Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Pvz. Frankfurte nuo oro uosto iki centro apie 40 eurų, į priemiestį 50. Nežinau kiek kainuoja Londone, bet spėju dar brangiau.
    Kolega nepastebėjot vieno svarbaus dalyko, nuo Vilniaus oro uosto iki centro 6 km, nuo Frankfurto(jei kalbam apie pagrindinį, ne apie Hahn) lygiai 16km. Vokietioj priklausomai nuo paros laiko taksi įprastai kainuoja nuo 1.20 iki 2.20 euro uz kilometrą. Važiavau visai neseniai, vėlai vakare, sumokėjau 34 eurus. Bet ir tai tik todėl,kad nenorėjau laukti autobuso 1,5 valandas,kuris nuveža už 6 eurus jei neklystu. Skirtumas tarp Vokietijos ir Vilniaus, kad ten sukčiavimo nesulauksi. Vairuotojas įsiveda į GPS ir matai trumpiausią kelią. Bet čia manau jau ne TVOU problema, o visuomenės. Pas mus sukčiavimas yra tarsi norma.
    Šiaip sutinka su PauliaK mintim, kad oro uoste viskas yra brangiau Tos pačios duty free yra nerealiai brangios. Bet nepamirškim, kad ir nuoma kainuoja labai daug. Bet ir tai pastebėjau, kad tokios prabangos prekės ar brangūs gėrimai kainuoja net pigiau nei Lietuvos parduotuvėse.Tik vienoj šalyje, bet jau neatsimenu kur, mačiau,kad duty free netgi pigiau nei mieste. Bet čia jau offtopic.
    Beje pamiršau pridurti, Liverpool oro uoste taksi kainuoja tiek pat, tik turi sumokėti du svarus man atrodo už išvažiavimą iš oro uosto(nes yra mokestis). Ir šiaip daugumoj oro uostų yra labai gerai išvystytas visuomeninis transportas,arba traukiniai,metro arba autobusai. Beje prisipažinsiu, kai skridau iš Vilniaus, visada arba nuveždavo arba pats nuvažiuodavau su mašina. Tai mano klausimas būtų, ar yra galimybė nusigauti nuo oro uosto iki centro su visuomeniniu transportu?
    Paskutinis taisė audrius2012; 2013.01.15, 01:49.

    Comment


      Parašė audrius2012 Rodyti pranešimą
      Beje pamiršau pridurti, Liverpool oro uoste taksi kainuoja tiek pat, tik turi sumokėti du svarus man atrodo už išvažiavimą iš oro uosto(nes yra mokestis)
      .

      Tas pats ir Barcelonos ir daugelyje kitų oro uostų. Barcoj prieš porą mėn. buvau, tai berods 2 ar 3 EUR mokestis prisideda už įvažiavimą/išvažiavimą į/iš oro uosto teritorijos. Berods tas pats ir Porto jei neklystu.

      Ir šiaip daugumoj oro uostų yra labai gerai išvystytas visuomeninis transportas,arba traukiniai,metro arba autobusai. Beje prisipažinsiu, kai skridau iš Vilniaus, visada arba nuveždavo arba pats nuvažiuodavau su mašina. Tai mano klausimas būtų, ar yra galimybė nusigauti nuo oro uosto iki centro su visuomeniniu transportu?
      Nuo oro uosto iki centro veža tiek autobusai tiek "mikriukai". Su 15 "mikriuku" per 20 - 25 min. ne kamščių metu gali būti kitam miesto gale - Santariškėse. Už 3 litus. Neblogai drįsčiau teigt.
      No one really knows
      Which way the wind blows

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Ne dėl to - reikia mokėti, jei įskrendi į kitos šalies teritoriją.
        Mokės aviakompanijos, kurios lėktuvas "netilpo". Normaliai visuomet "telpama".

        Parašė adebisi Rodyti pranešimą
        .
        Nuo oro uosto iki centro veža tiek autobusai tiek "mikriukai". Su 15 "mikriuku" per 20 - 25 min. ne kamščių metu gali būti kitam miesto gale - Santariškėse. Už 3 litus. Neblogai drįsčiau teigt.
        Tai yra blogai. Vietiniams toks viešasis transportas ir tai nepriimtinas, nes dauguma važiuoja su automobiliu ar taksi. O užsieniečiams tai iš viso Afrika...
        autobusai, deja, kursuoja per retai ir nieko nedaroma daugybę metų šios problemos sprendimui.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Dėl taksi, kaip suprantu, problema yra nerealūs tarifai? Niekada pats taksi iš VNO ir nevažiavau būtent dėl siaubo istorijų, kurias teko girdėti apie pinigų plėšimą ir sukčiavimą. Negi iki šiol niekas nepasikeitė? Būtų labai keista, nes visgi Lietuva yra pakankamai civilizuota šalis. Kiek šiuo metu kainuoja važiavimas iki centro?
          Nesudarytos sąlygos taksistams konkuruoti. Už tokias kainas, kokios dabar yra TVOU, kitose šalyse į centrą veža S klasės mersai. O pas mus paprastos karietos. Kodėl jie tokias kainas laiko? Nes vietos prieš pat TVOU yra ganėtinai brangios ir pinigus reikia susigrąžinti. TVOU už tas taksi vietas susirenka turbūt 100k per metus, bet sušika keleiviams nuotaiką ir patirtį kaip turi būti.

          Analogiškai John paminėjo pickup aikštelės nebuvimą. O jį išspręsti galima būtų pastačius stovėti draudžiama ( ženklą. Kiek esu girdėjęs taksistų istorijų, kaip atvažiuoja pasiimti keleivio, sustoja prie keleivio prie laiptų, ir jau taikosi pareigūnai nubausti. Čia realiai net nesinori lįsti į detales, tiesiog apgailėtina situacija oro uoste su taksi ir atvykimu. Ačiū Dievui, kad seniai seniai architektai apie departures pagalvojo ir padarė normalų sprendimą...

          Comment


            Parašė Meier Rodyti pranešimą
            Jonai, šiaip aš palaikau daugelį dalykų, ką daro TVOU, bet visgi...
            • Ką jie padarė, jog būtų fair and easy taxi išsikvietimas ar pasigavimas TVOU? Atsakymas: kaltino savivaldybę
            • Ką padarė TVOU, kad rytais būtų patogiau praeiti patikrą ir nelaukti keliasdešimt minučių?
            • Kiek naujų realių avialinijų pritraukė TVOU? WOW air ir El Al neskaičiuojam, šitie daro 1x per mėnesį skrydžius. Taip, ačiū už Maskvą ir Wizzair, tai yra daug, bet aš netikiu, jog tai yra daugiausiai, ką galima buvo padaryti.
            • Kaip pagerėjo VNO sujungimas su oneworld, star alliance ar sky team?
            Star alliance Vilniuje - Lufthansa, SAS, Brussels, Austrian, LOT. Kokių dar jungimų su star alliance trūksta?

            Dėl taksi - tikrai padėtis liūdna. Afrikos lygio. Nors netgi Afrikoje ne visur siautėja guselovai.

            Dėl avialinijų pritraukimo - kažin, ar buvo galima pritraukti daugiau. Gal taip, o gal ir ne. Skraido tie, kam apsimoka. Klausimas - kaip naujų avialinijų pritraukimą paveiks planai daryt iš VNO "prestižinį" oro uostą su dideliais mokesčiais? Palengvins ar pasunkins?

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              Star alliance Vilniuje - Lufthansa, SAS, Brussels, Austrian, LOT. Kokių dar jungimų su star alliance trūksta?

              <...>

              Dėl avialinijų pritraukimo - kažin, ar buvo galima pritraukti daugiau. Gal taip, o gal ir ne. Skraido tie, kam apsimoka. Klausimas - kaip naujų avialinijų pritraukimą paveiks planai daryt iš VNO "prestižinį" oro uostą su dideliais mokesčiais? Palengvins ar pasunkins?
              Na avialinijas aš žinau. Bet jos skraidė ir dar esant "anai" valdžiai. Čia viena. Antra, trūksta Swiss, trūksta Turkish, trūksta Adria, čia galima pavardinti :-) Bet aš labiau ne apie Star vežėjų trūkumą, bet pvz KLM, AF, BA, Iberios neskraidymą, taip pat vos neseniai AF pradėjo pardavinėti bilietus į skrydžius VNO-RIX-CDG-kažkas. Dar labiau trūksta ne vežėjų, bet dažnių ir krypčių. Lufthansa ir SAS ne vien iš FRA ir CPH atitinkamai gali skraidyti. Tikrai pagerėtų jungimas su likusiu pasauliu, jei Brussel, Austrian skraidytų 2x per dieną ir t.t.

              Šiaip esate teisūs, sakydami, jog daugiau nelabai ir galima buvo pritraukti. Bet mažiau irgi ne :-) Ir tada papuolam į tokią situaciją, kad oro linijos ateina nepaisant pastangų iš TVOU administracijos. Tokiu atveju ir vertinti dabartinės administracijos kaip prisidėjusios daug prie skrydžių pritraukimo neišeina. Kai bus demandas - bus ir skrydžių. Ar prie Ivanausko, ar prie Vaišvilos.

              Comment


                Parašė Meier Rodyti pranešimą
                Na avialinijas aš žinau. Bet jos skraidė ir dar esant "anai" valdžiai. Čia viena. Antra, trūksta Swiss, trūksta Turkish, trūksta Adria, čia galima pavardinti :-) Bet aš labiau ne apie Star vežėjų trūkumą, bet pvz KLM, AF, BA, Iberios neskraidymą, taip pat vos neseniai AF pradėjo pardavinėti bilietus į skrydžius VNO-RIX-CDG-kažkas. Dar labiau trūksta ne vežėjų, bet dažnių ir krypčių. Lufthansa ir SAS ne vien iš FRA ir CPH atitinkamai gali skraidyti. Tikrai pagerėtų jungimas su likusiu pasauliu, jei Brussel, Austrian skraidytų 2x per dieną ir t.t.

                Šiaip esate teisūs, sakydami, jog daugiau nelabai ir galima buvo pritraukti. Bet mažiau irgi ne :-) Ir tada papuolam į tokią situaciją, kad oro linijos ateina nepaisant pastangų iš TVOU administracijos. Tokiu atveju ir vertinti dabartinės administracijos kaip prisidėjusios daug prie skrydžių pritraukimo neišeina. Kai bus demandas - bus ir skrydžių. Ar prie Ivanausko, ar prie Vaišvilos.
                Demandas yra, tik Ryga su savo avialinijom nemažai jo nusiurbia ir VNO pralošia.
                Flickr

                Comment


                  Būtent už trumpalaikį sustojimą paimant keleivius reikia pagirti VNO. Įvažiuoji į centrinę aikštelę, pasikrauni ir išvažiuoji. Įvažiavimo bilieto papildomai žymėti nereikia. Žinoma, keleiviai turi palaukti atvykimo salėje. Jei keleivių statusas kitoks, parkuojiesi šoninėje aikštelėje ir lauki.

                  Comment


                    Parašė 118
                    Būtent už trumpalaikį sustojimą paimant keleivius reikia pagirti VNO. Įvažiuoji į centrinę aikštelę, prieš įvažiuojant arba jau įvažiavus pasikvieti keleivius, pasikrauni ir išvažiuoji. Įvažiavimo bilieto papildomai žymėti nereikia. Žinoma, keleiviai turi palaukti atvykimo salėje. Jei keleivių statusas kitoks, parkuojiesi šoninėje aikštelėje ir lauki.
                    Nebent pakeitė sistemą, nes anksčiau reikėdavo prieš išvažiuojant dar atžymėti bilietą automatinėje kasoje. Aišku arčiausiai esanti kasa "neveikdavo", tai tekdavo sugaišti daugiau laiko pėdinant iki kitos kasos nei jo reikėdavo keleiviams įlaipinti ir jų bagažui sukrauti. Vieną kartą užtvaras nepriėmė net ir kasoje atžymėto bilieto, taigi teko papildomai gaišti laiką skambinant ir laukiant aikštelės darbuotojo.
                    Suprantama jog taip saugojamasi nuo tų, kurie sustojimo (įlaipinimo) juostoje palieka automobilius ir taip su avariniais signalais ilgai stovi laukdami atskrendančių keleivių. Tačiau tokia įlaipinimo juosta be jokių užtvarų būtų gerokai patogesnė vairuotojams.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Nebent pakeitė sistemą, nes anksčiau reikėdavo prieš išvažiuojant dar atžymėti bilietą automatinėje kasoje. Aišku arčiausiai esanti kasa "neveikdavo", tai tekdavo sugaišti daugiau laiko pėdinant iki kitos kasos nei jo reikėdavo keleiviams įlaipinti ir jų bagažui sukrauti. Vieną kartą užtvaras nepriėmė net ir kasoje atžymėto bilieto, taigi teko papildomai gaišti laiką skambinant ir laukiant aikštelės darbuotojo.
                      Suprantama jog taip saugojamasi nuo tų, kurie sustojimo (įlaipinimo) juostoje palieka automobilius ir taip su avariniais signalais ilgai stovi laukdami atskrendančių keleivių. Tačiau tokia įlaipinimo juosta be jokių užtvarų būtų gerokai patogesnė vairuotojams.
                      Juokingiausia, kai atvaro taxi, įlipi, o taksistas bėga žymėtis bilietėlio :-) Beje, matėt parkavimo sistemą prie Forum Cinemas? Nuskaito automobilių numerius. Taip ir įsivaizduoju, atvažiuoji, nuskaito numerį, išvažiuoji per 15 min. - nieko daryt išvis nereikia.

                      Comment


                        Parašė Meier Rodyti pranešimą
                        • Ką jie padarė, jog būtų fair and easy taxi išsikvietimas ar pasigavimas TVOU? Atsakymas: kaltino savivaldybę
                        • Ką padarė TVOU, kad rytais būtų patogiau praeiti patikrą ir nelaukti keliasdešimt minučių?
                        • Kiek naujų realių avialinijų pritraukė TVOU? WOW air ir El Al neskaičiuojam, šitie daro 1x per mėnesį skrydžius. Taip, ačiū už Maskvą ir Wizzair, tai yra daug, bet aš netikiu, jog tai yra daugiausiai, ką galima buvo padaryti.
                        • Kaip pagerėjo VNO sujungimas su oneworld, star alliance ar sky team?


                        Čia tiesiog truputį balansui, kad neatrodytų, kad buvo angelai, o dabar ateis demonai. Labiausiai nusivylęs esu dėl taksi, o pasiteisinimas visada buvo toks pats, kokiu naudojasi Zuokas, paaiškindamas, kodėl savivaldybė toleruoja taborą.
                        Buvo bandymų atidarinėt Piterį, buvo bandomas Stokholmas, OV bandė į Berlyną, Amsterdamą. Aerosvit'as buvo prikalbintas Odesai, Eurolot - Krokuvą. Ne visur yra paklausa. Darbo tikrai buvo įdėta. Pagaliau oro uostas pradėjo vėl dirbit pelningai, sumažinus kaštus ir gaunant pajamas iš ne aviacinių paslaugų. Viskas tik į gera pusę. Oneworld yra ir buvo vienas vežėjas, Star Alliance vežėjai auga, dėl to skųstis tikrai negalima ateis Turkish is SA. Skyteam, liko tik Aeroflot. Tai gi...

                        Comment


                          Parašė Meier Rodyti pranešimą
                          Šiaip esate teisūs, sakydami, jog daugiau nelabai ir galima buvo pritraukti. Bet mažiau irgi ne :-) Ir tada papuolam į tokią situaciją, kad oro linijos ateina nepaisant pastangų iš TVOU administracijos. Tokiu atveju ir vertinti dabartinės administracijos kaip prisidėjusios daug prie skrydžių pritraukimo neišeina. Kai bus demandas - bus ir skrydžių. Ar prie Ivanausko, ar prie Vaišvilos.
                          Būtų tiesa, ką parašei, jei Ivanauskas būtų buvęs normalus. Bet kai jis bėgdavo, nerasdavo laiko susitikti su norinčių ateiti į Vilnių aviakompanijų atstovais, tai poivanauskinė administracija tikrai buvo kelis kartus geresnė.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Būtų tiesa, ką parašei, jei Ivanauskas būtų buvęs normalus. Bet kai jis bėgdavo, nerasdavo laiko susitikti su norinčių ateiti į Vilnių aviakompanijų atstovais, tai poivanauskinė administracija tikrai buvo kelis kartus geresnė.
                            Galiu tik patvirtinti, kad net su Vilniaus oro uosto AOC normalaus dialogo praktiškai nebuvo, jau nekalbu apie naujų aviakompanijų pritraukimą.

                            Comment


                              Parašė Meier Rodyti pranešimą
                              Na avialinijas aš žinau. Bet jos skraidė ir dar esant "anai" valdžiai. Čia viena. Antra, trūksta Swiss, trūksta Turkish, trūksta Adria, čia galima pavardinti :-) Bet aš labiau ne apie Star vežėjų trūkumą, bet pvz KLM, AF, BA, Iberios neskraidymą, taip pat vos neseniai AF pradėjo pardavinėti bilietus į skrydžius VNO-RIX-CDG-kažkas. Dar labiau trūksta ne vežėjų, bet dažnių ir krypčių. Lufthansa ir SAS ne vien iš FRA ir CPH atitinkamai gali skraidyti. Tikrai pagerėtų jungimas su likusiu pasauliu, jei Brussel, Austrian skraidytų 2x per dieną ir t.t.
                              Turkish bus, artimiausiu metu turėtų paskelbta būti, skrydžiai vasarą prasidės. KLM patys neskraidys, bet mielai suteiktų savo kodą kam nors kas norėtų skraidyti Vilnius-Amsterdamas jų vardu. Čia vienas realiausių variantų, tačiau nėra kam skirsti šiuo metu. Estonian prieš porą metų taip skraidė, kai Vilniuje dar bazavo vieną savo lėktuvą, tačiau neturėdami tinkamo lėktuvo šiam maršrutui nesugebėjo dirbti rentabiliai, o vėliau pasikeitė strategija ir visi skrydžiai buvo vykdomi tik iš pagrindinės ir vienintelės bazės - Talino. AirZuokas galėtų šitą variantą bandyt .

                              Swiss priklauso tai pačiai Lufthansai ir dėl tranzito su motinine kompanija tikrai nekovos, nors ne tai pagrindinė priežastis, paprasčiausiai nėra pakankamo srauto į Ciurichą, kad normaliu grafiku lėktuvas skaidyti galėtų, o po 2-3 savaitinius skrydžius normalios aviakompanijos neskraido, nes tai tiesiog nepatraukus produktas, kaip pats matau supranti. Geras pavizdys čekai, kurie vis prastindami produktą jį galiausiai pavertė praktiškai niekam nebereikalingu, kuom baigesi - žinom. Nors šiuo atveju bėda dar buvo ir ta, kad srautas tiesioginis nebuvo pakankamas, o vien tranzitu maršruto neišlaikysi. Taip pat, mažesių orlaiviu neturėjimas ir aibė vidinių bėdų...

                              Lygiai tas pats ir dėl Air France, srautas yra, bet jis nėra pakankamas, kad atsirastų tiesioginė jungtis. Jau nebekalbu apie Adria ar Iberia. Iberia beje buvo vasarą pabandžius skraidyti į Rygą savo pigesniu Express padaliniu, labai greit maršrutas panaikintas buvo. Kiekviena kompanija turi savus paskaičiavimus, bet taip grubiai yra sakoma, kad bent jau pusė srauto turi būti tiesioginis tam, kad maršrutas galėtų būti rentabilus. Jei to nėra turim AirBaltic atvejį, kai kompanija tiesiog pradirba, o ne uždirba pinigus, mažiau nei už savikainą skraidindama pilnus lėktuvus tranzitinių keleivių.

                              BA galbūt šiek tiek realiau, srautas sakykime yra, bet aš labai abejoju ar jis būtų pakankamai mokus BA atžvilgiu, tam kad reisas galėtų būti rentabilus. Visi puikiai žinom kokia skrydžių pasiūla yra šiuo metu iš Lietuvos į Londoną ir kokios daugmaž yra kainos. Matyt niekam nereikia aiškinti, kad BA su RYR ar Wizz kainomis tikrai nekonkuruos, o tranzitas ne kažką tepagelbėtų, BA turi labai plačią skrydžiu geografiją, tačiau tikrai aktuali ir konkurencinga matyt tebūtų Š. Amerika, o mūsų vietinė rinka šia kryptimi labai nedidelė. Europos viduje konkurencingi nebūtu, visų pirma dėl gerokai didesnio atstumo ir nepalankesnės geografinės padeties mūsų atžvilgiu nei minėti Franfurtas, Varšuva, Copenhaga, Helsinkis ir pan. baziniai oro uostai.

                              Comment


                                Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                Jei to nėra turim AirBaltic atvejį, kai kompanija tiesiog pradirba, o ne uždirba pinigus, mažiau nei už savikainą skraidindama pilnus lėktuvus tranzitinių keleivių.
                                Nesutikčiau, jog pradiba, kaip galima pradirbti surenkant iš visų aplinkinių regionų keleivius, paprasčiau kalbant laimint konkurencinėje kovoje? Beje, jau ir dabar bendrovė dirba pelningai, daro pertvarkas, planuoja pirkti naujus lėktuvus. Reiktų nepamiršti, jog pusė akcijų priklauso ne valstybei ir nereikia galvoti, jog vadovauja kokie nors nesiorientuojantys situacijoje asmenys. Beto, uždirba pinigus ir visas kitas servisas, ir šiaip viskas gerokai aukštesniame lygyje, kad ir tas pats taksi dėl kurio dabar užvirė diskusijos.

                                http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=59910751
                                http://www.alfa.lt/straipsnis/149876...2-07-10_15-42/

                                Čia šiaip, palyginimui....





                                Paskutinis taisė Lettered; 2013.01.15, 15:37.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė pauliaK Rodyti pranešimą

                                  BA galbūt šiek tiek realiau, srautas sakykime yra, bet aš labai abejoju ar jis būtų pakankamai mokus BA atžvilgiu, tam kad reisas galėtų būti rentabilus. Visi puikiai žinom kokia skrydžių pasiūla yra šiuo metu iš Lietuvos į Londoną ir kokios daugmaž yra kainos. Matyt niekam nereikia aiškinti, kad BA su RYR ar Wizz kainomis tikrai nekonkuruos, o tranzitas ne kažką tepagelbėtų, BA turi labai plačią skrydžiu geografiją, tačiau tikrai aktuali ir konkurencinga matyt tebūtų Š. Amerika, o mūsų vietinė rinka šia kryptimi labai nedidelė. Europos viduje konkurencingi nebūtu, visų pirma dėl gerokai didesnio atstumo ir nepalankesnės geografinės padeties mūsų atžvilgiu nei minėti Franfurtas, Varšuva, Copenhaga, Helsinkis ir pan. baziniai oro uostai.
                                  Kas liečias BA, tai iš esmės reikėtų paminėti oro uostus iš kurių dirbama. Gatwick'as nieko nepakeistų, Heathrow taip, bet slot'ų Vilniuj BA tikrai neprašytų Tai gi, BA, kaip pelningą a.k. šioje kryptyje kaip ir galima pamiršti.
                                  Kalbant realiai kas be TK dar gali atsidaryti tai, SAS su ARN ir LH su MUC ar BER. Daugiau aš potencialo nelabai matau ir nebuvo kažkokiš gandų ar kalbų to link.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Nesutikčiau, jog pradiba, kaip galima pradirbti surenkant iš visų aplinkinių regionų keleivius, paprasčiau kalbant laimint konkurencinėje kovoje? Beje, jau ir dabar bendrovė dirba pelningai, daro pertvarkas, planuoja pirkti naujus lėktuvus. Reiktų nepamiršti, jog pusė akcijų priklauso ne valstybei ir nereikia galvoti, jog vadovauja kokie nors nesiorientuojantys situacijoje asmenys. Beto, uždirba pinigus ir visas kitas servisas, ir šiaip viskas gerokai aukštesniame lygyje, kad ir tas pats taksi dėl kurio dabar užvirė diskusijos.
                                    Airbaltic uždirbimas/pradirbimas labai priklauso nuo konkurencinės aplinkos. Pasitraukus iš tranzito rinkos ją dempingavusiems estams, susilpnėjus čekams (nors šitų įtaka mažesnė mūsų regionui, bet jie irgi į visokius Rusijos ir Ukrainos kaimus europiečius veža), jie tikrai turi neblogas perspektyvas.

                                    Parašė SarunasLT Rodyti pranešimą
                                    Kalbant realiai kas be TK dar gali atsidaryti tai, SAS su ARN ir LH su MUC ar BER. Daugiau aš potencialo nelabai matau ir nebuvo kažkokiš gandų ar kalbų to link.
                                    Na dar aš tikiuosi toliau naujų šaraškino kontorų, kaip Eurolot ar Ak Bars Aero, kurios galėtų po pusmetį pas mus paskraidyti prieš suprasdamos klydusios
                                    kaip?

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Nesutikčiau, jog pradiba, kaip galima pradirbti surenkant iš visų aplinkinių regionų keleivius, paprasčiau kalbant laimint konkurencinėje kovoje? Beje, jau ir dabar bendrovė dirba pelningai, daro pertvarkas, planuoja pirkti naujus lėktuvus. Reiktų nepamiršti, jog pusė akcijų priklauso ne valstybei ir nereikia galvoti, jog vadovauja kokie nors nesiorientuojantys situacijoje asmenys. Beto, uždirba pinigus ir visas kitas servisas, ir šiaip viskas gerokai aukštesniame lygyje, kad ir tas pats taksi dėl kurio dabar užvirė diskusijos.

                                      http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=59910751
                                      http://www.alfa.lt/straipsnis/149876...2-07-10_15-42/
                                      Liepa-Rugpjūtis-Rugsėjis yra visoms kompanijoms patys geriausi mėnesiai. Didžiausios pajamos, mažiausios išlaidos. Jeigu kompanija net ir šiuo laikotarpiu nesugebėtų dirbti pelningai tai visiškai beviltiškas reikalas būtų ir veikla matyt ilgai praėjus šiems mėnesiams nebesitęstų.

                                      Susirinkti keleivius kainuoja ir kuomet zigzagais iš vieno taško į kitą su tarpiniais tūpimais keliauja didelė dalis aviakomoanijos keleivių, matyt nereikia aiškinti, kad tokio transportavimo sąnaudos yra didesnės, nei tiesiog paimti ir nuskraidinti iš pageidaujamo taško A į pageidaugamą tašką B. Kitas dalykas, kad toks produktas keleiviui yra mažiau patrauklus, todėl konkuruojama kaina. Toks produktas kainuos mažiau, todėl bus paskata rinktis vietoj tiesioginio, nepaisant to aviakompanijai tai ne tik mažesnės pajamos bet ir didesnės išlaidos. Uždirbti iš tokio keleivio bus jau gerkai sunkiau. Viskas tvarkoje, jeigu yra pakankamai keleivių, kurie sutinka mokėti premium už tiesioginį skrydį ir taip subalansuoja reiso pajamas ir išlaidas. Deja Airbaltic atveju tai ir yra pagrindinė bėda, kad tranzitinių keleivių yra gerokai daugiau, nei kad reikia sveikam balansui arba kitaip sakant, per maža vietos rinka, viso tinklo išlaikymui.

                                      Klbant apie bendrą nuostolingumą, kažkas S.Bartkaus bloge, galbūt ir pats Simonas kažkada buvo paskaičiavęs kokį procentą sudaro nuostolis nuo visų pajamų ir kiek kainuoja latvijos mokesčių mokėtojams kiekvienas AirBaltic keleivis. Dabar skaičiu nepamenu, tik pamenu jog kompanija ne tai kad nuostolinga, ji yra labai nuostolinga šiuo metu.

                                      Kompanija, kas be ko, sukuria ir daug naudos, be jokios abejonės, bet tai jau atskira diskusija.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Nesutikčiau, jog pradiba, kaip galima pradirbti surenkant iš visų aplinkinių regionų keleivius, paprasčiau kalbant laimint konkurencinėje kovoje? Beje, jau ir dabar bendrovė dirba pelningai,
                                        http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=59910751
                                        Airbaltic dirba nuostolingai.

                                        Įsiskaityk į savo paties pacituotą straipsnį - "pelningas trečias ketvirtis". Tai reiškia - liepa, rugpjūtis ir rugsėjis, geriausi mėnesiai avialinijoms (atostogos, dideli keleivių srautai, o orai geri).

                                        Bartkaus bloge kažkas buvo suskaičiavęs, kad 2011 metais Latvijos vyriausybė kiekvienam airbaltic keleiviui primokėjo po 250 litų.

                                        Comment


                                          Prisidėsiu prie pauliaK ir c2h5oh:

                                          airBaltic pirmi du ketvirčiai (6 mėn.) - 114 mln. nuostolis, 3 ketvirtis ~24 mln. pelnas. Paskutinio ketvirčio dar berods nėra duomenų. Spėju, kad nuostoliai bus mažesni negu 2011 m. (apie 60 mln. latų), bet iki pelningos veiklos dar toli.
                                          P.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X