Taip, beje, kaip ten reikalai su skrydžiais į Briuselį, rengiantis Lietuvos pirmininkavimui ES? Juk aišku, kad ne iš Kauno skraidys..
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė D.P Rodyti pranešimąNe utopija. Augimas didėja. jeigu SD su savo komsomilškoma runkliška (tipo žmonių valdžia...) strategija to nesugadins, gal po 5-10m. psieksime šį rezultatą.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimą
Utopija. Ir dar kokia. Galvoji, kad Rygoj keleivių skaičius neauga? Auga. Ir gan smarkiai. Sakykim, jei netyčia užsilenks tas AirBaltic'as, tai jo vieta gan greitai užims kiti. Dabar mums yra svarbiau aplenkt Taliną, nes su Ryga kova jau yra seniai pralaimėta.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kiek augo RIX keleivių skaičius pernai?
Per visus 2010 ir 2011 metus buvo aptarnauta 4,7 ir 5,1mln. atitinkamai.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimą
Kolkas bendrų metinių duomenų dar nėra. Per tris ketvirčius buvo aptarnauta 4,8mln. keleivių.
Per visus 2010 ir 2011 metus buvo aptarnauta 4,7 ir 5,1mln. atitinkamai.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąIš kur tokie duomenys dėl RIX 4.8mln per tris ketvirčius? Man atrodo, tu čia kažką grybauji.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąUtopija. Ir dar kokia. Galvoji, kad Rygoj keleivių skaičius neauga? Auga. Ir gan smarkiai. Sakykim, jei netyčia užsilenks tas AirBaltic'as, tai jo vieta gan greitai užims kiti. Dabar mums yra svarbiau aplenkt Taliną, nes su Ryga kova jau yra seniai pralaimėta.
Parašė deep'as Rodyti pranešimąUžtektų Airbaltic bankroto kad tai taptų realybe. Beja Vilnius jau dabar lenkia Rygą keleivių skaičiumi pradedančių kelionę vietoje. Rygos dvigubi skaičiai sąlygoti tranzito. Pažiūrėsim kiek Latvijos mokesčių mokėtojai ištvers subsidijuodami naudos beveik neduodantį užsieniečių tranzitą per Rygą.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimą
http://en.wikipedia.org/wiki/Riga_International_Airport Tikrai nemanau, kad ten visų metų rezultatai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa supraskit pagaliau, kad Lietuvai yra per daug trys oro uostai ir viskas, kas vyksta tėra paklodės tampymas nuo vieno ant kito.
Ir kitos tokio paties dydžio šalys ar teritorijos (<1 m. gyventojų turi ne po vieną oro uostą): Kipras, Sardinija. Sicilija yra panašaus dydžio kaip LT, bet jie turi berods keturis oro uostus.
Comment
-
Parašė sauls Rodyti pranešimąKodėl pvz. Tenerifė, sala su mažiau nei 1 mln. gyventojų (t.y. tris kartus mažiau nei Lietuvoje) turi du tarptautinius oro uostus. Bendras jų aptarnaujamas srautas - 12 mln. žmonių per metus.
Ir kitos tokio paties dydžio šalys ar teritorijos (<1 m. gyventojų turi ne po vieną oro uostą): Kipras, Sardinija. Sicilija yra panašaus dydžio kaip LT, bet jie turi berods keturis oro uostus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, beje, kaip ten reikalai su skrydžiais į Briuselį, rengiantis Lietuvos pirmininkavimui ES? Juk aišku, kad ne iš Kauno skraidys..考纳斯, 立陶宛
Comment
-
Parašė sauls Rodyti pranešimąKodėl pvz. Tenerifė, sala su mažiau nei 1 mln. gyventojų (t.y. tris kartus mažiau nei Lietuvoje) turi du tarptautinius oro uostus. Bendras jų aptarnaujamas srautas - 12 mln. žmonių per metus.
Ir kitos tokio paties dydžio šalys ar teritorijos (<1 m. gyventojų turi ne po vieną oro uostą): Kipras, Sardinija. Sicilija yra panašaus dydžio kaip LT, bet jie turi berods keturis oro uostus.
Comment
-
Beje, apžvelgiau statistiką iš Baltijos oro uostų ir pastebėjau, kad labai atsilieka Lietuvos oro uostai pagal krovinių skaičių. Gal kas žino dėl kokių priežasčių susidaro 5 kartų skirtumas tarp Vilniaus ir Rygos ar 4 kartų skirtumas tarp Vilniaus ir Talino?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...nd_Mail_Tonnes
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNes Ryga ir Talinas yra vieninteliai oro uostai šalyse. Lietuvoje kroviniai pasiskirsto po 4 oro uostus. Be to bendrai daugiau skrendančių keleivių (Ryga), vadinasi, daugiau skrydžių, vadinasi, kartu su keleiviams gabenamų krovinių irgi daugiau.
Comment
-
Parašė tajus Rodyti pranešimąNet sudėjus Vilnius + Kaunas + Palanga nuo Talino atsilikimas daugiau nei 2 kartus, o nuo Rygos daugiau nei 3 kartus. Taip, kad priežastys kažkur kitur, nes keleivių skirtumai žymiai mažesni.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąEstonian Air ir Airbaltic krovinius skraidina, Ryanair ir Wizz Air - ne.
Bet nesu visai tikras tada kaip paaiškinti, kad Rygoj 2012 metais yra 160% krovinių augimas. Juk Air Baltic reisų nepadaugėjo? Ar tiesiog lėktuvų užpildymas kroviniais tapo daug efektyvesnis?
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąUtopija. Ir dar kokia. Galvoji, kad Rygoj keleivių skaičius neauga? Auga. Ir gan smarkiai. Sakykim, jei netyčia užsilenks tas AirBaltic'as, tai jo vieta gan greitai užims kiti. Dabar mums yra svarbiau aplenkt Taliną, nes su Ryga kova jau yra seniai pralaimėta.
Dirbtinai sukelti mokesčius, kad atsirastų status qua ar kad grįžtų oro linijos į Kauną, atrodo ne tik, kad absurdiška. Tai prieštarauja verlso logikai, kur jau tau logikai, tai prieštarauja Lietuvos, kaip patikimos valstybės, jos patikimos teisinės, ekonominės investicinės aplinkos deklaruojamai siekiamybei.
naujasis SM turėtų dėti pastangas pritraukti alternatyvas į Kauną, o ne eilinisyk perstumdyti pozicijas.
Comment
Comment