turėtų būti labai pigūs, o Skandinavų turistai vis dar nėra atradę Lietuvos, nors Taliną ir Rygą jau yra spėję pamėgti.
Wizzair pastatęs Palangoje 1 lėktuvą, tokius trumpus atstumus galėtų pilnai aptarnauti.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNormali kaina ~70 USD.
http://vandrouki.by/2015/aviakompani...etyi-za-1051e/
Klaida matyt...Paskutinis taisė WILD_WEST; 2015.12.23, 00:46.
Comment
-
Vasarą – dar viena kryptis iš Palangos oro uosto http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...sto-637-567071
Comment
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimąVasarą – dar viena kryptis iš Palangos oro uosto http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...sto-637-567071
Comment
-
Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimąIšvengime žurnalistiško click-bait ir parašykime bent sakinį nuorodos esmės - nuo vasaros planuojama oro linijų „Belavia“ skrydžiai į Palangą iš Minsko. Kaip paprasta bendrauti naudingai
Comment
-
Palangai tokių metų dar nebuvo,
dar vienas skrydis į Palangą – šįkart su „Ryanair“Aviate, navigate, communicate
Comment
Comment