Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PLQ] Palangos oro uostas
Collapse
X
-
Į Palangos oro uosto direktoriaus postą - 7 pretendentai
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...ndentai-252040
Comment
-
Parašė Fanas Rodyti pranešimąĮ Palangos oro uosto direktoriaus postą - 7 pretendentai
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...ndentai-252040"Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąO čia kaip susiję su infrastruktūra?
Comment
-
Parašė Fanas Rodyti pranešimąČia susiję su Palangos oro uostu, kai bus naujas vadovas, bus ir nauji tikslai, naujos idėjos dėl infrastruktūros, ir džiaukis, kad kažkas stengiasi įkelt, suteikia naują informaciją, o iš paties tik dažna kritika ir daugiau nieko"Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąTai, kad aš ir pats moku perskaityt ve.lt ar kl.lt nematau kuo čia džiaugtis...
Comment
-
Oro uosto plėtra stringa teismų koridoriuose
http://www.lrytas.lt/?data=20091221&...p091221&view=2
Alvydas ZIABKUS
LR korespondentas
2009-12-21
Į bylinėjimosi maratoną įsivėlęs Palangos oro uostas gali būti priverstas grąžinti Europos Sąjungos paramą, jau skirtą jam rekonstruoti.
Palangiškiams iškilo grėsmė prarasti infrastruktūrai modernizuoti Europos Sąjungos skirtas milijonines lėšas.
Mat senajai terminalo daliai rekonstruoti ir degalų bazei atnaujinti numatytas lėšas būtina panaudoti per 2010 metus.
Abiejų šių projektų vertė – apie 14 milijonų litų. Pusę reikalingos sumos įsipareigojo skirti Lietuvos Vyriausybė.
Tačiau iki šiol net neaišku, kas šiuos objektus projektuos.
Atmetė vilniečių paraišką
Rangovo parinkimo procedūra įstrigo dar vertinant konkurso dalyvių kvalifikaciją.
Rugsėjo viduryje susipažinus su pareiškėjų pateiktais dokumentais buvo nuspręsta, kad abu Palangos oro uosto objektus norinti projektuoti ir statyti Vilniaus bendrovė „Merko statyba“ neatitinka reikalavimų.
Konkurso komisijai pirmiausia užkliuvo tai, kad šios įmonės pateiktoje jungtinės veiklos sutartyje nėra numatyta šalių atsakomybė už numatytus darbus.
Be to, anot Palangos oro uosto, kvalifikacinių reikalavimų neatitinka „Merko statybos“ pasirinkta projektavimo įmonė „Viltekta“.
Iš būsimų projektuotojų buvo reikalaujama, kad jie turėtų projekto vadovų patirties. „Viltekta“ yra dalyvavusi projektuojant Vilniaus oro uosto terminalą, tačiau įmonė nevadovavo šiems darbams.
Palangos oro uostas nusprendė abiejų objektų konkursuose norinčios dalyvauti „Merko statybos“ paraiškas atmesti.
Vėl atnaujino bylą
Nesutikdami su tokiu sprendimu vilniečiai jį apskundė Klaipėdos apygardos teismui, kuris bendrovės prašymu konkursų vykdymą sustabdė.
Oro uostas teismo prašė nestabdyti konkursų procedūros arba įpareigoti „Merko statybą“ įmokėti beveik 7 milijonų litų užstatą.
Tiek nuostolių būtų patirta nespėjus laiku įgyvendinti numatytų projektų. Tačiau abu šie prašymai buvo atmesti.
Lapkričio pabaigoje teisme buvo išnagrinėtas vienas „Merko statybos“ ieškinys dėl pašalinimo iš terminalo rekonstrukcijos konkurso ir gruodžio viduryje jau turėjo būti skelbiama nutartis.
Tačiau teismas netikėtai nusprendė ieškinio nagrinėjimą atnaujinti.
Terminai verčia nusileisti
„Gal numatytus statybos darbus ir būtų galima spėti atlikti per 2010 metus, jei bent kovo pradžioje su rangovu būtų pasirašyta projektavimo sutartis.
Bet tuomet konkursai turėtų prasidėti jau dabar“, – sakė laikinai Palangos oro uostui vadovaujantis Edmundas Vaišnoras.
Užsitęsusį bylinėjimąsi gali nutraukti tiktai taikos sutartis su „Merko statyba“.
Tuomet oro uostui tektų nusileisti ir nekreipti dėmesio į pastebėtus kvalifikacinių reikalavimų neatitikimus.
Tačiau bijoma, kad tokį Palangos oro uosto sprendimą gali apskųsti kiti du abiejų konkursų dalyviai – bendrovės „Vėtrūna“ ir „Pireka“.
Kita vertus, jei galima taikos sutartis ir būtų apskųsta, toliau dalyvauti konkursuose nebeliktų prasmės, nes terminalo rekonstrukcijos ir degalų bazės modernizavimo darbai per metus nebūtų atlikti.
Kertasi keleivių srautai
* Palangos oro uostui svarbu rekonstruoti senąjį terminalą, kad būtų galima atskirai priimti išskrendančius ir atskrendančius keleivius. Dabar abu keleivių srautai priimami rekonstruotoje terminalo dalyje, todėl vienu metu oro uostas negali priimti iš Šengeno ir Rusijos atskrendančių orlaivių.
* Kol kas oro uostas vasarą priima reisą tik iš Maskvos. Neturint antrojo keleivių terminalo, ateityje į Palangą negalės skraidyti lėktuvai iš Sankt Peterburgo, Minsko.
* Tuomet orlaivių atvykimą iš šių miestų tektų derinti su Šengeno šalių reisais. Tai aviacijos bendrovėms gali būti neparanku ir jos gali pasirinkti kitus oro uostus.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąDitch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Palanga - Oslas
Norwegian Air Shuttle pakeitė oro uostą iš kurio nuo vasaros sezono pradžios (kovo 30 d.) skraidys į Palangą. Dabar bus skraidoma iš pagrindinio Gardermoen oro uosto (ankščiau buvo skraidoma ir iki šiol bilietai parduodami iš Rygge).kaip?
Comment
-
Ar bus Klaipėdos oro uostas?
Siekiant į Palangos oro uostą pritraukti kuo daugiau skrydžių organizatorių, neatmetama galimybė pakeisti jo pavadinimą. Taip pat tikimasi paramos ir iš Klaipėdos regiono savivaldybių.
Neseniai atgaivinta bemaž prieš penkerius metus gimusi, tačiau vėliau užmiršta idėja pakeisti Palangos tarptautinio oro uosto pavadinimą ir jam suteikti Klaipėdos arba Klaipėdos-Palangos tarptautinio oro uosto vardą.
Viena iš tokių pokyčių priežasčių - esą Palangos vardas Europoje nėra taip gerai žinomas kaip Klaipėdos, todėl pervadinus oro uostą jis taptų populiaresnis. Tokiems pokyčiams labai priešinasi Palangos savivaldybė.
Klaipėdos meras Rimantas Taraškevičius taip pat tikino, jog žūtbūt nesiekia, kad kurorte esantis oro uostas būtų pavadintas Klaipėdos vardu. Tuomet esą savivaldybė galimai turėtų dotuoti oro uosto veiklą.
Paramos iš Klaipėdos regiono savivaldybių antradienį vykusiame Regiono plėtros tarybos posėdyje prašė Tarptautinio Palangos oro uosto direktorė Jolanta Jucevičiūtė. Jai antrino susisiekimo viceministras Rimvydas Vaštakas.
Jie tikino, kad verslininkai ir regiono savivaldybės galėtų įsteigti Palangos oro uosto paramos fondą.
„Skrydžius organizuojančios kompanijos dabar oro uostus renkasi pagal tai, kokias jie pasiūlo sąlygas. Sako: „Duokit geras sąlygas ir mes skrendam“. Tos sąlygos dažniausiai būna tokios, jog už kiekvieną keleivį dar reikia ir primokėti“, - paramos būtinybę komentavo R.Vaštakas.
Jo teigimu, taip jau pasielgė Kauno miesto ir rajono savivaldybės, kurios įsipareigojo kasmet Kauno oro uostui skirti nemenką pinigų sumą, todėl šis oro uostas sugebėjo pritraukti vieną kompaniją, kuri organizuos aštuonis papildomus skrydžius į įvairius užsienio miestus.
„Manau, kad tikslingiausia iš regiono savivaldybių, Palangos oro uosto ir Susisiekimo ministerijos atstovų sudaryti darbo grupę, kuri susitartų dėl bendradarbiavimo“, - dėstė R.Vaštakas.
Susisiekimo ministerijoje šiuo metu planuojama pakeisti Palangos oro uosto statusą - iš valstybinės įmonės į akcinę bendrovę, nes taip esą pavyktų pritraukti privataus kapitalo.
Šiuo metu iš Palangos organizuojami skrydžiai į Kopenhagą ir Rygą. Vasarą du kartus per savaitę bus galima nuskristi į Maskvą ir Oslą.
Anot J.Jucevičiūtės, šiuo metu deramasi dėl skrydžių į Baltarusijos sostinę Minską. Tariamasi dėl 10-15 skrydžių per vasarą.
Direktorės teigimu, regionui būtų ypač naudinga, jei būtų organizuojami reguliarūs skrydžiai į Vokietiją, Hamburgą, ir atgal. Tačiau jų užuomazgų dar nėra.
J.Jucevičiūtė įsitikinusi, jog Palangos oro uosto perspektyva - skrydžiai į Dubliną, Londoną, Varšuvą, Helsinkį ir Kijevą.
Palangos oro uosto vadovės įsitikinimu, visi skrydžiai būtų paklauūs, nes Klaipėdos regione gyvena apie 800 tūkst. žmonių.Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.
Comment
-
W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose
Comment
-
Palangos oro uostas - ir Klaipėdos
2010 m. gegužės 05 d.
http://www.ve.lt/?data=2010-05-05&ru...&id=1272996033
Comment
-
„STAR1 HOLIDAYS“ PRADEDA SKRYDŽIUS IŠ PALANGOS Į ANTALIJĄ
Naujiena paskelbta: 2010-06-10
Kelionių organizatorius „Star1 Holidays“ pradeda vykdyti keliones iš Palangos į Turkijoje esantį Antalijos kurortą. Naujasis bendrovės maršrutas startuoja šį šeštadienį, birželio 12 dieną.
Anot “Star1 Holidays” komercijos vadovo Liutauro Tarabrino, maršrutas į vieną populiariausių Turkijos kurortų Antaliją skirtas vakarų Lietuvos gyventojų patogumui.
„Ankstesnių metų duomenys rodo, kad poilsiniai maršrutai iš Palangos sulaukia keliautojų susidomėjimo, tad nusprendėme šią vasarą keliones siūlyti ne tik iš Vilniaus, bet ir iš vakarų Lietuvos. Planuojame penkis skrydžius, į kuriuos jau dabar parduota 50 proc. vietų. Jei ir toliau matysime didelį klientų susidomėjimą, esame pasiryžę didinti reisų iš Palangos skaičių“, - teigia L. Tarabrinas.
Antalija yra lietuvių jau įvertintas vienas populiariausių Turkijos ir visos Viduržemio jūros regiono kurortų. Iš Palangos į Turkiją „Star1 Holidays” skraidins nuo birželio 12 d. Antaliją „Star1 Holidays“ klientai pasieks per tris valandas.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
2010-08-02
Palangos oro uostas skelbs keleivių terminalo plėtros konkurso nugalėtoją
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...aletoja-291443
Comment
-
Tarptautinis Palangos oro uostas degalų bazės modernizavimui siekia užsitikrinti 7,248 mln. litų Europos Sąjungos struktūrinę ir valstybės paramą. Palangos oro uostas pateikė paraišką dėl paramos skyrimo, pranešė Transporto investicijų direkcija.
Tinklalapyje esparama.lt skelbiama, kad be ES paramos pats oro uostas šiuo metu finansiškai nepajėgus finansuoti projekto.
Degalų bazės modernizavimą planuota pradėti pernai, tačiau dėl teismų darbų pradžia užsitęsė. 2009-ųjų rugpjūčio pabaigoje paskelbtas konkursas vėliau buvo sustabdytas, jo rezultatais nepatenkintai Vilniaus statybos įmonei „Merko statyba“ inicijavus ginčą teisme.
Palangos oro uostas konkursą atnaujino šiemet sausį. Konkurso laimėtoja vėliau pripažinta sostinės statybos įmonė „Pireka“, kuri degalų bazę atnaujins už 8,14 mln. litų.
Bendrovė turėtų atnaujinti degalų bazę įrengiant talpyklas saugoti 300 kubinių metrų reaktyvinių variklių kuro, 30 kubinių metrų dyzelino, 25 kubinius metrus aviacinio benzino.
Be to, bus įrengti valymo įrenginiai, nutiesti nauji vamzdynai ir sumontuotos naujos degalų sandėliavimo cisternos, aptverta teritorija.
Šiemet Palangos oro uostas tikisi sulaukti 107 tūkst. keleivių — 2,3 proc. daugiau nei 2009-aisiais, kai aptarnauta 104,6 tūkst. keleivių.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
2010-08-18
"Pireka" plės Palangos oro uosto keleivių terminalą
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...rminala-294233
Comment
Comment